Trump's opzeggen van de Iran Nuclear Deal was ook vast een 'vredesactie'quote:Op maandag 8 mei 2023 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook de neoconservatieven die de Irak-oorlog in gang hebben gezet zijn gewoon Democraten. Cheney, Rumsfeld, Wolfowitz: allemaal Democraten.
En Trump een 'vredestichter' noemen is behoorlijk hilarisch. Dat hij het aantal drone-aanvallen opvoerde en Sulemeini om liet liggen, wordt voor het gemak even vergeten.
Al zullen dat in het hoofd van baardmans vast ook vredesacties zijn.
Tsja, dat doet er helaas niet toe. De grondwet is duidelijk. "A well regulated militia" betekent simpelweg en goed bewapende burgerbevolking, en niet een door de overheid gecontroleerde/beperkte. Dat past immers niet in de tekst en ook niet in de context. En voor een goed bewapende burgerbevolking, het recht om wapens te bezitten/dragen zal niet worden beperkt. Het is simpel taalgebruik.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nogal logisch dat er op dat moment geen 'standing army' was, de Amerikaanse Revolutie had net plaatsgevonden en de Engelsen waren verslagen. Nu is er wel een standing army (de National Guard) voor het geval de Federale Overheid zijn boekje te buiten gaat. Dat heeft allemaal niets te maken met wapenrechten van individuen. Over rare hoepels gesproken, zo moeilijk is het niet hoor
Hihi, zou het Establishment daarom zo pro oorlog zijn? Vanwege het feit dat ze een gevaar voor de vrijheid zijn? In ieder geval is ook deze quote een argument voor een goed bewapende bevolking. Daarom bedank ik je voor het helpen van het maken van mijn argumenten, al gebeurde het per ongeluk. Wie had ooit kunnen bedenken dat "to regulate" iets anders zou kunnen betekenen dan "beperken door een Autoriteit",quote:That a well regulated militia, composed of the body of the people, trained to arms, is the proper, natural, and safe defense of a free state; that standing armies, in time of peace, should be avoided as dangerous to liberty; and that, in all cases, the military should be under strict subordination to, and be governed by, the civil power.
Zo afgeven op Woke, maar niet het vermogen hebben in te zien dat men precies hetzelfde doet.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
De PBS moet nu ook gedefund worden wegens 'grooming'
[ twitter ]
Maar dat was ook wel gebeurd als hij geen wapen had gehad.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:28 schreef Kijkertje het volgende:
Leve de 'Well regulated militia':
[ twitter ]
[ twitter ]
58 year-old shot because he saw a shadow outside his home. It was a 14 year-old girl playing hide-and-seek.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat was ook wel gebeurd als hij geen wapen had gehad.
Een federale jury in New York heeft Donald Trump (76) schuldig bevonden aan seksueel misbruik van schrijfster E. Jean Carroll (79), in het voorjaar van 1996 in een paskamer van een luxe warenhuis. Trump heeft zich ook schuldig gemaakt aan smaad, luidde het vonnis zojuist in de civiele zaak tegen de voormalige president.
Trump ontkende eerder alle aantijgingen van Carroll, maar maakte geen gebruik van zijn recht om te getuigen op de zittingsdag.
Van de jury moet hij de schrijfster een schadevergoeding van 2,7 miljoen dollar. Volgens de jury gaat het om aanranding, er is geen sprake van verkrachting.
Beetje hetzelfde als je een jury samenstelt in Amsterdam voor een rechtszaak tegen Caroline van de Plas.quote:
Hier moet ik enorm om lachenquote:
Dat blijkt wat een nare vrouwonvriendelijke man het is, hij moet nog flink dokken ook. Was een prijzige pussy om te grabben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Civiele zaak en ik ga er van uit dat President Trump in beroep gaat. Vergeet niet, in Linkse kringen is het proces de straf (lawfare). Tijd en geld worden verspild, de krantenkoppen worden gehaald maar aan het eind van de rit zullen de propagandakanalen niet dezelfde tijd besteden aan het ongedaan maken van het onterechte vonnis als dat er nu wordt besteed aan het voorzien van hun junks van hun laatste fix.
Bijzonder nare en gevaarlijke mensen, die tot een hoop in staat zijn.
;')quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je een jury samenstelt in Amsterdam voor een rechtszaak tegen Caroline van de Plas.
Al die rechtszaken tegen Trump zijn allemaal wanhoopspogingen van de democraten(lees gefinancierd dan wel gepushed) om Trump schade aan te richten, ze zijn gewoon weer erg bang.
Dit maakt Trump alleen maar groter, bad publicity is also publicity.
Zowaar heb jij de eerste grappige linkse post gevonden in decennia. Because the left really can't meme.quote:
5 miljoen? dat is nog niet eens 5% van zijn privejet. Dat heeft hij alleen al aan onderhoud aan zijn panden per kwartaal als het niet per maand is. Altijd ook die nep roddels dat hij failliet is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier moet ik enorm om lachen![]()
[..]
Dat blijkt wat een nare vrouwonvriendelijke man het is, hij moet nog flink dokken ook. Was een prijzige pussy om te grabben.
Vandaar dat hij hoger beroep heeft aangetekend?quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:00 schreef epicbeardman het volgende:
Hebben ze nu nog steeds geen mugshot? ik wil die boven mijn bed hangen.
Jammer dat de democratische NYPD deze niet wilde maken, bang dat Trump deze zelf zou gaan gebruiken in zijn nieuwe campagne!
[..]
Zowaar heb jij de eerste grappige linkse post gevonden in decennia. Because the left really can't meme.
[..]
5 miljoen? dat is nog niet eens 5% van zijn privejet. Dat heeft hij alleen al aan onderhoud aan zijn panden per kwartaal als het niet per maand is. Altijd ook die nep roddels dat hij failliet is.
Hij zet straks de geldprinter weer aan met de rally's.
Het lijkt er volgens mij toch sterk op dat Trump veroordeeld is wat natuurlijk niet uitsluit dat mensen dan juist op hem gaan stemmen. Sterker nog: dat lijkt me vrij waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:
niets is wat het lijkt. Trump komt als winnaar naar boven en maakt gehakt van zijn tegenstanders
En dan gaat het verhaal weer verder.
Wat betekent het woord 'regulated' volgens jou?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:03 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Tsja, dat doet er helaas niet toe. De grondwet is duidelijk. "A well regulated militia" betekent simpelweg en goed bewapende burgerbevolking, en niet een door de overheid gecontroleerde/beperkte.
De onlangs ontslagen presentator Tucker Carlson van de rechtse Amerikaanse nieuwszender Fox News heeft aangekondigd dat hij zijn avondprogramma naar Twitter gaat verplaatsen.
In een video die op Twitter werd gepost, ging Carlson tekeer tegen de "reguliere" media en vertelde dat hij een show zou gaan hosten op Twitter. Volgens de presentator is Twitter het enige platform dat vrije meningsuiting toestaat. Volgens berichten in de media had Carlson eerder een ontmoeting gehad met Twitter-baas Elon Musk om over een mogelijke samenwerking te praten.
Fox News gaf Carlson eind april de zak. Het ontslag kwam binnen een week nadat Fox News een schikking trof met stemmachinefabrikant Dominion over het doen van valse beschuldigingen door Carlson van kiezersfraude na de presidentsverkiezingen van 2020.
Tucker Carlson is een van de meest invloedrijke conservatieve presentators in Amerika. Critici beschuldigen hem herhaaldelijk van racistische uitspraken en het geven van valse of misleidende informatie. Nog maar een paar weken geleden veroorzaakte hij ophef met een documentaire waarin hij het geweld bagatelliseerde van Trump-aanhangers tijdens de bestorming van het Capitool op 6 januari 2021.
Als je zelf maar rechts genoeg bent wordt de rest vanzelf extreem links.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
Als fox rechts is, is NOS extreem links.
ftfyquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je zelf maar rechts links genoeg bent wordt de rest vanzelf extreem rechts links.
Volgens mij klopt je tekst ook niet, hij is niet schuldig bevonden aan seksueel misbruik. Maarja dat maakt het spannender he.quote:
Ik heb de tekst overgenomen van een bron, zie artikel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je tekst ook niet, hij is niet schuldig bevonden aan seksueel misbruik. Maarja dat maakt het spannender he.
[ afbeelding ]
"No determination of guilt was made by the jury"
Het was gewoon een democratisch gesteunde heksenjacht om mean Trump uit te schakelen. Er zijn niet eens beelden, geen bewijs dat ze ooit samen zijn geweest. Terwijl er tal van beelden zijn van Biden die aan kleine meisjes zit, op nationale tv nog wel!![]()
Ben benieuwd wanneer iemand Tara Reade gaat helpen met haar zaak..
https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden_sexual_assault_allegation
" March 25, 2020, interview with Katie Halper, Reade alleged that Biden had pushed her against a wall, kissed her, put his hand under her skirt, penetrated her with his fingers, and asked, "Do you want to go somewhere else?"[12][33]"
Grab em by the pussey!
Het is een kul uitspraak bij een kul rechtbank, dit zou nooit stand hebben gehouden in een criminal court waar een amerikaan onschuldig is tot anders bewezen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb de tekst overgenomen van een bron, zie artikel.
Noem jij zoenen en dan met je vingers een kut ingaan niets seksueels?
Alhoewel ik bij het zien van Trump mijzelf op slag a-seksueel voel
Dat je elkaar civiel kunt aanklagen is al zo oud als het land zelf. Dat is gewoon folklore in de VS..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is een kul uitspraak bij een kul rechtbank, dit zou nooit stand hebben gehouden in een criminal court waar een amerikaan onschuldig is tot anders bewezen.
Democraten doen alles waar ze zelf bang voor zijn dat Trump zou doen. Ondertussen is het allemaal weer een mooie afleiding van dat Biden weer 1.2 miljard naar Oekraine stuurt om wit te wassen.
Toevallig zag ik Kijkertjes zijn post over die RINO van een DeSantis, dat die ook al weer een rechtszaak aan zijn broek heeft. En uit die post druipt de haat. Why so mad.
Wanneer gaan de democraten zelf een keer wat goeds doen met Amerika? wanneer laten ze de "oorlog" stoppen? Dat de democraten niemand beter hebben dan Biden zegt ook wel genoeg.
Wekt dat ook niet bij de pro-dems hier argwaan? Dat de elite (Obama/Clintons/Bidens) alle democraten in de tang hebben, is er niemand beter dan die gevestigde oorlogsgeile orde?
Het beste wat ze hebben is die Buttiegg?
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij dat zonder goedkeuring van de deep state doet, met wat backdoors voor hun.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:08 schreef epicbeardman het volgende:
Het enige goede wat uit Amerika komt of wordt gemaakt is op dit moment van een Afrikaan.
SpaceX
Tesla
Leeft er toch nog iemand the american dream.
Kul uitspraak bij een kul rechtbank nog welquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is een kul uitspraak bij een kul rechtbank, dit zou nooit stand hebben gehouden in een criminal court waar een amerikaan onschuldig is tot anders bewezen.
Wat doen Democraten dan? En wat heeft de door het Congres (met instemming van de meeste Republikeinen) goedgekeurde hulp aan Oekraine daarmee te maken? Hoezo 'witwassen'?quote:Democraten doen alles waar ze zelf bang voor zijn dat Trump zou doen. Ondertussen is het allemaal weer een mooie afleiding van dat Biden weer 1.2 miljard naar Oekraine stuurt om wit te wassen.
Geen idee over welke post je het hebt. Bedoel je mss George Santos? Dat is iemand anders hoor. En welke haat? Als er ergens haat vanaf straalt is het wel van jouw posts met ongegronde beschuldigingen richting Biden (en Clinton/Obama).quote:Toevallig zag ik Kijkertjes zijn post over die RINO van een DeSantis, dat die ook al weer een rechtszaak aan zijn broek heeft. En uit die post druipt de haat. Why so mad.
Biden doet aan de lopende goede dingen voor Amerika.quote:Wanneer gaan de democraten zelf een keer wat goeds doen met Amerika? wanneer laten ze de "oorlog" stoppen? Dat de democraten niemand beter hebben dan Biden zegt ook wel genoeg.
Argwaan? Nee dat jij allemaal complotten zoekt bij Democraten wil niet zeggen dat ze er ook in werkelijkheid zijn. De complotten zitten vooral bij Trump en zijn MAGA-aanhangers zoals bv de J6-couppogingquote:Wekt dat ook niet bij de pro-dems hier argwaan? Dat de elite (Obama/Clintons/Bidens) alle democraten in de tang hebben, is er niemand beter dan die gevestigde oorlogsgeile orde?
Het beste wat ze hebben is die Buttiegg?
Bewijs, bewijs. Tja, geen video bewijs vind ik gewoon geen bewijs of DNA sporen. Een jury in een pro-democratische staat is sowieso reden genoeg om het in twijfel te trekken, ik heb mij trouwens helemaal niet verdiept in de rechtszaak want zo veel interesseert het mij ook weer niet. Uiteindelijk boeit het allemaal ook helemaal niets. Over paar dagen is er weer wat anders wat de bühne bezig houdt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kul uitspraak bij een kul rechtbank nog welCiviele zaken worden aan de lopende band gevoerd en dat heeft veel voordelen in dit soort zaken zoals bv het toekenen van schadevergoeding bij aansprakelijkheid.
In de uitspraak van jury:
[ afbeelding ]
Dat het dan 'liable' heet in een civiele zaak en niet 'guilty' betekent niet dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan seksueel misbruik. Hij gaat er allen niet voor de gevangenis in bij een veroordeling. De jury antwoordde daar duidelijk ja op en daar hadden ze heel weinig tijd voor nodig in de hun beraadslaging om tot die conclusie te komen aan de hand van bewijzen/ getuigenissen.
[..]
Wat doen Democraten dan? En wat heeft de door het Congres (met instemming van de meeste Republikeinen) goedgekeurde hulp aan Oekraine daarmee te maken? Hoezo 'witwassen'?
[..]
Geen idee over welke post je het hebt. Bedoel je mss George Santos? En welke haat? Als er ergens haat vanaf straalt is het van jouw posts over Biden.
[..]
Biden doet aan de lopende goede dingen voor Amerika.
Het is idd jammer dat er geen jongere kandidaat is die zoveel stemmen trekt als Biden. Niet alleen van Democraten maar ook van Independents en gematigde Republikeinen. Het voordeel van Biden is dat hij een enorme ervaring heeft in de politiek hoe je plannen kunt realiseren. Trump faalde daar jammerlijk in en laten we eerlijk wezen, de Republikeinen hebben niemand anders dan Trump.
[..]
Argwaan? Nee dat jij allemaal complotten zoekt bij Democraten wil niet zeggen dat ze er ook in werkelijkheid zijn. De complotten zitten vooral bij Trump en zijn MAGA-aanhangers
Aan zijn humor kan je zien dat hij niet links is. Volgens mij is er niet zo veel achter Elon te zoeken behalve dat hij een einzelganger is. Die gast is multimiljardair geworden zonder dit te hoeven delen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij dat zonder goedkeuring van de deep state doet, met wat backdoors voor hun.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het vergelijkbaar met China, je kan niet zomaar al die bedrijven besturen zonder in de pas te lopen. Links/rechts is ook maar verdeel en heers. Geloof dat Amazon met CIA geld is groot gemaakt, waarom zou dat bij Elon zn bedrijven anders zijn?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aan zijn humor kan je zien dat hij niet links is. Volgens mij is er niet zo veel achter Elon te zoeken behalve dat hij een einzelganger is. Die gast is multimiljardair geworden zonder dit te hoeven delen.
Voorheen dacht men altijd dat hij geen politieke visie en dankzij zijn "groene" bedrijf Tesla waren de veelal linkse mensen vrij dol op hem. Totdat hij een tweet maakte dat hij afgelopen jaren meer naar republikeinen is gaan leunen. En sindsdien wordt hij gehaat alsof hij baby's eet voor ontbijt.
Steeds vaker zie je kleine tot groter wordende cancelpogingen, ze zijn heel subliem maar onze hersenen worden al gehersenspoeld om Elon Musk te gaan haten.
Eerst was hij visionair met naar mars te trachten te gaan, nu is NOS in eens bezorgd over CO2 uitstoot van de rakketen en komen ze met dit soort lariekoek "Omwonenden trillen nog na van lancering Starship: 'Het was angstaanjagend'"
gelukkig weerhoudt je dat er niet van er een uitgesproken mening over te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ik heb mij trouwens helemaal niet verdiept in de rechtszaak
Goh wat raar, dat door die uit de hand gelopen lancering de stemming gedraaid is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aan zijn humor kan je zien dat hij niet links is. Volgens mij is er niet zo veel achter Elon te zoeken behalve dat hij een einzelganger is. Die gast is multimiljardair geworden zonder dit te hoeven delen.
Voorheen dacht men altijd dat hij geen politieke visie had/democraat was en dankzij zijn "groene" bedrijf Tesla waren de veelal linkse mensen vrij dol op hem. Totdat hij een tweet maakte dat hij afgelopen jaren meer naar republikeinen is gaan leunen. En sindsdien wordt hij gehaat alsof hij baby's eet voor ontbijt.
Steeds vaker zie je kleine tot groter wordende cancelpogingen, ze zijn heel subliem maar onze hersenen worden al gehersenspoeld om Elon Musk te gaan haten.
Eerst was hij visionair met naar mars te trachten te gaan, nu is NOS in eens bezorgd over CO2 uitstoot van de raketten en komen ze met dit soort lariekoek "Omwonenden trillen nog na van lancering Starship: 'Het was angstaanjagend'"
Voorals nog beschouw ik hem beetje als at the right time type of guy, hij had het geluk met PayPal en de tech revolutie. Neemt niet weg dat ook zelfs Jeffrey Epstein een FBI informant was. Dusja je kan het nooit zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het vergelijkbaar met China, je kan niet zomaar al die bedrijven besturen zonder in de pas te lopen. Links/rechts is ook maar verdeel en heers. Geloof dat Amazon met CIA geld is groot gemaakt, waarom zou dat bij Elon zn bedrijven anders zijn?
POI?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Voorals nog beschouw ik hem beetje als at the right time type of guy, hij had het geluk met PayPal en de tech revolutie. Neemt niet weg dat ook zelfs Jeffrey Epstein een FBI informant was. Dusja je kan het nooit zeggen.
Waarom ik denk dat hij niet verbonden is aan CIA of FBI is dat deze 2 hem nog wel willen aanpakken indien ze de kans zouden hebben. Hij is een POI geworden na de koop van Twitter. Daar heeft hij bij vele democraten en instanties tegen schenen mee lopen aan schoppen en doet dat nog steeds.
Zelfs de EU probeert hem aan te pakken via speciale ontworpen "wetten" waar tech bedrijven zich aan moeten houden. Hij censureert dan ook niet zoals youtube/meta/instagram/tiktok/google/bing.
Ik zie hem toch meer als vrijheidsstrijder, het is wel een ontzettende troll, maar ook wel weer een goede.
Person of Interest (ook wel leuke serie trouwens)quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
POI?
Hij is zeker een goede troll en heel vermakelijk hoor.
Man man man er zit echt totaal geen structuur in je posts. Je geeft geen antwoord op mijn vragen over je loze beweringen in je vorige post maar begint gewoon aan je volgende monoloog vol meningen, (foute) aannames, clichés en zelfs tegenstrijdighedenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bewijs, bewijs. Tja, geen video bewijs vind ik gewoon geen bewijs of DNA sporen. Een jury in een pro-democratische staat is sowieso reden genoeg om het in twijfel te trekken, ik heb mij trouwens helemaal niet verdiept in de rechtszaak want zo veel interesseert het mij ook weer niet. Uiteindelijk boeit het allemaal ook helemaal niets. Over paar dagen is er weer wat anders wat de bühne bezig houdt.
Waarom heeft ze destijds niks gezegd trouwens? want dit is toch al jaren oud?
Verder waren de democraten bang dat hij Hillary in de bak zou gooien, andere democraten zou aanklagen of geheime informatie zou vrijgeven. Ook allemaal mooie klets van Trump natuurlijk om populair te doen. Uiteindelijk heeft hij ook helemaal niks exposed en was hij zelfs een pusher van de dodelijke vaccins..
Waar wij BNW'ers op naar zoek zijn is iemand die alles maar ook alles op tafel gooit over de afgelopen jaren, iemand die ons verlost van de huidige propaganda show.
Zelf steun ik helemaal geen republikeinen, ik kots bijna net zo erg van die partij als de democraten, het is alom bekend dat ze fungeren als een uniparty, iedereen wil hen stoeltjes behouden en salaris. Ook veel republikeinen zijn bang voor Trump, misschien raken ze hen stoeltje wel kwijt dan.
Trump heeft gewoon zijn charmes, jullie kunnen dat niet ontkennen. Jullie zijn er al bijna goede 7 jaar elke dag mee bezig. Hij is ook gewoon als zakenman President geworden, dat is een prestatie die vrijwel niemand hem zal nadoen. Winnen tegen een veteraan van de democraten.
Van mij mag Tulsi Gabbard presidente worden, maarja die wordt ook door vrouwen gehaat omdat ze te knap is voor de democraten.dat zal ook iemand zijn die niet direct de agenda volgt. De 2030 agenda, de 2035 agenda. Het enige wat Biden doet is het land slopen op dit moment.
Zoek eens filmpjes op van steden waar toeristen normaal graag kwamen, het zijn allemaal no go area's geworden en de dure winkels zijn allemaal weg. Dem's safe heavens wil je echt niet meer komen.
Wat mij ook opvalt is dat velen denken dat het internet een representatief beeld geeft van hoe mensen denken in de wereld of Amerika. Als iemand denkt dat reddit/twitter en goed beeld afgeeft van hoe Amerikaanse mensen denken zit je goed mis. De tweets die hier gepost worden krijgen vaak niet eens 10k likes. We houden onszelf voor de gek.
Wat is dit nou weer voor gezwets?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Geloof dat Amazon met CIA geld is groot gemaakt
Misschien neem jij het allemaal veel te serieus? je hebt straks de helft van je leven gespendeerd aan paar NL MAGA fans die toch niet lezen wat je post of kunnen stemmen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Man man man er zit echt totaal geen structuur in je posts. Je geeft geen antwoord op mijn vragen over je loze beweringen in je vorige post maar begint gewoon aan je volgende monoloog vol meningen, (foute) aannames, clichés en zelfs tegenstrijdigheden![]()
Dat je je er niet in verdiept hebt en dat het je niet interesseert zoals je zelf toegeeft is het enige dat nog hout snijdt. Het houdt je blijkbaar niet tegen om toch overal een mening over te hebben.
Lijkt erg veel op hoe Trump uit zijn nek lult:
[ twitter ]
Welke media naast OAN is dat nog dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, wat ze bij CNN ook al niet voor de kijkcijfers doen. Het is zonde dat Trump zo goed is met de media, en de media hem ook echt willen als kandidaat. Inhoudelijk is hij minder sterk dan sommige anderen, maar zij leggen het verbaal echt af tegen hem in een debat. Al zou ik trouwens Vivek Ramaswamy nog wel eens willen zien tegen Trump.
Haha, de links en progressieve media zitten er bovenop. Elke uitspraak van dat interview is een eigen artikel waard.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat de Town Hall van President Trump op CNN een daverend succes is.
Yep, is goed cashen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, de links en progressieve media zitten er bovenop. Elke uitspraak van dat interview is een eigen artikel waard.
Trump grossiert in leugens, halve waarheden en beledigingen en toch leggen alle andere Republikeinse kandidaten het tegen af.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, wat ze bij CNN ook al niet voor de kijkcijfers doen. Het is zonde dat Trump zo goed is met de media, en de media hem ook echt willen als kandidaat. Inhoudelijk is hij minder sterk dan sommige anderen, maar zij leggen het verbaal echt af tegen hem in een debat. Al zou ik trouwens Vivek Ramaswamy nog wel eens willen zien tegen Trump.
Het zegt vooral iets over Trump zelf. Die heeft een dusdanig charisma, dat de kiezers het doorslaggevend is. Leugens en halve waarheden is verder helaas inherent aan de aan de Amerikaanse politiek.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump grossiert in leugens, halve waarheden en beledigingen en toch leggen alle andere Republikeinse kandidaten het tegen af.
Dat zegt toch wel alles over de achterban van de GOP.
Vergeet ook niet dat het Establishment en de mondstukken daarvan objectieve waarheden als leugens/onwaarheden aanmerken wanneer die de gevoelens kwetsen of de ideologie schade toebrengen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over Trump zelf. Die heeft een dusdanig charisma, dat de kiezers het doorslaggevend is. Leugens en halve waarheden is verder helaas inherent aan de aan de Amerikaanse politiek.
Hebben ze ook weer wat kijkcijfers.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, de links en progressieve media zitten er bovenop. Elke uitspraak van dat interview is een eigen artikel waard.
Er zijn natuurlijk gradaties. Jij bent nog enigszins normaal dus volgens mij zie jij zelf ook wel in dat Trump een waardeloos stuk stront is dat je verre van het presidentschap moet houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over Trump zelf. Die heeft een dusdanig charisma, dat de kiezers het doorslaggevend is. Leugens en halve waarheden is verder helaas inherent aan de aan de Amerikaanse politiek.
quote:Former President Donald Trump’s comments Wednesday night about his handling of classified documents appeared to contradict statements by his lawyers, and provide potentially important evidence for federal prosecutors investigating whether to charge him with a crime, legal experts say.
Trump’s lawyers told Congress last month that the classified documents found at his Mar-a-Lago compound got there by accident. But when questioned about the issue at a CNN town hall, Trump said he had “every right” to take them from the White House.
“I didn’t make a secret of it,” he said. “You know, the boxes were stationed outside the White House, people were taking pictures of it.”
He said he didn’t recall having shown secret material to others, which is a key question prosecutors would want to answer. Disclosing classified material to people not authorized to receive it is a crime punishable by up to 10 years in prison.
Asked if he showed classified documents to others, he answered, “Not really…I would have the right to,” later adding, “not that I can think of.”
Soms ben ik best benieuwd hoe jij je dagen vult en wat er zich allemaal afspeelt in dat hoofd van jou. Kun je met zo'n houding überhaupt functioneren in onze maatschappij? En lul je ook zo tegen je familie en collega's?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:03 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Wie zou toen jaar geleden hebben gedacht dat Marxisten zouden simpen voor neoconservatieven?
Hoewel het een bizar gezicht is, is het een goed teken. Het betekent dat hun wereld in gevaar is. En hun wereld is een gevaar voor de gewone persoon. Hun leugens hebben steeds minder grip op de bevolking. Wanneer iemand eenmaal in heeft gezien dat de Autoriteit hen constant voorliegt, wordt die persoon immuun voor propaganda. We zijn nu getuige van de wanhoopspogingen van het Establishment want dat weet dat met elke dag die verstrijkt we dichter bij de kritische massa komen. Geen wonder dat ze zo zuur zijn, en ook geen wonder dat de niet-neoconservatieven en niet-Marxisten plezier hebben en kekke memes maken.
Weer eens wat voorbeeldjes van 'kekke memes waar rechts zo goed in is' zeker. Mss is links zo slecht in het maken van memes omdat ze altijd zo erbarmelijk slecht zijn? Het is gewoon de bekende rechtse misinformatie in infantiele plaatjesvorm voor mensen met een gebrek aan kritisch vermogenquote:
Wat een farcequote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:20 schreef koosbasterd het volgende:
Past hier wel, toch
[ link | afbeelding ]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het antwoord @QuidProJoequote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms ben ik best benieuwd hoe jij je dagen vult en wat er zich allemaal afspeelt in dat hoofd van jou. Kun je met zo'n houding überhaupt functioneren in onze maatschappij? En lul je ook zo tegen je familie en collega's?
Je hebt zelfs je eigen taaltje ontwikkeld, als een kind met een denkbeeldig vriendje.
Fascinerend.
Ik snap niet dat jij je daar druk om maaktquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het antwoord @:QuidProJoe
Wat heeft dit met equity en Trump te makenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Maar Trump zei iets gemeens!! always sunny in philly
Het gaat nu echt gebeuren! They got him!quote:Op maandag 15 mei 2023 01:12 schreef Kijkertje het volgende:
Het schiet lekker op met dat onderzoek naar die 'corrupte' Biden:
[ twitter ]
Een Whisteblower die in de gevangenis zit?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat nu echt gebeuren! They got him!
[ twitter ]
Wat is het toch een klein kind, je krijgt er bijna plaatsvervangende schaamte van. Het lijkt net een mix tussen een klein kind en een shittalkende WWF worstelaar.quote:Op maandag 15 mei 2023 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Trump is niet zo'n fan van het coronabeleid van Florida. En ik hoorde daar in deze reeks nog wel zulke lovende verhalen over.
[ twitter ]
De Village People zijn het ook (weer) zat, YMCA mocht al niet meer:quote:
quote:"Though my husband has tolerated your client's use of his Village People music, we cannot allow such use by him to cause public confusion as to endorsement," Willis wrote to Trump's lawyer Joseph Tacopina.
This is not the first time the Village People and Trump have gone head-to-head. Back in 2021, the group issued a similar cease and desist notice for their popular song Y.M.C.A. which Trump used at various rallies including his farewell event at Joint Base Andrews on Inauguration Day.
quote:Op maandag 15 mei 2023 21:58 schreef Kijkertje het volgende:
En intussen worden jongetjes op jonge leeftijd door 'Links' al onder de medicijnen gestopt om hun mannelijkheid te onderdrukken want dat beinvloed het klimaat of zo![]()
[ twitter ]
![]()
Dat zegt dan een Republikeinse senator!
'Ach laat ze toch lekker hun gang gaan' vinden dan sommige mensen nog. 'Wat boeit het!'
Mijn post toont aan dat iedereen net zoals jij het maar over Trump blijft hebben, dag in dag uit. Terwijl Biden op dit moment America sloopt. Dat zie jij niet ofzo?quote:Op zondag 14 mei 2023 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Maar Trump zei iets gemeens!! always sunny in philly
quote:The Democrat cities are urine-soaked hellholes that reek of pot where criminals stalk unmolested while the full fury of what is supposed to be the law hangs over the head of any citizen who dares do something about it, and that’s good. The idiots who live there voted for turning their urban landscapes into petri dishes of social pathologies, and they should enjoy the full benefits of their decisions. We normal people should avoid these socialist wastelands and elect legislators to Congress who will starve them of the federal funds that enable their decline. In red states, our legislators should wage warfare on the blue tumors in their midst lest they metastasize outside the city limits. And we should ruthlessly point to them as the future Democrats want, which they are, a vision of a psychotic hobo taking a dump on the sidewalk out in front of your house forever.
Us normal people can’t help the cities and their moron populations because they don’t want to help themselves. We tried compassion. Now let’s try compression. Let’s squeeze them until they pop, like the pimple on America’s rear end that they are.
We used to love going to New York City. It was like Vegas for people who don’t play slots. The excitement, the food, the energy – there was no other place quite like it. And now there is no place like it at all, because the corpse of the Big Apple that we enjoyed visiting was rotting even last year when we swung through on a book tour. The people, at least the normal ones, were missing – it looked empty somehow. But what it lacked in people it made up in dank clouds of weed smoke. The whole place smelled like a dorm at Rasta U. Junkies, bums, derelicts, and other key Democrat demographics loitered on the streets; the cops seemed to have simply checked out.
Ah ja, Biden's corruptie/omkopingen/witwas praktijken gaan gewoon door. Die seniele gek stuurt gewoon cash in vliegtuigen die kant op om iedereen om te kopen. Ondertussen 10% for the big guy,quote:De voorzitter van het hooggerechtshof van Oekraïne is aangehouden in een groot onderzoek naar corruptie. Vsevolod Knjazjev wordt verdacht van het aannemen van steekpenningen.
Knjazjev zou zich voor 2,7 miljoen Amerikaanse dollar hebben laten omkopen, omgerekend bijna 2,5 miljoen euro. In ruil voor het geld zou hij in het voordeel van een financiële instelling hebben geoordeeld. De topman van dat bedrijf ontkent betrokkenheid bij de omkoping.
Bron?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ah ja, Biden's corruptie/omkopingen/witwas praktijken gaan gewoon door. Die seniele gek stuurt gewoon cash in vliegtuigen die kant op om iedereen om te kopen. Ondertussen 10% for the big guy,
Dit wordt wel heel erg uitgerekt om het Biden aan te rekenen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ah ja, Biden's corruptie/omkopingen/witwas praktijken gaan gewoon door. Die seniele gek stuurt gewoon cash in vliegtuigen die kant op om iedereen om te kopen. Ondertussen 10% for the big guy,
Dit wordt wel heel erg uitgerekt om het Biden aan te rekenen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
epicbeardman in BNW / VS: Political Wars, Voter Fraud and Secret Agendas #128quote:
Waarom? met Burisma en al zijn andere shady zaken zeggen al genoeg over de crime family Biden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit wordt wel heel erg uitgerekt om het Biden aan te rekenen...
quote:In 2016 Ukrainian Prosecutor General Viktor Shokin, in his investigation of corruption involving Burisma Holdings, a natural gas company, identified Hunter Biden as the recipient of over $3,000,000 from the company.
Not wanting this corruption exposed, Joe Biden swung into action, using US loan guarantees as hostage while demanding Skokin be fired.
Amazingly, Joe Biden now brags about his actions in this matter.
-Filmpje niet gecheckt @Jippie. En jij epicbeardman probeer de tekst eens op een niet denigrerende manier te plaatsen.-quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:32 schreef xpompompomx het volgende:
Nooit geweten dat er in 2013 een coup is geweest in Oekraïne.
Is er ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:32 schreef xpompompomx het volgende:
Nooit geweten dat er in 2013 een coup is geweest in Oekraïne.
Ja maar Hunter Biden!!!1!!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is er ook niet.
In een democratie kan het parlement een zittend president gewoon wegstemmen, en dat is gebeurd.
Jij werkt de andere kant op! (ik denk zet het niveau even voort).quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toen ik dat deed werd de moderator boos![]()
Verder werkt dat inderdaad ook de andere kant op.
Leuke cartoon, het is lachwekkend als je dit als pro-'jouw kant' ziet, want hier lijkt de grap mij dat die gozer teringdom is. USA in a nutshell.quote:
Ja leuk grafiekje hoor maar wat is nou precies het bewijs dat Joe Biden iets illegaals heeft gedaan? In de conclusie van de Oversight Committee staat daar niets over en de voorzitter van die Committee James Comer is nu zelfs zijn whistleblowers 'kwijt'quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom? met Burisma en al zijn andere shady zaken zeggen al genoeg over de crime family Biden.
Ook de diamanten uit china.
[ afbeelding ]
Biden de goedheiligman is niet zo lief als hier gedacht word.
https://oversight.house.g(...)morandum-5.10.23.pdf
Dat ik wederom in herhaling moet vallen over de Oekraine 2013 coup door Obama/Biden die nu wordt voorgezet om van Oekraine een EU land te maken.
Dit soort walgelijke propaganda er bij "Karelsprijs voor Zelensky en Oekraïne: 'EU niet compleet zonder Oekraïne'
Net zoals de Nobel prijs voor Obama omdat hij zwart is. "Wij" zijn de baddies. Amerika/Europa.
How ben jij partij in deze?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
We have the smartest and most beautiful patriotic girls
Uiterlijk is ook niet alles. Dit domme wicht doet niet anders dan rechtse propagandistische misinformatie napapegaaien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
We have the smartest and most beautiful patriotic girls
Lekker speculeren terwijl je geen idee hebt wat hier gebeurt en lekker weer de schuld bij Biden leggen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Biden en zijn immigratie invasie, krijgen ze ook allemaal een mail-in-ballot?
Volgens jouw eigen standaard is dit een ad hominem.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles. Dit domme wicht doet niet anders dan rechtse propagandistische misinformatie napapegaaien.
Dan is dat maar zo. Het is dezelfde nonsens die ik tot in den treure al eerder ontkracht heb en het is niet alsof ze zelf bewijzen levert voor haar beweringen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen standaard is dit een ad hominem.
Hmm, 'ontkrachten' zou ik niet willen noemen. Deze vrouw zal vast 'rechtse propagandistische misinformatie' (om jouw woorden maar even te gebruiken) napapegaaien. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Het is dezelfde nonsens die ik tot in den treure al eerder ontkracht heb en het is niet alsof ze zelf bewijzen levert voor haar beweringen.
Nope.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen standaard is dit een ad hominem.
Au..quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, 'ontkrachten' zou ik niet willen noemen. Deze vrouw zal vast 'rechtse propagandistische misinformatie' (om jouw woorden maar even te gebruiken) napapegaaien. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.
Het zijn dus simpelweg twee verschillende narratieven van verschillende media. En niet zoals jij vaak lijkt te denken dat al jouw bronnen en Twitter orakels objectief en feitelijk zijn. Dit tribale en naïeve wereldbeeld geeft vooral blijk van een eenzijdig mediadieet en erg weinig zelfreflectie.
Nee hoor wat dit domme wicht beweert is allemaal met feiten te ontkrachten. Je weet wel als in bewijzen die ondersteund worden door documenten, getuigenissen etc ...quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, 'ontkrachten' zou ik niet willen noemen. Deze vrouw zal vast 'rechtse propagandistische misinformatie' (om jouw woorden maar even te gebruiken) napapegaaien. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.
Het zijn dus simpelweg twee verschillende narratieven van verschillende media. En niet zoals jij vaak lijkt te denken dat al jouw bronnen en Twitter orakels objectief en feitelijk zijn. Dit tribale en naïeve wereldbeeld geeft vooral blijk van een eenzijdig mediadieet en erg weinig zelfreflectie.
Waarom niet deze "propagandistische misinformatie" benoemen? Als je uitlegt waarom het misinformatie zou zijn is er tenminste nog iets te discussiëren.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.
Mss kan @epicbeardman dan ook eerst eens aantonen dat zijn beweringen op feiten zijn gebaseerd. Maar ja dat hoeft dan weer niet in BNW. Hier kan je gewoon rechtse propaganda verspreiden zonder dat te hoeven onderbouwen. We hebben allemaal in de VS kunnen zien waar dat toe geleid heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom niet deze "propagandistische misinformatie" benoemen? Als je uitlegt waarom het misinformatie zou zijn is er tenminste nog iets te discussiëren.
De BNW-kaart?quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:21 schreef SuperHartje het volgende:
De BNW kaart….
Jawel. Ik verwacht dat gewoon hoor, juist hier.
Hehe, als je die snapt hoor je er echt bij... En hij is niet zo lastig hoor.quote:
Iets niet hoeven onderbouwen is idd niet lastig. Republikeinen maken daar dan ook dankbaar gebruik van.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hehe, als je die snapt hoor je er echt bij... En hij is niet zo lastig hoor.
Scherpe trouwens @:SuperHartje
Dus om het kort samen te vattenquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Iets niet hoeven onderbouwen is idd niet lastig. Republikeinen maken daar dan ook dankbaar gebruik van.
Nee ik zeg dat de Republikeinen dankbaar gebruik maken van complotdenkend volk om stemmen te trekken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus om het kort samen te vatten
1: Als je iets niet hoeft te onderbouwen hier ben je Republikein?
2: Als je het niet eens bent met hoe het nu gaat in Amerika ben je Republikein?
3: Als je het niet eens bent met het buitenland beleid van Amerika ben je Republikein?
4: Als je niet alles geloofd wat er in de gangbare media geschreven is de laatste tijd ben je Republikein?
Zonder gekheid, ik blijf het echt waanzin vinden dat de vorige verkiezingen daar tussen 2 bejaarden gingenEn waarschijnlijk de volgende weer. Verbazingwekkend wel
Volgens mij doen die 2 die we bedoelen het ook niet, qua gezond verstand danquote:Op donderdag 18 mei 2023 02:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat de Republikeinen dankbaar gebruik maken van complotdenkend volk om stemmen te trekken.
Als het bejaarden zijn die de meeste stemmen trekken ligt dat nogal voor de hand. Het lijkt me een stuk belangrijker dat de kandidaten iig over een gezond verstand beschikken.
Ah jij bent in de rechtse propagandafilmpjes over Biden getrapt zeker. Ooit iets verder gekeken dan dat?quote:Op donderdag 18 mei 2023 03:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgens mij doen die 2 die we bedoelen het ook niet, qua gezond verstand dan
Ik bedoelde eigenlijk meer dat beide niet geschikt zijn... Beide kampen hebben toch wel wat beters en jonger te bieden?quote:Op donderdag 18 mei 2023 04:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah jij bent in de rechtse propagandafilmpjes over Biden getrapt zeker. Ooit iets verder gekeken dan dat?
Dat Trump niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer lijkt me duidelijk maar dat is dan ook een narcist, een best wel ernstige persoonlijkheidsstoornis...
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is van een jaar geleden, de arrestanten zijn eerst massaal in de boeien geslagen, daarna 1 voor 1 ontmaskerd en in de boevenwagen gestopt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
glowies zijn dat, net zoals bij jan 6
allemaal fake false flags bij de feds
Niet waar mensen zo massaal op stemmen als op Biden en Trump.quote:Op donderdag 18 mei 2023 05:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat beide niet geschikt zijn... Beide kampen hebben toch wel wat beters en jonger te bieden?
Nope allemaal leden van de Patriot Front en zoals @Wantie al aangaf is dit van een jaar geleden:quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
glowies zijn dat, net zoals bij jan 6
allemaal fake false flags bij de feds
Toch wel sneu voor ze dat ze nu gezien worden als false flag FBI antifa leden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope allemaal leden van de Patriot Front en zoals @:Wantie al aangaf is dit van een jaar geleden:
[ afbeelding ]
De beelden:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope allemaal leden van de Patriot Front en zoals @:Wantie al aangaf is dit van een jaar geleden:
[ afbeelding ]
De beelden:
Astu, 4 namen van de arrestanten:quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie zijn het dan?
Heb je 1 naam voor mij van deze Patriots?
Zijn ze al aangeklaagd of iets?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Astu, 4 namen van de arrestanten:
Thomas R. Rousseau, Kieran P. Morris, Garret J. Garland en Mitchell F. Wagner.
Alle namen:
Jared M. Boyce.
Nathan D. Brenner.
Colton M. Brown.
Josiah D. Buster.
Mishael J. Buster.
Devin W. Center.
Dylan C. Corio
Winston W. Durham.
Garret J. Garland.
Branden M. Haney.
Richard J. Jessop.
James M. Johnson.
James J. Johnson.
Kieran P. Morris.
Lawrence A. Norman.
Justin M. Oleary.
Cameron K. Pruitt.
Forrest C. Rankin.
Thomas R. Rousseau.
Conor J. Ryan.
Spencer T. Simpson.
Alexander N. Sisenstein.
Derek J. Smith.
Dakota R. Tabler.
Steven D. Tucker.
Wesley E. Van Horn.
Mitchell F. Wagner.
Nathaniel T. Whitfield.
Robert B. Whitted.
Graham J. Whitsom.
Connor P. Moran.
Je hebt de namen, je kunt zelf uitzoeken hoe het verder is afgelopen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn ze al aangeklaagd of iets?
Als er FBI in geïnfiltreerd is, dan is het dus niet nep.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
Alleen dit filmpje al op 26;50 zegt mij genoeg over hoe nep het allemaal is. Stel larpende redditors.
Vast paar FBI drollen bij geïnfiltreerd om ze kleding te geven en ze over de drempel te drukken, hebben ze weer mooie headlines.
Kan jij eigenlijk zelf ook formuleren hoe je ergens over denkt en discussiëren of zit er niet meer in dan enkel wat linkjes dumpen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
FBI is gewoon rechterarm van de democraten
Ook dit;
[ twitter ]
Opheffen moeten ze het, al die arme moslims ook die ze bewapend hebben met bommen in nasleep van 9/11..
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk zelf ook formuleren hoe je ergens over denkt en discussiëren of zit er niet meer in dan enkel wat linkjes dumpen?
Wel enorm spannend, die wereld waar jij in leeft. Je zal je af en toe wel de held in een jongensboek voelen. Omringd door intrige en verraad, maar epische baardmans doorziet het allemaal!quote:
Arme Moslims die na 911 zijn bewapend door de FBI?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
FBI is gewoon rechterarm van de democraten
Ook dit;
[ twitter ]
Opheffen moeten ze het, al die arme moslims ook die ze bewapend hebben met bommen in nasleep van 9/11..
Ja om aanslagen te plegen, ze gaven ze letterlijk nep bommen om te kijken of ze over zouden gaan tot de daad.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Arme Moslims die na 911 zijn bewapend door de FBI?
Even los van dat het de regering Bush was die na 911 de FBI ongekende opsporingsbevoegdheden gaf...
En dit is nog een actuele aantijging, na de aanslagen van 9/11 had de FBI vrij spel om te kijken wie er een aanslag wilde plegen. 9/11 is sowieso een inside job geweest onder de Bush administratie. Ook een walgelijke vent is dat.quote:The FBI Pressured a Lonely Young Man Into a Bomb Plot. He Tried to Back Out. Now He’s Serving Life in Prison.
The alleged terrorist said he went along with the plot because he was afraid that FBI agents, posing as ISIS members, would kill his family.
bron
Bush is onderdeel van de uniparty die destijds is ontstaan, hij is nu niet voor niets beste maatjes met de democraten.quote:Since September 2001, nearly 300 people have been arrested and indicted following terrorism stings in which the FBI provided the means and opportunity necessary for the terrorist plot. A 2014 Human Rights Watch report found that many of these cases resulted in prosecutions against “individuals who perhaps would never have participated in a terrorist act on their own initiative.”
Wat maakt ze arm dan?quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja om aanslagen te plegen, ze gaven ze letterlijk nep bommen om te kijken of ze over zouden gaan tot de daad.
[..]
Ze worden in de val getrapt. Een voorbeeldje van de 300+quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat maakt ze arm dan?
Het gaat dus om lieden die van plan zijn een aanslag te plegen, waarbij de FBI via infiltratie er voor zorgt dat ze nep bommen gebruiken, ipv echte.
De handelswijze van de FBI is dubieus te noemen, maar ik zou mensen die bereid zijn een aanslag te plegen niet arm noemen.
Deze FBI "informant" heeft gewoon bij een moskee lopen shoppen om een groepje zo gek te krijgen. En dat gebeurt nu ook continu door. Maar dan niet meer met moslims maar met hurr durr "rechts" extremisten.quote:On May 20, 2009, US law enforcement arrested four men in connection with a fake plot concocted by a Federal Bureau of Investigation (FBI) informant to shoot down military airplanes flying out of an Air National Guard base in Newburgh, New York, and blow up two synagogues in the Riverdale community of the Bronx using weapons supplied by the FBI.[1][2][3][4] The group was led by Shahed Hussain, a Pakistani criminal who was working for the FBI to avoid deportation for having defrauded the New York State Department of Motor Vehicles.[5] Hussain has never been charged in the United States with any terrorism related offenses and was paid nearly US$100,000[6] by the FBI for his work on this plot.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja om aanslagen te plegen, ze gaven ze letterlijk nep bommen om te kijken of ze over zouden gaan tot de daad.
[..]
En dit is nog een actuele aantijging, na de aanslagen van 9/11 had de FBI vrij spel om te kijken wie er een aanslag wilde plegen. 9/11 is sowieso een inside job geweest onder de Bush administratie. Ook een walgelijke vent is dat.
[..]
Bush is onderdeel van de uniparty die destijds is ontstaan, hij is nu niet voor niets beste maatjes met de democraten.
De hele gevestigde orde moet weg, al die oorlogsgeile seniele lui die gedreven worden door de Amerikaanse oorlogsmachine. Echter gaat dat nooit gebeuren, want als je zo veel macht en geld hebt laat je dat natuurlijk nooit vallen. Je creëert een groep van mensen om je die met je meegaan. Of ze nu een democratisch naamplaatje hebben of republikeins.
Dat is ook waarom ze nog steeds zo bang zijn voor Trump, ook de republikeinen. Ze zijn bang dat het gebouwde kaartenhuis in een stort en ze hen inkomsten kwijt raken en macht.
Jaren lang hebben Bush/Obama/Biden mensen kunnen plaatsen op verschillende hoge posities bij belangrijke instanties zoals FBI/CIA en ga zo maar door.
Het sijpelt zelfs door naar de media, want als je wat goeds over Trump zou schrijven krijg je ontslag. Dus daar zit iedereen ook maar in een vicieuze circeljerk om baantjes te behouden.
Dat Trump won in 2016 hadden ze nooit verwacht, maar ze zullen zorgen dat hij nooit meer wint. Of iemand anders kan winnen uit deze gevestigde orde/families.
Artikel gelezen, en dan blijkt het om een Cubaanse man te gaan die verandert in een radicale moslim met sympathieën voor IS, en dat valt op bij de FBI die daar een infiltrant op zet. Tegen die infiltrant vertelt de Cubaan dat hij bezig is met het maken van bommen, dat zorgt ervoor dat de bal verder gaat rollen en hij uiteindelijk vast komt te zitten.quote:The FBI Pressured a Lonely Young Man Into a Bomb Plot. He Tried to Back Out. Now He’s Serving Life in Prison.
The alleged terrorist said he went along with the plot because he was afraid that FBI agents, posing as ISIS members, would kill his family.
Nou nee, ik vind hem wel slim.Als ik in de VS zou wonen had ik toch een partijtje wapens, je moest eens weten. En jij?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Leuke cartoon, het is lachwekkend als je dit als pro-'jouw kant' ziet, want hier lijkt de grap mij dat die gozer teringdom is. USA in a nutshell.
Ik niet, ik vind mensen met vuurwapens enorme knurften, laat staan mensen die liever een vuurwapen hebben dan een vrouw.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:50 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind hem wel slim.Als ik in de VS zou wonen had ik toch een partijtje wapens, je moest eens weten. En jij?
Begrijpelijk, je gaat geen undercover agent exposen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:57 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel waren undercover bij jan 6? nou wat denk je van 200+ agentjes Elon. Het was wederom een plot van de glowies.
Ja, nu is het fake, false flag, etc.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
Meejuichen op 6 januari en dan daarna doen alsof het niet jouw mensen waren. Ik zal die dag op BNW nooit vergeten en weet nog heel goed wat de sfeer was.
Maar goed dat in Nederland het bezit van wapens beperkt is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:50 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind hem wel slim.Als ik in de VS zou wonen had ik toch een partijtje wapens, je moest eens weten. En jij?
Toen bestond BNW nog niet eens, plus niemand gaf ook maar iets van aandacht aan die fake coup.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
Meejuichen op 6 januari en dan daarna doen alsof het niet jouw mensen waren. Ik zal die dag op BNW nooit vergeten en weet nog heel goed wat de sfeer was.
Die undercover agenten willen ze niet exposen omdat dit de agressors waren in het verhaal. Als ze echte undercover taken hadden uitgevoerd hadden deze 200+ agenten op locatie wel actie ondernomen. Maar ze deden allemaal mee om de coup te stagen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je gaat geen undercover agent exposen.
Dat sommige mensen daar allerlei complotten achter zoeken moet je dan maar voor lief nemen.
Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die undercover agenten willen ze niet exposen omdat dit de agressors waren in het verhaal.
Nee, undercover agenten ondernemen geen actie.quote:Als ze echte undercover taken hadden uitgevoerd hadden deze 200+ agenten op locatie wel actie ondernomen. Maar ze deden allemaal mee om de coup te stagen.
Nog een groepje van die leukerds...quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie zijn het dan?
Heb je 1 naam voor mij van deze Patriots?
Dit is gewoon keihard liegen. BNW bestaat al langer dan 2020/2021 en ja het was zelfs hét onderwerp bij de bekende lieden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toen bestond BNW nog niet eens, plus niemand gaf ook maar iets van aandacht aan die fake coup.
BNW bestaat langer dan ik op FOK! kom, en ik zit hier sinds 2008.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toen bestond BNW nog niet eens, plus niemand gaf ook maar iets van aandacht aan die fake coup.
Het is entrapment. Ik keur het ook niet goed hoor wat er gebeurde, het is een optelsom. Als 1 groepje feds daar de agressors zijn heb je altijd wel een meute die meegaat. Adrenaline e.d.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
Undercover agenten wil je sowieso niet exposen.
[..]
Nee, undercover agenten ondernemen geen actie.
Dan begrijp je niet wat 'under cover' inhoudt.
En stel dat de bezetting van het kapitool door de FBI georganiseerd was. Hoezo pleit dat deelnemers vrij? Iedereen kent toch gewoon de wet en weten dat ze dat niet mogen doen?
Dat geneuzel over infiltratie door de FBI en gedragingen van de politie is enkel bedoeld om onder de eigen verantwoordelijkheid weg te komen.
Als het toen conspiracy heette? ik herken BNW nog niet zo lang iig.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
BNW bestaat langer dan ik op FOK! kom, en ik zit hier sinds 2008.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is entrapment. Ik keur het ook niet goed hoor wat er gebeurde, het is een optelsom. Als 1 groepje feds daar de agressors zijn heb je altijd wel een meute die meegaat. Adrenaline e.d.
Zelfs met een groepje van 3-5 kan je zoiets plotten, kijk naar de filmpjes waar winkels worden geplunderd. Een of 2 die het voortouw nemen en daarna denkt iedereen fuck it ik ga het ook doen.
It's (Almost) Always the Feds: How the FBI Fabricates Schemes To Entrap Would-Be Radicals
FBI ook met de Whitmer kidnapping plot door de mand gevallen.
Nee hoor, nu Elon Musk god twitter vrij heeft gemaakt komt juist alles aan het licht!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:22 schreef Vis1980 het volgende:
Haha al die bochten waar sommigen zich inwringen om maar te blijven doen alsof het niet is gebeurd, of het was door andere mensen, maar absoluut niet de aanhangers zelf. Antifa, FBI, Soros, undercoveragenten, ga zo maar door. En degene die wel zijn opgepakt en tot de aanhang behoorde was een acteur.
En dat van iemand die beweerd dat BNW nog maar net bestaat. Maar nee, erg betrouwbare info allemaal.
Mij krijgt mij niet zover om mee te plunderen als een meute dat doet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is entrapment. Ik keur het ook niet goed hoor wat er gebeurde, het is een optelsom. Als 1 groepje feds daar de agressors zijn heb je altijd wel een meute die meegaat. Adrenaline e.d.
Zelfs met een groepje van 3-5 kan je zoiets plotten, kijk naar de filmpjes waar winkels worden geplunderd. Een of 2 die het voortouw nemen en daarna denkt iedereen fuck it ik ga het ook doen.
It's (Almost) Always the Feds: How the FBI Fabricates Schemes To Entrap Would-Be Radicals
FBI ook met de Whitmer kidnapping plot door de mand gevallen.
Alsof Twitter het enige medium op internet is ..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, nu Elon Musk god twitter vrij heeft gemaakt komt juist alles aan het licht!
Maar wel onderbouwd met een sterk BNW argumentquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:22 schreef Vis1980 het volgende:
Haha al die bochten waar sommigen zich inwringen om maar te blijven doen alsof het niet is gebeurd, of het was door andere mensen, maar absoluut niet de aanhangers zelf. Antifa, FBI, Soros, undercoveragenten, ga zo maar door. En degene die wel zijn opgepakt en tot de aanhang behoorde was een acteur.
En dat van iemand die beweerd dat BNW nog maar net bestaat. Maar nee, erg betrouwbare info allemaal.
Alsof het internet een beeld schetst van hoe mensen denken. Het zijn vaak de linkse mensen die zich op internet bevinden, kijk alleen al naar reddit. Een extreem linkse site.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof Twitter het enige medium op internet is ..
Jij bevindt je ook op internet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsof het internet een beeld schetst van hoe mensen denken. Het zijn vaak de linkse mensen die zich op internet bevinden, kijk alleen al naar reddit. Een extreem linkse site.
Ook meta/google/microsoft ect zijn al helemaal in de handen van de democraten. Daarom zijn er nog zo veel gehersenspoelde. Omdat de FBI daar heeft lopen lobbyen in opdracht van democraten van wat jij en ik wel of niet mogen zien. Maar dat vind je blijkbaar allemaal prima want het past in jouw straatje.
YouTube had zelfs Trump verbannen!
Een uitzondering? Zonder mij en de overige gebruikers die redpilled zijn is BNW zo dood als wat. En als je zulke nutteloze discussies wil voeren zal dat niet lang meer duren. Dan is dit topic een kopie van POL AMV waar het een eindeloze orangemanbad circlejerk is geworden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bevindt je ook op internet.
Wat maakt dat jou?
Nee, de overgrote meerderheid van de bevolking in westerse landen zit op internet.quote:
BNW is niet een rechts subforum natuurlijk.quote:Zonder mij en de overige gebruikers die redpilled zijn is BNW zo dood als wat.
Nee, zolang als ik mij kan herinneren heette dit subforum BNW.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als het toen conspiracy heette? ik herken BNW nog niet zo lang iig.
Gast... kom op zeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon Musk:quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Goed dat Elon dit soort dingen blijft reageren. 44 miljard well spent
Yup, zag dat jij destijds ook postte over de coup.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zolang als ik mij kan herinneren heette dit subforum BNW.
Waarom zat het toen al in BNW? was het direct op het moment van coup plegen al niet geloofwaardig?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, zag dat jij destijds ook postte over de coup.
Alles voor de clicks natuurlijk en alles voor meer polarisatie en meer identiteitspolitiek. Gelukkig is deze columniste eerlijk op het einde: 'feel free to scream'. Want laat dat nu iets zijn waar de woke medemens (naast het verdraaien van de realiteit, gaslighting en promoten van fantasmen en een anti-cultuur) erg competent in is.quote:Are you a doctor who hates treating gay people? Come to Florida, where Ron DeSantis has legalised bigotry
The sunshine state’s healthcare professionals will soon be able to deny treatment on religious or moral grounds. Thanks a bunch, governor.
ou know what I love about living in the US? Freedom! You can choose between multiple overpriced insurance companies to provide you with healthcare, for example. The healthcare companies, in turn, can seemingly charge you whatever they like for their services. If they want to charge you $1,500 (£1,200) for some toenail fungus cream, that is their prerogative. That’s freedom, baby.
As if this wasn’t glorious enough, the healthcare system in Florida has just had a new layer of freedom added to it. On 1 July, a new law goes into effect that means a doctor can look a potential patient up and down, decide they are giving off homosexual vibes and refuse to treat them because interacting with gay people goes against their personal beliefs. The doctor will not face any repercussions for denying care and has no obligation to refer the patient elsewhere.
I wish I was exaggerating but I’m not. Last week, Florida’s Republican governor, Ron DeSantis, signed the Protections of Medical Conscience (pdf) bill, which lets medical professionals and health insurance companies deny patients care based on religious, moral or ethical beliefs. While the new law doesn’t allow care to be withheld because of race, colour sex, or national origin, there are no protections for sexual orientation or gender identity. The only bright spot is that hospitals must still abide by federal laws that require them to stabilise a patient with an emergency condition. In other words, you can’t let a patient die just because they’re wearing a Drag Race T-shirt.
At least, I don’t think you can: it is hard to say precisely what is allowed under this new law because, like a lot of regressive Republican legislation, the bill is deliberately vague. It does not list which procedures are acceptable to refuse and it doesn’t clearly define what constitutes a “sincerely held religious, moral, or ethical belief”. This lack of clarity is by design: Republicans love passing legislation with vague language because it creates confusion and is more difficult to challenge. It is also a lot scarier for the people affected when you don’t have a clear idea what is allowed and what isn’t. The journalist Mary C Curtis has called the tactic “intimidation by obfuscation”. The American Civil Liberties Union noted that the new law means “Floridians will have to fear discriminatory treatment from medical providers every time they meet a new provider, calling into question everyone’s trust in their medical care.”
DeSantis has been a very busy man: in the brief moments he has not spent fighting with Disney, his state’s second-largest employer, he has been signing a flurry of regressive legislation. The day before he signed his bill attacking healthcare equality, he signed a draconian immigration bill that makes life for migrants in Florida very difficult. And, on Monday, he signed a bill that would ban Florida’s colleges and universities from spending state or federal money on diversity, equity and inclusion efforts. It also limits how race can be discussed on many courses. In a speech after he signed the bill, DeSantis told prospective college students that if they want to study wacky things such as “gender ideology” they should get the hell out of Florida. “We don’t want to be diverted into a lot of these niche subjects that are heavily politicised; we want to focus on the basics,” said DeSantis. Sounds like a great advert for Florida’s educational institutions, doesn’t it? “Come here if you just want to learn the basics!” I’m not sure what “the basics” are but they clearly don’t include studying Michelangelo or watching animated films since, earlier this year, a Florida principal had to resign after parents were outraged that their kids were shown a picture of Michelangelo’s David and now a Florida teacher is being investigated for showing her class a Disney movie featuring a gay character.
Having banned everything in sight, DeSantis’s next big project appears to be modifying Florida’s “resign-to-run” law so that he can run for president while still serving as governor. It’s not clear when he might finally announce his candidacy, but I will tell you this: it is looking very likely that the Republican nominee for 2024 is going to be either DeSantis, a man who has turned the sunshine state into a hotbed of bigotry, or Donald Trump, a fellow bigot who has been found to be a sexual predator by the law. Please feel free to scream.
Dat was het gevolg van de leugencampagne van Trump en zijn trawanten dat er een groot complot was geweest om "zijn" verkiezingswinst te stelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zat het toen al in BNW? was het direct op het moment van coup plegen al niet geloofwaardig?
Weer wat van De Autoriteit gehoord?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Het desinformatie-industriële complex heeft het maar moeilijk deze tijden. Alsof er iets staat te gebeuren dat zij niet bij machte zijn om te stoppen.
Toen liep dit topic al, dus dat kwam gewoon langs.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zat het toen al in BNW? was het direct op het moment van coup plegen al niet geloofwaardig?
Dat zijn fans - ook in deze reeks - de man beschouwen als sluw en hyperintelligent, zal ik nooit van m'n leven begrijpen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:42 schreef Kijkertje het volgende:
John Bolton over Trump's relatie met dictators als Putin: 'They saw him as a laughing fool who was easily manipulated'.
Na alles wat hij in zijn 4 jaar als president geflikt heeft blijft dat een raadsel.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn fans - ook in deze reeks - de man beschouwen als sluw en hyperintelligent, zal ik nooit van m'n leven begrijpen.
Hoe enorm stompzinnig moet je zelf wel niet zijn om Trump zulke kwaliteiten toe te dichten.
Mensen waarderen iemand van hun eigen niveau nu eenmaal het meeste.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn fans - ook in deze reeks - de man beschouwen als sluw en hyperintelligent, zal ik nooit van m'n leven begrijpen.
Hoe enorm stompzinnig moet je zelf wel niet zijn om Trump zulke kwaliteiten toe te dichten.
Proest.... Moest even heel hard lachen. Trump Stabiel?quote:Op zondag 21 mei 2023 19:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Alleen een zeer stabiel genie als President Trump
Had die alleen niet laten zien in zijn 4 jaren als president.quote:heeft de gave om de complete corruptie van politiek Amerika weer te geven.
Je bedoelt Fox hiermee neem ik aan?quote:Maar het gaat verder dan enkel de politieke corruptie, want ook hebben we kunnen zien hoe corrupt de media en inlichtingen- en veiligheidsdiensten zijn. En de incestueuze relatie tussen die 3 corrupte onderdelen.
Repibikeinen staan hier redelijk bekend om inderdaad. Zquote:En als kers op de taart hebben we war mogen nemen hoe moreel corrupt een groot deel van het volk is.
Het vaccin was niet exerimenteel.quote:Neem de Linkse medemens bijvoorbeeld. Hoe snel gingen zij van autoriteit over het eigen lichaam naar verplichte inentingen van experimentele goedjes?
Bijzondere punten, maar je hebt geen idee, hoe erg dit op GOP van toepassing is.quote:Het is uiterst merkwaardig om te zien hoe in de ideologie geen logische basis zit. Geen kernwaarden. Geen normen
Betrouwbare bronnen die bron verwijzingen hebben, naar vaak wetenschappelijke artikelen of gewoon onderbouwingen bedoel je? Iets wat anders dan zomaar iets roepen zonder enige onderbouwing of wat juist haaks op alle data uit de wetenschap staat?quote:Enkel het uitvoeren van wat de door betrouwbare bronnen als betrouwbare bronnen aangemerkte betrouwbare bronnen opdragen. Want betrouwbare bronnen hebben immers het beste met de volger voor. En betrouwbare bron zal de volger nooit voorliegen, zelfs wanneer de volger de betrouwbare bron onvoorwaardelijk gelooft omdat de betrouwbare bron betrouwbaar is volgens de betrouwbare bronnen.
Dit valt met de beste wil van de wereld niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 21 mei 2023 19:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Alleen een zeer stabiel genie als President Trump
4 jaar lag de tijd voor gehad, en 4 jaar lang niets van terecht gekomen.quote:Alleen een zeer stabiel genie als President Trump heeft de gave om de complete corruptie van politiek Amerika weer te geven.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:00 schreef QuidProJoe het volgende:
En als kers op de taart hebben we war mogen nemen hoe moreel corrupt een groot deel van het volk is. Neem de Linkse medemens bijvoorbeeld. Hoe snel gingen zij van autoriteit over het eigen lichaam naar verplichte inentingen van experimentele goedjes? Hoe snel gingen zij van anti-oorlog naar het juichen voor de totale oorlog met Rusland? Hoe snel gingen zij van anti-kolonialisme naar het, desnoods met geweld, uitbreiden van de invloedssfeer? Hoe snel gingen zij van anti-multinationals naar het simpen voor de Amazons en Big Pharma?
Het is uiterst merkwaardig om te zien hoe in de ideologie geen logische basis zit. Geen kernwaarden. Geen normen. Enkel het uitvoeren van wat de door betrouwbare bronnen als betrouwbare bronnen aangemerkte betrouwbare bronnen opdragen. Want betrouwbare bronnen hebben immers het beste met de volger voor. En betrouwbare bron zal de volger nooit voorliegen, zelfs wanneer de volger de betrouwbare bron onvoorwaardelijk gelooft omdat de betrouwbare bron betrouwbaar is volgens de betrouwbare bronnen.
Ze hebben zichzelf in de positie weten te manoeuvreren dat ze nu zij aan zij staan met de als "letterlijk Hitler" aangemerkte types and Bush, Cheney en Bolton. Hand in hand met de neoconservatieven. Bijzonder, maar toch ook weer niet. Er zijn immers een hoop overeenkomsten tussen de volger en de neoconservatief. De vraag is dan ook hoe veel verder de volger zich laat leiden tot die er achter komt dat zij tot echt aan de foute kant staan?
200.000 Russische slachtoffers.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
Altijd leuk als mensen die het totale plaatje niet kunnen zien trachten te debunken. Als we MSM narratief willen kunnen we de welbekende sites wel openen.
[..]
Klopt helemaal.
Sinds dat Obama president is geworden destijds is Amerika alleen maar verdeelder geworden. Wellicht was het ook de bedoeling, het blijft een wolf in schaapskleren die oorlogscrimineel Obama. Biden gaat trouwens ook rustig door met het bombarderen van onschuldige burgers.
Mooi voorbeeld is corona en "de oorlog" die via dezelfde retoriek worden gepushed als propaganda. Je kan het zo gek niet verzinnen en de media verzint het. Maar wat vooral opvalt is wederom het verdelen onder het volk.
Links wil graag horen dat rechtse mensen voor "Rusland" zijn.
Links wil niet graag horen dat rechtse mensen "tegen oorlog zijn"
Je moet voor Oekraine zijn anders ben je af.
Je zag dit ook bij Townhall van Trump laatst. Die meid bleef in herhaling vallen. "Do you want Ukraine to win the war"
Zelfde retoriek als "Do you want to take the vaccin or not"
Er is geen winnaar in deze oorlog, maar mijn rechtse onderbuik gevoel weet precies wat Proxyland USA/Oekraine wil.. die willen de Krim terugpakken en Rusland uit de tent lokken tot echte oorlog. Niet een separatisten oorlog wat al jaren woedt.
Je moet niet alles geloven wat je voor gekauwd wordt.. er mogen alleen geautoriseerde "journalisten" zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
200.000 Russische slachtoffers.
Ongekend hoog voor dat land sinds WW2.
Toch wil je dit geen echte oorlog noemen.
De Krim terugpakken.
Tja, uiteraard wil Oekraïne dat.
Wat is daar zo vreemd aan.
Laat jij je ook zomaar van alles afpakken...
quote:Q. What guarantees that content from USAGM is balanced and accurate?
A. USAGM networks are legally mandated to present accurate and objective news and information. The mission statements of our networks reinforce the commitment to high-quality journalism and serving as a model of free press. All of the networks — Voice of America, Radio Free Europe/Radio Liberty, Radio Free Asia, the Office of Cuba Broadcasting, and the Middle East Broadcasting Networks (Alhurra TV & Radio Sawa) — are considered vital, objective news sources and are frequently cited by major media, including The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, The Miami Herald, and CNN, for their high-quality reporting. This is testament to the quality and range of reporting that our journalists produce.
Er is 100% bewijs dat USA/Obama via Nuland heeft lopen kloten daar.quote:Russia condemned the events as a "coup". Pro-Russian, counter-revolutionary protests erupted in southern and eastern Ukraine. Russia occupied and then annexed Crimea,[38][39] while armed pro-Russian separatists seized government buildings and proclaimed the independent states of Donetsk and Luhansk, sparking the Donbas war.
Parliament restored the 2004 amendments to the Ukrainian constitution.[40] An interim government, led by Arseniy Yatsenyuk, signed the EU association agreement and disbanded the Berkut. Petro Poroshenko became president after winning the 2014 presidential elections. The new government began a removal of civil servants associated with the overthrown regime.[41][42][43] There was also widespread decommunization (or de-Sovietization) of the country.
Het is vanzelfsprekend dat ze je een bepaalde hoek in moeten drukken, of een bepaald standpunt in moeten laten nemen. Ze zijn immers volledig afhankelijk van de Autoriteit voor de tegenargumenten. En wanneer je de tegenstander niet in een positie zit waar de tegenargumenten werken, dan is de conditionering waardeloos.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
Altijd leuk als mensen die het totale plaatje niet kunnen zien trachten te debunken. Als we MSM narratief willen kunnen we de welbekende sites wel openen.
[..]
Klopt helemaal.
Sinds dat Obama president is geworden destijds is Amerika alleen maar verdeelder geworden. Wellicht was het ook de bedoeling, het blijft een wolf in schaapskleren die oorlogscrimineel Obama. Biden gaat trouwens ook rustig door met het bombarderen van onschuldige burgers.
Mooi voorbeeld is corona en "de oorlog" die via dezelfde retoriek worden gepushed als propaganda. Je kan het zo gek niet verzinnen en de media verzint het. Maar wat vooral opvalt is wederom het verdelen onder het volk.
Links wil graag horen dat rechtse mensen voor "Rusland" zijn.
Je moet voor Oekraine zijn anders ben je af.
Je zag dit ook bij Townhall van Trump laatst. Die meid bleef in herhaling vallen. "Do you want Ukraine to win the war"
Er is geen winnaar in deze oorlog, maar mijn rechtse onderbuik gevoel weet precies wat Proxyland USA/Oekraine wil.. die willen de Krim terugpakken en Rusland uit de tent lokken tot echte oorlog. Niet een separatisten oorlog wat al jaren woedt.
Dus Moskou jaagt zijn soldaten opzettelijk de dood in, wat vermijdbaar is omdat als ze gewoon 1% gas geven, ze Oekraïne verslagen hebben.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je voor gekauwd wordt.. er mogen alleen geautoriseerde "journalisten" zijn.
Als Rusland echt eventjes 1% gas geeft, wat ze niet doen. Vegen ze Oekraine van de map.
Lees dat eens 3x achter elkaar: Russische steden in Oekraïne.quote:Wanneer je niet kan inzien dat er daar Russische steden zijn in Oekraine
Noem je dat beschermen?quote:waar merendeel pro-Rusland zijn en Rusland deze beschermt met huurlingen.
Goh, wat raar, dat Oekraïne zijn grondgebied verdedigt.quote:Dat proxyland USA/EU nu het offensief zijn begonnen om deze gebieden binnen te vallen en een EU land te maken.
Als dat klopt hoef je die mensen ook niet te ontvoeren.quote:En dan krijg je hier propaganda berichten dat Rusland mensen kidnapt naar Rusland.. Terwijl Zelensky dondersgoed weet dat deze afkeer hebben tegen hem en de westerse wereld.
Tja, laat maar eens zien:quote:Volgens mij snap jij niet dat de verhalen van dat Russische inwoners propaganda gevoed krijgen, dat jij precies in hetzelfde schuitje zit, maar dan propaganda vanuit USA/EU.
Nou, bel die meid eens en vraag haar opnieuw over hoe ze er over denkt.quote:Zelfs ik heb nog keer een Oekrainse meid gedate voor de oorlog, woonde in Amersfoort en die was helemaal gek van Putin, keek Russische TV ect. We hebben geen idee hoe daar naar de oorlog gekeken wordt.
Best een accurate omschrijving van de neoconservatieven.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:39 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is vanzelfsprekend dat ze je een bepaalde hoek in moeten drukken, of een bepaald standpunt in moeten laten nemen. Ze zijn immers volledig afhankelijk van de Autoriteit voor de tegenargumenten. En wanneer je de tegenstander niet in een positie zit waar de tegenargumenten werken, dan is de conditionering waardeloos.
Ze kunnen niet omgaan met een "tegenstander" die niet in hun beeld van "de tegenstander" past. Een beeld dat uiteraard volledig is gevormd door het massaal consumeren van activisme en de betrouwbare bronnen die betrouwbaar zijn omdat betrouwbare bronnen zeggen dat ze betrouwbaar zijn. Zelf iets observeren, vooral wanneer het tegen het gedicteerde gaat, is de doodzonde.
Ja, je bedoelt toen de Oekraïense president tegen zijn eigen parlement in ging door opeens een Pro Russische koers te varen, ipv het verdrag met de EU te ondertekenen.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:30 schreef epicbeardman het volgende:
Er wordt hier ook vergeten dat de annexatie van de Krim een actie was van Putin nadat Obama na tal van arabische lentes ook nog moest lopen aankloten in Oekraine met de "Maidan Revolution or the Ukrainian Revolution" waar ik weer terug kan verwijzen naar het filmpje wat ik hier vaker post.
Is ook bijzonder als mensen gewoon in hun eigen realiteit blijven zitten en gewoon harde informatie blijven of willen negeren.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk dat je 8 jaar te vroeg bent wanneer de verdeling begon.quote:Sinds dat Obama president is geworden destijds is Amerika alleen maar verdeelder geworden.
Welke oorlogscrimineel precies?quote:Wellicht was het ook de bedoeling, het blijft een wolf in schaapskleren die oorlogscrimineel Obama.
Verdeling komt voornamelijk van de niet MSM, die houden het gewoon bij feiten.quote:Mooi voorbeeld is corona en "de oorlog" die via dezelfde retoriek worden gepushed als propaganda. Je kan het zo gek niet verzinnen en de media verzint het. Maar wat vooral opvalt is wederom het verdelen onder het volk.
Ik denk dat iedereen tegen deze oorlog is. Maar feit is dat Rusland (volgens Trump een fijne vent), momenteel de agressor is, en een soeverein land is binnen gevallen. Iets wat ze ook niet voor de eerste keer deden.quote:Links wil graag horen dat rechtse mensen voor "Rusland" zijn.
Omdat hij misschien een hoop zegt, maar altijd weinig doet? Hij heeft altijd grote plannen, ze komen er alleen nooit.quote:Je moet voor Oekraine zijn anders ben je af.
De oorlog begon inderdaad al rond 2014... Wat gebeurde er toen ook al weer?quote:Er is geen winnaar in deze oorlog, maar mijn rechtse onderbuik gevoel weet precies wat Proxyland USA/Oekraine wil.. die willen de Krim terugpakken en Rusland uit de tent lokken tot echte oorlog. Niet een separatisten oorlog wat al jaren woedt.
Je bedoelt dat een soeverein land zijn eigen keuzes maakt? Waar iemand met een grootheidswaanzin anders over denkt?quote:Op zondag 21 mei 2023 22:30 schreef epicbeardman het volgende:
Er wordt hier ook vergeten dat de annexatie van de Krim een actie was van Putin nadat Obama na tal van arabische lentes ook nog moest lopen aankloten in Oekraine met de "Maidan Revolution or the Ukrainian Revolution" waar ik weer terug kan verwijzen naar het filmpje wat ik hier vaker post.
In retrospect heeft Obama deze oorlog dan ook gestart, met het overthrowen van het pro-Russische kabinet in 2013. De maidan Revolution coup die een schaduw kabinet heeft geinstalleerd (niet Zelensky)
[..]
Er is 100% bewijs dat USA/Obama via Nuland heeft lopen kloten daar.
Victoria Nuland: Leaked call shows US hand on Ukraine
The Ukraine Mess That Nuland Made
Warrant for an Invasion: The Myth of the “American Coups” in Ukraine. 3. Did the U.S. Organize Euromaidan?
Hint hint hint....quote:Op zondag 21 mei 2023 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Je moet niet alles geloven wat je voor gekauwd wordt..
Nee hoor, er zijn voldoende onafhankelijke journalisten die allemaal hetzelfde ongeveer vermelden als de MSM. Het past alleen niet bij jouw mening.quote:er mogen alleen geautoriseerde "journalisten" zijn.
Deden ze dat dan niet vorig jaar Feb? Toen ze even dachten dat ze in een paar dagen Oekraïne zouden overnemen?quote:Als Rusland echt eventjes 1% gas geeft, wat ze niet doen. Vegen ze Oekraine van de map.
Dus Rusland was al bezig in een soeverein land te destabiliseren? Feit is, dat Rusland daar niets te zoeken heeft.quote:Wanneer je niet kan inzien dat er daar Russische steden zijn in Oekraine waar merendeel pro-Rusland zijn en Rusland deze beschermt met huurlingen.
Je bedoelt dat een SOEVEREIN land zijn eigen keuzes mag maken?quote:Dat proxyland USA/EU nu het offensief zijn begonnen om deze gebieden binnen te vallen en een EU land te maken.
Natuurlijk.... Alle onafhankelijke media die dat toevallig ook allemaal melden, hebben dit ook fout?quote:En dan krijg je hier propaganda berichten dat Rusland mensen kidnapt naar Rusland.. Terwijl Zelensky dondersgoed weet dat deze afkeer hebben tegen hem en de westerse wereld.
Afgezien we hier onafhankelijke pers hebben. Volledig onafhankelijke journalisten die toevallig allemaal ook melden.quote:Volgens mij snap jij niet dat de verhalen van dat Russische inwoners propaganda gevoed krijgen, dat jij precies in hetzelfde schuitje zit, maar dan propaganda vanuit USA/EU.
Ik heb Russische buren. Die denken toch echt heel anders over de oorlog dan jij hier voordoet.quote:Zelfs ik heb nog keer een Oekrainse meid gedate voor de oorlog, woonde in Amersfoort en die was helemaal gek van Putin, keek Russische TV ect. We hebben geen idee hoe daar naar de oorlog gekeken wordt.
Vanuit de Russische propaganda is Oekraïne niet soeverein, maar hoort het te vallen onder de Russische invloedssfeer en mag Rusland daar doen wat het wil.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:10 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een soeverein land zijn eigen keuzes maakt? Waar iemand met een grootheidswaanzin anders over denkt?
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja dit is dan ook typisch Amerikaans. Vallen voor simpele one liners als 'Make America Great Again' of 'Save America', terwijl er helemaal geen plan is. Nee, niet alle Amerikanen zijn zo, maar de hardnekkigste gelovigen laten zich zo makkelijk inpakken door dit soort idioten of priesters op tv, die zogenaamd erg hard geld nodig hebben en intussen gewoon stinkend rijk zijn en arme mensen met trots laten betalen voor helemaal niets.quote:Op zondag 21 mei 2023 03:21 schreef Kijkertje het volgende:
Nog niets veranderd:
[ twitter ]
Made in Pakistan/Vietnam. MAGA!
Zo veel MSM propaganda wat hier allemaal gespuwd wordt. Echt het narratief werkt goed. Erg goed. Hoe weet jij dit allemaal? je bent er niet zelf.quote:Op maandag 22 mei 2023 07:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Moskou jaagt zijn soldaten opzettelijk de dood in, wat vermijdbaar is omdat als ze gewoon 1% gas geven, ze Oekraïne verslagen hebben.
Wat zegt je dat over een president als Poetin?
[..]
Lees dat eens 3x achter elkaar: Russische steden in Oekraïne.
Hoe kan Rusland steden hebben in een ander land?
Dat gaat al volledig mank.
[..]
Noem je dat beschermen?
Mannen worden gemarteld, vrouwen verkracht, kinderen ontvoerd, het hele gebied wordt aan puin geschoten.
En dat terwijl als Rusland 1% inzet toont, dit conflict voorbij zou zijn zeg je.
En huurlingen?
Je hebt vast gemist hoe Rusland 300.000 burgers heeft gemobiliseerd, wat leidde tot een exodus richting buurlanden van mannen die dat niet wilden.
Landen als Georgië zijn overspoeld met Russen die geen zin hebben om voor huurling te worden uitgemaakt.
Verder noem ik het geen eigen bevolking beschermen als je het aan wat huurlingen over laat die nu al jaren aan het aanmodderen zijn, terwijl het Russische leger met 1% van zijn slagkracht de oorlog kan winnen.
[..]
Goh, wat raar, dat Oekraïne zijn grondgebied verdedigt.
Dat mag natuurlijk niet. Hoe kan Oekraïne zo stom zijn om te denken dat zoiets normaal is?
Elk weldenkend land geeft gewoon zijn grondgebied aan een ander land als die het binnenvalt.
Vreemd ook dat Nederland in 1945 werd bevrijd van de Duitsers. Waar bemoeide de VS, Canada etc zich mee?
Laat ze hun proxy ergens anders uitvechten tegen Duitsland.
[..]
Als dat klopt hoef je die mensen ook niet te ontvoeren.
[..]
Tja, laat maar eens zien:
Toon eens een kritisch stuk over Poetin of de oorlog in Oekraïne uit een Russische krant.
Ik wacht wel even.
[..]
Nou, bel die meid eens en vraag haar opnieuw over hoe ze er over denkt.
Kennelijk denk jij dat Oekraïners het geweldig vinden dat Rusland dagelijks raketten op het land afvuurt.
Ik ken ook mensen uit Oekraïne, een daarvan is begin dit jaar naar Nederland gekomen.
Die kijkt nu heel anders tegen Rusland aan dan voor de oorlog.
Zou ik ook doen als je veel van je vrienden verloren bent door raketaanvallen van Poetin.
Maar je ex kennelijk niet, die vindt het geweldig dat Poetin alles kapot bombardeert?
Je gelooft het ook nog zelf denk ik.
Oekraine was voor de coup pro Russisch. Zo stemden ze ook altijdquote:Op maandag 22 mei 2023 08:19 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dus Rusland was al bezig in een soeverein land te destabiliseren? Feit is, dat Rusland daar niets te zoeken heeft.
Jij moet helemaal niks, beste jongen.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:28 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom zouden wij de media moeten geloven over Oekraine als ze maar ook alles bij elkaar logen over corona/trump?
Omdat er ook altijd voornamelijk Russisch gezinde leiders zaten.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oekraine was voor de coup pro Russisch. Zo stemden ze ook altijd
Het schil is dat Rusland maling heeft aan een soevereinland als het niet doet wat Poetin wil. Desnoots valt hij dit land binnen met zijn leger. Mooie is nu wel, dat hij nu het lachtertje van de wereld is geworden.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Vandaag heb ik geleerd dat een land dat onder de Russische invloedssfeer valt niet soeverein is, en dat een land dat onder de EU/Amerikaanse/Israëlische invloedssfeer valt dat wel is.
Raar.
Omdat Trump voornamelijk de gene is die liegt?quote:Op maandag 22 mei 2023 10:28 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom zouden wij de media moeten geloven over Oekraine als ze maar ook alles bij elkaar logen over corona/trump?
Dat is inderdaad raar, maar wel hoe daar hier door sommigen over gedacht wordt, die hebben het over Russische steden in Oekraïne, en dat Rusland het recht heeft die van Oekraïne af te pakken.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Vandaag heb ik geleerd dat een land dat onder de Russische invloedssfeer valt niet soeverein is, en dat een land dat onder de EU/Amerikaanse/Israëlische invloedssfeer valt dat wel is.
Raar.
Nee, al in de jaren negentig was er sprake van dat Oekraïene bij de NAVO wilde.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oekraine was voor de coup pro Russisch. Zo stemden ze ook altijd
Hoe de Russische Oekraïeners zich gevoeld hebben?quote:Op maandag 22 mei 2023 10:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo veel MSM propaganda wat hier allemaal gespuwd wordt. Echt het narratief werkt goed. Erg goed. Hoe weet jij dit allemaal? je bent er niet zelf.
Wie zegt dat het raketaanvallen zijn van Putin en niet uitgevoerd door USA of Oekraine zelf? zodat er meer steun vanuit westen kan worden geleverd. Je kan niet daadwerkelijk zien waar de raketten vandaan komen. (net zoals die iran drones)
Waarom zou ik iets kritisch over Putin moeten vinden in de Russische media terwijl er ook niemand zich kritisch uit in de NL/EU media over Biden/Zelensky/EU/Rutte en de miljarden die naar Oekraine gaan voor een offensief?
Allemaal leuk die reacties op mijn post, maar uiteindelijk lees ik alleen maar persoonlijke aanvallen dat ik het niet beschouw als een oorlog of het betuttel. Jullie hebben geen idee wat er daar de afgelopen 10 jaar heeft plaatsgevonden en hoe de Russische Oekrainers zich hebben gevoeld of zich voelen.
Net zoals corona zijn jullie in eens in jullie eigen optiek "oorlog" experts, daarvoor waren jullie virologen. Maar jullie spuwen propaganda. Zou bijna kunnen vragen of jullie betaald worden om USA/EU propaganda te spuwen.
Denk nou eens na: als dat werkelijk het geval was zou het Kremlin van de daken schreeuwen dat die aanvallen worden uitgevoerd door de VS en/of Oekraïne. Rusland zou vervolgens alles op alles stellen om die aanklacht te bewijzen en dat zou ook niet bijster ingewikkeld zijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo veel MSM propaganda wat hier allemaal gespuwd wordt. Echt het narratief werkt goed. Erg goed. Hoe weet jij dit allemaal? je bent er niet zelf.
Wie zegt dat het raketaanvallen zijn van Putin en niet uitgevoerd door USA of Oekraine zelf? zodat er meer steun vanuit westen kan worden geleverd. Je kan niet daadwerkelijk zien waar de raketten vandaan komen. (net zoals die iran drones)
Kerel, als jij Poetin geweldig vindt, dan moet je dat echt helemaal zelf weten.quote:Waarom zou ik iets kritisch over Putin moeten vinden in de Russische media terwijl er ook niemand zich kritisch uit in de NL/EU media over Biden/Zelensky/EU/Rutte en de miljarden die naar Oekraine gaan voor een offensief?
Omdat Poetin gewoon een idioot is. Twee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn. Poetin is een gevaarlijke dictator én het Westen is al maandenlang de weg kwijt met betrekking tot Oekraïne, dat in hun fantasiewereld echt 'one of us' is en het toonbeeld zou zijn van een Westerse democratie dat Europa beschermd tegen de vermeende Russische expansiedriften. Als Oekraïne er niet was, zouden de Russische troepen binnen een paar dagen naast Oekraïne ook Polen en Baltische staten ook hebben opgeslokt zo denkt men.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets kritisch over Putin moeten vinden in de Russische media terwijl er ook niemand zich kritisch uit in de NL/EU media over Biden/Zelensky/EU/Rutte en de miljarden die naar Oekraine gaan voor een offensief?
Allemaal leuk die reacties op mijn post, maar uiteindelijk lees ik alleen maar persoonlijke aanvallen dat ik het niet beschouw als een oorlog of het betuttel. Jullie hebben geen idee wat er daar de afgelopen 10 jaar heeft plaatsgevonden en hoe de Russische Oekrainers zich hebben gevoeld of zich voelen.
Net zoals corona zijn jullie in eens in jullie eigen optiek "oorlog" experts, daarvoor waren jullie virologen. Maar jullie spuwen propaganda. Zou bijna kunnen vragen of jullie betaald worden om USA/EU propaganda te spuwen.
Bij de EU en in de VS hebben helaas steeds meer mensen de macht die liever zwaaien met de vlaggen van een barbaars volk dat terrorisme promoot, dan dat men de banden eens gaat aanhalen met het beschaafde en geciviliseerde Israël.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Raar.
Volgens de MSM had ik als ongevaccineerde ook al zes keer ernstig ziek moeten zijn geworden van Covid-19, op de IC hebben moeten liggen en als ik daar überhaupt levend vanaf was gekomen nog maandenlang moeten rondlopen met allemaal klachten van het zogenaamde 'Long Covid'.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:59 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat Trump voornamelijk de gene is die liegt?
En over corona is er vrijweinig gelogen. Soms natuurlijk wel als er nieuwe data beschikbaar kwam, had men nieuwe inzichten.
Maar ik heb vrij weinig gelogen zien worden in de MSM. Terwijl als ik de alternatieve media volgte, had ik ondertussen al 3 keer overleden moeten zijn. Lagen de ziekenhuizen niet vol, en was ik nu volledig magnetisch en kan ik overal bellen zonder telefoon en had ik gewoon bepaalde paardemiddelen moeten slikken.
Een zorgwekkende ontwikkeling. Maar bij Fox werken er ook redelijk wat Linksen. In tegenstelling tot andere media selecteert Fox de werknemers niet op politieke ideologie, dus zie je dat ook daar het woke gedachtegoed zit weet te nestelen.quote:
En dat is dus ook waar de USA/EU (deep state) actie hebben ondernomen om een pro EU leider daar te krijgen. Volgens mij is er zelfs opdracht gegeven om te schieten op de pro-EU demonstranten in Kiev wat natuurlijk resulteert in een win/win voor de pro-EU "kandidaat"quote:Op maandag 22 mei 2023 12:52 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat er ook altijd voornamelijk Russisch gezinde leiders zaten.
Volk en het parlement dacht er alleen anders over, de president (Russische gezind) dachter anders over, maar helaas voor hem, negeerde hij het volk en parlement.
Blijkbaar wou het volk iets anders, maar dacht de (toenmalige president en pupet van Poetin) er anders over. Dat is het schoolvoorbeeld voorbeeld van een dictator.
Geen idee welke media jij volgt, maar ik heb zulke hysterie nergens voorbij zien komen. Sowieso zijn het zelden tot nooit 'de media' die zulke boude beweringen doen. Er worden bestuurders, specialisten en deskundigen aan het woord gelaten en die geven hun visie op zaken die spelen, in dit geval corona.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
Volgens de MSM had ik als ongevaccineerde ook al zes keer ernstig ziek moeten zijn geworden van Covid-19, op de IC hebben moeten liggen en als ik daar überhaupt levend vanaf was gekomen nog maandenlang moeten rondlopen met allemaal klachten van het zogenaamde 'Long Covid'.
Ook hier geldt dat de vermeende voordelen van mondkapjes werden verpreid door bestuurders en deskundigen. Het zijn niet de media zelf die stelling nemen. Dat 'ziekelijke demoniseren' valt volgens ook wel mee. Ik heb zelf meerdere keren bij corona-demonstraties gestaan om het verhaal van die lui aan te horen en op te tekenen.quote:Om maar te zwijgen over alle leugens die er zijn verteld over mondkapjes, de mate waarin vaccinaties zouden beschermen en het oprecht ziekelijke demoniseren van alles en iedereen die een andere mening had. Ik zou daar vooral het probleem zoeken, zulke media hebben veel meer lezers en volgers dan de alternatieve.
Welke voordelen zijn dat dan precies?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Wellicht zou het anders zijn gelopen wanneer men de experts die niet het gewenste narratief maar de waarheid verkondigden aan het woord had gelaten.
Aan de andere kant, er kleefden natuurlijk wel erg veel voordelen aan de ideale situatie om het volk aan massale angstpsychose aan te praten. In zo'n situatie kan je het doodsbange volk dingen laten ondergaan die een rationeel denkend mens niet zou willen.
Als iedereen met de 'verkeerde' mening eruit wordt geschopt is dat een logisch gevolg.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:04 schreef Wantie het volgende:
Het zijn best zware tijden voor conservatief rechts, als links zelfs rechtse bolwerken weet over te nemen...
Voordeel voor hen is wel dat ze de eierschaal dan nog net iets strakker over het hoofd kunnen trekken en het slachtoffer kunnen uithangen.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:04 schreef Wantie het volgende:
Het zijn best zware tijden voor conservatief rechts, als links zelfs rechtse bolwerken weet over te nemen...
'Specialisten', 'deskundigen'. Dit was nu juist waar het nog wel eens mis bleek te gaan. De vermeende orakels moesten constant hun narratief aanpassen, en de MSM-lezer maar elke keer het op brave wijze napapegaaien.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee welke media jij volgt, maar ik heb zulke hysterie nergens voorbij zien komen. Sowieso zijn het zelden tot nooit 'de media' die zulke boude beweringen doen. Er worden bestuurders, specialisten en deskundigen aan het woord gelaten en die geven hun visie op zaken die spelen, in dit geval corona.
Maar het bevreemdt mij oprecht dat jou dergelijke angstbeelden is aangepraat. Ik werk nota bene in de media en heb die angsten nooit gehad. Heb de vaccins genomen omdat ik daar simpelweg geen moeite mee heb en pragmatisch ben ingesteld.
Heb trouwens wel corona gehad, opgelopen tijdens een weekje wintersport. Dat was geen pretje.
Dit ben ik deels met je eens, maar als beleidsmakers en politici moet je dan ook eerlijk zijn, transparantie tonen en erkennen dat je het soms niet weet waarbij gemaakte fouten worden toegeven. En daar loopt het spaak.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, dat is balen. Maar vergeet niet hoe de wereld er toen uitzag. Zorgbestuurders waarschuwden dat ziekenhuizen de drukte niet meer aan konden en dat als er niet zou worden ingegrepen, er harde keuzes gemaakt zouden moeten worden over leven en dood. Probeer in zo'n klimaat maar eens de juiste beslissing te nemen. Dat is verdomd moeilijk. Daarom kan ik persoonlijk weinig met mensen die roepen dat mondkapjes en afstand houden achteraf stom waren.
Wat ik wel persoonlijk merk in mijn omgeving is dat veel gevaccineerden vaak ziek zijn de laatste tijd, ook ergere ziektes zoals leukemie op 25 jarige leeftijd. Of iemand heel dichtbij die ook alle boosters heeft gehad en helemaal gesloopt is door RS virus als 65+'er.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Specialisten', 'deskundigen'. Dit was nu juist waar het nog wel eens mis bleek te gaan. De vermeende orakels moesten constant hun narratief aanpassen, en de MSM-lezer maar elke keer het op brave wijze napapegaaien.
Ik heb ook Covid-19 gehad, twee keer zelfs, weinig last van gehad eigenlijk. Maar ik sport dan ook dagelijks, schuw de zon niet, eet gezond en gevarieerd en stop mij niet vol met 'gezonde' vleesvervangers, havermelk en soja-yoghurt.
[..]
Dit ben ik deels met je eens, maar als beleidsmakers en politici moet je dan ook eerlijk zijn, transparantie tonen en erkennen dat je het soms niet weet waarbij gemaakte fouten worden toegeven. En daar loopt het spaak.
Niet om het een of ander, maar tot wie we moeten we ons anders wenden gedurende zo'n periode? Tante Beppie die op Facebook hep gelezen dat de vaccins vergif zijn?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Specialisten', 'deskundigen'. Dit was nu juist waar het nog wel eens mis bleek te gaan. De vermeende orakels moesten constant hun narratief aanpassen, en de MSM-lezer maar elke keer het op brave wijze napapegaaien.
Ik heb ook Covid-19 gehad, twee keer zelfs, weinig last van gehad eigenlijk. Maar ik sport dan ook dagelijks, schuw de zon niet, eet gezond en gevarieerd en stop mij niet vol met 'gezonde' vleesvervangers, havermelk en soja-yoghurt.
Volgens is de parlementaire coronacommissie nog volop bezig. Aan de hand van haar conclusies zullen bestuurders straks wellicht moeten erkennen dat er fouten zijn gemaakt. Ik wacht daar eerst op, alvorens ik mij aansluit bij jouw vingerwijzen.quote:Dit ben ik deels met je eens, maar als beleidsmakers en politici moet je dan ook eerlijk zijn, transparantie tonen en erkennen dat je het soms niet weet waarbij gemaakte fouten worden toegeven. En daar loopt het spaak.
Met jouw gevoel kunnen we niet gek veel. In mijn omgeving is letterlijk iedereen gevaccineerd en ik merk er helemaal niets van dat zij vaker ziek zijn. En voor zover ik weet bestaat er ook geen onderzoek die daar op wijst.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat ik wel persoonlijk merk in mijn omgeving is dat veel gevaccineerden vaak ziek zijn de laatste tijd, ook ergere ziektes zoals leukemie op 25 jarige leeftijd. Of iemand heel dichtbij die ook alle boosters heeft gehad en helemaal gesloopt is door RS virus als 65+'er.
Het is natuurlijk makkelijk om naar de vaccinaties te wijzen, zeker omdat ik ook uit persoonlijke ervaring weet helaas dat hartaanvallen ook voor vaccinaties plaatsvonden. Het is wel vreemd dat volledig geteste sporters nu in eens worden gediagnosticeerd met myocarditus of tijdens de inspanning in elkaar zakken.
Ik heb het gevoel dat het immuunsysteem van die gevaccineerden erg gehavend is na alle vaccinaties en boosters. Terwijl het eigenlijk alleen maar de risicogroepen waren die echt moesten oppassen met corona (lees hoge BMI)
Feit is dat je verplicht werd, zeker in andere landen en onder bewind van Biden om een injectie te nemen. Anders hoorde je er niet bij, mocht je niet eten bij de macdonalds.
Maar stemmen zonder ID? dat mag! want om een ID vragen tijdens het stemmen is racistisch! Dezelfde democraten.
Maar bij een rechts blok is een linkse mening verkeerd.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als iedereen met de 'verkeerde' mening eruit wordt geschopt is dat een logisch gevolg.
Voor Covid zakten topsporters ook op het veld in elkaar door hartfalen.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat ik wel persoonlijk merk in mijn omgeving is dat veel gevaccineerden vaak ziek zijn de laatste tijd, ook ergere ziektes zoals leukemie op 25 jarige leeftijd. Of iemand heel dichtbij die ook alle boosters heeft gehad en helemaal gesloopt is door RS virus als 65+'er.
Het is natuurlijk makkelijk om naar de vaccinaties te wijzen, zeker omdat ik ook uit persoonlijke ervaring weet helaas dat hartaanvallen ook voor vaccinaties plaatsvonden. Het is wel vreemd dat volledig geteste sporters nu in eens worden gediagnosticeerd met myocarditus of tijdens de inspanning in elkaar zakken.
Ik heb het gevoel dat het immuunsysteem van die gevaccineerden erg gehavend is na alle vaccinaties en boosters. Terwijl het eigenlijk alleen maar de risicogroepen waren die echt moesten oppassen met corona (lees hoge BMI)
Feit is dat je verplicht werd, zeker in andere landen en onder bewind van Biden om een injectie te nemen. Anders hoorde je er niet bij, mocht je niet eten bij de macdonalds.
Maar stemmen zonder ID? dat mag! want om een ID vragen tijdens het stemmen is racistisch! Dezelfde democraten.
Jeetje, dat klinkt als een ideaal recept om de middenklasse en het middenbedrijf uit te roeien en een stap dichter naar de Great Reset te zetten.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke voordelen zijn dat dan precies?
Hele sectoren lagen maandenlang plat door de coronamaatregelen, met als gevolg dat de overheid diep in de buidel moest tasten om bedrijven overeind te houden. De economie kreeg een optater en het kabinet maakte zich alles behalve populair door al die restricties.
En wat is de 'waarheid'? Nogmaals, achteraf is mooi wonen. Het is heel makkelijk om vanaf de zijlijn te roepen dat restricties niet nodig zijn. Maar figuren die dat riepen waren niet degenen die ter verantwoording werden geroepen als de ziekenhuizen volliepen en de zorg op slot raakte.
Nog grappiger is dat dat niet gebeurd is en de Great Reset totaal niet meer lijkt op een reset.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:44 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt als een ideaal recept om de middenklasse en het middenbedrijf uit te roeien en een stap dichter naar de Great Reset te zetten.
Grappig hoe dat zo gaat.
Het middenbedrijf is juist in stand gehouden door als overheid er bakken met geld tegenaan te smijten.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:44 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt als een ideaal recept om de middenklasse en het middenbedrijf uit te roeien en een stap dichter naar de Great Reset te zetten.
Grappig hoe dat zo gaat.
Hihihinflatie. De belastingverhoging voor hen die geen waardevaste investeringen hebben. Het middenbedrijf dat kapot wordt gereguleerd en kapot belast. Nee Koos, dit is niet meer dan een sigaar uit de eigen doos EN die van de kinderen.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het middenbedrijf is juist in stand gehouden door als overheid er bakken met geld tegenaan te smijten.
Als je werkelijk denkt dat corona en het overeind houden van het middenbedrijf met belastinggeld - om diezelfde bedrijven uiteindelijk de nek om te draaien - onderdeel zijn van een doordacht plan, heb je echt een te hoge pet op van onze leiders en de overheid.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:44 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihihinflatie. De belastingverhoging voor hen die geen waardevaste investeringen hebben. Het middenbedrijf dat kapot wordt gereguleerd en kapot belast. Nee Koos, dit is niet meer dan een sigaar uit de eigen doos EN die van de kinderen.
Het mag wat kosten, maar dan heb je ook niets. Gelukkig ben je wel gelukkig.
En jouw immuunsysteen is zeker nog helemaal intact want jij bent nog nooit gevaccineerd?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan? Weer zo'n meme die nergens op slaatquote:
Het is humor, relax, je laat je ws gek maken door de eh, bepaalde media daar in de VS waar je woont (schat ik zo in)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan? Weer zo'n meme die nergens op slaat
Oh jij vindt dit humor!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:27 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Het is humor, relax, je laat je ws gek maken door de eh, bepaalde media daar in de VS waar je woont (schat ik zo in)
Nou, ik heb wel eens betere memes voorbij zien komen, maar vleesch is goed voor ons.,zoveel voordelen,.en als je er anders over denkt mis je de boatquote:
Nee hoor, gewoon zelfstandig de dingetjes op een rijtje zetten. Soort puzzeltje, De bedoeling is het grote geheel te zien.quote:Hmmm dat moet dan wezen omdat je je gek hebt laten maken door bepaalde media schat ik dan weer in
Maar wat heeft dat te maken met het vermoorden van veganisten?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:47 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens betere memes voorbij zien komen, maar vleesch is goed voor ons..en als je er anders over denkt mis je de boat
[..]
Nee hoor, gewoon zelfstandig de dingetjes op een rijtje zetten. Soort puzzeltje, De bedoeling is het grote geheel te zien.
De rest is afleiding
Waarschijnlijk de media aan de linkerkant (rechterkant, een pot nat) die alvast vooruit loopt en invult/suggereert dat Trump iets van plan is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met het vermoorden van veganisten?
Dus rechts denkt dat links denkt dat Trump veganisten gaat vermoorden omdat hij vlees bij het ontbijt eetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:56 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de media aan de linkerkant (rechterkant, een pot nat) die alvast vooruit loopt en invult/suggereert dat Trump iets van plan is.
Zie je dat zelf niet in de meme? Haatzaaien rules
Allemaal agenda
Jeetje,heel apart dit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dus rechts denkt dat links denkt dat Trump veganisten gaat vermoorden omdat hij vlees bij het ontbijt eet
Dat zegt meer iets over rechts
Logica is jou blijkbaar vreemd en ik lees voortdurend alternatieve bronnen. Hoe moet je anders weten wat andersdenkenden denken? Ik heb meer de indruk dat het bij jou ontbreekt aan die kennis.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jeetje,heel apart dit.
Je linkerhersenhelft rules, blijkt wel weer. Doen die knakkers aan de top expres
Rechterhelft is belangrijker, mocht je wijzer willen worden..Lees eens iets alternatiefs, er gaat een wereld voor je open
Logica is het magic woord in de wetenschappelijke wereld.Als het niet logisch is bestaat het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Logica is jou blijkbaar vreemd en ik lees voortdurend alternatieve bronnen. Hoe moet je anders weten wat andersdenkenden denken? Ik heb meer de indruk dat het bij jou ontbreekt aan die kennis.
Dat denk je echt allemaal?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:23 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Logica is het magic woord in de wetenschappelijke wereld.Als het niet logisch is bestaat het niet.
De rest doet er niet toe.
Als men het niet kan verklaren bestaat het niet
Dan ben je er van af
Beperkt denken en in je hokje blijven rules
Weet je dat ze daar ook wetenschappelijk onderzoek naar gedaan hebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:31 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Niet precies, maar komt wel in de buurt.
Ah, wetenschappelijk onderzoek, dan moet het wel zo zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Weet je dat ze daar ook wetenschappelijk onderzoek naar gedaan hebben?
[ twitter ]
Ah wetenschappelijk onderzoek is niet te vertrouwen, dus hoef je je er ook niet in te verdiepen. Gewoon eigen onderzoek doen!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ah, wetenschappelijk onderzoek, dan moet het wel zo zijn
Truste
Er heeft iemand duidelijk gelekt:quote:
Dat de Republikeinen op het moment aansturen op een economische ramp als ze hun dreigement het schuldenplafond niet op te hogen waar gaan maken is ook vast ergens de schuld van die Linkse ideologiequote:There are two interesting things here. First, if you look at the top line it's nearly flat. This is people reporting on their own finances, and COVID-19 had almost no effect at all. None. There's even a slight uptick in 2021, probably thanks to federal assistance. Overall, though, the pandemic simply had no impact on people's assessment of their own finances.
Second, the pandemic had a huge impact on views of the economy in general. Thanks to news coverage, most of the country concluded that the economy was in free fall even though they themselves were doing OK.
I'm still not sure what to make of this general phenomenon. We see it all the the time, from crime to schools to politics. People report that things are OK personally (my schools are good, my congressman is fine, etc.) but that the country generally is going to hell. Does this have some kind of rational basis? Is it mostly due to doomsaying news coverage? Or what? It really deserves some rigorous research.
quote:Kucherenko's untimely demise is one of many unexpected, high-profile deaths across Russia since the invasion started last year. Russian military officials, energy executives, and outspoken war critics have all died in mysterious circumstances over the course of the first year of the war. In February, a military bureaucrat who criticized the Kremlin for losses in Ukraine fell 16 floors to her death in St. Petersburg.
Other well-known people including lawmakers have also suffered fatal falls from windows. In December Pavel Antov, a rich politician and businessman in Putin's party, was found dead in front of his hotel in India--two days after the death of one of his friends on the same trip.
Similar accidents have befallen prominent individuals in Russia's energy sector too. Ravil Maganov, the chairman of the board of Russia's second-biggest oil company Lukoil, died after falling from a hospital window in Moscow in September. Another Lukoil executive died in strange circumstances just a few months earlier, while other energy figures have recently been involved in suspicious hangings and murder-suicides.
En toch is het allemaal de schuld van Amerikaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 03:54 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe mensen Putin nog kunnen verdedigen is me een raadsel. De zoveelste mysterieuze dood:
[ twitter ]
[..]
Kari Lake heeft haar laatste rechtszaak ook weer verloren. Zal wel aan de rechter liggen ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 05:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
En toch is het allemaal de schuld van Amerika
Dat is echter allemaal geen vereiste.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat corona en het overeind houden van het middenbedrijf met belastinggeld - om diezelfde bedrijven uiteindelijk de nek om te draaien - onderdeel zijn van een doordacht plan, heb je echt een te hoge pet op van onze leiders en de overheid.
In welk opzicht wordt de 'Great Reset' bevorderd? Op welk beleid doel je precies?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:01 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat is echter allemaal geen vereiste.
Het observeerbare is dat het handelen van de overheid, vanuit de eigen wil of vanwege het selectief luisteren naar zorgvuldig geselecteerde "experts", heeft geleid tot beleid dat de Great Reset bevordert. Ik acht jou intelligent genoeg om de daadwerkelijke kosten van inflatie, en wie die kosten daadwerkelijk mag dragen, in te schatten. En dat lijk je te doen, aangezien je niet tegen dat punt in lijkt te gaan.
Wat doet deze propaganda spam in VS BNW topic? Het valt echt op wat je doet, posts van BNW'ers wegspammen met non informatie dat niemand leest. Om discussies te vermijden en te laten ondersneeuwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 03:54 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe mensen Putin nog kunnen verdedigen is me een raadsel. De zoveelste mysterieuze dood:
[ twitter ]
[..]
Putinmanbad of niet, ohja en Drumpf.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
En ik haalde de inflatie niet aan omdat mij niet duidelijk wat nou precies je punt is.
Ik wil je met alle plezier uitleggen wat de oorzaak is van de recente inflatiegolf.
Neuh.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Putinmanbad of niet, ohja en Drumpf.
Jij denkt echt dat die vaccins mensen massaal het leven kosten? Je zit ons niet in de maling te nemen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat doet deze propaganda spam in VS BNW topic? Het valt echt op wat je doet, posts van BNW'ers wegspammen met non informatie dat niemand leest. Om discussies te vermijden en te laten ondersneeuwen.
Die gast was vast gevaccineerd en 3 boosters.
Maar ondertussen is elke "died suddenly" anti-Rusland critic vermoord door Putin.. zonder enige autopsie of iets.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die vaccins mensen massaal het leven kosten? Je zit ons niet in de maling te nemen?
Waar beweer ik dat precies? Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar ondertussen is elke "died suddenly" anti-Rusland critic vermoord door Putin.. zonder enige autopsie of iets.
De post waarop ik reageerde kwam ook niet van jou. De beschuldiging dat Putin iets met de dood van die kritische Rus te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat precies? Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord.
Je suggereerde eerder al dat de vaccins het immuunsysteem slopen, dus van oprecht sarcasme is van jouw kant geen sprake.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De post waarop ik reageerde kwam ook niet van jou. De beschuldiging dat Putin iets met de dood van die kritische Rus te maken heeft.
Daarom kwam ik met de reactie vermoedelijk van de vaccinatie komt, omdat het dat net zo'n loze beschuldiging is.
Maar dat ik dit alleen al moet uitleggen zegt al genoeg. Jij insinueert uit mijn sarcastische post.
Het is een koekje van eigen deeg terug krijgen voor diegene die de initiële post maakte.
De daadwerkelijke reden voor de inflatie is dat er een hoop geld in de economie werd gepompt waar geen productie tegenover stond. Daardoor verloor het geld aan waarde en stegen de prijzen om daarvoor te compenseren, zodat de geldwaarde weer gelijk was aan de achterliggende productiewaarde.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh.
Aanvankelijk was de coronacrisis de grote boosdoener. Na een periode van stilstand schoot de economie weer in beweging. Dat leidde tot een explosie aan de vraagkant die het aanbod oversteeg, met als gevolg dat de prijzen stegen.
Daarnaast spelen de hoge energieprijzen een grote rol. Als het bijvoorbeeld meer kost om producten van A naar B te krijgen, werkt dat door in de consumentenprijzen.
Wat dit verder te maken heeft met de Great Reset en 'you'll own nothing' is mij niet duidelijk. Hogere prijzen zijn zwaar kut, maar het betekent niet dat je nergens meer eigenaar van bent. Sterker, ik sta juist op het punt om een huis te kopen.
Zat wel een kern van waarheid in ja, die vaccinaties waren nergens voor nodig. Gelukkig heb ik die troep niet genomen. Je zal maar verlamd raken naar het nemen van die gepushde troep. Of zoals op de bijsluiter staat myocarditis ontwikkelen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je suggereerde eerder al dat de vaccins het immuunsysteem slopen, dus van oprecht sarcasme is van jouw kant geen sprake.
Het vaccin zit je nogal hoog, als je dat in een VS topic vergelijkt met overleden Russen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:38 schreef epicbeardman het volgende:
Dat is ook gelijk een mooi punt.
Stel je voor, deze wiki is populair onder de anti-Rusland posters.
Suspicious deaths of Russian businesspeople (2022–2023)
Wat is het verschil als iemand een wiki zou maken met volgende?
Suspicious deaths of Vaccinated people (2022–2023)
Beide hebben overeenkomsten met "possible death causes" maar 1tje mag er niet. De vaccinated one.
Waarom mag de media wel " The Atlantic labeled the phenomenon "Sudden Russian Death Syndrome", in a possible reference to Sudden Infant Death Syndrome.[6]"
Stel je voor dat we gevaccineerde doden bestempelen als "Sudden vaccination Death Syndrome"![]()
Reageer dan niet als je mijn punt niet snapt.. man man manquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het vaccin zit je nogal hoog, als je dat in een VS topic vergelijkt met overleden Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |