Ik doe dat ook wel eens hoor, het is mijn eigenbord en daarna gaat het in de afwas.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zet Mirthe haar lege bord op het aanrecht om af te wassen en Erik likt aan zijn vinger en pikt zo de kruimels er af en steekt het in zijn mond..
Op zo iemand zit toch geen vrouw te wachten
Dan weet je meteen inderdaad dat je Erik een dergelijke eliminatie moet laten spelen om hem er uit te werkenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef Silves het volgende:
Echt serieus, net als toen bij de opdracht met jaartallen, had hij ook alles fout, en Moira en Janet hadden er een paar goed, maar toch was hij er van overtuigd,,Dammnnn wilde nu zo graag dat deze vraag een eliminatieopdracht was geweest..
Echt een betweter.. niet voor niets dat hij zo goed klikt met JW.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef Silves het volgende:
Echt serieus, net als toen bij de opdracht met jaartallen, had hij ook alles fout, en Moira en Janet hadden er een paar goed, maar toch was hij er van overtuigd,,Dammnnn wilde nu zo graag dat deze vraag een eliminatieopdracht was geweest..
Dat is netjes van Mirthequote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft afwas ontbijt op haar corvee staan.
Mirthe zegt euh helemaal alleen.
Ja, zegt Sas maar het is nooit zo veel.
Mirthe pakt de theedoek en gaat haar helpen.
"Dat is lief", zegt Sas.
En zeker geen vrouw van 25quote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zet Mirthe haar lege bord op het aanrecht om af te wassen en Erik likt aan zijn vinger en pikt zo de kruimels er af en steekt het in zijn mond..
Heel hard weg rennen...quote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doe je dat ook bij anderen?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens hoor, het is mijn eigenbord en daarna gaat het in de afwas.
Je vork gaat in je mond en raakt daarna je bord ook aan.
Wat ik al zeiquote:Op maandag 8 mei 2023 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Daar heeft Erik dan wel gelijk in. Na ongeveer 35 jaar was het wel zijn 1e nr 1 hit
Nadat de single 'Alles Wat Ademt' in 1985 op een tweede plaats is blijven steken, scoort Rob in 1996 eindelijk zijn allereerste nummer 1-hit. Ruim dertig jaar na zijn debuut bereikt hij met het liedje 'Banger Hart' de eerste plaats van de nationale hitlijsten.
Zeker weten, genoeg info voor kamer 5.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je meteen inderdaad dat je Erik een dergelijke eliminatie moet laten spelen om hem er uit te werken
Ik vind Erik met proeven echt tegenvallen hoor.. vaak heeft hij het fout. Net als met de rekensommen ging het ook fout. Je zou denken dat hij dat wel moet kunnen..quote:Op maandag 8 mei 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je meteen inderdaad dat je Erik een dergelijke eliminatie moet laten spelen om hem er uit te werken
Is wel een lief meisje vind ik, heeft ook haar kuren maar dat hebben we allemaal wel.quote:
Dat al helemaal nietquote:
Erik doet vooral of hij veel weetquote:Op maandag 8 mei 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Erik met proeven echt tegenvallen hoor.. vaak heeft hij het fout. Net als met de rekensommen ging het ook fout. Je zou denken dat hij dat wel moet kunnen..
Wat maakt het uit , hij had het fout het nummer is ouderquote:Op maandag 8 mei 2023 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Daar heeft Erik dan wel gelijk in. Na ongeveer 35 jaar was het wel zijn 1e nr 1 hit
Nadat de single 'Alles Wat Ademt' in 1985 op een tweede plaats is blijven steken, scoort Rob in 1996 eindelijk zijn allereerste nummer 1-hit. Ruim dertig jaar na zijn debuut bereikt hij met het liedje 'Banger Hart' de eerste plaats van de nationale hitlijsten.
Die maagd is en van beroep Model is..rond de 45 kilo wegend..kleine tieten en geen dikke kont, dit zijn er maar een paar van zijn lijstje.quote:
Bahquote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Die maagd is en van beroep Model is..rond de 45 kilo wegend..kleine tieten en geen dikke kont, dit zijn er maar een paar van zijn lijstje.
Zo loopt (sluipt) hij altijd.. heel langzaam met zijn handen in zijn zakken en dan ja knikkend. Moet altijd aan zo’n knikkend hondje op de hoedenplank van een auto denken.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vandaag gekozen voor de leraar Duits look. Hij loopt ook rond alsof hij surveilleert bij een proefwerk.
Volgens mij had hij dat gisteren ook al aan als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft vandaag gekozen voor de leraar Duits look. Hij loopt ook rond alsof hij surveilleert bij een proefwerk.
Hij is helemaal niet veeleisend.. gelukkig komt hij zelf ook heel dicht bij het schoonheidsideaalquote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Die maagd is en van beroep Model is..rond de 45 kilo wegend..kleine tieten en geen dikke kont, dit zijn er maar een paar van zijn lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |