Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.quote:
Die eerste begreep ik net?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
willen ze nu uncharted kijken
of uncharged??
Ja vind ik ook. 10 of 15 rondjes lopen op een dag vond ik al niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij minimaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.
met een schat of goudzoeker oid had rupi het overquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
willen ze nu uncharted kijken
of uncharged??
Ik tikte eerst verkeerd, mss was je ninja met lezen?quote:
Nou ja, meer omdat het regende en er stellingen aankomenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.
Ja precies , en dan iedere keer dat er onderuit proberen te komen lijkt mij ook erg vermoeiendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. 10 of 15 rondjes lopen op een dag vond ik al niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij minimaal.
Mory is wel een aandachtsorgel en prima dat zijn ze allemaal , maar ik vind haar wel vermoeiendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maar al met al best wel een strategische move van Sjeffie om tot vervelens toe die vervelende brabbelkont Moira op sleeptouw te blijven nemen , wetende dat Moira de Grote KnuffelKut in de Loods is...
Mori was eerder niet zo popiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maar al met al best wel een strategische move van Sjeffie om tot vervelens toe die vervelende brabbelkont Moira op sleeptouw te blijven nemen , wetende dat Moira de Grote KnuffelKut in de Loods is...
Het verbaast mij dat ze er nog is.. één grote Blaaskakende Nixnutquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mory is wel een aandachtsorgel en prima dat ze allemaal , maar ik vind haar wel vermoeiend
morrie is liever lui dan moequote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan iedere keer dat er onderuit proberen te komen lijkt mij ook erg vermoeiend
Graag of niet.
Dus in die zin mag ze van mij weg
Ze kan niets , en doet ook vrijwel nietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat ze er nog is.. één grote Blaaskakende Nixnut
Nahja, ze heeft een paar euootjes binnen gemazzeld , thats allquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori was eerder niet zo popi
das pas de laatste tijd zo
en ze wil niksquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kan niets , en doet ook vrijwel niets
plantjes en bloemetjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Switch net, wat zijn ze aan het kweken ?
Ze is nu iig wel 'berkender' geworden , zoals ze wilde , dus kan straks mooi weer thuis TikTokkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja, ze heeft een paar euootjes binnen gemazzeld , thats all
Zeker, als een "Natasia" van DGK bralt ze haar weg naar de finale..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is nu iig wel 'berkender' geworden , zoals ze wilde , dus kan straks mooi weer thuis TikTokken
Ja idd dat brallen doet Mory ook , tot vervelens toequote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, als een "Natasia" van DGK bralt ze haar weg naar de finale..![]()
Alleen Natasia bralde net iets teveel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dacht dat managers geen corvee hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Taak ? Ze hebben allemaal hun schoonmaak taken
Ik zie het nu weer, was ff in de keuken.quote:
er wordt gewoon over gestemdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:58 schreef Judiwi het volgende:
Eric wil zijn soldeerbout. En wil niet dat Wendy een nieuwe föhn koopt. Moet eerst afwachten als de föhn gerepareerd kan worden.
Nou als ik Wendy was zou ik gewoon lekker wen nieuwe kopen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Wachten is op Bep maar die is Pfwieet pweet (K5?
of laat het gewoon horenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef ledn81 het volgende:
Zoe lult weer over "die persoon achter" en we zijn opeens weer bij Isaac op bed. Laat ze gewoon hun kop houden over achter of geef ze een boete/waarschuwing![]()
Het zijn ook altijd dezelfde (Zoe) die hun bek niet over over achter kunnen houden
Zoë had het net over twee stellingen. Huishoudartikelen en een nieuwe fohn. Denk dat die stelling van de baan is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
bijgelezen
nog steeds niet gestemd voor de soldeerbout
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zoë had het net over twee stellingen. Huishoudartikelen en een nieuwe fohn. Denk dat die stelling van de baan is.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
heeft erik voor niks vandaag nog mensen proberen te overtuigen met zijn milieuverhaal
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
babs is achter
en moet voor zoe even checken of degene er is die Zoe graag wil spreken
verplicht gesprekje?/quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?
ja vandaag ging hij ook weer verder met zijn verhaal bij een paar mensenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas niet gezien. Hij leek gisteren wel wat mensen mee te hebben.
Ze moet wachtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?
JW lult en lultquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja vandaag ging hij ook weer verder met zijn verhaal bij een paar mensen
maar die zeiden niet: ja we gaan voor jou stemmen..
luisteren gewoon naar zijn monoloog
jw was het overigens wel helemaal met hem eens.. die kwam met het verhaal dat hij zelf veeel apparaten maakte
of hij wilde gewoon een de aan-uit schakelaar doorverbinden zodat de fohn gewoon aan gaat als ie in het stopcontact gestoken wordquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja vandaag ging hij ook weer verder met zijn verhaal bij een paar mensen
maar die zeiden niet: ja we gaan voor jou stemmen..
luisteren gewoon naar zijn monoloog
jw was het overigens wel helemaal met hem eens.. die kwam met het verhaal dat hij zelf veeel apparaten maakte
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
of hij wilde gewoon een de aan-uit schakelaar doorverbinden zodat de fohn gewoon aan gaat als ie in het stopcontact gestoken word
Geen idee , maar hebben we allemaal niet onze 'vermoedens/verdenkingen' daarover ?quote:
Dat klopt, ze doen/mogen geen moer zonder Oppasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee , maar hebben wel allemaal niet onze 'vermoedens/verdenkingen' daarover ?
Ja preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt, ze doen/mogen geen moer zonder Oppas
Vooral Zoe zelf zei ze vanmiddagquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft dr geld op
duurt vast niet lang zegt ze
nee zegt zoe
ik heb gezegd als ze een zalando stelling willen gooien
moeten ze dat nu doen
want ik ga niet de laatste week de hele tijd boven zitten
Sas
wie wil dat dan
zoe
Rupie Tiano ice
Vanmiddag tegen Bep en Wen dat ze nog geld wildequote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ze net niet tegen Sas en Bern
je/we komt er steeds meer achter dat Zoe enormmm verwend isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmiddag tegen Bep en Wen dat ze nog geld wilde
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je/we komt er steeds meer achter dat Zoe enormmm verwend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wauw!! Fijn dat de boel weer is gemaakt!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laptop is gemaakt en ik kan weer beide streams opnemen ....![]()
Stream 1 is nu ook in een betere resolutie, hoor graag of dit te zien is ...![]()
IQ quiz zit in deze filmpjes, ga het niet apart monteren .....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laptop is gemaakt en ik kan weer beide streams opnemen ....![]()
Stream 1 is nu ook in een betere resolutie, hoor graag of dit te zien is ...![]()
IQ quiz zit in deze filmpjes, ga het niet apart monteren .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zonder ook wel hoor. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wijntje erbij, dan blijft Babbel wel uh babbelen
K5 dus zeer wss geen wijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wijntje erbij, dan blijft Babbel wel uh babbelen
Toetjes voor iedereenquote:
Welke meid?quote:
Sasha.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:32 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik ook niet schakel meteen naar de andere stream als ik haar hoor of zie
Op mijn stream is nog niet gestemdquote:
Maar ze lenen allemaal elkaars kleren , ik snap dat nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
Wendy
en ze leent iedereens kleren
en ze heeft de kleren van babet gewassen op 60 graden
ze hadden het over Janetquote:
Nee over Zalando dat Zoe op groen gaatquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ging over de vorige keer
Babs is back
Vanmiddag had ze het al over zalando en dat ze meer geld wil maar het kan zijn dat ze dat dat een andere keer doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja als ze er weer een zalando in gooien
niet nu
als ik het goed heb
net ook met sas en bernquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmiddag had ze het al over zalando en dat ze meer geld wil maar het kan zijn dat ze dat dat een andere keer doen
neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:47 schreef engine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
geen fohn, wel soldeerbout!
Dat ze ineens op rood gaan staan voor een soldeerbout. Ik snap haar wel. Ze is teleurgesteld in haar clubje. Die fohn is belangrijk voor haar.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Is ze boos omdat soldeer tegenover fohn is komen te staan ?
En niet apart
Erik heeft met mensen gesproken daar over, kennelijk niet met haarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Is ze boos omdat soldeer tegenover fohn is komen te staan ?
En niet apart
stond ze op rood?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:50 schreef engine het volgende:
Vind het van Babbel ook wel verraad. Die weet hoe belangrijk die fohn voor Wendy is.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:50 schreef Judiwi het volgende:
Nou Wendy lekker in staking. Alleen je eigen haar doen. Klaar
Maar ging wel op rood staanquote:
Nouja daar heb ik een andere mening over maar ik snap wel heel goed hoe ze zich voelt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap Wen wel , ik hoef ook geen gerepareerde föhn
Ow da's wel apart dan en niet zo netjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Erik heeft met mensen gesproken daar over, kennelijk niet met haar
quote:
Tja, en dan is er meer aan de hand dan enkel een doorgebrand stukje soldeer bij het schakelaartje, zoals Erik het omschreef, kunnen ze alsnog eerst stemmen voor een nieuwe föhnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap Wen wel , ik hoef ook geen gerepareerde föhn
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en dan is er meer aan de hand dan enkel een doorgebrand stukje soldeer bij het schakelaartje, zoals Erik het omschreef, kunnen ze alsnog eerst stemmen voor een nieuwe föhn
Wat een groep
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:52 schreef Monique___ het volgende:
janet: dan doe je het maar met de stijltang
In de steek gelaten.quote:
quote:
Juist!! Wendy doet alles mbt haar voor ze ,ik vind dit echt slapquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze hadden ook kunnen denken
wendy doet zoveel
Denk niet dat het perse om de fohn gaat. Ze stond een beetje alleen op groen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lkkr over de rooie gaan voor een fohn
Zij knipt verft en fohnt werkelijk iedereenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lkkr over de rooie gaan voor een fohn
Loop jij maar in een vuilniszak met je kleding lenen van Jan en alleman.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:52 schreef Monique___ het volgende:
janet: dan doe je het maar met de stijltang
Erik heeft het niet gezegd om Wendy te treiteren. Die denkt echt dat hij dat kan maken. Of het zo is gaan we zien maar snap wel dat Wendy heel erg teleurgesteld is in haar "vrienden".quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat het repareren van de föhn mislukt......lekkerceen soldeer bout voor iets gekocht
denk en en.. het idee dat er een afspraak is.. de fohn is belangrijk voor haar.. en zich alleen voelenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Denk niet dat het perse om de fohn gaat. Ze stond een beetje alleen op groen.
ze liepen meteen allemaal naar groen , nog voordat de stelling was uitgesproken, Wendy zei dat ze zich voor lul voelde staanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Denk niet dat het perse om de fohn gaat. Ze stond een beetje alleen op groen.
en voor evenementen ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij knipt verft en fohnt werkelijk iedereen
Nee Babbel is echt even van een andere planeet om zo weinig begrip voor Wendy te tonen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Hoe `Babette nu tegen Wendy doet is niet oke
maar ik snap het nietquote:
Even aan Bep vragenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedenavond 👋
Geen nieuwe föhn begrijp ik.
Voor 20¤ hebbie een nieuwe föhn !
Ik ook zit min of meer verbouwereerd naar de stream te kijk nu.quote:
Of zat ze bij Zoë ?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:58 schreef humpty het volgende:
Ik hoef niet te doen wat ieder ander doet zegt Wendy en gelijk heeft ze
O babette drie uur achter geweest was ook voor de gezel he zegt ze
Ze willen die soldeerbout voor Erik zodat hij ermee kan falen. Dat is belangrijker dan Wendy haar fohn gunnen.quote:
ze was echt achter.quote:
Ik vind het een lastige.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Ebinas het volgende:
Meid laat die haren doen van de anderen maar lekker zitten.
Zo enorm waarderen ze je nu
Ze gunnen je geeneens een fohn
Zou die soldeer in het zwembad gooien
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Babbel is echt even van een andere planeet om zo weinig begrip voor Wendy te tonen.
Haar ware karakter komt meer en meer naar boven. Dacht dat ze vriendinnen waren. Wendy is echt verdrietigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Babbel is echt even van een andere planeet om zo weinig begrip voor Wendy te tonen.
Had Babette last van een kronkel in haar hoofd dat ze zolang weg moest?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ze was echt achter.
Zoe had dat min of meer aangegeven.
Omdat het wachten op de stellingen wachten was op bep achter
Oh, dat vind ik ook enorm vals.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze willen die soldeerbout voor Erik zodat hij ermee kan falen. Dat is belangrijker dan Wendy haar fohn gunnen.
geen idee wat ze gisteren hebben besprokenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
Wendy zal weer inbinden bij Bep net als wat Mirthie altijd bij Eunie doet
Was ook voor de gezel zei ze tegen Jappiequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Had Babette last van een kronkel in haar hoofd dat ze zolang weg moest?
Ze hadden een shirt geretourneerd waardoor dat met zalando geld van Babs verrekend zal worden. Ze ging nu niks bestellen zei ze.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:00 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft volgens mij direct na de stemming bij Zoë een nieuwe föhn besteld.
Zoë herhaalde namelijk dat ze 35.95 euro bij Babette zou verrekenen.
Zou dat wel willen weten 😁quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Was ook voor de gezel zei ze tegen Jappie
Dat zou kunnen , ik weet het niet maar Wen is kapster ,doet werkelijk alles voor iedereen en dan vind ik het wel slap dat ze dan nu weigeren , of wachtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat ze gisteren hebben besproken
of wendy dat dan niet heeft meegekregen
ah wat jammer, dan heb ik het echt verkeerd begrepen, vond het al zo aardig van haarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hadden een shirt geretourneerd waardoor dat met zalando geld van Babs verrekend zal worden. Ze ging nu niks bestellen zei ze.
ja ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , ik weet het niet maar Wen is kapster ,doet werkelijk alles voor iedereen en dan vind ik het wel slap dat ze dan nu weigeren , of wachten
En alleen dus idd om hun punt te makenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:05 schreef engine het volgende:
"voor alles op groen gestaan...het gaat alleen om een kut fohn!"
Nu moet Wendy eerst gaan wachten of de fohn door Erik te maken is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige.
Het is volgens mij niet zo dat ze wendy de fohn niet gunnen, maar meer dat ze het Erik gunnen om te proberen de fohn te fixen.
Alleen van haar ‘close’ friends vind ik het wel gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |