abonnement Unibet Coolblue
pi_209103724


Joe Biden



Kamala Harris

House of Representatives:
Democratic (221)
Republican (212)
Vacant (2)

United States Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Kevin McCarthy (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Shumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:


Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Voor wie graag een video timeline wil zien van de gebeurtenissen op 6 januari in Washington:

https://projects.propublica.org/parler-capitol-videos/

SPOILER: Op verzoek de hearings
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:39:02 #2
427674 Toby56
pi_209103727
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:25 schreef speknek het volgende:
Heel goed wat AOC doet, je kunt Trump niet weer laten normaliseren. Trump normaliseren is wat een frauderende maffiabaas met losse handjes die aan het einde probeerde een opstand te leiden, de eerste keer in het Witte Huis heeft gekregen
Aha.
Het was dus toch de schuld van de media. Zij hebben Trump 'genormaliseerd'.

Altijd weer die media. Die zomaar mensen uit alle kampen aan het woord laten, ook uit het 'andere' kamp.

Heel goed wat CNN heeft gedaan; zo heeft iedereen kennis kunnen nemen (voor de zoveelste keer) wie Trump is en waarvoor hij staat.



Als er destijds dan toch een club is die actie had moeten ondernemen: het is de GOP die Trump had moeten weigeren als kandidaat voor hun partij. Hij had uiteindelijk bar weinig met hun politieke normen- en waardenstelsel van doen. En het gros van de partijtop walgde van hem. Als ze flink waren geweest, dan had Trump het als onafhankelijke kandidaat moeten proberen, en dan had het hem veel meer moeite gekost om financiers en sponsoren te vinden.
Toen Trump een groot stemmenkanon (b)leek te zijn, hebben ze echter lafhartig voor een kwantitatieve oplossing gekozen. Sindsdien heeft de man de partij in gijzeling.

Daar hebben CNN, FOX News, ABC, CBS en NBC verder helemaal niets mee van doen.
Die behoren in een fatsoenlijke democratie gewoon zo inclusief mogelijk te blijven en geen orders te ontvangen van politieke partijen of vertegenwoordigers daarvan. Daar ben je een onafhankelijke nieuwszender voor. Wat AOC (impliciet) doet, is hetzelfde als wat Trump met FOX had willen doen: hij had het hen willen verbieden om de stand van zaken in Arizona (november 2020) door te geven. En tot op de dag van vandaag neemt hij hen dat kwalijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 11-05-2023 16:44:17 ]
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 18:26:12 #3
340272 Frikandelbroodje
pi_209104998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:48 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik heb blijkbaar iets gemist. Ik zie die beweging vanaf 2018 niet.
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_United_States_elections

quote:
Trump stond begin 2020 nog gewoon op een vrij comfortabele voorsprong.
Zijn aanpak van de corona heeft hem toen voor een groot gedeelte de das om gedaan. Plotseling waren de bordjes verhangen. Dat gebeurde allemaal in een half jaartje tijd.
In 2022 was abortus plotseling een hot topic.
In 2024 kan het weer heel iets anders zijn.

Volgens mij regeert doorgaans de waan van de dag. Niettemin is Trump er nog steeds. Als er bijvoorbeeld in Oekrane in 2024 nog steeds niets veranderd is, dan is het zeer goed mogelijk dat een grote meerderheid van de Amerikanen de steun en de wapenleveranties inmiddels zat zijn. Toch denk ik niet dat een Democratische kandidaat (Biden of een ander) de steun voor Oekrane zal willen intrekken. Maar het kost zakken vol geld en tevens, zo zal Trump de kiezers voorhouden, is het slecht voor internationale economische betrekkingen, en dus slecht voor een economische grootmacht als de VS.

Om maar een voorbeeld te noemen.

De politieke realiteit kan iedere dag weer anders zijn. Mijn 'onrust' schuilt erin dat desondanks een idioot als Trump binnen die steeds veranderende wereld nog steeds een Constante blijkt te zijn. Zijn CV wordt steeds slechter en crimineler, maar hij staat nog steeds op nr. 1 bij de Republikeinse presidentskandidaten. Ik vind dat uitermate zorgwekkend.
Trump was toen ook nog een incumbent, die blijken in de Amerikaanse geschiedenis lastig verslaan te zijn. Het is echter wel een constante factor dat de GOP sinds 2018 vooral verkiezingen verliest met Trump aan het roer, en uit onderzoeken blijkt dat dit wel degelijk aan Trump ligt. Je geeft zelf al voldoende voorbeelden; corona, Roe v. Wade, zijn autocoup, zijn steun aan Rusland. De constante factor hier is ook dat de man er continue (electoraal) een potje van maakt. Zeker zaken als Roe v. Wade gaan niet zomaar weg.

Ik zeg niet dat de man niet herkozen kan worden, maar de omstandigheden moeten dan toch significant veranderen.

quote:
Hij had uiteindelijk bar weinig met hun politieke normen- en waardenstelsel van doen.
Dat waag ik te betwijfelen, de GOP van 2015 was al heel anders dan de GOP van 2008.

quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:11 schreef Kijkertje het volgende:
Dat is snel!

[ twitter ]
Zijn speech over de MAGA-beweging was ook sterk, hij is wel bij de les.
Incelfrikandel
  donderdag 11 mei 2023 @ 18:57:48 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_209105418
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:39 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Aha.
Het was dus toch de schuld van de media. Zij hebben Trump 'genormaliseerd'.

Altijd weer die media. Die zomaar mensen uit alle kampen aan het woord laten, ook uit het 'andere' kamp.

Heel goed wat CNN heeft gedaan; zo heeft iedereen kennis kunnen nemen (voor de zoveelste keer) wie Trump is en waarvoor hij staat.

[ afbeelding ]

Als er destijds dan toch een club is die actie had moeten ondernemen: het is de GOP die Trump had moeten weigeren als kandidaat voor hun partij. Hij had uiteindelijk bar weinig met hun politieke normen- en waardenstelsel van doen. En het gros van de partijtop walgde van hem. Als ze flink waren geweest, dan had Trump het als onafhankelijke kandidaat moeten proberen, en dan had het hem veel meer moeite gekost om financiers en sponsoren te vinden.
Toen Trump een groot stemmenkanon (b)leek te zijn, hebben ze echter lafhartig voor een kwantitatieve oplossing gekozen. Sindsdien heeft de man de partij in gijzeling.

Daar hebben CNN, FOX News, ABC, CBS en NBC verder helemaal niets mee van doen.
Die behoren in een fatsoenlijke democratie gewoon zo inclusief mogelijk te blijven en geen orders te ontvangen van politieke partijen of vertegenwoordigers daarvan. Daar ben je een onafhankelijke nieuwszender voor. Wat AOC (impliciet) doet, is hetzelfde als wat Trump met FOX had willen doen: hij had het hen willen verbieden om de stand van zaken in Arizona (november 2020) door te geven. En tot op de dag van vandaag neemt hij hen dat kwalijk.
Ah ja de nobele 24/7 news media die onafhankelijk een inclusief geluid laten horen.

En dat terwijl Fox News vorige week nog een schikking van $700 miljoen heeft betaald omdat ze opzettelijk maandenlang gelogen hebben.

Was je dat alweer vergeten? Grappig hoe dat gaat. Of dacht je dat zij en CNN (sinds kort eigendom van miljardair Malone, die Fox News het grote voorbeeld noemt, goh waarom zouden ze toch zo genteresseerd zijn om Trump een platform te geven) nu wel hun lesje geleerd hebben? Door het pushen van de verkiezingsleugens heeft Fox News dat jaar 2.2 miljard winst gemaakt, terwijl dat normaal 1 miljard is. Met een schikking van 700 miljoen dus 500 miljoen extra winst gemaakt door opzettelijk te liegen.

Ja daar is de democratie echt bij gebaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:00:33 #5
427674 Toby56
pi_209105467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_United_States_elections
[..]
Trump was toen ook nog een incumbent, die blijken in de Amerikaanse geschiedenis lastig verslaan te zijn. Het is echter wel een constante factor dat de GOP sinds 2018 vooral verkiezingen verliest met Trump aan het roer, en uit onderzoeken blijkt dat dit wel degelijk aan Trump ligt. Je geeft zelf al voldoende voorbeelden; corona, Roe v. Wade, zijn autocoup, zijn steun aan Rusland. De constante factor hier is ook dat de man er continue (electoraal) een potje van maakt. Zeker zaken als Roe v. Wade gaan niet zomaar weg.

Ik zeg niet dat de man niet herkozen kan worden, maar de omstandigheden moeten dan toch significant veranderen.
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, de GOP van 2015 was al heel anders dan de GOP van 2008.
[..]
Zijn speech over de MAGA-beweging was ook sterk, hij is wel bij de les.
Ik heb geen glazen bol, maar ik geef wel toe dat ik in 2021 en 2022 steeds meer hoop begon te krijgen dat Trump langzaam maar zeker uit beeld zou verdwijnen.
Nu begin ik daar toch weer aan te twijfelen. Maar dat ligt niet aan CNN, wat mij betreft (refererend aan een andere discussie).

Voor mij komt er in 2024 nog een andere vraag bij: hoe 'sterk' is de Biden-factor (als die al bestaat), om Trump opnieuw te verslaan? Je praat over een hoogbejaarde man die steeds vaker nauwelijks uit zijn woorden kan komen en, in het openbaar, steeds minder alert lijkt te zijn. Ik zou graag zien dat de Democraten met een frisser alternatief komen (als dat er is), Biden ervan overtuigen dat hij goed werk heeft geleverd maar dat het mooi is geweest, en dan met nieuw lan de hufter van Mar-a-Lago kunnen bestrijden.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:20:54 #6
221110 vaarsuvius
pi_209105794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:40 schreef Toby56 het volgende:
Daarom hoop ik eigenlijk dat Biden wordt verslagen door een jonge(re) Democraat goed van de tongriem is gesneden. En die Trump volledig, ook verbaal, kan wegvagen.
Wie zou dat kunnen zijn?
Niemand, want TFG stemmers zijn volkomen immuun voor argumenten, de harde kern zijn echt compleet gedevalueerd tot cultisten. De 20 beste debaters ter wereld zouden 100 keer volkomen de vloer kunnen aanvegen met TFG in een TV debat, het zal zijn kiezers niet deren. die kiezers kijken dat niet eens, ze kijken alleen wat hun alt right kanaal hen voorschoteld en die negeren al het slechte nieuws of spinnen het tot iets positiefs (keihard liegen)

Dus een jongere betere kandidaat werkt wel voor 'normale' republikeinen (zie bv Obama vs Romney) maar niet tegen een figuur als trump.

Ze houden daarom vast aan Sleepy Joe, die het nog best aardig goed doet als POTUS en geen probleem zal hebben om TFG nog een keer te verslaan.
Want al zijn legale troubles zijn NOG LANG niet over, we hebben nog maar het topje van de ijsberg gezien. De echte criminal cases komen de komende maanden.
Dus, dat vinden de trumpisten niet erg, maar de meer behoudende repubs wel. Hij gaat miljoen vrouwenvotes verliezen en nog miljoenen van mensen die nog een beetje fatsoen hebben en als volgt denken:

'Ok ik heb op Trump gestemd, hij was niet de beste kandidaat en hij heeft een smerig karakter, maar ik vind de republikeinse standpunten beter. ' Maar nu is de emmer vol, ik ga niet nog een keer op deze 2 keer impeached, veroordeelde vrouwen aanrander stemmen. Ik stem niet of ik stem een keertje Blue.

Dus de volgende keer wordt het 90 miljoen stemmen voor sleepy joe en hoogstens 60 miljoen voor de sex offender.

En dit is de reden dat de Repub partij hem toch alsnog zal proberen te dumpen deze zomer, ze gaan wel inzien dat de zaak verloren is.

[ Bericht 0% gewijzigd door vaarsuvius op 11-05-2023 23:22:36 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:23:40 #7
427674 Toby56
pi_209105862
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef speknek het volgende:

[..]
Ah ja de nobele 24/7 news media die onafhankelijk een inclusief geluid laten horen.

En dat terwijl Fox News vorige week nog een schikking van $700 miljoen heeft betaald omdat ze opzettelijk maandenlang gelogen hebben.

Was je dat alweer vergeten? Grappig hoe dat gaat. Of dacht je dat zij en CNN (sinds kort eigendom van miljardair Malone, die Fox News het grote voorbeeld noemt, goh waarom zouden ze toch zo genteresseerd zijn om Trump een platform te geven) nu wel hun lesje geleerd hebben? Door het pushen van de verkiezingsleugens heeft Fox News dat jaar 2.2 miljard winst gemaakt, terwijl dat normaal 1 miljard is. Met een schikking van 700 miljoen dus 500 miljoen extra winst gemaakt door opzettelijk te liegen.

Ja daar is de democratie echt bij gebaat.
Ja, zo gaat dat in de USA.
En daar gaan jij en ik niets aan doen.
De markt is de baas in omroepland aldaar.
CNN is niet van de overheid, en FOX ook niet.

Zoals Twitter een bedrijf is dat vrij is om iemand wel of niet te verbannen, zo zijn FOX en CNN vrij om mensen wel of niet uit te nodigen voor een interview. En om daarbij zelf ook nog een mening te geven, al dan niet gekleurd door de mening van de eigen baas. Daar hebben Donald Trump, Joe Biden of Alexandria Ocasio-Cortez en de rest van de politiek geen barst over te zeggen.
Behalve als ze zelf zo'n omroep opkopen. Dan kunnen ze hun eigen (bedrijfs)normen en waarden opleggen.

Ze had er veel verstandiger aan gedaan om gewoon te twitteren: dankzij CNN weten we weer waar we met Trump aan toe zijn. Een leugenaar en een vrouwenhater die helemaal niets van zijn hatelijke en leugenachtige gedachtengoed wenst los te laten.
Tegenstanders van de Democratische Partij gaan nu profiteren en roepen: ziet u wel, ze willen gewoon staatsgereguleerde omroepen, waarbij regeringspartijen gaan bepalen wie er een podium gaat krijgen.

Kortom: een onverstandige tweet. Begrijpelijk, gezien de terechte woede jegens Trump, maar onverstandig. Bij de meerderheid van de Amerikanen scoor je er geen punten mee. Die zitten niet op omroepregulering vanuit Wastington, DC te wachten.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:27:17 #8
427674 Toby56
pi_209105938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:20 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Niemand, want TFG stemmers zijn volkomen immuun voor argumenten, de harde kern zijn echt compleet gedevalueerd tot cultisten. De 20 beste debaters ter wereld zouden 100 keer volkomen de vloer kunnen aanvegen met TFG in een TV debat, het zal zijn kiezers niet deren. die kiezers kijken dat niet eens, ze kijken alleen wat hun alt right kanaal hen voorschoteld en die negeren al het slechte nieuws of spinnen het tot iets positiefs (keihard liegen)

Dus een jongere beter kandidaat werkt wel 'normale' republikeinen (zie bv Obama vs Romney) maar niet tegen een figuur als trump.

Ze houden daarom vast aan Sleepy Joe, die het nog best aardig goed doet als POTUS en geen probleem zal hebben om TFG nog een keer te verslaan.
Want al zijn legale troubles zijn NOG LANG niet over, we hebben nog maar het topje van de ijsberg gezien. De echte criminal cases komen de komende maanden.
Dus, dat vinden de trumpisten niet erg, maar de meer behoudende repubs wel. Hij gaat miljoen vrouwenvotes verliezen en nog miljoenen van mensen die nog een beetje fatsoen hebben en als volgt denken:

'Ok ik heb op Trump gestemd, hij was niet de beste kandidaat en hij heeft een smerig karakter, maar ik vind de republikeinse standpunten beter. ' Maar nu is de emmer vol, ik ga niet nog een keer op deze 2 keer impeached, veroordeelde vrouwen aanrander stemmen. Ik stem niet of ik stem een keertje Blue.

Dus de volgende keer wordt het 90 miljoen stemmen voor sleepy joe en hoogstens 60 miljoen voor de sex offender.

En dit is de reden dat de Repub partij hem toch alsnog zal proberen te dumpen deze zomer, ze gaan wel inzien dat de zaak verloren is.
We gaan het zien.
Zeker als het om het dumpen door de GOP gaat.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt; Trump kennende (de man is met geen enkele lasso meer te vangen) zal hij toch willen doorzetten en dus als onafhankelijke een poging gaan wagen. Dat zal sowieso de nekslag zijn voor welke alternatieve GOP-kandidaat dan ook.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:27:18 #9
221110 vaarsuvius
pi_209105939
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef speknek het volgende:

[..]
Ah ja de nobele 24/7 news media die onafhankelijk een inclusief geluid laten horen.

En dat terwijl Fox News vorige week nog een schikking van $700 miljoen heeft betaald omdat ze opzettelijk maandenlang gelogen hebben.

Was je dat alweer vergeten? Grappig hoe dat gaat. Of dacht je dat zij en CNN (sinds kort eigendom van miljardair Malone, die Fox News het grote voorbeeld noemt, goh waarom zouden ze toch zo genteresseerd zijn om Trump een platform te geven) nu wel hun lesje geleerd hebben? Door het pushen van de verkiezingsleugens heeft Fox News dat jaar 2.2 miljard winst gemaakt, terwijl dat normaal 1 miljard is. Met een schikking van 700 miljoen dus 500 miljoen extra winst gemaakt door opzettelijk te liegen.

Ja daar is de democratie echt bij gebaat.
Nou is het wel zo dat FOX nog heel wat ,meer miljardjes gaat moeten ophoesten de komende tijd. Het volgende bedrijf heeft onlangs een 20 tal subpoenas (dagvaardigingen) gedeponeerd over communicatie tussen team Trump en Fox en allerlei advocaten en media mensen. Dat gaat nog zo'n zaak worden ( of meerdere) en die weten nu (door het succes van de vorige zaak) dat ze 99% zeker gaan winnen, dus zullen geen makkelijke schikking accepteren.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:29:18 #10
221110 vaarsuvius
pi_209105988
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:27 schreef Toby56 het volgende:

[..]
We gaan het zien.
Zeker als het om het dumpen door de GOP gaat.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt; Trump kennende (de man is met geen enkele lasso meer te vangen) zal hij toch willen doorzetten en dus als onafhankelijke een poging gaan wagen. Dat zal sowieso de nekslag zijn voor welke alternatieve GOP-kandidaat dan ook.
Dat laatste is natuurlijk helemaal goed nieuws, dan kan de DEM kandidaat makkelijk winnen. En nog iets, Biden kan ook winnen, en achter de schermen alvast afspreken dat hij niet 4 jaar gaat uitzitten maar bv na 2 jaar 'wegens gezondheidsredenen' terug stapt en dan is de veel jongere vice president aan de beurt En dan kunnen ze daarna weer echt normaal campagne gaan voeren
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:34:19 #11
427674 Toby56
pi_209106094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:29 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Dat laatste is natuurlijk helemaal goed nieuws, dan kan de DEM kandidaat makkelijk winnen. En nog iets, Biden kan ook winnen, en achter de schermen alvast afspreken dat hij niet 4 jaar gaat uitzitten maar bv na 2 jaar 'wegens gezondheidsredenen' terug stapt en dan is de veel jongere vice president aan de beurt En dan kunnen ze daarna weer echt normaal campagne gaan voeren
Dat laatste... "normaal campagne voeren", tsja... als ik zie hoe het is afgegleden sinds de jaren 80. Het is bijna niets meer dan wederzijdse vuilspuiterij.
Maar ik wil niet opnieuw de sombermans gaan uithangen. Ik ben een fervente Trump-hater (nou ja), en het feit dat die zak zand al 1 keer heeft weten te winnen vond ik al erg genoeg (hoewel niet geheel onverwacht). Er is daar een beweging gaande die slecht kan zijn voor de relaties tussen bijv. de VS en Europa. Dat is al begonnen met de Tea Party. Op een doorontwikkeling zit ik niet te wachten. En de meerderheid van de Democraten, zo blijkt, ook niet. Dus fingers crossed voor een Democratische winst in 2024.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:36:48 #12
221110 vaarsuvius
pi_209106137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat laatste... "normaal campagne voeren", tsja... als ik zie hoe het is afgegleden sinds de jaren 80. Het is bijna niets meer dan wederzijdse vuilspuiterij.
Maar ik wil niet opnieuw de sombermans gaan uithangen. Ik ben een fervente Trump-hater (nou ja), en het feit dat die zak zand al 1 keer heeft weten te winnen vond ik al erg genoeg (hoewel niet geheel onverwacht). Er is daar een beweging gaande die slecht kan zijn voor de relaties tussen bijv. de VS en Europa. Dat is al begonnen met de Tea Party. Op een doorontwikkeling zit ik niet te wachten. En de meerderheid van de Democraten, zo blijkt, ook niet. Dus fingers crossed voor een Democratische winst in 2024.
Ik ben vrij positief gestemd , ik geef de dems 90% kans en de cultisten 10% (en dan alleen als ze trump dumpen)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:39:23 #13
427674 Toby56
pi_209106180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Ik ben vrij positief gestemd , ik geef de dems 90% kans en de cultisten 10% (en dan alleen als ze trump dumpen)
Bedankt. Ik ga straks gerustgesteld naar bed. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 23:23:21 #14
147666 AnneX
pi_209113244
Tuurlijk joh. Doen. Samen met je comments in townhall en andere opmerkingen.
Dat gaat vast voor je werken…
twitter
  donderdag 11 mei 2023 @ 23:38:44 #15
64488 Bluesdude
pi_209113534
Mij lijkt dat het in het belang van Trump is niet in hoger beroep te gaan over dit aanrandingvonnis.
Dat is de zaak opnieuw publiciteit geven, doorgaand het imago van Trump beschadigen.
Kennelijk denkt hij van niet ...en vind hij een hoger beroep winnen gunstig voor zijn imago.
Narcistisch zelfbeeld?

Ik moedig hem aan in hoger beroep te gaan ( *O* . go donny) Dit valt niet te winnen en hoe meer publiciteit voor deze aanrander/verkrachter hoe meer vrouwen voorwaarts stappen en ook naar een rechtbank gaan.

Onderwijl is er een blijvende massa trumpstemmers die opnieuw hem op een voetstuk als president willen zetten.
Rechts amerika is mentaal corrupt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 11-05-2023 23:48:58 ]
  vrijdag 12 mei 2023 @ 00:33:56 #16
147666 AnneX
pi_209114106
Nabrander: Carrol overweegt opnieuw een zaak tegen trump oa.vanwege zijn uitspraken gisteravond
Stel,je voor: dat de jury zegt: ok. Dan in hoger beroep 10 miljoen

Ondertussen heeft Biden weer een nieuw filmpje in splitscreen met ongeveer 30 x “rigged” by trump en daarentegen wat goed gaat bij Biden, vooral economisch.
Voor een oude man is hij opmerkelijk helder. Dat doe ik hem niet na.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 00:39:06 #17
64488 Bluesdude
pi_209114137
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 00:33 schreef AnneX het volgende:
Nabrander: Carrol overweegt opnieuw een zaak tegen trump oa.vanwege zijn uitspraken gisteravond
Stel,je voor: dat de jury zegt: ok. Dan in hoger beroep 10 miljoen

Go Caroll *O* *O* *O*
  vrijdag 12 mei 2023 @ 00:46:14 #18
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209114166
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 00:33 schreef AnneX het volgende:
Nabrander: Carrol overweegt opnieuw een zaak tegen trump oa.vanwege zijn uitspraken gisteravond
Stel,je voor: dat de jury zegt: ok. Dan in hoger beroep 10 miljoen

Ondertussen heeft Biden weer een nieuw filmpje in splitscreen met ongeveer 30 x “rigged” by trump en daarentegen wat goed gaat bij Biden, vooral economisch.
Voor een oude man is hij opmerkelijk helder. Dat doe ik hem niet na.
Daar kon je op rekenen natuurlijk, Trump heeft het nog geen 1 dag volghouden. Die vent is gewoon juridisch zelf z'n ergste vijand.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 00:53:12 #19
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209114221
quote:
Florida Governor Ron DeSantis signed a bill on Thursday that will allow doctors and health insurance companies to deny care to anyone they want.
https://newrepublic.com/p(...)are-anyone-feel-like

Dit moet een grap zijn... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 06:58:27 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209114894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 00:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
https://newrepublic.com/p(...)are-anyone-feel-like

Dit moet een grap zijn... :{
Het lijkt anders vrij serieus. Als Desantis terug wil naar het (zuiden van) Amerika uit de jaren '50, dan is hij goed op weg. Telkens als je denkt dat het niet meer erger kan dan komt er weer wat nieuws uit de hoge hoed.

Het is niet te hopen dat dit soort kolder ook andere rode staten op ideen brengt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 07:24:59 #21
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_209114968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 00:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
https://newrepublic.com/p(...)are-anyone-feel-like

Dit moet een grap zijn... :{
Leopards ate my face, incomming
nee, jij dan!
  vrijdag 12 mei 2023 @ 08:04:39 #22
147666 AnneX
pi_209115144
Nog een pareltje uit het nachtelijk nieuws:

Quote:” Former President Donald Trump was ordered by a Manhattan Supreme Court Judge to submit to a meeting giving him instructions on how to comply with an order restricting him from using evidence in his criminal case to attack witnesses, reported the Associated Press on Thursday.”

https://www.rawstory.com/donald-trump-protective-order/
  vrijdag 12 mei 2023 @ 08:22:22 #23
172882 Sabata
pi_209115275
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 00:33 schreef AnneX het volgende:
Nabrander: Carrol overweegt opnieuw een zaak tegen trump oa.vanwege zijn uitspraken gisteravond
Stel,je voor: dat de jury zegt: ok. Dan in hoger beroep 10 miljoen

Ondertussen heeft Biden weer een nieuw filmpje in splitscreen met ongeveer 30 x “rigged” by trump en daarentegen wat goed gaat bij Biden, vooral economisch.
Voor een oude man is hij opmerkelijk helder. Dat doe ik hem niet na.
ik blijf het zeggen. Biden heeft I Claudius van Robert Graves in de kast staan. "quality of wits is more important than quantity"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 12 mei 2023 @ 08:38:28 #24
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209115431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 06:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het lijkt anders vrij serieus. Als Desantis terug wil naar het (zuiden van) Amerika uit de jaren '50, dan is hij goed op weg. Telkens als je denkt dat het niet meer erger kan dan komt er weer wat nieuws uit de hoge hoed.

Het is niet te hopen dat dit soort kolder ook andere rode staten op ideen brengt.
Gaat dit wel stand houden in een rechtszaak? Want dit is gewoon discriminatie toestaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 08:40:48 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209115459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gaat dit wel stand houden in een rechtszaak? Want dit is gewoon discriminatie toestaan.
Laten we dat even aan het Supreme Court vragen.

Laat ik het zo formuleren: ik hoop het niet, maar ik laat me niet meer zo snel verbazen. Al zou ik toch zeggen dat dit heel hard in gaat tegen de Civil Rights Act.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 08:47:47 #26
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209115536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Laten we dat even aan het Supreme Court vragen.

Laat ik het zo formuleren: ik hoop het niet, maar ik laat me niet meer zo snel verbazen. Al zou ik toch zeggen dat dit heel hard in gaat tegen de Civil Rights Act.
En dan nog zijn er mensen die vinden dat DeSantis een 'redelijk' alternatief is voor Trump... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:32:44 #27
340272 Frikandelbroodje
pi_209118714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Ik ben vrij positief gestemd , ik geef de dems 90% kans en de cultisten 10% (en dan alleen als ze trump dumpen)
Haley scoort best aardig tegen Biden, maar die is natuurlijk niet debiel genoeg voor de GOP.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik heb geen glazen bol, maar ik geef wel toe dat ik in 2021 en 2022 steeds meer hoop begon te krijgen dat Trump langzaam maar zeker uit beeld zou verdwijnen.
Nu begin ik daar toch weer aan te twijfelen. Maar dat ligt niet aan CNN, wat mij betreft (refererend aan een andere discussie).
Ik had die hoop heel kort na 6 januari, heel snel werd echter al duidelijk dat republikeinen geen afscheid van hem wilde nemen. Na de verloren verkiezingen van 2022 waren die verhalen er ook, maar het lag wel in de lijn der verwachting dat dit kort zou duren. Ik sta er eerlijk gezegd nogal van te kijken dat er zoveel mensen zijn die dachten dat hij wel even een stapje terug zou (moeten) doen.

quote:
Voor mij komt er in 2024 nog een andere vraag bij: hoe 'sterk' is de Biden-factor (als die al bestaat), om Trump opnieuw te verslaan? Je praat over een hoogbejaarde man die steeds vaker nauwelijks uit zijn woorden kan komen en, in het openbaar, steeds minder alert lijkt te zijn. Ik zou graag zien dat de Democraten met een frisser alternatief komen (als dat er is), Biden ervan overtuigen dat hij goed werk heeft geleverd maar dat het mooi is geweest, en dan met nieuw lan de hufter van Mar-a-Lago kunnen bestrijden.
Ik zou het niet doen. De incumbent heeft een enorm voordeel. Een nieuwe kandidaat moet weer een campagne opzetten, netwerken, voor naamsherkenning zorgen en financin regelen. Je bent gewoon enorm in het nadeel als je een nieuw gezicht tegenover Trump zet. Het enige voordeel is de leeftijd, maar Amerika is nou eenmaal een land waar dinosaurirs graag blijven werken. Chuck Grassley, Maxine Waters, Pelosi en Bernie Sanders zijn ook allemaal stokoud.
Incelfrikandel
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:44:57 #28
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209118883
Vergeet Feinstein niet, die is 89, heeft al een slechte gezondheid maar weigert af te treden. 89, ga met pensioen joh :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 13:53:46 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209119004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gaat dit wel stand houden in een rechtszaak? Want dit is gewoon discriminatie toestaan.
Eerlijk gezegd maakt dat meestal niet uit, dit soort wetgeving is vooral bedoeld om de achterban van vers voer te voorzien, als het gerechtshof er gehakt van maakt dan halen ze hun schouders op want dat komt maanden later en krijgt nauwelijks media aandacht.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:55:51 #30
340272 Frikandelbroodje
pi_209119047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Vergeet Feinstein niet, die is 89, heeft al een slechte gezondheid maar weigert af te treden. 89, ga met pensioen joh :{
Grassley is 95 als zijn termijn is afgelopen, Thurmond was 100 toen hij aftrad _O_
Incelfrikandel
  vrijdag 12 mei 2023 @ 15:52:51 #31
147666 AnneX
pi_209120326
Hebben ‘wij’ in de Eerste Kamer met name eigenlijk een pensioenleeftijd.
Het zijn toch ambtenaren :?
  vrijdag 12 mei 2023 @ 17:49:54 #32
323401 Kijkertje
met filter
pi_209122005
Jongeren stemmen veel te progressief!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 mei 2023 @ 17:51:15 #33
172882 Sabata
pi_209122027
Potver, die vent heeft Starship Troopers gekeken. "Service guarantees you citizenship!" _O-
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 12 mei 2023 @ 18:05:36 #34
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209122208
We zijn de satire echt al zo lang voorbij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 18:11:00 #35
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209122281
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 17:49 schreef Kijkertje het volgende:
Jongeren stemmen veel te progressief!

[ twitter ]
Ok, maar dan ook iedereen boven de 25 zo'n test laten afleggen. Ben benieuwd hoeveel RNC stemmers en politici een onvoldoende gaan halen.

Sowieso een lulverhaal natuurlijk want een dergelijk amendement zou om te beginnen al een 2/3 meerderheid van Congress, Senaat en de Staten nodig hebben.

Het onderliggende punt is wel belangrijk, de RNC wil zo min mogelijk jonge mensen laten stemmen, zie ook het voorstel om stemmen op universiteiten te verbieden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 18:21:55 #36
323401 Kijkertje
met filter
pi_209122389
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 18:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, maar dan ook iedereen boven de 25 zo'n test laten afleggen. Ben benieuwd hoeveel RNC stemmers en politici een onvoldoende gaan halen.

Sowieso een lulverhaal natuurlijk want een dergelijk amendement zou om te beginnen al een 2/3 meerderheid van Congress, Senaat en de Staten nodig hebben.

Het onderliggende punt is wel belangrijk, de RNC wil zo min mogelijk jonge mensen laten stemmen, zie ook het voorstel om stemmen op universiteiten te verbieden.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 mei 2023 @ 18:31:10 #37
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209122518
Wapen op een universiteit is geen probleem, maar een stembureau moeten we niet hebben want dat is onveilig.

Zoals gezegd, de satire voorbij. Laten we hopen dat ze deze manier van wij-zij-politiek aan hun kant van de plas houden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 22:40:14 #38
221110 vaarsuvius
pi_209126122
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 18:05 schreef Janneke141 het volgende:
We zijn de satire echt al zo lang voorbij.
In 2016 was het al niet leuk meer
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 12 mei 2023 @ 22:53:04 #39
490112 SnertMetChoco
pi_209126352
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:40 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
In 2016 was het al niet leuk meer
In 2012 en 2008 ook niet hoor. Sterker, het was al duidelijk wat de ingeslagen weg was decennia eerder. Al ging het toen met kleinere stappen en het afgelopen decennium in sneltreinvaart.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 00:11:41 #40
492539 MoreDakka
pi_209127430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
In 2012 en 2008 ook niet hoor. Sterker, het was al duidelijk wat de ingeslagen weg was decennia eerder. Al ging het toen met kleinere stappen en het afgelopen decennium in sneltreinvaart.
De Tea Party was duidelijk de voorloper van Trumpisme wat mij betreft. Was destijds vaak nog wel vermakelijk.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 20:21:07 #41
214643 Nober
pi_209135444
Is er een expert in dit topic?

Slechtste ooit?

twitter
  zaterdag 13 mei 2023 @ 20:24:49 #42
490112 SnertMetChoco
pi_209135503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:21 schreef Nober het volgende:
Is er een expert in dit topic?

Slechtste ooit?

[ twitter ]
Deze schoot me te binnen:

  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 mei 2023 @ 20:27:35 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_209135539
quote:
Klinkt best goed. Nou ja, vergeleken met het pareltje in Nederland toen de ChampCar in Assen reed en de zanger die het volkslied zou zingen in de file stond, waardoor de circuitspeaker het maar deed :)

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:33:39 #44
236429 KoosVogels
Poeh H!
pi_209139695
Weet het, het is niet de bedoeling om hier enkel plaatjes te posten, maar vond deze wel erg spot on:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 mei 2023 @ 04:57:21 #45
147666 AnneX
pi_209146079
Overal zitten Russen in, als het geen Chinezen zijn…
twitter
  zondag 14 mei 2023 @ 07:32:12 #46
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_209146277
twitter
  zondag 14 mei 2023 @ 15:49:13 #47
64488 Bluesdude
pi_209150336
twitter


fascisten , tevens trumps voetvolk

In Nederland geldt nog het uniformverbod. Het verbod op de weerskorpen in 1936 om NSB-militair gedrag in te perken
Is er in Amerika ook een soort wet tegen het dragen van militair/politie lijkende uniformen

[ Bericht 4% gewijzigd door Bluesdude op 14-05-2023 15:59:10 ]
  zondag 14 mei 2023 @ 15:58:54 #48
147666 AnneX
pi_209150427
Mt maskers, de lafbekken, die met covid werden geweigerd… 8)7
  zondag 14 mei 2023 @ 16:43:18 #49
323401 Kijkertje
met filter
pi_209150932
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

fascisten , tevens trumps voetvolk

In Nederland geldt nog het uniformverbod. Het verbod op de weerskorpen in 1936 om NSB-militair gedrag in te perken
Is er in Amerika ook een soort wet tegen het dragen van militair/politie lijkende uniformen
Dat zijn natuurlijk gewoon FBI-agenten!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 14 mei 2023 @ 20:18:40 #50
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209153487
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2023 @ 20:58:05 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209153983
twitter


Maar de informant was er echt hoor. Echt waar. Maar nu is hij kwijt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 mei 2023 @ 22:15:42 #52
172882 Sabata
pi_209155129
Ik weet even niet wat te zeggen, dus mag Robin Williams het doen

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 15 mei 2023 @ 01:51:03 #53
323401 Kijkertje
met filter
pi_209156424
DeSantis heeft weer een nieuwe wet bedacht om de inwoners van Florida te 'beschermen'

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 09:25:16 #54
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209157416
quote:
9s.gif Op maandag 15 mei 2023 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis heeft weer een nieuwe wet bedacht om de inwoners van Florida te 'beschermen'

[ twitter ]
Is er ook enig bewijs dat credit card maatschappijen dit zouden doen op eigen houtje en waarom ze dat zouden doen of zit hij weer eens in de QAnon wappie fuik?

Ik vermoed het laatste maar ik hou mijn opties open.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 15 mei 2023 @ 09:59:14 #55
490112 SnertMetChoco
pi_209157819


[ Bericht 100% gewijzigd door SnertMetChoco op 15-05-2023 14:13:53 ]
  maandag 15 mei 2023 @ 11:54:11 #56
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209159249
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 09:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Is er ook enig bewijs dat credit card maatschappijen dit zouden doen op eigen houtje en waarom ze dat zouden doen of zit hij weer eens in de QAnon wappie fuik?

Ik vermoed het laatste maar ik hou mijn opties open.
Die doen dat al tijden, ook hier in Europa. Zo kan men inzien waarvoor men credit card het meest gebruikt. Ik heb alleen nog nooit gehoord van een cc bedrijf dat klantgegevens aan de politie doorgaf omdat men vond dat die persoon teveel geld uitgaf aan vuurwapens.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 13:47:08 #57
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209161331
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 11:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die doen dat al tijden, ook hier in Europa. Zo kan men inzien waarvoor men credit card het meest gebruikt. Ik heb alleen nog nooit gehoord van een cc bedrijf dat klantgegevens aan de politie doorgaf omdat men vond dat die persoon teveel geld uitgaf aan vuurwapens.
Ok, wappie fuik dus. Quelle surprise.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 15 mei 2023 @ 14:26:49 #58
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209162063
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 13:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, wappie fuik dus. Quelle surprise.
Uiteraard. Tis ook niet zo dat als een credit card maatschappij ziet dat jij je card het meest gebruikt in bars/restaurants dat ze een berichtje sturen naar je huisarts of zorgverzekeraar "Hey, Tijger_m zit wel heel vaak in de kroeg, check even of hij een alcoholprobleem heeft."


Ze gebruiken deze data alleen om inzicht te hebben in welke leeftijdsgroep/geslacht/regio/inkomen die card het meest voor gebruikt. Het is hun taak ook helemaal niet om te concluderen dat iemand 'teveel' uitgeeft aan een bepaald product, das veels te arbritrair. Alleen bij het vermoeden van fraude/misbruik en AML/CTF informeren ze justitie.

Dat deze wet alleen maar betrekking heeft op de code gelinkt aan winkels die wapens verkopen en niet, bijvoorbeeld, kledingzaken, zegt al genoeg.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 15 mei 2023 @ 15:37:00 #59
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209162923
Ondertussen is DeSantis aan het voorsorteren om niet in dezelfde problemen te komen als Trump als het om campaign finances gaat:

‘Impossible to hold him accountable’: DeSantis signs laws to ease 2024 run

Measures would let him campaign while serving as Florida governor and shield travel records from public


quote:
The same bill that repeals the resign-to-run requirement would make it harder to know where political committees in Florida, including DeSantis’s, are raising money from. Currently, statewide political committees are required to file monthly campaign finance reports for much of a campaign. Under the new measure, those committees would only have to file quarterly reports until the state’s qualification deadline, when they would have to file more regular reports.


[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 15-05-2023 16:00:26 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:06:09 #60
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_209168789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Haley scoort best aardig tegen Biden, maar die is natuurlijk niet debiel genoeg voor de GOP.
[..]
Ik had die hoop heel kort na 6 januari, heel snel werd echter al duidelijk dat republikeinen geen afscheid van hem wilde nemen. Na de verloren verkiezingen van 2022 waren die verhalen er ook, maar het lag wel in de lijn der verwachting dat dit kort zou duren. Ik sta er eerlijk gezegd nogal van te kijken dat er zoveel mensen zijn die dachten dat hij wel even een stapje terug zou (moeten) doen.
[..]
Ik zou het niet doen. De incumbent heeft een enorm voordeel. Een nieuwe kandidaat moet weer een campagne opzetten, netwerken, voor naamsherkenning zorgen en financin regelen. Je bent gewoon enorm in het nadeel als je een nieuw gezicht tegenover Trump zet. Het enige voordeel is de leeftijd, maar Amerika is nou eenmaal een land waar dinosaurirs graag blijven werken. Chuck Grassley, Maxine Waters, Pelosi en Bernie Sanders zijn ook allemaal stokoud.
Fascinerende race bij de GOP. Desantis kan alleen winnen als hij tegen/over Trump zegt dat hij verloren heeft bij de vorige verkiezing. Dat levert een tirade op van Trump maar dan kan hij zich wel presenteren als redelijk alternatief. Als hij met Trump mee blijft praten gaat hij het nooit redden.

Trump op zn beurt redt het nooit tegen een democraat omdat hij er geen stemmen bij krijgt tov van vorige verkiezingen. Mensen die in het verleden niet op hem gestemd hebben gaan dat nu ineens niet doen. Daar os hij te polariserend voor. Dan geef ik Desantis meer kans.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 15 mei 2023 @ 23:06:42 #61
323401 Kijkertje
met filter
pi_209168794
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2023 15:37 schreef Barbusse het volgende:
Ondertussen is DeSantis aan het voorsorteren om niet in dezelfde problemen te komen als Trump als het om campaign finances gaat:

‘Impossible to hold him accountable’: DeSantis signs laws to ease 2024 run

Measures would let him campaign while serving as Florida governor and shield travel records from public

[..]

Deze man :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 mei 2023 @ 03:43:27 #62
147666 AnneX
pi_209169442
Loopt de staat Florida langzamerhand niet leeg? 😡
  dinsdag 16 mei 2023 @ 05:33:22 #63
323401 Kijkertje
met filter
pi_209169536
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 03:43 schreef AnneX het volgende:
Loopt de staat Florida langzamerhand niet leeg? 😡
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 mei 2023 @ 08:09:47 #64
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209169974
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 05:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
Florida man at it again...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2023 @ 08:57:24 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209170300
Lordy, er zijn tapes. Van Rudy Giuliani die presidentile pardons probeerde te verkopen. Voor twee miljoen per stuk. n miljoen voor hem, n miljoen voor Trump...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 09:12:44 #66
147666 AnneX
pi_209170412
Je bent ook gestoord als je langer dan 1 poging voor de man blijft werken.
Maar nee. ..TWEE jaar en dan achteraf 10 miljoen $ eisen voor sexual harrasment. 8)7 Van mij krijg je dan $ 1 dollar voor de moeite.
En een boete van 25 miljoen $ voor het alsnog melden.
twitter
  dinsdag 16 mei 2023 @ 09:20:39 #67
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209170450
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 05:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
Hoe zou het in Florida gesteld zijn met de lerarentekorten?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 16 mei 2023 @ 10:27:39 #68
64488 Bluesdude
pi_209171077
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2023 @ 10:30:58 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209171118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Soros heeft alle TSLA aandelen gedumpt in q1.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 mei 2023 @ 10:35:07 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_209171166
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
"Hij haat de mensheid en wil ons allemaal dood hebben! :'( "

Echt, denken dit soort figuren dat een Soros in zijn kasteel "moehahahaha" zit te doen op zijn troon ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 16 mei 2023 @ 10:44:30 #71
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209171247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Soros heeft alle TSLA aandelen gedumpt in q1.
Ahahaha _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 10:45:06 #72
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209171255
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
"Hij haat de mensheid en wil ons allemaal dood hebben! :'( "

Echt, denken dit soort figuren dat een Soros in zijn kasteel "moehahahaha" zit te doen op zijn troon ofzo?
Of een geheime basis in een vulkaan ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 10:47:07 #73
236429 KoosVogels
Poeh H!
pi_209171280
After school shooting, Tennessee governor signs bill to shield gun firms further against lawsuits

Republikeinen zijn ook bijna komisch kwaadaardig, niveau'tje comic book villains.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 mei 2023 @ 10:59:04 #74
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209171399
Florida man at it again...

Florida rejects Holocaust ed textbooks in clampdown on ‘woke’ instruction

quote:
Florida requires Holocaust education in grades K-12, and in 2020, DeSantis signed a law requiring public schools to certify that they teach about the Holocaust. But a law passed last year allows parents to challenge instructional materials and books in public school libraries, and parents in the state have filed challenges that have led to the temporary or permanent removal of Holocaust literature on the grounds that they are inappropriate for children.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 11:43:58 #75
64488 Bluesdude
pi_209171811
Je moet toch checken of iemand werkelijk geschreven heeft, wat een scan laat zien.
Het kan een hoax zijn, iemand willen beschadigen.
Elon Musk gecheckt.... idd hij schreef het zelf over Soros
  dinsdag 16 mei 2023 @ 12:11:40 #76
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209172117
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:48 schreef Sabata het volgende:

[..]

Hij gaat nog verder dan Trump. Mocht hij de republikeinse presidentskandidaat worden, maken ze totaal geen kans op het presidentschap.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tijger_m op 16-05-2023 14:29:13 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 12:33:56 #77
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209172481
Florida man at it again...

"If you want to do things like gender ideology, go to Berkeley,"

Universiteiten verbieden studies aan te bieden :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 mei 2023 @ 12:36:48 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_209172522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:59 schreef Barbusse het volgende:
Florida requires Holocaust education in grades K-12, and in 2020, DeSantis signed a law requiring public schools to certify that they teach about the Holocaust.
"Hmm, dat begint best prima", dacht ik daar nog. Toen kwam de rest.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 16 mei 2023 @ 12:37:32 #79
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209172537
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
"Hmm, dat begint best prima", dacht ik daar nog. Toen kwam de rest.
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 12:47:34 #80
5428 crew  miss_sly
pi_209172741
quote:
Inappropriate for children?

Dat is te moeilijk voor ze? Ze moeten opgroeien met het idee dat de wereld mooi en lief is, vlinders, bloemetjes en bijtjes (o nee, dat niet!), unicorns, roze en zacht? Er bestaan geen nare, boze mensen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 mei 2023 @ 12:56:11 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_209172879
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inappropriate for children?

Dat is te moeilijk voor ze? Ze moeten opgroeien met het idee dat de wereld mooi en lief is, vlinders, bloemetjes en bijtjes (o nee, dat niet!), unicorns, roze en zacht? Er bestaan geen nare, boze mensen?
Ho ho, niet voor de jongens. Het zijn niet van die vuile homo's he.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2023 @ 12:57:05 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209172899
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inappropriate for children?

Dat is te moeilijk voor ze? Ze moeten opgroeien met het idee dat de wereld mooi en lief is, vlinders, bloemetjes en bijtjes (o nee, dat niet!), unicorns, roze en zacht? Er bestaan geen nare, boze mensen?
Nare, boze mensen bestaan zeker. Die kun je herkennen omdat ze er 'anders' uitzien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 13:06:07 #83
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209173035
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inappropriate for children?

Dat is te moeilijk voor ze? Ze moeten opgroeien met het idee dat de wereld mooi en lief is, vlinders, bloemetjes en bijtjes (o nee, dat niet!), unicorns, roze en zacht? Er bestaan geen nare, boze mensen?
Maar dan ook echt. Wat bezielt ze?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:19:55 #84
5428 crew  miss_sly
pi_209173251
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maar dan ook echt. Wat bezielt ze?
Ik zou er mijn vierjarige ook niet mee lastigvallen, maar met mijn bijna 14-jarige zijn we aan het bespreken wanneer we naar Auschwitz gaan.

Het is geen mooi stukje historie, maar wel belangrijk. Juist ook voor de jeugd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 mei 2023 @ 14:22:11 #85
33189 RM-rf
1/998001
pi_209174014
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inappropriate for children?

Dat is te moeilijk voor ze? Ze moeten opgroeien met het idee dat de wereld mooi en lief is, vlinders, bloemetjes en bijtjes (o nee, dat niet!), unicorns, roze en zacht? Er bestaan geen nare, boze mensen?
Het ging niet zozeer over de holocaust, maar over bepaalde stukken waarin nationaal-socialistisch beleid beschreven werd, dus hun rassenhygiene-ideeen, vervolging van homoseksuelen en vervolging van bepaalde auteurs met boekverbanningen.

DeSantis zag hierin een kritiek op zijn eigen beleid, en wil nu deze boeken verbieden zolang ze een vergelijking tussen zijn beleid om boeken te verbieden en dat de nazi's precies datzelfde deden, weergeven.

Misschien dat de uitgeverijen het kunnen oplossen met een sticker: Dat vergelijkingen tussen het beleid van de nazi's en DeSantis geheel op toeval berusten en niet bewust door de auteurs gecreerd zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 16-05-2023 14:32:26 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 14:24:57 #86
5428 crew  miss_sly
pi_209174036
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Het ging niet zozeer over de holocaust, maar over bepaalde stukken waarin nationaal-socialistisch beleid beschreven werd, dus hun rassenhygiene-ideeen, vervolging van homoseksuelen en vervolging van bepaalde auteurs met boekverbanningen.

DeSantis zag hierin een kritiek op zijn eigen beleid, en wil nu deze boeken verbieden zolang ze een vergelijking tussen zijn beleid om boeken te verbieden en dat de nazi's precies datzelfde deden weergeven.

Misschien dat de uitgeverijen het kunnen oplossen met een sticker: Dat vergelijkingen tussen het beleid van de nazi's en DeSantis geheel op toeval berusten en niet bewust door de auteurs gecreerd zijn.
"alle voorvallen beschreven in dit boek en gelijkenis met de werkelijkheid onder DeSantis berust op toeval"?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 14:30:01 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209174085
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inappropriate for children?

Dat is te moeilijk voor ze? Ze moeten opgroeien met het idee dat de wereld mooi en lief is, vlinders, bloemetjes en bijtjes (o nee, dat niet!), unicorns, roze en zacht? Er bestaan geen nare, boze mensen?
Nee, die bestaan wel maar dat zijn linksen en Democraten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 15:13:35 #88
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_209174551
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:33 schreef Barbusse het volgende:
Florida man at it again...

"If you want to do things like gender ideology, go to Berkeley,"

Universiteiten verbieden studies aan te bieden :')
Hij draait door...figuurlijk...maar vooral letterlijk. Die is niet goed joh!

twitter
  dinsdag 16 mei 2023 @ 16:51:59 #89
323401 Kijkertje
met filter
pi_209175581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 09:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hoe zou het in Florida gesteld zijn met de lerarentekorten?
Voor public schools is het natuurlijk een ramp maar dat is dan ook precies de bedoeling van politici als DeSantis die voorstander zijn van charter- en private schools.

THREAD: As a reminder, Ron DeSantis has been a disaster for Florida’s public schools, students, teachers, and parents. Here’s a look at how bad DeSantis has been for teachers and students in Florida.

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:02:45 #90
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209175691
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 16:51 schreef Kijkertje het volgende:
Voor public schools is het natuurlijk een ramp maar dat is dan ook precies de bedoeling van politici als DeSantis die voorstander zijn van charter- en private schools.

Hou jij ze dom, hou ik ze arm.

Wat een ellende.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:07:40 #91
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209175734
Zit er iets in het drinkwater daar in Florida of zo? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:12:46 #92
492539 MoreDakka
pi_209175806
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Zit er iets in het drinkwater daar in Florida of zo? :{
De strategie van de Republikeinen is al heel lang om openbare scholen zoveel mogelijk aan te vallen. Het einddoel van de partij is niets anders dan het afschaffen van openbare scholen.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:19:47 #93
213020 Ronald-Koeman
pi_209175906
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De strategie van de Republikeinen is al heel lang om openbare scholen zoveel mogelijk aan te vallen. Het einddoel van de partij is niets anders dan het afschaffen van openbare scholen.
Typisch Republikeins idd. Alles wat door de overheid gefinancierd wordt en nuttig is voor de gemiddelde Amerikaan uitkleden, vervolgens wijzen hoe slecht het is en daarna opperen voor privatisering.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:38:01 #94
236429 KoosVogels
Poeh H!
pi_209176134
Ook heel normaal en gezond om een of ander committee te laten beslissen of boeken wel of niet zijn toegestaan en eventueel inhoudelijk moeten worden aangepast.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:39:58 #95
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209176158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:12 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De strategie van de Republikeinen is al heel lang om openbare scholen zoveel mogelijk aan te vallen. Het einddoel van de partij is niets anders dan het afschaffen van openbare scholen.
https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button

Lekker je staat en indien mogelijk het hele land kapot maken...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 17:42:04 #96
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209176182
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Zit er iets in het drinkwater daar in Florida of zo? :{
Heel goed mogelijk gezien de kwaliteit van drinkwater in de VS.

Aan de positive kant, Florida gaat grotendeels onder water verdwijnen in de komende decennia.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:45:09 #97
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209176212
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Heel goed mogelijk gezien de kwaliteit van drinkwater in de VS.

Aan de positive kant, Florida gaat grotendeels onder water verdwijnen in de komende decennia.
Ruzie zoeken met woke Disney en leraren is dan ook vele malen belangrijker dan de gevolgen van climate change aan te pakken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 18:09:46 #98
492539 MoreDakka
pi_209176469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button

Lekker je staat en indien mogelijk het hele land kapot maken...
Wat een absurde subreddit :') Die mensen en DeSantis verdienen elkaar.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 19:13:18 #99
484669 Korenfok
pi_209177174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Typisch Republikeins idd. Alles wat door de overheid gefinancierd wordt en nuttig is voor de gemiddelde Amerikaan uitkleden, vervolgens wijzen hoe slecht het is en daarna opperen voor privatisering.
Privatiseren, markt zelf alles regleen. Dat is zo 2000s, Nu de markt zelf die dingen regelt, als aannemen van vrouwen, meer laten zien van homostellen etc, vallen ze de markt aan, zie disney. Er is geen conservatief meer die roept dat bedrijven dingen zelf moeten weten etc.

Het privatisering of states-rights etc, waren niks meer dan rookgordijnen, om dat ze hun werkelijke intentie (duidelijke hierarchie in de samenleving en bij behorende ongelijkheid en dicteren vande cultuur van het land) niet hard op kunnen zeggen, werden dat soort rookgordijnen op gegooid. Maar dit heeft niet gewerkt want die markt heeft zcih ook gemoderniseerd, en mensen passen zich aan. Dus vallen ze nu het onderwijs aan (bescherm de kinderen, is het zelfde rookgordijn).
  woensdag 17 mei 2023 @ 10:01:20 #100
154335 Knipoogje
*smile*
pi_209182000
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:13 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Hij draait door...figuurlijk...maar vooral letterlijk. Die is niet goed joh!

[ twitter ]
Dit filmpje is in dezelfde categorie als de rollende ogen van Hillary indertijd. Totaal out of context.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')