De mensen stemde erop in Roemenië (Televote) en Griekenland (100 mensen demoscopic jury)quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom sturen ze zulke jonge mensen heen? Hopen op de gunfactor van het stemmende publiek?
De Oekraïense vlag stelt een graanveld voor onder een blauwe hemelquote:
Hadden we het toch goed.quote:
Ow echt?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De Oekraïense vlag stelt een graanveld voor onder een blauwe hemel
Weer wat geleerd maar klinkt eigenlijk ook best wel plausibel ja.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan sneeuwt het toch een beetje onder en hebben we in mei zo'n gatquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef Guanabana het volgende:
ESF in december zou ook wel gezellie zijn.
Ik vond 4 te druk, verder wel goed en Davina als interval.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Andromache het volgende:
De BBC stelt me teleur. Ik vind het allemaal maar vlak. Ze kunnen voorlopig nog niet tippen aan Rotterdam.![]()
![]()
Nee idd. Wel strak geregeld verder allemaal volgens mij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Andromache het volgende:
De BBC stelt me teleur. Ik vind het allemaal maar vlak. Ze kunnen voorlopig nog niet tippen aan Rotterdam.![]()
![]()
De kalkoen was nog beterquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Griekenland heeft echt de debielste inzending in de historie gedaan.
Klopt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien toch maar niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan sneeuwt het toch een beetje onder en hebben we in mei zo'n gat
Dat was dinsdag toch ook zo? Zo is er zaterdag een flink aantal landen dat meedoet.quote:
Ja, echtquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, anders gaat Nederland alsnog door en dat moet je ook niet willen, Aratanax.
Nergens voor nodig!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
Bookies twijfelen zo te zien nogal of Estland doorgaat
Ja hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Oekraïne dit ook gekozen hebben als ze het zelf georganiseerd hadden?
Die was legend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |