SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een werk weer, dank je ....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:39 schreef Hoempah het volgende:
06/08-05-23 | stream 2 | verdienopdracht: geboortedatum nr 1 hit karaoke - compleet [01 uur 33 min 46 sec]
[ link | afbeelding ]
Helaas, even gezocht in mijn opnames, maar ik had de tuinstreams op stream 1 ....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:11 schreef engine het volgende:
Heeft er iemand een filmpje van Mirthe die aan het oefenen is met haar liedje![]()
Was rond kwart voor vijf gisteren middag.
Helaas pindakaas (met hagelslagquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas, even gezocht in mijn opnames, maar ik had de tuinstreams op stream 1 ....
Jammer, mooi waardeloos ... ik kon de afgelopen week slechts één stream opnemen, was ook kut ...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie het interesseert. Bij mij heeft het internet de hele dag af en toe gewerkt en na een paar keer de streams weer starten op afstand heb ik ze uiteindelijk maar uitgelaten. Er zullen vandaag dus geen filmpjes van de ochtend, middag en deel avond zijn van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stemming 500 Euro per persoon stream 2 - 11 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |