Precies, hier net zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is van de makers van de Verraders. Dat is misschien wel mij lievelingsprogramma. De voorstukjes vond ik nog niet heel boeiend, maar toch maar een kans geven.
Haha ja dat laatste is echt heel stom. De helft herkent 'm ws niet eens als ie zichzelf onthultquote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het weer tergend saai.
Mensen hebben weinig kans zich te profileren, het doel is onduidelijk, de dilemma’s zijn niet wreed genoeg, en de rol van de presentator is veel te theatraal en leeg (waarom moet geheim blijven wie hij is?).
Iets nieuws? Wat is er nieuw aan? Het is een soort kruising tussen de Mol, de Verraders en Race Across the World (vroeger Peking Expres). Maar dan saai. Je zit de hele tijd te wachten tot er iemand een Mol actie uitvoert in een bondje terwijl ze elkaar elimineren in een kort reisje.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:44 schreef wolffie het volgende:
Het is wel een leuk programma, weer eens wat nieuws, ik hou ervan.
Eens. Alleen het stemmen is interessant.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef StephanL het volgende:
Je kan net zo goed de laatste 10 minuten kijken. Tot nu toe zijn de opdrachten niet spectaculair.
Al was het parachute springen een leuke wending
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, dit is wel leuk, die teamwissel.
Wat ik wel ook heel stom vind, is dat de dilemma’s geen dilemma’s zijn, maar gewoon gokken. Er zijn geen aanwijzingen of bijvoorbeeld voorwaarden die een keus sturen. De hints die gegeven worden, zijn zo vrijblijvend dat ze geen lastig dilemma, gewetenswroeging of bittere afweging veroorzaken. Uiteindelijk is het gewoon een gokje en meeste stemmen gelden. Voor een dilemma moet je kennis hebben over je twee opties, voel je je verscheurd en kom je na pittige beraadslaging tot een afweging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |