Ik vind het juist gezellig en leukquote:
Wat kan mij dat nou verreken of degene die gedraaid wordt in de gaybar zelf gay isquote:
Jan haat homo's, wacht maar tot zijn commentaar zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef zipcon het volgende:
De stem zit goed, zoals Jantje zou zeggen "loepzuiver en glashelder".
Dat hoeft niet om een nummer te maken dat in de gay bar gedraaid te worden. Ook niet om een gay bar binnen te gaan overigensquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het heel vermakelijk omdat de rest zo slecht is
Hij verwacht dat de Belgen door gaan naar de finalequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Jan haat homo's, wacht maar tot zijn commentaar zo
Ik zou hier toch op wel willen gokken. Maar zelfs dat is niet zo in je face als het wel eens is geweest in het songfestival.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou verreken of degene die gedraaid wordt in de gaybar zelf gay is
Dat klopt, ik heb het daar ook wel eens ontzettend naar mijn zinquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoeft niet om een nummer te maken dat in de gay bar gedraaid te worden. Ook niet om een gay bar binnen te gaan overigens
Met of zonder loafers?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Blues het volgende:
3/4 mr Marvis broekkies komen naar je toe deze zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |