SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.Laffe huichelaar
Ja. Ik gooide hem dicht maar mocht geen nieuwe openen.quote:
Estland mag van mij ook nog wel door. Griekenland en Denemarken liever nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:24 schreef Momo het volgende:
Australië, België en Oostenrijk waren mijn favorieten
Omdat men ijverig aan het modden was en het niet vol zat. Gelukkig mag ik het welquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. Ik gooide hem dicht maar mocht geen nieuwe openen.
momo to the rescuequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. Ik gooide hem dicht maar mocht geen nieuwe openen.
Ik vond deze beter. Er werd sowieso beter gezongen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Felagund het volgende:
Dit was nog een matigere halve finale dan die van dinsdag.
Nee joh!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Felagund het volgende:
Als we jou toch niet hadden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat men ijverig aan het modden was en het niet vol zat. Gelukkig mag ik het wel
Zoals verwachtquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Felagund het volgende:
Matige liedjes dan, er zat heel weinig leuks tussen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond deze beter. Er werd sowieso beter gezongen.
De helft mag wegblijven van mij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerste was muzikaal intressanter, deze beter gezongenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op wat uitzonderingen na.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerste was muzikaal intressanter, deze beter gezongen
Ja, ik vraag me echt af of dat eerder aan het geluid lag.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerste was muzikaal intressanter, deze beter gezongen
De techniek was het niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me echt af of dat eerder aan het geluid lag.
Dit liedje gaat over het DNA van graan?quote:
Nog steeds kut sorry.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
We vergeven Griekenland en Roemenië omdat het nog kinderen zijn
Ik zocht naar een PI om dit goed te kunnen plaatsenquote:
Waarom sturen ze zulke jonge mensen heen? Hopen op de gunfactor van het stemmende publiek?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
We vergeven Griekenland en Roemenië omdat het nog kinderen zijn
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zocht naar een PI om dit goed te kunnen plaatsen
De mensen stemde erop in Roemenië (Televote) en Griekenland (100 mensen demoscopic jury)quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom sturen ze zulke jonge mensen heen? Hopen op de gunfactor van het stemmende publiek?
De Oekraïense vlag stelt een graanveld voor onder een blauwe hemelquote:
Hadden we het toch goed.quote:
Ow echt?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De Oekraïense vlag stelt een graanveld voor onder een blauwe hemel
Weer wat geleerd maar klinkt eigenlijk ook best wel plausibel ja.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan sneeuwt het toch een beetje onder en hebben we in mei zo'n gatquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef Guanabana het volgende:
ESF in december zou ook wel gezellie zijn.
Ik vond 4 te druk, verder wel goed en Davina als interval.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Andromache het volgende:
De BBC stelt me teleur. Ik vind het allemaal maar vlak. Ze kunnen voorlopig nog niet tippen aan Rotterdam.![]()
![]()
Nee idd. Wel strak geregeld verder allemaal volgens mij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Andromache het volgende:
De BBC stelt me teleur. Ik vind het allemaal maar vlak. Ze kunnen voorlopig nog niet tippen aan Rotterdam.![]()
![]()
De kalkoen was nog beterquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Griekenland heeft echt de debielste inzending in de historie gedaan.
Klopt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien toch maar niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan sneeuwt het toch een beetje onder en hebben we in mei zo'n gat
Dat was dinsdag toch ook zo? Zo is er zaterdag een flink aantal landen dat meedoet.quote:
Ja, echtquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, anders gaat Nederland alsnog door en dat moet je ook niet willen, Aratanax.
Nergens voor nodig!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
Bookies twijfelen zo te zien nogal of Estland doorgaat
Ja hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Oekraïne dit ook gekozen hebben als ze het zelf georganiseerd hadden?
Die was legend.quote:
Je gaat nog eerder doodquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef TanteMathilde het volgende:
Ik kan niet wachten tot de drag queen hype weer over is.
Slovenië lijkt me sowieso door. En Denemarken volstrekt kansloosquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn NQ gok:
Albanië
Roemenië
Slovenië
Griekenland
Litouwen
San Marino
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja hoor.
Het is een gay party to the max
Het is wat veel inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef TanteMathilde het volgende:
Ik kan niet wachten tot de drag queen hype weer over is.
Weet de NAVO dit?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Homoseksualiteit is in Oekraïne niet algemeen geaccepteerd.
denk het wel.quote:
Ze stuurden ooit dit:quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dan snap je mijn opmerking niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ja dat weet ik. Dat is 1 van mijn favoriete ESF-acts ooit.quote:
tegen wie praat jequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:44 schreef rosita1 het volgende:
Wat een onzin. Iedereen mag lekker doen waar die zich lekker bij voelt. Oordeel ziet zo, kortzichtig! Wees jezelf, en wees wat milder, ECHT.
Dit dus....quote:
Amen❤️quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:44 schreef rosita1 het volgende:
Wat een onzin. Iedereen mag lekker doen waar die zich lekker bij voelt. Oordeel niet zo, kortzichtig! Wees jezelf, en wees wat milder, ECHT.
Nou nou nouquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:46 schreef Jane het volgende:
Had dan die drag queens nog maar even gedaan.
Mans
Wat is het nou?quote:
Niet alleen gayquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan snap je mijn opmerking niet.
Aangezien songfestival sowieso al gay party is, zal het daar wel kunnen.
Want er zijn wel dragfeestjes in Oekraïne
underground.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan snap je mijn opmerking niet.
Aangezien songfestival sowieso al gay party is, zal het daar wel kunnen.
Want er zijn wel dragfeestjes in Oekraïne
Die bestaanquote:
Oh is Loreen een kerel?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:46 schreef Ama het volgende:
Ja jongens jullie kunnen haten maar als Loreen wint gaat hij sowieso weer presenteren.
Als het over Måns gaat, gewoon naar mij luisteren.quote:
Als niet-gay mag je ook genieten van een gay party hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet alleen gayIk kijk ook al jaren met veel plezier
Ach nee, ik vind het zo’n enge gladjanusquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:46 schreef Ama het volgende:
Ja jongens jullie kunnen haten maar als Loreen wint gaat hij sowieso weer presenteren.
Was in slaap gevallenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:13 schreef timmmmm het volgende:
@:de_boswachter volgens mij zien we weer een pareltje
Wat moet hij in Finland?quote:
Gaat dit over @KingRoland?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach nee, ik vind het zo’n enge gladjanus
Wel een knappe gladjanus ach ja
Nee, dan gaat Mans weer presenterenquote:
Kan ook heel lekker zijnquote:
Ik vond die hele show goed. Petra was ook leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:48 schreef Michie_ het volgende:
Mans was wel serieus een goede presentator
Omdat het voor drags geen hobby is maar een levensstijl.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:45 schreef Aratanax het volgende:
Maar even serieus, in de categorie rare hobby's krijgt drag wel heel veel aandacht
Lijkt mee een serieuze overweging om niet op Zweden te stemmen, zaterdag.quote:
Zeker! De backlash komt ook meer door de hoeveelheid ESF-uitzendingen waarin hij te zien is geweest dan hoe hij het deed als presentator van de showquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:48 schreef Michie_ het volgende:
Mans was wel serieus een goede presentator
Wie moet er winnen?quote:
Nu pas?quote:
Nou nou nou nou nouquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk struikelen ze over die selfiecamera
nee die geven we alleen aan dwergenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef Ewelina het volgende:
Het enige pluspunt was dat die kinderen geen blokfluit hadden.
Tegen diegenen die mensen niet willen respecteren, die er misschien anders uitzien in 'hun wereld' als 'de rest'. Het zou fijn zijn als mensen uitgaan van het 'geluk' van de mens, als iemand blij is, wees blij voor diegene, ongeacht wat/hoe/waar/wat/wie. Iedereen zoekt geluk, iedereen op z'n eigen manier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Zoveel wijn heb ik ook weer niet op, probeer dit aub over een uurtje nog eens, dan kan ik je misschien volgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:52 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Tegen diegenen die mensen niet willen respecteren, die er misschien anders uitzien in 'hun wereld' als 'de rest'. Het zou fijn zijn als mensen uitgaan van het 'geluk' van de mens, als iemand blij is, wees blij diegene, ongeacht wat/hoe/waar/wat/wie. Iedereen zoekt geluk, iedereen op z'n eigen manier.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat is er erger dan kinderen?Rooie mensen rooie kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittige net als kleine hondjesOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Rode daken hebben vochtige keldersquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rooie mensen rooie katten
Pittige net als kleine hondjes
Niks mis meequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:53 schreef Aratanax het volgende:
Die Mae Muller is wel echt British trash in optima forma hè
Puts madrequote:
Vind haar een beetje lijken op (een jonge) Madonna.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:53 schreef Aratanax het volgende:
Die Mae Muller is wel echt British trash in optima forma hè
Thanksquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Geboren in Nigeria. Beide mannen kwamen elkaar tegen bij studie geneeskunde in Oekraïne
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat is er erger dan kinderen?lopen 2 schapen op een weiland zegt de ene schaap tegen de ander 'he je loopt mank!' antwoord de andere schaap 'Ja klopt ik was vroeger lam'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Kan er ook niks mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:54 schreef Aratanax het volgende:
Ik snap dus echt niet wat men in het lied van Spanje ziet
Wit? Rosé?quote:
Loopt een hert door het bos met een zonnebril op, vraagt de uil 'he hert, de zon schijnt niet eens joh waarom heb je altijd die zonnebril op?'quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lopen 2 schapen op een weiland zegt de ene schaap tegen de ander 'he je loopt mank!' antwoord de andere schaap 'Ja klopt ik was vroeger lam'
Rosé, wil je geloven dat het pak los molinos op was bij de AH? Dan moet je wat hèquote:
Het is daar een uur eerder.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze koters horen al lang in bed te liggen.
Ja zo ken ik Oekraïne ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Toen ik voor mijn werk in Kyiv was mochten we savonds de straat niet op omdat we een meisje bij hadden die uit Afrika kwam, en tjah, dan zouden we niet veilig zijn.
quote:
Zelfs bij de bewerkte versie vind ik het al niks.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Met deze van Oekraïne kan ik ook niks.
Ik ook niet. Voor de Nostradamus heb ik Spanje als laagste van de Big 5quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt? Dacht dat elke vrouw wel dat wilde
zonder mic denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Geselecteerd door een nationale voorronde in een schuilkelder.
Ja maar het is zo duur om te organiseren, dus ff chillquote:
Deze is leuker om te zien dan Loreen die gevangen tussen twee planken ligt. Nul stagingquote:
Zo zo jammerquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En toch weten ze bijna ieder jaar weer wat slechts te vinden
Ja ongelooflijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is ook een kunst.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat Australië hoger eindigt dan 11quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef Aratanax het volgende:
Fun fact: de act uit deze semi die het hoogste in de odds staat is Oostenrijk op plek TIEN (dus de kans dat iemand uit deze semi wint is minimaal)
Geen mazzelquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef Aratanax het volgende:
Fun fact: de act uit deze semi die het hoogste in de odds staat is Oostenrijk op plek TIEN (dus de kans dat iemand uit deze semi wint is minimaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |