Te druk met vieren van P4.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:49 schreef fietsie het volgende:
Heeft Toto Wolff al een persbericht uit doen gaan met insinuaties over een niet-legale RB19 of Budget overschrijdingen of andere niet race-gerelateerde afleiding?
Schumacher is pas 17 jaar geleden met pensioen gegaan.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:50 schreef Refragmental het volgende:
Verstappen is toch wel echt een legendarische racer. Zoiets hebben we al 20 jaar niet meer meegemaakt!
Maar die buitenom actie van Max dan, helemaal aan het einde, als hij er ECHT voorbij is gegaan?quote:Op zondag 7 mei 2023 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zat er al voor?
Perez had niet genoeg gif?
Viel allemaal wel mee
Fuck ik voel me oud.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schumacher is pas 17 jaar geleden met pensioen gegaan.
quote:Op zondag 7 mei 2023 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max wordt vanavond verwend door Angela dus.
quote:Op zondag 7 mei 2023 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was niet heel memorabel.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat Perez gewoon blij moet zijn dat hij tweede wordt.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
Deze race laat toch wel weer zien dat Max de beste van de wereld is.
Nog gunstig voor Gasly mss?quote:
Yuki laat wat anders zien.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar die buitenom actie van Max dan, helemaal aan het einde, als hij er ECHT voorbij is gegaan?
Als je z'n jaren na Ferrari niet meetelt wel Nattekrant.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yuki is dit jaar lekker bezigquote:Op zondag 7 mei 2023 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Door Tsunoda ziet dat gepruts van De Vries er nog erger uit.
Daarna weer teruggekomen dus uiteindelijk pas 11 jaar met pensioen.quote:
Kelly Piquet zoekt contact met Los Zetasquote:Op zondag 7 mei 2023 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max wordt vanavond verwend door Angela dus.
zoals het hoortquote:Op zondag 7 mei 2023 22:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez wordt wel eventjes heel hard op zijn plek gezet zeg.
Hij heeft niet echt van zijn pensioen kunnen genietenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daarna weer teruggekomen dus uiteindelijk pas 11 jaar met pensioen.
Bijna een seconde nu.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
"Hey Max, Perez denkt dat je het moeilijk hebt"
"Ow, dan rijd ik gewoon de volgende sector een halve seconde bij hem weg"
INhalen was hier nooit het probleem.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:54 schreef Rianne84 het volgende:
Toch mooie inhaalacties gezien op een track waar je niet kunt inhalen
Had een paar leuke races begin 2022 maar verder is het ook niet veel.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas laat de deur zo ver open staan dat daar 3 vrachtwagens tussen pasten
Ik op de bank.quote:
Ja F1TV loopt vandaag veel achter heb ik het ideequote:
Puntje extraquote:
LOL. Beide rijders verplicht op andere compound laten startenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Al met al positief verrast vandaag. Kunnen teams voortaan niet elke keer op de meest uiteenlopende strategieën staan bij de start? Maakt races veel leuker.
Niet alleen RB, maar de hele grid was een grote regenboog bij de start. Norris startte zelfs op rood.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:55 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL. Beide rijders verplicht op andere compound laten starten
Ik in een stoel.quote:
#Blessedquote:Op zondag 7 mei 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet alleen RB, maar de hele grid was een grote regenboog bij de start. Norris startte zelfs op rood.
Wie is er kampioen?quote:
de Vriesquote:
Alleen wie op welke is nog onduidelijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari toch nog 5 & 6, had ik niet meer verwacht
nobody cares, denk ikquote:Op zondag 7 mei 2023 22:57 schreef DX11 het volgende:
Ik vind het trouwens wel vrij bizar dat er op 1 bocht van de baan maar 1 politie auto zonder verdere barrières staat tussen circuit en de actieve snelweg. Als iemand kwaad wil kunnen ze vrij makkelijk de baan op.
Ik was eergisteren jarig, je loopt wat achterquote:
Volgens mij lees je niet helemaal goedquote:Op zondag 7 mei 2023 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was eergisteren jarig, je loopt wat achter
Nee, Hamilton was Leclerc al voorbij toen jullie allemaal reageerden op Russell.quote:
Komt hard.quote:
Kost hem teveelquote:
Beetje riskant als El Plan in je spiegels opduikt toch?quote:
jijquote:Op zondag 7 mei 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Hamilton was Leclerc al voorbij toen jullie allemaal reageerden op Russell.
Denk een net te klein gat tot Alonsoquote:
Zou RB dat willen, als team?quote:
Wat ik echt niet relax vind qua plezier om te kijkenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
RB is heel het veld overhoop aan het rijden momenteel.
Vettel, Ricciardoquote:
Ik weet uiteraard wat hij bedoelde, maarquote:
Saai.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:01 schreef Type-R het volgende:
Max is de nieuwe Hamilton. Kan achteraan starten - wint toch wel.
Kan je er vanuit gaan dat het snel gaatquote:
Absoluutquote:Op zondag 7 mei 2023 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit gaat wel echt de boeken in als één van z'n grootste overwinningen.
Nee, dat was die van Hongarije vorig jaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou mag Hamilton dat doen en hij kan het niet. Dat zegt ook wat.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:01 schreef beantherio het volgende:
Het is mooi dat Max zoveel wint maar de races waren leuker toen ie met een mindere auto Hamilton moest bevechten.
Vond Abu Dhabi 2021 toch erg leukquote:Op zondag 7 mei 2023 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Top 20 ja.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij rijdt sneller dan zijn schaduw ....quote:Op zondag 7 mei 2023 23:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Verstappen zelfs te snel om te finishen
Nee geen polequote:
2022.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:04 schreef D. het volgende:
Alle rijders over de eindstreep. Iemand een idee wanneer dit voor het laatst voor kwam?
Dat moet in je aard liggen.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgen werken.
2 minuten geleden.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:04 schreef D. het volgende:
Alle rijders over de eindstreep. Iemand een idee wanneer dit voor het laatst voor kwam?
Niet iedereen kan morgen in zijn tuinstoel Schultenbrâu klappenquote:
Ik ook begin 8.30. Ga nooit voor 0.00 slapenquote:Op zondag 7 mei 2023 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgen werken.
Die gaat dat dit jaar wel kwijt raken die plek 5quote:Op zondag 7 mei 2023 23:06 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 38. Nog steeds plek 6 op de all-time lijst. Senna op 5 heeft er 41.
Imolagenotquote:Op zondag 7 mei 2023 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was weer leuk mensen.
Tot over 2 weken (12 dagen eigenlijk)
Zat even te kijken net, spa 2021.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:04 schreef D. het volgende:
Jos?quote:
Toch wel leuk om de evolutie van een 'toekomstige'' legende mee te maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:06 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 38. Nog steeds plek 6 op de all-time lijst. Senna op 5 heeft er 41.
Wie staan er boven dan? Hamilton, Schumacher, Vettel en Alonso?quote:Op zondag 7 mei 2023 23:06 schreef beantherio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |