quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
Uptown Park echt een mooi stadion inderdaad.
Ik vind het zelf wat tegenvallen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
Uptown Park echt een mooi stadion inderdaad.
Net de Kuipquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wat tegenvallen.
[ afbeelding ]
Nee, want dan scoort er niemand.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
Als dit overigens zo doorgaat dan gaat WHU hier gewoon met 3-0 overheen...
Valt mij wel mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of AZ speelt met pap in de benen
Likje verf en het kan er weer tegenaan johquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wat tegenvallen.
[ afbeelding ]
Bedankt Karim.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:20 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat West Ham of AZ door gaat naar de finale
Die heeft het wel weer goed opgepakt, een paar jaar lang dacht ik dat hij maar beter kon stoppen.quote:
Paul ik zou het fijn vinden als je of intelligent mee post of weg gaat.quote:
was toch zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paul ik zou het fijn vinden als je of intelligent mee post of weg gaat.
Hap hap hapquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap werd net ook al gemaakt (Toen moest er ook niemand lachen)
Dit is de knock-out fasequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
Als AZ hier wegkomt met iets van een puntje mogen ze blij zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Kan je nu echt nooit een leuke post plaatsenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
Als AZ hier wegkomt met iets van een puntje mogen ze blij zijn
Daar ben jij voor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel Scrummie wel even Feyenoord uit de TT had kunnen halen.
Beetje raar
Ik denk niet dat je Utrechters dat concept nog kunt uitleggen.quote:
FC Utrecht gaat nochtans tamelijk vaak knock-out.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Utrechters dat concept nog kunt uitleggen.
Toen hij naar AZ ging had ik al wel het idee dat het een goede versterking voor ze zou zijn. Komt gewoon tekort voor de top 3 normaal gesproken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft het wel weer goed opgepakt, een paar jaar lang dacht ik dat hij maar beter kon stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |