Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.quote:
Die eerste begreep ik net?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
willen ze nu uncharted kijken
of uncharged??
Ja vind ik ook. 10 of 15 rondjes lopen op een dag vond ik al niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij minimaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.
met een schat of goudzoeker oid had rupi het overquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
willen ze nu uncharted kijken
of uncharged??
Ik tikte eerst verkeerd, mss was je ninja met lezen?quote:
Nou ja, meer omdat het regende en er stellingen aankomenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.
Ja precies , en dan iedere keer dat er onderuit proberen te komen lijkt mij ook erg vermoeiendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. 10 of 15 rondjes lopen op een dag vond ik al niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij minimaal.
Mory is wel een aandachtsorgel en prima dat zijn ze allemaal , maar ik vind haar wel vermoeiendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maar al met al best wel een strategische move van Sjeffie om tot vervelens toe die vervelende brabbelkont Moira op sleeptouw te blijven nemen , wetende dat Moira de Grote KnuffelKut in de Loods is...
Mori was eerder niet zo popiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maar al met al best wel een strategische move van Sjeffie om tot vervelens toe die vervelende brabbelkont Moira op sleeptouw te blijven nemen , wetende dat Moira de Grote KnuffelKut in de Loods is...
Het verbaast mij dat ze er nog is.. één grote Blaaskakende Nixnutquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mory is wel een aandachtsorgel en prima dat ze allemaal , maar ik vind haar wel vermoeiend
morrie is liever lui dan moequote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan iedere keer dat er onderuit proberen te komen lijkt mij ook erg vermoeiend
Graag of niet.
Dus in die zin mag ze van mij weg
Ze kan niets , en doet ook vrijwel nietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat ze er nog is.. één grote Blaaskakende Nixnut
Nahja, ze heeft een paar euootjes binnen gemazzeld , thats allquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori was eerder niet zo popi
das pas de laatste tijd zo
en ze wil niksquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kan niets , en doet ook vrijwel niets
plantjes en bloemetjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Switch net, wat zijn ze aan het kweken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |