quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
Uptown Park echt een mooi stadion inderdaad.
Ik vind het zelf wat tegenvallen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
Uptown Park echt een mooi stadion inderdaad.
Net de Kuipquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wat tegenvallen.
[ afbeelding ]
Nee, want dan scoort er niemand.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
Als dit overigens zo doorgaat dan gaat WHU hier gewoon met 3-0 overheen...
Valt mij wel mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of AZ speelt met pap in de benen
Likje verf en het kan er weer tegenaan johquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wat tegenvallen.
[ afbeelding ]
Bedankt Karim.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:20 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat West Ham of AZ door gaat naar de finale
Die heeft het wel weer goed opgepakt, een paar jaar lang dacht ik dat hij maar beter kon stoppen.quote:
Paul ik zou het fijn vinden als je of intelligent mee post of weg gaat.quote:
was toch zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paul ik zou het fijn vinden als je of intelligent mee post of weg gaat.
Hap hap hapquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap werd net ook al gemaakt (Toen moest er ook niemand lachen)
Dit is de knock-out fasequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
Als AZ hier wegkomt met iets van een puntje mogen ze blij zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Kan je nu echt nooit een leuke post plaatsenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
Als AZ hier wegkomt met iets van een puntje mogen ze blij zijn
Daar ben jij voor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel Scrummie wel even Feyenoord uit de TT had kunnen halen.
Beetje raar
Ik denk niet dat je Utrechters dat concept nog kunt uitleggen.quote:
FC Utrecht gaat nochtans tamelijk vaak knock-out.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Utrechters dat concept nog kunt uitleggen.
Toen hij naar AZ ging had ik al wel het idee dat het een goede versterking voor ze zou zijn. Komt gewoon tekort voor de top 3 normaal gesproken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft het wel weer goed opgepakt, een paar jaar lang dacht ik dat hij maar beter kon stoppen.
Nee, daarom is het normaal ook niet eerste keus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Kan van Brederode een mannetje passeren?
Zou bijna songfestival gaan kijken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:31 schreef GGMM het volgende:
Is dit de leukste wedstrijd die ik ooit heb gezien?
Nee.
Dan zou er gestaakt worden.quote:
Zo schrijf je back nietquote:
Slecht is het ook niet, al zit ik nog steeds met de bekerfinale in mijn hoofd misschien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:31 schreef GGMM het volgende:
Is dit de leukste wedstrijd die ik ooit heb gezien?
Nee.
Beste moderator Coco,quote:
Was je wel je handen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste moderator Coco,
Wat een eer om te zien
Hoe hard je werkt voor FOK!
Zonder jou zou ons forum misschien niet zo leuk zijn geweest
Ook al weigerden GGMM en Scrummie
Jij doet wat nodig is zonder problemen of getreuzel
Van TT's tot OP's, jij zorgt dat alles netjes blijft lopen
En houdt alle gebruikers bijeen zonder hen kwaad te maken.
Dus bedankt lieve Coco. We willen graag laten weten
Dat we al je harde werk waarderen en nooit vergeten.
Blijf dus lekker moderaten met volle kracht
Want wij vinden jouw bijdrage oprecht van grote waarde gebracht.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook al weigerden GGMM en Scrummie
Zelfs "minuscule kans" is vrij optimistisch voor wat AZ klaarspeeltquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
AZ schiet bij elke minuscule kans gelijk op doel.
En dat is maar goed ook want dan had je ongetwijfeld al achter gestaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Az voetbalt niet volgens de Hollandse school
Nu zie je waaromquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
AZ schiet bij elke minuscule kans gelijk op doel.
Gelukkig niet Klaas!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
WORDT AFGEKEURD
wat bedoel je manquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat AZ wel doet wat Feyenoord niet lukte
Successupporters?quote:
Vertel ons, ons aller Klaas, waarom?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
WORDT AFGEKEURD
ja hoop ajaxcieden hieroquote:
Dit is de halve finale. En volgende week is er weer een halve finale.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat bedoel je man
feyenoord haalde de finale
dit is nog geen finale he
Ik zit in beide topics.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doodsteek voor het ESF-topic
Zelfs @:coco is opeens hier
ESF is voor homo's.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als AZ de komende drie wedstrijden wint gaan jullie volgend seizoen de CL in.quote:
omdat ik het zegquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vertel ons, ons aller Klaas, waarom?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Oei, volgens de Feyenoord fans was de CL finale halen echt knap.
Je kunt op het moment een hoop zeggen van Ajaxsupporters, maar niet dat het successupporters zijn.quote:
@Scrummie is nogal van het kortetermijndenken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als AZ de komende drie wedstrijden wint gaan jullie volgend seizoen de CL in.
Je gaat mij toch niet vertellen dat Coco weer rondhangt in ESF?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij Beukema? Voor hem geldt hetzelfde volgens Wytse.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werd meegenomen naar Upton Park en toen was het wel klaar.
Klaas ik vind jou een leukere user dan hmfquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat ik het zeg
en als ik het zeg moet het gebeuren
de goal had afgekeurd moeten worden
maar de toto mafia...lees scheidsrechter ....keurt het goed
nee de finale is de finale als je de finale heb gehaald door meer doelpunten heb gemaakt dan de tegenstanderquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is de halve finale. En volgende week is er weer een halve finale.
Dus samen is dat een hele finale.
Blijkbaar zien Feyenoorders AZ nog steeds als concurrent. Dat vind ik toch een groot complimentquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als AZ de komende drie wedstrijden wint gaan jullie volgend seizoen de CL in.
Moet ik nu Goh zeggen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie is nogal van het kortetermijndenken.
Leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee de finale is de finale als je de finale heb gehaald door meer doelpunten heb gemaakt dan de tegenstander
ik hoop dat je het snapt
anders ben ik bereid er een college over te geven
deel dit maar in het esf topicquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:46 schreef ISVV het volgende:
Ik ben ook een wanker, geef er straks weer een slinger aan #wankerandproud
dat wordt niet een gewone universiteit maar een top universiteitquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leuk.
Wellicht zijn er meer belangstellenden, zodat daarmee de FOK! voetbaluniversiteit kan worden gestart.
mag ik de test?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat wordt niet een gewone universiteit maar een top universiteit
je wordt pas toegelaten als je 3 vragen van mij goed beantwoord
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op wat jaloerse Feyenoord-fans na is iedereen hier ook heel blij mee
Wat is jouw mening over het songfestival?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 supporters krijgen de moeilijkste vragenquote:
begin maar maatquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 supporters krijgen de moeilijkste vragen
Pittige toelatingseisen ditquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Juicht @onlogisch niet?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kijkt bij Entertainment. Dat kan natuurlijk nooit de plek voor het ESF zijn.quote:
Dat denk ik niet, die is net 700 euro verloren.quote:
het eurovisie songfestival is geintroduceerd om het europese volk samen te brengenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het songfestival?
Wollah wazmetjou?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die is net 700 euro verloren.
Die had hij ook langzaam over een jaar tijd kunnen verliezen door in Vechain te investeren
Zou hij zijn Feyenoord vaantje weer ophangen denk je?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die is net 700 euro verloren.
Die had hij ook langzaam over een jaar tijd kunnen verliezen door in Vechain te investeren
Ik ben een tokkie. Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou hij zijn Feyenoord vaantje weer ophangen denk je?
Als hij ballen heeft wel, ja.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou hij zijn Feyenoord vaantje weer ophangen denk je?
niet gekliktquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef aTypisch het volgende:
hier een leuk filmpje voor tijdens de reclame
Snap dat werkelijk waar niet, is gewoon belangrijk voor de coefficientenlijst dus waarom zou je andere Nederlandse clubs niet steunen? het is ook niet eens de aartsrivaal ofzo?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, hoe klein kan je jezelf maken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Snap dat werkelijk waar niet, is gewoon belangrijk voor de coefficientenlijst dus waarom zou je andere Nederlandse clubs niet steunen? het is ook niet eens de aartsrivaal ofzo?
volgens mij is echt niemand hier tegen azquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, hoe klein kan je jezelf maken.
Het is vrij sneu inderdaad
Ok Pietje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil weer even benadrukken dat ik voor AZ juich
Eigenlijk komt het omdat ik heel kinderachtig ben. Maar echt hl kinderachtig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Snap dat werkelijk waar niet, is gewoon belangrijk voor de coefficientenlijst dus waarom zou je andere Nederlandse clubs niet steunen? het is ook niet eens de aartsrivaal ofzo?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij is echt niemand hier tegen az
iedereen wil dat az deze ronde gaat overleven
waar komt dit vandaan?
quote:
En een tokkie schijnbaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het omdat ik heel kinderachtig ben. Maar echt hl kinderachtig.
Moeten we ons zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pietje is al een tijd niet meer gesignaleerd.
Het is wat.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nog geen AMBER Alert.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet nodig.
Zeker uit angst voor de UI die ik voor hem uit mag kiezen, voor een jaar lang.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn ook wel de users zonder opleiding van Harvardquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij is echt niemand hier tegen az
iedereen wil dat az deze ronde gaat overleven
waar komt dit vandaan?
Weet je al wat je gaat doen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker uit angst voor de UI die ik voor hem uit mag kiezen, voor een jaar lang.
Dan wil ik je bedanken en ik spreek namens veel users.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker uit angst voor de UI die ik voor hem uit mag kiezen, voor een jaar lang.
Dat lijkt mij een goed planquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het gezellig houden?
Ik hoop nog 2quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan
Hopelijk maakt AZ nog een doelpunt
Nicki Minaj, Ajax, regenboogvlag, Harry Vermeegen, er zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat doen?
Je vergeet Freek de Jonge.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nicki Minaj, Ajax, regenboogvlag, Harry Vermeegen, er zijn zoveel mogelijkheden.
Van de eeuwquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet al wie moderator van het jaar gaat worden.
Van harte @Dotteke !quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet al wie moderator van het jaar gaat worden.
Hoe gaat het met je sinds de priemende vingers omdat je niet voor het altijd walgelijke AZ juicht?quote:
Niet dat is Nattekrantquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
@:klummie is de slechtste moderator in de geschiedenis van het internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat publiek loopt wel overal om te jankenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
West Ham doet mij een beetje aan Feyenoord denken
Ja denk je dat ze de finale gaan halen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
West Ham doet mij een beetje aan Feyenoord denken
Goede scheids wel. Is toch een turk of niet? Valt heel erg mee.quote:
Daarom juist!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat publiek loopt wel overal om te janken
Huh?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja denk je dat ze de finale gaan halen?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
West Ham is mokerslecht.Ik heb het idee dat je op wat anders doelt dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
West Ham doet mij een beetje aan Feyenoord denkenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
Daar doel ik inderdaad niet op nee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je op wat anders doelt dan dit
[..]
Vorig jaar haalde Feyenoord de finale van de conference league, of was je dat vergeten?quote:
Die wil graag meediscussieren. Bij dat soort dubbelrollen loopt het altijd spaak.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vorig jaar haalde Feyenoord de finale van de conference league, of was je dat vergeten?
oh dacht dat ze dit seizoen gestrand waren in de kwartfinale op een haar naquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vorig jaar haalde Feyenoord de finale van de conference league, of was je dat vergeten?
Goedenavond.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral de niet Feyenoorders.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel erg veel bezig is met Feyenoord.
Laten we dit tot zondag bewaren!
Dat krijg je als je terecht kampioen wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
Het gaat erg veel over Feyenoord in dit topic.
Ik heb daar geen mening over, maar misschien moet je dit eens aan Tjacka voorleggen. Die vind een seizoen alleen geslaagd als je minstens de kwartfinale van de EL haalt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Toen was dat zogenaamd knapper dan het kampioenschap
Benieuwd hoe ze daar nu over denken
Onzin,mods mogen ook meediscussieren. Dat an sich kan primaquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die wil graag meediscussieren. Bij dat soort dubbelrollen loopt het altijd spaak.
Maar wel huilen dat Feyenoorders in het ajaxtopic komen postenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel erg veel bezig is met Feyenoord.
Laten we dit tot zondag bewaren!
Ik bij je moederquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
Weten jullie wie er zojuist heeft gescoord?
Die gedragen zich anders wel erg kinderachtig. Zuigen in een ander clubtopic vind ik ook vrij vermoeiend.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar wel huilen dat Feyenoorders in het ajaxtopic komen posten
Ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
Weten jullie wie er zojuist heeft gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |