SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.Your beauty never ever scared me.
AS Roma is bezigquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef Coco het volgende:
Is er ook nog leuk vlees voor de dames bij?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Is het onaardig als ik zeg dat deze dude in deze outfit en met dit haar me heel erg aan ugly betty doet denken?
Dat zeker, maar vrouwen zijn niet de enige die genieten van mooie mannen.quote:
Als je het niet zeker weet is hun een heel stuk netter dan hetquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef Ewelina het volgende:
Hoe dan ook. Het kan wel zingen. Alleen de hoge tonen zijn erg dun.
Roemenië was vorig jaar nog best leuk met hun stierenvechterquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:18 schreef Ama het volgende:
Sommige landen kunnen beter stoppen met proberen.
Dit mag je niet oprakelen, sommige mensen zijn nog in rouw.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
Had NL een betere kans gehad als ze vandaag had opgereden?
Nee. Het was sowieso kut.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar vrouwen zijn niet de enige die genieten van mooie mannen.
En een beetje Vlaanderen want er heeft ook een Vlaamse aan meegeschreven, en ook die heeft meegeschreven aan Arcadequote:
Estland mag van mij doorquote:
Ja inderdaad!quote:
Nou s10 is ook best leuk tochquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Ze zingt het wel goed.
Goede stem jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Ze zingt het wel goed.
Voor de zekerheid kan het maar beter nog een keer genoemd worden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef Coco het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit op s10 lijkt?
Het is niet helemaal mijn smaak. Al deed s10 het best goed.quote:
7/10 would hit!!!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:23 schreef Aratanax het volgende:
Liedje 7/10 (tikkeltje saai, maar ok opbouw)
Zang 8/10 (zuiver maar beetje zeikstem)
Looks 6/10 (@:de_boswachter?)
Ik vind dat nummer van Loreen dus echt totaal niks.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Dit is gewoon echt goed voor songfestivalbegrippen.
Zang is beter dan Loreen, het liedje alleen wat minder.
So ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |