Vanmiddag op. Zo.......Spaghetti met kip en groenten in kerrie. Mandarijntje toe.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Fantastische film.quote:
Ergens op een terrasje wat eten. Wat een godenweer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ajax weer iddquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ergens op een terrasje wat eten. Wat een godenweer.
Woordle 693 3/6quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 693 6/6
🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Macaronikliekje opwarmen van gisteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed om te horen.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
No one cares sukkel. Aandachtstrekker. Wees blij dat je nog iets te trekken hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet dinsdag naar de uroloog. Gaan ze je pisbuis in. De gruwel. Alsof je Patricia Paaij op je verjaardag uitnodigt. Moet twee dagen een pisdagboek bijhouden. Vanaf gisterochtend half negen tot nu 42 keer moeten plassen. Hoop niet dat het kanker is. Is zo gewoontjes.
42 keer lijkt mij behoorlijk veel tongemansquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet dinsdag naar de uroloog. Gaan ze je pisbuis in. De gruwel. Alsof je Patricia Paaij op je verjaardag uitnodigt. Moet twee dagen een pisdagboek bijhouden. Vanaf gisterochtend half negen tot nu 42 keer moeten plassen. Hoop niet dat het kanker is. Is zo gewoontjes.
Sterktequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
No one cares sukkel. Aandachtstrekker. Wees blij dat je nog iets te trekken hebt.
Wat zou Varg zijn mening zijn over het Songfestival?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
42 keer lijkt mij behoorlijk veel tongemans
sterkte!
De eerste dingen waar ik aan denk zijn blaasontsteking en diabetes, maar teringjantje dat is idd wel bizar vaakquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Dit lijkt me een groot Joods complot.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zou Varg zijn mening zijn over het Songfestival?
Trusten Brotherquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
Trusten. En slijmbal ben ik toch.
Enjoy brothers.
VBL / Enjoy FOK!-Feijenoorders.
Groetjesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
Enjoy brothers.
Ja dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mooie tijden met Kraaij jr, Kiprich, Lührling, Lucius en van Nistelrooij.
Net uitnodiging voor condoleance en begrafenis in brievenbus.
Doe rustig aan, Tong.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
Enjoy brothers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |