Ah ja, Biden's corruptie/omkopingen/witwas praktijken gaan gewoon door. Die seniele gek stuurt gewoon cash in vliegtuigen die kant op om iedereen om te kopen. Ondertussen 10% for the big guy,quote:De voorzitter van het hooggerechtshof van Oekraïne is aangehouden in een groot onderzoek naar corruptie. Vsevolod Knjazjev wordt verdacht van het aannemen van steekpenningen.
Knjazjev zou zich voor 2,7 miljoen Amerikaanse dollar hebben laten omkopen, omgerekend bijna 2,5 miljoen euro. In ruil voor het geld zou hij in het voordeel van een financiële instelling hebben geoordeeld. De topman van dat bedrijf ontkent betrokkenheid bij de omkoping.
Bron?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ah ja, Biden's corruptie/omkopingen/witwas praktijken gaan gewoon door. Die seniele gek stuurt gewoon cash in vliegtuigen die kant op om iedereen om te kopen. Ondertussen 10% for the big guy,
Dit wordt wel heel erg uitgerekt om het Biden aan te rekenen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ah ja, Biden's corruptie/omkopingen/witwas praktijken gaan gewoon door. Die seniele gek stuurt gewoon cash in vliegtuigen die kant op om iedereen om te kopen. Ondertussen 10% for the big guy,
Dit wordt wel heel erg uitgerekt om het Biden aan te rekenen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
epicbeardman in BNW / VS: Political Wars, Voter Fraud and Secret Agendas #128quote:
Waarom? met Burisma en al zijn andere shady zaken zeggen al genoeg over de crime family Biden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit wordt wel heel erg uitgerekt om het Biden aan te rekenen...
quote:In 2016 Ukrainian Prosecutor General Viktor Shokin, in his investigation of corruption involving Burisma Holdings, a natural gas company, identified Hunter Biden as the recipient of over $3,000,000 from the company.
Not wanting this corruption exposed, Joe Biden swung into action, using US loan guarantees as hostage while demanding Skokin be fired.
Amazingly, Joe Biden now brags about his actions in this matter.
-Filmpje niet gecheckt @Jippie. En jij epicbeardman probeer de tekst eens op een niet denigrerende manier te plaatsen.-quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:32 schreef xpompompomx het volgende:
Nooit geweten dat er in 2013 een coup is geweest in Oekraïne.
Is er ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:32 schreef xpompompomx het volgende:
Nooit geweten dat er in 2013 een coup is geweest in Oekraïne.
Ja maar Hunter Biden!!!1!!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is er ook niet.
In een democratie kan het parlement een zittend president gewoon wegstemmen, en dat is gebeurd.
Jij werkt de andere kant op! (ik denk zet het niveau even voort).quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toen ik dat deed werd de moderator boos![]()
Verder werkt dat inderdaad ook de andere kant op.
Leuke cartoon, het is lachwekkend als je dit als pro-'jouw kant' ziet, want hier lijkt de grap mij dat die gozer teringdom is. USA in a nutshell.quote:
Ja leuk grafiekje hoor maar wat is nou precies het bewijs dat Joe Biden iets illegaals heeft gedaan? In de conclusie van de Oversight Committee staat daar niets over en de voorzitter van die Committee James Comer is nu zelfs zijn whistleblowers 'kwijt'quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom? met Burisma en al zijn andere shady zaken zeggen al genoeg over de crime family Biden.
Ook de diamanten uit china.
[ afbeelding ]
Biden de goedheiligman is niet zo lief als hier gedacht word.
https://oversight.house.g(...)morandum-5.10.23.pdf
Dat ik wederom in herhaling moet vallen over de Oekraine 2013 coup door Obama/Biden die nu wordt voorgezet om van Oekraine een EU land te maken.
Dit soort walgelijke propaganda er bij "Karelsprijs voor Zelensky en Oekraïne: 'EU niet compleet zonder Oekraïne'
Net zoals de Nobel prijs voor Obama omdat hij zwart is. "Wij" zijn de baddies. Amerika/Europa.
How ben jij partij in deze?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
We have the smartest and most beautiful patriotic girls
Uiterlijk is ook niet alles. Dit domme wicht doet niet anders dan rechtse propagandistische misinformatie napapegaaien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
We have the smartest and most beautiful patriotic girls
Lekker speculeren terwijl je geen idee hebt wat hier gebeurt en lekker weer de schuld bij Biden leggen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Biden en zijn immigratie invasie, krijgen ze ook allemaal een mail-in-ballot?
Volgens jouw eigen standaard is dit een ad hominem.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles. Dit domme wicht doet niet anders dan rechtse propagandistische misinformatie napapegaaien.
Dan is dat maar zo. Het is dezelfde nonsens die ik tot in den treure al eerder ontkracht heb en het is niet alsof ze zelf bewijzen levert voor haar beweringen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen standaard is dit een ad hominem.
Hmm, 'ontkrachten' zou ik niet willen noemen. Deze vrouw zal vast 'rechtse propagandistische misinformatie' (om jouw woorden maar even te gebruiken) napapegaaien. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Het is dezelfde nonsens die ik tot in den treure al eerder ontkracht heb en het is niet alsof ze zelf bewijzen levert voor haar beweringen.
Nope.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen standaard is dit een ad hominem.
Au..quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, 'ontkrachten' zou ik niet willen noemen. Deze vrouw zal vast 'rechtse propagandistische misinformatie' (om jouw woorden maar even te gebruiken) napapegaaien. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.
Het zijn dus simpelweg twee verschillende narratieven van verschillende media. En niet zoals jij vaak lijkt te denken dat al jouw bronnen en Twitter orakels objectief en feitelijk zijn. Dit tribale en naïeve wereldbeeld geeft vooral blijk van een eenzijdig mediadieet en erg weinig zelfreflectie.
Nee hoor wat dit domme wicht beweert is allemaal met feiten te ontkrachten. Je weet wel als in bewijzen die ondersteund worden door documenten, getuigenissen etc ...quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, 'ontkrachten' zou ik niet willen noemen. Deze vrouw zal vast 'rechtse propagandistische misinformatie' (om jouw woorden maar even te gebruiken) napapegaaien. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.
Het zijn dus simpelweg twee verschillende narratieven van verschillende media. En niet zoals jij vaak lijkt te denken dat al jouw bronnen en Twitter orakels objectief en feitelijk zijn. Dit tribale en naïeve wereldbeeld geeft vooral blijk van een eenzijdig mediadieet en erg weinig zelfreflectie.
Waarom niet deze "propagandistische misinformatie" benoemen? Als je uitlegt waarom het misinformatie zou zijn is er tenminste nog iets te discussiëren.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
. En jij doet dit weer met links propagandistische misinformatie.
Mss kan @epicbeardman dan ook eerst eens aantonen dat zijn beweringen op feiten zijn gebaseerd. Maar ja dat hoeft dan weer niet in BNW. Hier kan je gewoon rechtse propaganda verspreiden zonder dat te hoeven onderbouwen. We hebben allemaal in de VS kunnen zien waar dat toe geleid heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom niet deze "propagandistische misinformatie" benoemen? Als je uitlegt waarom het misinformatie zou zijn is er tenminste nog iets te discussiëren.
De BNW-kaart?quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:21 schreef SuperHartje het volgende:
De BNW kaart….
Jawel. Ik verwacht dat gewoon hoor, juist hier.
Hehe, als je die snapt hoor je er echt bij... En hij is niet zo lastig hoor.quote:
Iets niet hoeven onderbouwen is idd niet lastig. Republikeinen maken daar dan ook dankbaar gebruik van.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hehe, als je die snapt hoor je er echt bij... En hij is niet zo lastig hoor.
Scherpe trouwens @:SuperHartje
Dus om het kort samen te vattenquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Iets niet hoeven onderbouwen is idd niet lastig. Republikeinen maken daar dan ook dankbaar gebruik van.
Nee ik zeg dat de Republikeinen dankbaar gebruik maken van complotdenkend volk om stemmen te trekken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus om het kort samen te vatten
1: Als je iets niet hoeft te onderbouwen hier ben je Republikein?
2: Als je het niet eens bent met hoe het nu gaat in Amerika ben je Republikein?
3: Als je het niet eens bent met het buitenland beleid van Amerika ben je Republikein?
4: Als je niet alles geloofd wat er in de gangbare media geschreven is de laatste tijd ben je Republikein?
Zonder gekheid, ik blijf het echt waanzin vinden dat de vorige verkiezingen daar tussen 2 bejaarden gingenEn waarschijnlijk de volgende weer. Verbazingwekkend wel
Volgens mij doen die 2 die we bedoelen het ook niet, qua gezond verstand danquote:Op donderdag 18 mei 2023 02:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat de Republikeinen dankbaar gebruik maken van complotdenkend volk om stemmen te trekken.
Als het bejaarden zijn die de meeste stemmen trekken ligt dat nogal voor de hand. Het lijkt me een stuk belangrijker dat de kandidaten iig over een gezond verstand beschikken.
Ah jij bent in de rechtse propagandafilmpjes over Biden getrapt zeker. Ooit iets verder gekeken dan dat?quote:Op donderdag 18 mei 2023 03:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgens mij doen die 2 die we bedoelen het ook niet, qua gezond verstand dan
Ik bedoelde eigenlijk meer dat beide niet geschikt zijn... Beide kampen hebben toch wel wat beters en jonger te bieden?quote:Op donderdag 18 mei 2023 04:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah jij bent in de rechtse propagandafilmpjes over Biden getrapt zeker. Ooit iets verder gekeken dan dat?
Dat Trump niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer lijkt me duidelijk maar dat is dan ook een narcist, een best wel ernstige persoonlijkheidsstoornis...
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is van een jaar geleden, de arrestanten zijn eerst massaal in de boeien geslagen, daarna 1 voor 1 ontmaskerd en in de boevenwagen gestopt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
glowies zijn dat, net zoals bij jan 6
allemaal fake false flags bij de feds
Niet waar mensen zo massaal op stemmen als op Biden en Trump.quote:Op donderdag 18 mei 2023 05:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat beide niet geschikt zijn... Beide kampen hebben toch wel wat beters en jonger te bieden?
Nope allemaal leden van de Patriot Front en zoals @Wantie al aangaf is dit van een jaar geleden:quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
glowies zijn dat, net zoals bij jan 6
allemaal fake false flags bij de feds
Toch wel sneu voor ze dat ze nu gezien worden als false flag FBI antifa leden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope allemaal leden van de Patriot Front en zoals @:Wantie al aangaf is dit van een jaar geleden:
[ afbeelding ]
De beelden:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope allemaal leden van de Patriot Front en zoals @:Wantie al aangaf is dit van een jaar geleden:
[ afbeelding ]
De beelden:
Astu, 4 namen van de arrestanten:quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie zijn het dan?
Heb je 1 naam voor mij van deze Patriots?
Zijn ze al aangeklaagd of iets?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Astu, 4 namen van de arrestanten:
Thomas R. Rousseau, Kieran P. Morris, Garret J. Garland en Mitchell F. Wagner.
Alle namen:
Jared M. Boyce.
Nathan D. Brenner.
Colton M. Brown.
Josiah D. Buster.
Mishael J. Buster.
Devin W. Center.
Dylan C. Corio
Winston W. Durham.
Garret J. Garland.
Branden M. Haney.
Richard J. Jessop.