Ik had haar meer afgestreept na die militaire opdracht, maar toen ze zeiden dat het 6/20 was was ik wel overtuigd dat Commy de mol was.quote:
Ik bedoelde een rap maken over de aflevering van Expeditie Robinson in Eilandoraat elke week.quote:
Eigenlijk wees veel deze aflevering erop dat ze de mol was, ook het moment voor het groene scherm waar ze de mol op het scherm projecteerden.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had haar meer afgestreept na die militaire opdracht, maar toen ze zeiden dat het 6/20 was was ik wel overtuigd dat Commy de mol was.
Ik vond donderdag ook perfect, ineens een geweldig programma doordeweeks...quote:Op zondag 7 mei 2023 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Eens! Alles is superieurmet uitzondering van het onderuitschoppen van een fundament van het spelconcept imo
En denk dat het bij NL zeker met BN’ers te maken heeft. Maar onze seizoenen waren ook nog een stuk beter toen ze nog op de donderdagavond werden uitgezonden en er niet zo gecaterd werd naar de zaterdag-familie-kijkers.
Hoe bedoel je dat? Dat doen ze toch altijdquote:Op zondag 7 mei 2023 21:21 schreef Koen66 het volgende:
jammer dat ze een hele aflevering gaan stagen om de mol heen
Weet niet wat de precieze zin is, die teksten veranderen ook per presentator, maar het is wel vaker ter sprake gekomen in het programma of door de makers afaikquote:Op zondag 7 mei 2023 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is de zin in Nederland niet iets in de trant van "alleen de mol
[..]
Nope. Vorige week gaven ze al aan dat het de laatste was.
eigenlijk verwachtte ik nog een reclameblok net voor de ontknopingquote:Op zondag 7 mei 2023 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
En ook heerlijk dat deze laatste aflevering gewoon een reguliere spelaflevering was INCLUSIEF ontknoping.
In Nederland wordt het uitgemolken en te lang uitgesteld, vervelend kijken...
Dat doen ze elk jaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
Maar hebben ze nu echt een hele bioscoop gereserveerd om in tig zalen deze aflevering te laten zien?
Ook een beetje een domper of zo?
Het live-event eromheen is zo ook veel leuker. Gewoon samen kijken en daar alle bubbels omheen. En volgende week lekker reacties en molacties.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
En ook heerlijk dat deze laatste aflevering gewoon een reguliere spelaflevering was INCLUSIEF ontknoping.
In Nederland wordt het uitgemolken en te lang uitgesteld, vervelend kijken...
Absoluut, maar ze heeft ook wel een paar keer gegundquote:Op zondag 7 mei 2023 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk wees veel deze aflevering erop dat ze de mol was, ook het moment voor het groene scherm waar ze de mol op het scherm projecteerden.
@PicoMMP Hoe was het ?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
Maar hebben ze nu echt een hele bioscoop gereserveerd om in tig zalen deze aflevering te laten zien?
Ook een beetje een domper of zo?
Heel veel meer kunnen we er ook niet meer mee doenquote:Op zondag 7 mei 2023 21:45 schreef Meke het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik vind het enerzijds echt heel stom dat de Mol een rood scherm heeft gehad, maar blijkbaar valt dit toch binnen de regels van het spel. Ik ben geneigd het maar gewoon te accepteren en te laten gaan
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:45 schreef Meke het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik vind het enerzijds echt heel stom dat de Mol een rood scherm heeft gehad, maar blijkbaar valt dit toch binnen de regels van het spel. Ik ben geneigd het maar gewoon te accepteren en te laten gaan
Dit idd, het ff (of misschien later ook nog) stom vinden en weer doorquote:Op zondag 7 mei 2023 21:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
Heel veel meer kunnen we er ook niet meer mee doen
Maar dat is toch het hele spel?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
En hoe moet Leïla zich voelen, of Lieselot, die door de krokodillentranen van Commy uiteindelijk tóch helpt. Man man
Dat zelfs die premier erbij is?quote:
Ja, of als Leila (of welke kandidaat dan ook) net iets minder dan 6/20 goed had en daarmee het rode scherm kreeg, en met de herkansingsvragen meer dan 6/20 goed had. Dan was Commy daadwerkelijk de slechtste, maar wegsturen kan niet. Deze opdracht was hoe dan ook volledig gescript voor de mol.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
Heel veel meer kunnen we er ook niet meer mee doenHet is meer dat dit zo'n potentieel glijdende schaal creëert. Want waar ligt de grens? En met hoeveel voorkennis heeft Commy dit gedaan? Wist zijn hoeveel vragen de één na slechtste goed had, om zo, met in elk geval haar eigen foto, altijd beter uit te komen? Hadden ze haar een groen scherm gegeven als ze bijvoorbeeld éigenlijk niet genoeg extra vragen had bemachtigd?
En hoe moet Leïla zich voelen, of Lieselot, die door de krokodillentranen van Commy uiteindelijk tóch helpt. Man man
Daar had ik nog niet over nagedacht maar dat is ook nog weer zoquote:Op zondag 7 mei 2023 21:57 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja, of als Leila (of welke kandidaat dan ook) net iets minder dan 6/20 goed had en daarmee het rode scherm kreeg, en met de herkansingsvragen meer dan 6/20 goed had. Dan was Commy daadwerkelijk de slechtste, maar wegsturen kan niet. Deze opdracht was hoe dan ook volledig gescript voor de mol.
Jammer, want dat had dit programma echt niet nodig.
Comfort zal wel te horen hebben gekregen hoeveel de slechtste kandidaat er juist had en zal dan zelf wel hebben mogen bepalen wat ze daarmee ging doen. Er zijn zat gescripte opdrachten waar de mol voorkennis had en middelen kreeg om te saboteren.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:57 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja, of als Leila (of welke kandidaat dan ook) net iets minder dan 6/20 goed had en daarmee het rode scherm kreeg, en met de herkansingsvragen meer dan 6/20 goed had. Dan was Commy daadwerkelijk de slechtste, maar wegsturen kan niet. Deze opdracht was hoe dan ook volledig gescript voor de mol.
Jammer, want dat had dit programma echt niet nodig.
nee, bedoel de neppe aflevering met het rode scherm inderdaad.quote:
Ook Lancelot, die ik in het begin echt een grote kwal vond, heeft bij de laatste afleveringen mijn sympathie gekregen. Dat doen ze heel goed.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Oke, niet verwacht... Commy toch de mol. Vind het jammer van de Delorean-opdracht.
Verder denk ik dat ze wel toffe dingen heeft gedaan. Benieuwd naar volgende week!
En de sfeer van de Belgische Mol is gewoon heel erg fijn, veel humor en wat een leuke mensen altijd!
Zou het komen omdat wij het nog steeds met BN'ers moeten doen?
Plus de manier van filmen en het type opdrachten, groot fan hier!
Heel erg leuk! Wel druk, maar prima te doen. In de reclame kon je gewoon naar de wc, daar liep ik wat oud kandidaten en Ruben tegen het lijf. Ze namen de tijd om een fotootje te maken en waren heel relaxed.quote:
je bedoelt in het algemeen of alleen die in Antwerpen?quote:Op zondag 7 mei 2023 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is Kinepolis trouwens een verademing vergeleken met Pathe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |