Ik zie het nu weer, was ff in de keuken.quote:
er wordt gewoon over gestemdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:58 schreef Judiwi het volgende:
Eric wil zijn soldeerbout. En wil niet dat Wendy een nieuwe föhn koopt. Moet eerst afwachten als de föhn gerepareerd kan worden.
Nou als ik Wendy was zou ik gewoon lekker wen nieuwe kopen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Wachten is op Bep maar die is Pfwieet pweet (K5?
of laat het gewoon horenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef ledn81 het volgende:
Zoe lult weer over "die persoon achter" en we zijn opeens weer bij Isaac op bed. Laat ze gewoon hun kop houden over achter of geef ze een boete/waarschuwing![]()
Het zijn ook altijd dezelfde (Zoe) die hun bek niet over over achter kunnen houden
Zoë had het net over twee stellingen. Huishoudartikelen en een nieuwe fohn. Denk dat die stelling van de baan is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
bijgelezen
nog steeds niet gestemd voor de soldeerbout
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zoë had het net over twee stellingen. Huishoudartikelen en een nieuwe fohn. Denk dat die stelling van de baan is.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
heeft erik voor niks vandaag nog mensen proberen te overtuigen met zijn milieuverhaal
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
babs is achter
en moet voor zoe even checken of degene er is die Zoe graag wil spreken
verplicht gesprekje?/quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?
ja vandaag ging hij ook weer verder met zijn verhaal bij een paar mensenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas niet gezien. Hij leek gisteren wel wat mensen mee te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |