Dan Eu 'n rode kaart voor uitlokken van agressiequote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat gun ik haar niet
Mirthe moet leren voor zichzelf opkomen
En dat doet ze nu
Maar wel het aanrecht 'leeg geveegd' begrijp ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt al iets rustiger.
Gelukkig heeft ze niet geduwd
Dat dus laat lekker spuien, Babs doet dat ook altijd bij Wendy als Wendy boos is dan moet ze ook stoppen ze laat haar nooit verder spuienquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus Erik ze hoeft helemaal niet terug naar een 'happy place', laat Mirthe haar woede uiten, ze zegt helemaal geen dingen die niet waar zijn!!!!
Ja, da's ook nog wel een dingetje mssquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar wel het aanrecht 'leeg geveegd' begrijp ik
Maak niet uit, Zoë gooit ook schaaltjes kapot dus niets aan de handquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar wel het aanrecht 'leeg geveegd' begrijp ik
Ik heb het niet meegekregen het gebeuren dat wordt weer tv kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt al iets rustiger.
Gelukkig heeft ze niet geduwd
Zoë heeft pas nog een kommetje kapot gegooidquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Stond er trouwens veel op het aanrecht???
Het zou zonde zijn als Mirthe hier een gele kaart voor zou krijgen, want Eunice is al maanden zo bezig tegen haar
De lunchbordjes ....?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Stond er trouwens veel op het aanrecht???
Het zou zonde zijn als Mirthe hier een gele kaart voor zou krijgen, want Eunice is al maanden zo bezig tegen haar
Ik ga ook maar even uit dat wat ze zegt, dat ze echt niet geduwd heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen het gebeuren dat wordt weer tv kijken![]()
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Eunice en haar. Eunice zal wel in gesprek willen met haar denk ik
Is buiten beeld gebeurd?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even uit dat wat ze zegt, dat ze echt niet geduwd heeft.
Ze zei iets van "gelukkig liep ze weg, anders had ik haar mss geduwd.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is buiten beeld gebeurd?
Heb wel te doen met haar, ze wil niet boos zijn. Ze is echt verdrietig
Je zag niet wat er gebeurde, wel de reactie van Isaac, Janet en Sasha erop, zie filmpje hierbovenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is buiten beeld gebeurd?
Heb wel te doen met haar, ze wil niet boos zijn. Ze is echt verdrietig
Jaquote:
Iets aan haar doet me dat ook steeds denken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
Ik vond Eunice gisteren al vals met dat danken na de yoga, ik vertrouw haar voor geen meter, bah.
-knip- niet doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
Ik vond Eunice gisteren al vals met dat danken na de yoga, ik vertrouw haar voor geen meter, bah.
Dan heb ik dus niets gemist, ik zet de streams aan en ik zie haar buiten met Isaac en Moraima , dat stukje in de keuken had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zag niet wat er gebeurde, wel de reactie van Isaac, Janet en Sasha erop, zie filmpje hierboven
Ik vind het sneu, maar wel lief van moira en Erik dat ze haar toch proberen op te vangen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Gelukkig blijft Myrthe er wel steeds zelf over praten.
En nu weer huilen
Ach meissie toch, harde lessen dit
Ik ook!!!! Ze had dit moeten weten. Echt zeer valsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
ze is wel vals.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
-knip- niet doen Ze mag er wel uit. En altijd die vieze grijns om haar smoel als ze JW om haar vinger wind.
Zeker, ze nemen alle tijd voor haar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het sneu, maar wel lief van moira en Erik dat ze haar toch proberen op te vangen.
Eunice is een giftige bloedzuiger, en 'n egoïstquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
Temperament.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef espri het volgende:
[..]
Of het met Mexicaans te maken heeft, weet ik niet maar ze is wel vals.
Ik vertrouw eunice voor geen meter,quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik ook!!!! Ze had dit moeten weten. Echt zeer vals
Laat haar maar ff ongeremd los op Eunice bv ff een boksring in de tuin zetten, en voor Ī250 magquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:33 schreef Charmian het volgende:
dus mirthe kan wel pittig, moet ze vaker zijn. en nu lekker uitrazen
Je moet het er uit gooienquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:34 schreef xsaskiax het volgende:
Je hoort dat dit echt al maanden speelt, dat dachten we hier in de COS ook al te merken/te zien.
De eerste maand zei GJ al dat Eunice nep was en Kenzy haatte haar ook.
Eric zegt dat ze het er niet over mag/moet hebben, dan komen die gevoelens weer naar boven.... so what????
Mirthe zegt nu ook dat ze keer op keer vergeet dat Eunice zo kan zijn .. ze vraagt zich af waarom ze dat dan vergeet
Erik is altijd wel goed met Mirthe ze doen ook vaak dingen samenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom zegt iets me dat Erik veel te veel zijn best zit te doen.... om in een goed blaadje bij Mirthe te komen of meent hij dit nu ook echt????? ik weet het niet....
Ik denk dat hij dit oprecht meent. Ze trekken vanaf het begin al veel naar elkaar toe, Erik en Mirthe.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom zegt iets me dat Erik veel te veel zijn best zit te doen.... om in een goed blaadje bij Mirthe te komen of meent hij dit nu ook echt????? ik weet het niet....
Daar heb je gelijk in, het zit alleen in m'n achterhoofd dat hij echt wel gek (ik zeg nog net niet verliefd) op haar is, door uitlatingen van zijn kant.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is altijd wel goed met Mirthe ze doen ook vaak dingen samen
oke, heb je misschien wel gelijk in, zeker hoe je het verwoordtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit oprecht meent. Ze trekken vanaf het begin al veel naar elkaar toe, Erik en Mirthe.
Alleen is Erik niet zo gewend om empatisch te reageren, dus doet dit misschien wat onbeholpen. Maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Erik nu een tweede agenda speelt.
Doen ze goed allebei. Fijn om te zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe geeft Moraima en Erik een dikke smakkerd, ze is blij met hun steun
of bij sas en bern, of bij moira en Erik.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Eunice snapt er niks van. Hoop dat Mirthe haar gewoon negeert van af nu. Dit is niet goed voor haar en ook totaal zinloos om nog tijd in te steken. Ga lekker bij Babbel en Wendy hangen ofzo
Mirthe trok de laatste tijd toch ook meer met Zoë op? (ik zag ze vaak samen)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Eunice snapt er niks van. Hoop dat Mirthe haar gewoon negeert van af nu. Dit is niet goed voor haar en ook totaal zinloos om nog tijd in te steken. Ga lekker bij Babbel en Wendy hangen ofzo
Erik is net als zijn (uit zicht geraakte) pensioen een lange termijn-denker.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is altijd wel goed met Mirthe ze doen ook vaak dingen samen
Klopt maar zoe is niet iemand die hier goed mee om kan gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe trok de laatste tijd toch ook meer met Zoë op? (ik zag ze vaak samen)
Nare man die JW. Zat Mirthe net min of meer belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
"Dank je wel, ik hou van jullie", zegt Mirthe tegen Moraima en Erik
Ondertussen hoor ik JW zeggen tegen Eunice "JIj bent de boze heks".
Ik denk dat hij heus wel beseft dat hij op dat vlak geen kans maakt bij mirthe. Maar hij zal zeker hopen op een fijne vriendschap. En dat zie ik ook wel gebeuren, ze begrijpen elkaar in ieder geval , zijn allebei een beetje anders.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik is net als zijn (uit zicht geraakte) pensioen een lange termijn-denker.
Die hoopt een kans te maken met Mirthe.
Mirthe is warrig maar ze is niet gemeen of zoquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:41 schreef engine het volgende:
[..]
Nare man die JW. Zat Mirthe net min of meer belachelijk te maken.
Of ze gaat maar op die drumstok van jw zittenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:41 schreef Charmian het volgende:
de reactie van eunice is een beetje raar, morgen ligt ze weer in foetushouding te janken omdat mirthe boos op haar is
Huh? Niets van meegekregen ook niet door Mirthequote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Mirthe helemaal uitgeflipt zegt JW. Met tafel gooien en alles
Jup....ik denk dat ze daar al meer aan heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe trok de laatste tijd toch ook meer met Zoë op? (ik zag ze vaak samen)
Zei JW.....waarschijnlijk beetje overdreven.quote:
Ja dat doet ze goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:42 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dat Moraima Mirthe goede 'tips' geeft, blijf haar aankijken is er eentje van
Denk het ook ja, Mirthe zei er niets over iig.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zei JW.....waarschijnlijk beetje overdreven.
en vergeet vooral haar gifstekels niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Eunice is een stekelbaarsje met haaientanden.
Ik denk dat het voor mirthe prettig is dat ze veel steun ervaartquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Er begint nog een peptalk van Ice.
Mora onderbreekt tactisch "kom we gaan lekker eten"
Even niet weer oprakelen voorkomen denk ik
Wat er gebeurd hebben we niet gezien in het filmpje hieronder zie je wat wij ook zagenquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe boos op Eunice, Moraima vangt haar op.
Voor de streamlock kwam ze pissed de keuken in gelopen.
Filmpje: https://streamable.com/cu7i7q
(struiken eruit geknipt)
Ja ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mirthe prettig is dat ze veel steun ervaart
Hij maakt het gedrag van Mirthe belachelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
hm ik vraag me af of dit tussen Erik en JW in gaat komen...... gaat JW Eunice terugfluiten, haar op haar gedrag wijzen of praat hij het goed??
Of Eunice samen koken met die blaatworst van een JW.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:46 schreef engine het volgende:
Eunice kan gaan neuken in de keuken.....in haar eentje want Mirthe doet niet meer mee
Je zag in de keuken dat Isaac schrok en gelijk de loods inliep en Janet riep, wat gebeurt daar...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zei JW.....waarschijnlijk beetje overdreven.
Prima. Kan ik ze samen uit mijn beeld houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of Eunice samen koken met die blaatworst van een JW.
Deze terechte uitbarsting van Mirthe laat zien dat we het hier in de COS echt niet verkeerd zagen de laatste tijd. Eunice die zulke 'enge' trekjes en gedrag vertoonde die de sfeer hier gewoon gingen beïnvloeden......quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:47 schreef greysbones het volgende:
Een eensgezinde cos
Ook een unicum![]()
Zegt ook wat over Eunice
Eerlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou.. Miertje stikte bijna, of een verlate reactie
Praten tijdens het roken ging vanochtend ook doorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
ALs Mirthe hier een gele kaart hiervoor krijgt is het niet eerljik ZOë gooide ook spullen kapot
Dat was gisteren ook al een paar keer het gevalquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Praten tijdens het roken ging vanochtend ook door
Thx. Eindelijk komt Mirthe voor haarzelf op. Eunice heerst over Mirthe, moet maar eens afgelopen zijn. Trouwens op het filmpje, Janet met een Jjrk aan van Zoe? Doet Janet mee aan hother than my daughter?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat er gebeurd hebben we niet gezien in het filmpje hieronder zie je wat wij ook zagen
[..]
We kunnen er weinig van vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Tjeee weet niet eens wat ik hiervan moet vinden
Da's ook zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen er weinig van vinden
We hebben niks gezien
eigenlijk kunnen we er niets van vinden, we hebben niets gezien. We kunnen alleen afgaan op de aftermathquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Tjeee weet niet eens wat ik hiervan moet vinden
Omdat ze waarschijnlijk allemaal zien en ook in de gaten hebben, dat Eunice niet okay isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:56 schreef Verida het volgende:
Als het zo is dat Mirthe hier een gele kaart voor krijgt en 10.000 boete heb ik wel het gevoel dat er niet veel in de loods zullen zijn die haar dit bedrag kwalijk zullen nemen.
zo te zien staan ze (haast) allemaal achter haar.
Vind dit wel heel erg sneu voor mirthequote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Zero tolerance, dit is zero tolerance zegt Ice
Ze moeten niet voor niks allemaal komenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lijkt me sterk Zoë gooit ook servies kapot zonder geel te krijgen
Ik wou net zeggen. Zou onterecht zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lijkt me sterk Zoë gooit ook servies kapot zonder geel te krijgen
eunice is net zo'n zuigerd als ether destijds bij kim, iemand tot het uiterste drijven zodat die persoon compleet uit d'r panty gaatquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:56 schreef Verida het volgende:
Als het zo is dat Mirthe hier een gele kaart voor krijgt en 10.000 boete heb ik wel het gevoel dat er niet veel in de loods zullen zijn die haar dit bedrag kwalijk zullen nemen.
zo te zien staan ze (haast) allemaal achter haar.
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit wel heel erg sneu voor mirthe
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja, gisteren die seconden al, mede door eunice, en nu ditquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grof taalgebruik was het zei Zoëquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten niet voor niks allemaal komen
Ice zei net er nog wel 3 tot 4 te verwachten in dit tempoquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
Totaal 90k uit de prijzenpot door gele kaarten
Op naar de 100!
Erik is nu tegen Eu en JW ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:03 schreef Ebinas het volgende:
Eunice begint.
Erik gaat naast Mirthe staan en arm om haar heen.
Goed wel, geeft steun
De regels zijn pas sinds kort aangescherpt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Er is zoveel gevloekt en gedaan en gesmeten en gegooid, gerookt en gepraat.
Mirthe die eigenlijk nooit iets doet krijgt een boete
Vind het ook een lastige hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
De aangescherpte regels worden nu in praktijk gebracht, 'achter' wil een duidelijk punt maken lijkt mequote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat het eenzelfde soort vrouwen zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Moet toch in ene ook aan Esther denken.
Was ook geen fraaie, maar die zal toch ook wel flink onderhuids getreiterd zijn
Zou ook kunnen iddquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het eenzelfde soort vrouwen zijn
Die hadden ze met dat schaaltje van Zoe al moeten toepassen. Ik snap de gele kaartquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De aangescherpte regels worden nu in praktijk gebracht, 'achter' wil een duidelijk punt maken lijkt me
Je hebt (als het erop aankomt) meer aan Babs dan aan Eunice hoor en daarmee druk ik het eigenlijk nog heel zacht uitquote:
Wat Eunice met JW flikte, was ook uitlokking. Gemeen vrouwtje die Eunice. Een sneakquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Moet toch in ene ook aan Esther denken.
Was ook geen fraaie, maar die zal toch ook wel flink onderhuids getreiterd zijn
Sasha doet het niet tegen iemand maar over iemand, dat is daar weer andersquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:02 schreef chufi het volgende:
Misschien dat ze Sasha dr woorden dan ook ff onder de loep meten nemen ...
Oneensquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft gescholden met 'kanker'....... (ik ben er fel op tegen, zal het nooit doen, maar ik kan met me ZO goed voorstellen van haar)
Grote kansquote:
Morrie pakt dit goed opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Morrie doet nu wel een beetje als haar moeder. Maar Morrie mag hetZe gaan ff papiertje halen voor de uitgelopen mascara.
Dat kun je stellen maar tyfus wordt al decennia gebruikt en is net zo min netjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Oneens
K*t of f*ck, dat floep je er wellicht per ongeluk uit, ‘kanker’ hoort niet eens in je scheldvocabulaire te zitten.
Als je die 2 gaat vergelijken ga ik de discussie verder niet eens aanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kun je stellen maar tyfus wordt al decennia gebruikt en is net zo min netjes
Uiteindelijk geen 1 scheld woord
dat denk ik nu ookquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het eenzelfde soort vrouwen zijn
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die 2 gaat vergelijken ga ik de discussie verder niet eens aan
Als ik ze daar weleens hoor, Wanda, Sasha, KimW volgens mij ook en natuurlijk zal ik lui vergeten, maar zij konden 'in besloten kring' behoorlijk losgaan.... dan zat ik soms met open mond te kijken, wat een vocabulaire!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kun je stellen maar tyfus wordt al decennia gebruikt en is net zo min netjes
Mora is dan ook een nuchtere vrouw waar je prima tegenaan kunt lullen en verstandig terugpraat ipv zo'n egocentrische fakegoeroe zoals Eunice. Ben sowieso totaal niet ontvankelijk voor zulke types maar ze slepen beïnvloedbare meisjes zoals Mirthe erin mee. Je merkt aan hoe ze hoe het allemaal weet te verwoorden dat ze desondanks slimmer is dan menigeen allicht zal denken. Het zou verstandig zijn als ze breekt met dat soort mensen en datzelfde gold dus al voor die strenge godsdienstige indoctrinatie. Niet voor niets vinden de meesten Mithe haar hele gedrag ontzettend vermoeiend. Als ze weleens met Babs of Jeff praat merk je gelijk dat ze een soort van openbloeit maar vervolgens rent ze weer terug naar haar 'veilige' uitvalsbasis.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Morrie doet nu wel een beetje als haar moeder. Maar Morrie mag hetZe gaan ff papiertje halen voor de uitgelopen mascara.
Sinds een week ofzo verbodenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wist niet eens dat grof taalgebruik een echte regel met sanctie was daar..
sinds dat ze zijn aangesproken noemt sas amper scheldwoorden meerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ik ze daar weleens hoor, Wanda, Sasha, KimW volgens mij ook en natuurlijk zal ik lui vergeten, maar zij konden 'in besloten kring' behoorlijk losgaan.... dan zat ik soms met open mond te kijken, wat een vocabulaire!!!
(voelde me soms echt 'dom' en zo dat ik die woorden amper ken, laat staan gebruik).... ze noemen het onmacht, ik vind het als je die lui hoorde meer een 'gewoonte', ze stonden er totaal niet bij stil wat ze eigenlijk zeiden.
(Sasha nog steeds)
Datd is haar lachje ( zonder geluid) en haar geruite lipquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets aan haar doet me dat ook steeds denken.
ik heb ooit eens gelezen dat tyfus meer is geaccepteerd omdat het eigenlijk niet meer voorkomt, kanker is nog steeds hot itemquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er best veel met een behoorlijk vocabulairquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ik ze daar weleens hoor, Wanda, Sasha, KimW volgens mij ook en natuurlijk zal ik lui vergeten, maar zij konden 'in besloten kring' behoorlijk losgaan.... dan zat ik soms met open mond te kijken, wat een vocabulaire!!!
(voelde me soms echt 'dom' en zo dat ik die woorden amper ken, laat staan gebruik).... ze noemen het onmacht, ik vind het als je die lui hoorde meer een 'gewoonte', ze stonden er totaal niet bij stil wat ze eigenlijk zeiden.
(Sasha nog steeds)
eunice denkt enkel aan haar eigen , ik , ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ben het niet met jw eens... dat eunie altijd aan ander denkt en te goed is
Eunice denkt dat altijd wel, zo doet ze het wel altijd voorkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ben het niet met jw eens... dat eunie altijd aan ander denkt en te goed is
Ze eist zo alle aandacht op, want zij is ook zielig en drietigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
JW praat met Eunice maar die geeft geen enkele reactie. Erger nog ze gaat liggen op de bank en draait hem de rug toe
Daarom schreef ik het eigenlijk in de 'verleden tijd'... maar wist het niet zeker meer wat Sasha betreft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
sinds dat ze zijn aangesproken noemt sas amper scheldwoorden meer
dat was dus eigenlijk wel te verwachtenquote:
Sinds een weekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wist niet eens dat grof taalgebruik een echte regel met sanctie was daar..
eunice verdiend exitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Wereld op z'n kop, Eunice verdiende geel!
Dat mag je niet zeggen waarschijnlijk: vertiefdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:31 schreef xsaskiax het volgende:
Babette, Marciano, Wendy, Rupert, Imadiddin, Bern en Jeffrey zien er zoals ze daar zeggen 'vertiefd' uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |