He die had ik ook als TT maar Engine was me voorquote:
Prima TT, nu moeten ze wel met muziek komenquote:Op maandag 8 mei 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He die had ik ook als TT maar Engine was me voor
Zijn ze gelijk goed wakkerquote:
die komt voor 12 uur hare nest niet uitquote:Op maandag 8 mei 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
¤20,00 verdiend, goed begin van de dag
En nu hoppa duiken er weer wat in bed Moraima ligt alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja een paar vast, Moraima lag er al snel weer in, ze kan dus wel snel zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die gaan gewoon weer verder snurken...
quote:Op maandag 8 mei 2023 08:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, gemist in de COS .....![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Marciano - 8 mei 2023.ja gemist , thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 08:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, gemist in de COS .....![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Marciano - 8 mei 2023.hahaha, mompel mompel, cant you feel a brand new day , gaat veel te snel voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
topfilmpje![]()
Jeff ookquote:Op maandag 8 mei 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa Wendy moet ook haar microfoon controleren
Zou er dan toch wat gaan gebeurenquote:Op maandag 8 mei 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
De stem is er druk mee vanmorgen met iedereen te verzoeken hun microfoon te controleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou een mooie verrassing zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 08:30 schreef engine het volgende:
Een eliminatie tijdens een lopende opdracht ziet niemand aankomen
gaat niet gebeuren denk ik , langs de andere kant wel leuk want concrete plannen om op iemand te stemmen zijn er in beide teams nog nietquote:Op maandag 8 mei 2023 08:30 schreef engine het volgende:
Van Eunice?quote:
Fingers crossed.. 🤞quote:Op maandag 8 mei 2023 08:30 schreef engine het volgende:
ik dacht dat JW net zij 220 ze hebben er een gemist die van Isaac de rest heeft het tot nu toe allemaal gehaald. In het filmpjes topic wel te zien wie allemaal al geweest zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
Heeft iemand al enig idee hoeveel geld ze bij elkaar gezongen hebben?
Ooh ja tuurlijk, thnx..quote:Op maandag 8 mei 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik dacht dat JW net zij 220 ze hebben er een gemist die van Isaac de rest heeft het tot nu toe allemaal gehaald. In het filmpjes topic wel te zien wie allemaal al geweest zijn
Dat ze maar flink op haar bek gaatquote:Op maandag 8 mei 2023 08:56 schreef schizolientje het volgende:
Zoe met ongekamde haren op kantoor met Rupert met wie ze weer alles overlegt
Aan wie vraagt ze dat?quote:Op maandag 8 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vraagt of ze Rupert naar boven mag roepen als ze weet wat ze verdiend hebben voor de boodschappen.
Ze zit met Rupert op kantoor te overleggen en dan vraagt ze het hemquote:
Ja te zot voor woordenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze word constant gered door wendy , rupie ,ea
Ooh zo..quote:Op maandag 8 mei 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit met Rupert op kantoor te overleggen en dan vraagt ze het hem
Ze zouden ook gewoon voor half 10 kunnen ontbijtenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Ooh niks aant handje alle glaasjes zijn nu ingeschonken.. kan het lekker op temperatuur komen.... sorry, het is niet goed of het deugd niet...
Eens, ik vind het ook belachelijk dat sommige om 12.00 nog moeten ontbijten.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zouden ook gewoon voor half 10 kunnen ontbijtenwaanzin dat ze de halve dag kunnen ontbijten. Bij mij hadden ze gewoon pech gehad.
net als in de grote boze buitenwereld heb je mensen die gelijk willen eten als ze hun ogen opendoen en mensen die pas heel laat ontbijten (of zelfs helemaal niet)..quote:Op maandag 8 mei 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens, ik vind het ook belachelijk dat sommige om 12.00 nog moeten ontbijten.
Dan komen ze er denk pas achter dat je door zolang niet echt te hoeven denk je best wat afstompt. Ben ook benieuwd wat ze er van makenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk plan.
Lijkt me heerlijk om weer een keer je hersens te moeten gebruiken
Een IQ test is een momentopname dus zoveel waarde zou ik er niet aan hechtenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, maar hij kan ondertussen wel het niveau van de anderen peilen
Een eliminatieopdracht is ook een momentopnamequote:Op maandag 8 mei 2023 09:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een IQ test is een momentopname dus zoveel waarde zou ik er niet aan hechten
Maar daar had je het niet over toch?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Een eliminatieopdracht is ook een momentopname
Dat kan maar voor daar is het ongemakkelijk nu staat er beleg waar lekker de vliegen op dansen en melk die lauw staat te worden en misschien wel wordt weggeflikkerd.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
net als in de grote boze buitenwereld heb je mensen die gelijk willen eten als ze hun ogen opendoen en mensen die pas heel laat ontbijten (of zelfs helemaal niet)..
quote:Op maandag 8 mei 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan maar voor daar is het ongemakkelijk nu staat er beleg waar lekker de vliegen op dansen en melk die lauw staat te worden en misschien wel wordt weggeflikkerd.
nee, ik bedoel het als je het ziet als peiling, sorry als dat niet duidelijk was.quote:
pfffffffffff en maar blijven doordrammen over dat bierquote:Op maandag 8 mei 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Jeff pakt zijn ontbijt in voorlater. Zoë zegt dat zijn ontbijt er van gisteren ook nog ligt.
Ja ik kost het minste zegt hij en hoppa daar gaat hij weer over bier.
Is het laat geworden?quote:
Omdat de FEBO qua spellen verzaaktquote:Op maandag 8 mei 2023 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het laat geworden?
Of om die twee keer dat ze eruit moesten?
quote:Op maandag 8 mei 2023 09:39 schreef ledn81 het volgende:
eigenwijze Erik zegt dat Rob de Nijs vlak voor zijn dood Banger Hart heeft uitgebracht. 8 jaar geleden ofzo.
Sjenet en Sasha zijn het er niet mee eens.
Banger hart is uit 1996
Yep, ik heb ook gegoogeldquote:Op maandag 8 mei 2023 09:39 schreef ledn81 het volgende:
eigenwijze Erik zegt dat Rob de Nijs vlak voor zijn dood Banger Hart heeft uitgebracht. 8 jaar geleden ofzo.
Sjenet en Sasha zijn het er niet mee eens.
Banger hart is uit 1996
Ja vreselijk hequote:Op maandag 8 mei 2023 09:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
pfffffffffff en maar blijven doordrammen over dat bier
Die stelligheid in alles gaat hem nog een keer opbrekenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:43 schreef ledn81 het volgende:
Erik : "Het is geen 25 jaar oud.. echt niet"
2023 - 1996 = klopt 27 jaar
en dan ook nog blijven volhouden dat het niet kloptquote:Op maandag 8 mei 2023 09:41 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben een cd gevonden uit 2007 waar Banger Hart op staat![]()
Erik kijkt toe vanuit de deuropening van het kantoor
Jepquote:Op maandag 8 mei 2023 09:47 schreef ledn81 het volgende:
Rob de Nijs is net uit het ziekenhuis toch?
Kennen ze die niet even voor voor het laatste liedje naar binnen rijden![]()
En dan de camera op Erik zijn snoet
Ja Who else..quote:Op maandag 8 mei 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
"Wil iemand nog een stukje van mijn broodje", vraagt Mirthe.
"Ik lust nog wel een stukje, ,zegt Erik
En dan zet Mirthe haar lege bord op het aanrecht om af te wassen en Erik likt aan zijn vinger en pikt zo de kruimels er af en steekt het in zijn mond..quote:Op maandag 8 mei 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
"Wil iemand nog een stukje van mijn broodje", vraagt Mirthe.
"Ik lust nog wel een stukje, ,zegt Erik
Ik doe dat ook wel eens hoor, het is mijn eigenbord en daarna gaat het in de afwas.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zet Mirthe haar lege bord op het aanrecht om af te wassen en Erik likt aan zijn vinger en pikt zo de kruimels er af en steekt het in zijn mond..
Op zo iemand zit toch geen vrouw te wachten
Dan weet je meteen inderdaad dat je Erik een dergelijke eliminatie moet laten spelen om hem er uit te werkenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef Silves het volgende:
Echt serieus, net als toen bij de opdracht met jaartallen, had hij ook alles fout, en Moira en Janet hadden er een paar goed, maar toch was hij er van overtuigd,,Dammnnn wilde nu zo graag dat deze vraag een eliminatieopdracht was geweest..
Echt een betweter.. niet voor niets dat hij zo goed klikt met JW.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef Silves het volgende:
Echt serieus, net als toen bij de opdracht met jaartallen, had hij ook alles fout, en Moira en Janet hadden er een paar goed, maar toch was hij er van overtuigd,,Dammnnn wilde nu zo graag dat deze vraag een eliminatieopdracht was geweest..
Dat is netjes van Mirthequote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft afwas ontbijt op haar corvee staan.
Mirthe zegt euh helemaal alleen.
Ja, zegt Sas maar het is nooit zo veel.
Mirthe pakt de theedoek en gaat haar helpen.
"Dat is lief", zegt Sas.
En zeker geen vrouw van 25quote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zet Mirthe haar lege bord op het aanrecht om af te wassen en Erik likt aan zijn vinger en pikt zo de kruimels er af en steekt het in zijn mond..
Heel hard weg rennen...quote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doe je dat ook bij anderen?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens hoor, het is mijn eigenbord en daarna gaat het in de afwas.
Je vork gaat in je mond en raakt daarna je bord ook aan.
Wat ik al zeiquote:Op maandag 8 mei 2023 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Daar heeft Erik dan wel gelijk in. Na ongeveer 35 jaar was het wel zijn 1e nr 1 hit
Nadat de single 'Alles Wat Ademt' in 1985 op een tweede plaats is blijven steken, scoort Rob in 1996 eindelijk zijn allereerste nummer 1-hit. Ruim dertig jaar na zijn debuut bereikt hij met het liedje 'Banger Hart' de eerste plaats van de nationale hitlijsten.
Zeker weten, genoeg info voor kamer 5.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je meteen inderdaad dat je Erik een dergelijke eliminatie moet laten spelen om hem er uit te werken
Ik vind Erik met proeven echt tegenvallen hoor.. vaak heeft hij het fout. Net als met de rekensommen ging het ook fout. Je zou denken dat hij dat wel moet kunnen..quote:Op maandag 8 mei 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je meteen inderdaad dat je Erik een dergelijke eliminatie moet laten spelen om hem er uit te werken
Is wel een lief meisje vind ik, heeft ook haar kuren maar dat hebben we allemaal wel.quote:
Dat al helemaal nietquote:
Erik doet vooral of hij veel weetquote:Op maandag 8 mei 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Erik met proeven echt tegenvallen hoor.. vaak heeft hij het fout. Net als met de rekensommen ging het ook fout. Je zou denken dat hij dat wel moet kunnen..
Wat maakt het uit , hij had het fout het nummer is ouderquote:Op maandag 8 mei 2023 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Daar heeft Erik dan wel gelijk in. Na ongeveer 35 jaar was het wel zijn 1e nr 1 hit
Nadat de single 'Alles Wat Ademt' in 1985 op een tweede plaats is blijven steken, scoort Rob in 1996 eindelijk zijn allereerste nummer 1-hit. Ruim dertig jaar na zijn debuut bereikt hij met het liedje 'Banger Hart' de eerste plaats van de nationale hitlijsten.
Die maagd is en van beroep Model is..rond de 45 kilo wegend..kleine tieten en geen dikke kont, dit zijn er maar een paar van zijn lijstje.quote:
Bahquote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Die maagd is en van beroep Model is..rond de 45 kilo wegend..kleine tieten en geen dikke kont, dit zijn er maar een paar van zijn lijstje.
Zo loopt (sluipt) hij altijd.. heel langzaam met zijn handen in zijn zakken en dan ja knikkend. Moet altijd aan zo’n knikkend hondje op de hoedenplank van een auto denken.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vandaag gekozen voor de leraar Duits look. Hij loopt ook rond alsof hij surveilleert bij een proefwerk.
Volgens mij had hij dat gisteren ook al aan als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vandaag gekozen voor de leraar Duits look. Hij loopt ook rond alsof hij surveilleert bij een proefwerk.
Hij is helemaal niet veeleisend.. gelukkig komt hij zelf ook heel dicht bij het schoonheidsideaalquote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Die maagd is en van beroep Model is..rond de 45 kilo wegend..kleine tieten en geen dikke kont, dit zijn er maar een paar van zijn lijstje.
Ik vind het zo'n eigenwijs stuk vreten... bahquote:Op maandag 8 mei 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik doet vooral of hij veel weet
En is zo stellig in zijn antwoorden dat de meesten er niet eens aan durven twijfelen
Die kan binnenkort ook wegquote:Op maandag 8 mei 2023 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n eigenwijs stuk vreten... bah
Het is ook zeker niet mijn favorietquote:Op maandag 8 mei 2023 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n eigenwijs stuk vreten... bah
Hij vind Mirthe een echte potentiële kandidaatquote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik vind alle gesprekken die hij met Sasha heeft altijd ongemakkelijk.
Zou kunnen dat het komt omdat hij haar leuk leuk vindt en omdat Sasha dat ook weet.
Maagd jong en mega dunquote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft Erik aangegeven, een model en een maagd?
quote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 8 mei 2023 10:07 schreef Puzzie het volgende:
Jeff is fan van de muziek en stem van Waylon
Hij zal in een gesprek ooit gezegd hebben dat hij een vrouw als Mirthe of Sasha wel leuk vindt. Hij heeft geen ervaring verder en heeft in dat gesprek waarschijnlijk om zich heen gekeken naar een voorbeeld.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard hebben wij het allemaal helemaal foutquote:Op maandag 8 mei 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal in een gesprek ooit gezegd hebben dat hij een vrouw als Mirthe of Sasha wel leuk vindt. Hij heeft geen ervaring verder en heeft in dat gesprek waarschijnlijk om zich heen gekeken naar een voorbeeld.
Maar zoals zo veel, gaat zoiets een heel eigen leven leiden hier in de COS
Het is letterlijk zo gezegd door Erikquote:Op maandag 8 mei 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal in een gesprek ooit gezegd hebben dat hij een vrouw als Mirthe of Sasha wel leuk vindt. Hij heeft geen ervaring verder en heeft in dat gesprek waarschijnlijk om zich heen gekeken naar een voorbeeld.
Maar zoals zo veel, gaat zoiets een heel eigen leven leiden hier in de COS
Heeft geen zinquote:Op maandag 8 mei 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is letterlijk zo gezegd door Erik
Maar goed
Laat maar
Overalquote:Op maandag 8 mei 2023 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Klopt !
Nou ja regio Rotterdam wel.
Hier ookquote:Op maandag 8 mei 2023 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Klopt !
Nou ja regio Rotterdam wel.
Moet niet. Dat is zijn voorkeur. We hebben toch allemaal een type waar we op vallen..quote:Op maandag 8 mei 2023 10:05 schreef lojanda het volgende:
[..]En dan moet ze ook nog heel slank zijn kleine borsten en hele kleine billen hebben.
Neequote:Op maandag 8 mei 2023 10:16 schreef engine het volgende:
[..]
Moet niet. Dat is zijn voorkeur. We hebben toch allemaal een type waar we op vallen..
Ja, over het algemeen wel, zou mooi zijn als we allemaal op dezelfde types vallen.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:16 schreef engine het volgende:
[..]
Moet niet. Dat is zijn voorkeur. We hebben toch allemaal een type waar we op vallen..
13 meiquote:Op maandag 8 mei 2023 10:19 schreef Puzzie het volgende:
Wanneer is het songfestival van Erik en Mirthe eigenlijk?
Prima uitleg.quote:
ik ook nietquote:Op maandag 8 mei 2023 10:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja hoeft niet maar enkel het woordje nee kan ik niet zoveel mee.quote:
Ik denk dat het daar juist vaak misgaatquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 10:37 schreef spapaars het volgende:
Is er 1 daar die hem heeft voorgelogen dat hij kan zingen?
nee, maar een aantal heeft wel toegezegd om mee te doen aan het Songfestival evenementquote:Op maandag 8 mei 2023 10:37 schreef spapaars het volgende:
Is er 1 daar die hem heeft voorgelogen dat hij kan zingen?
Dat avondje gegarandeerd lachen wil ik niet missenquote:Op maandag 8 mei 2023 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, maar een aantal heeft wel toegezegd om mee te doen aan het Songfestival evenementEn dus liedjes uitgezocht die ze willen gaan doen
als het maar smaaktquote:Op maandag 8 mei 2023 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is erg.. ERG.... aan het genieten van een broodje pindakaas met hagelslag.
Waarschijnlijk onder de kussens 😉quote:Op maandag 8 mei 2023 10:48 schreef Frummelie het volgende:
Ooh het peukendraaiding weg.. gatver tussen de vuilnis struinen..
Misschien dat lolbroek Ice die eens kan verstoppen.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:50 schreef cinsan het volgende:
klikker om peuken te maken mag van mij nog effe spoorloos blijven , krijgen we leuke streams
Nou die heeft altijd van die humoristische grappen en grollen...quote:Op maandag 8 mei 2023 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat lolbroek Ice die eens kan verstoppen.
Vies kindquote:Op maandag 8 mei 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
Wat toevallig dat Zoe nu net haar haartjes gaat doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ze toch op kantoor doen + haar hoofd in een emmer make-up?quote:Op maandag 8 mei 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Als Isaac er is zie je Zoe ook.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Iets met 'achter de ellebogen'...quote:Op maandag 8 mei 2023 11:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat is er gebeurd dat Zoë ineens aardig doet tegen Jeff ?
Nopequote:Op maandag 8 mei 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is nog niet geweest met zingen, toch?
Het klinkt voor geen meterquote:Op maandag 8 mei 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat is geen zingen maar een poging tot playbacken...
Nee hoor hij deed zijn bestquote:Op maandag 8 mei 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet...dus Ima kost weer geld...
Alleen op stream 1 was het te horenquote:Op maandag 8 mei 2023 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde gewoon de band, zijn stem was niet te horen.
Ik heb zijn stem toch duidelijk gehoord, maar je kan van hem niet verwachten dat hij ook nog in perfect Italiaans zingtquote:Op maandag 8 mei 2023 11:12 schreef Lovely het volgende:
Ik hoorde hem wel zingen, maar echt duidelijk niet.
Is wel lastig jaquote:Op maandag 8 mei 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zijn stem toch duidelijk gehoord, maar je kan van hem niet verwachten dat hij ook nog in perfect Italiaans zingt
verwacht ik welquote:Op maandag 8 mei 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zijn stem toch duidelijk gehoord, maar je kan van hem niet verwachten dat hij ook nog in perfect Italiaans zingt
duidelijk hoorbaarquote:Op maandag 8 mei 2023 11:15 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 (met een stukje 2 ertussendoor) waar je hem wel hoort zingen
https://streamable.com/e2qg67
[ afbeelding ]
Misschien hebben naar de verkeerde stream gekekenquote:Op maandag 8 mei 2023 11:15 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 (met een stukje 2 ertussendoor) waar je hem wel hoort zingen
https://streamable.com/e2qg67
[ afbeelding ]
denk het welquote:Op maandag 8 mei 2023 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien hebben naar de verkeerde stream gekeken
Ligt er maar net aan welk nummer op zijn geboortedatum nummer 1 stond.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is bang dat hij een truttenkutnummer krijgt... die kans is groot aanwezig...
Ja op 2 hoor je het nooit goed.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien hebben naar de verkeerde stream gekeken
Ja uiteraard..quote:Op maandag 8 mei 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk nummer op zijn geboortedatum nummer 1 stond.
En ipv ff naar de andere stream gaan wordt er meteen geroepen dat hij niet zongquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is bang dat hij een truttenkutnummer krijgt... die kans is groot aanwezig...
Red Hot Chili Peppers - Under the Bridgequote:Op maandag 8 mei 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk nummer op zijn geboortedatum nummer 1 stond.
Jeff heeft geluk 🍀quote:Op maandag 8 mei 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge
Fan maar niet van dat nummer, wel een nummer voor Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Vind het niet slecht, maar de Peppers hebben absoluut beter materiaal dan datquote:Op maandag 8 mei 2023 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fan maar niet van dat nummer, wel een nummer voor Jeff
ja maar het is geen theemutsnummer waar hij 'bang' voor is. het is geen 'paard in de gang' of zo niveauquote:Op maandag 8 mei 2023 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het niet slecht, maar de Peppers hebben absoluut beter materiaal dan dat
Thnx geen truttenkutnummer dus..quote:Op maandag 8 mei 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Echt welquote:Op maandag 8 mei 2023 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yep, doe maar How Long...quote:Op maandag 8 mei 2023 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |