We kunnen er weinig van vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Tjeee weet niet eens wat ik hiervan moet vinden
Da's ook zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen er weinig van vinden
We hebben niks gezien
eigenlijk kunnen we er niets van vinden, we hebben niets gezien. We kunnen alleen afgaan op de aftermathquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Tjeee weet niet eens wat ik hiervan moet vinden
Omdat ze waarschijnlijk allemaal zien en ook in de gaten hebben, dat Eunice niet okay isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:56 schreef Verida het volgende:
Als het zo is dat Mirthe hier een gele kaart voor krijgt en 10.000 boete heb ik wel het gevoel dat er niet veel in de loods zullen zijn die haar dit bedrag kwalijk zullen nemen.
zo te zien staan ze (haast) allemaal achter haar.
Vind dit wel heel erg sneu voor mirthequote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Zero tolerance, dit is zero tolerance zegt Ice
Ze moeten niet voor niks allemaal komenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lijkt me sterk Zoë gooit ook servies kapot zonder geel te krijgen
Ik wou net zeggen. Zou onterecht zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lijkt me sterk Zoë gooit ook servies kapot zonder geel te krijgen
eunice is net zo'n zuigerd als ether destijds bij kim, iemand tot het uiterste drijven zodat die persoon compleet uit d'r panty gaatquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:56 schreef Verida het volgende:
Als het zo is dat Mirthe hier een gele kaart voor krijgt en 10.000 boete heb ik wel het gevoel dat er niet veel in de loods zullen zijn die haar dit bedrag kwalijk zullen nemen.
zo te zien staan ze (haast) allemaal achter haar.
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit wel heel erg sneu voor mirthe
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja, gisteren die seconden al, mede door eunice, en nu ditquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |