SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag er gespoiled worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, dat was helemaal vreemd. Lieselot had veel invloed op het spel.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo verdiende Lancelot 5k. Toos had 5k kunnen verdienen door de vrijstelling te pakken
smakelijk Moiraquote:Op zondag 7 mei 2023 21:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja haha eigenlijk wel. Ineens tellen dan de testresultaten van de mol wel mee omdat het ze goed uit komt voor een opdracht, meh.
Denk trouwens dat Commy minder vragen goed had dan de 6 van de mol, vreet m’n schoen op als zij ‘t is
Het boeit mij verder zeer weinig hoor. Ik heb het er nu enkel over omdat jullie het erover hadden.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valt me trouwens wel op dat ik vooral hier problemen lees met dat "de mol had een rood scherm" gedoe, heb er in Vlaanderen weinig over gehoord/gelezen (zowel bij de gewone media, de sociale media en de fans in mijn eigen omgeving)
Toen ze er terug in kwam, is ze bij mij juist zwaar gestegen als verdachte. Juist omdat ik het een twist vind die 100% in het verlengde ligt van wat deze makers zouden doen. Je had het jaar dat er nog geen mol was en die nog moest aangeduid worden, je had het jaar met de reserven waarbij er iemand werd vervangen in de eerste aflevering (en dat kon ook de mol zijn) en je hebt nu het jaar met de mol met het rode scherm. Ik vind die twist allemaal gelijkwaardig.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef BobW het volgende:
Tot het rode scherm vond ik haar echt verdacht, maar toen helemaal afgestreept.
En terecht vind ik, toch jammer die fake twist
Ik niet hoor.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Al die frustratie over de Delorean opdracht
Ik denk dat het in de jaren dat het bij ons doorliep ook vooral is gaan spelen dat de mol geen rood scherm kan krijgen en diens testvragen nooit meetellen. Ook wel eens genoemd door de makers afaik. Dat is daar alleen ooit het spelconcept geweest maar verder nooit nogmaals aangestipt sinds ze weer begonnen.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valt me trouwens wel op dat ik vooral hier problemen lees met dat "de mol had een rood scherm" gedoe, heb er in Vlaanderen weinig over gehoord/gelezen (zowel bij de gewone media, de sociale media en de fans in mijn eigen omgeving)
Zing een liedje voor me Frans…quote:Op zondag 7 mei 2023 21:26 schreef Cirilico het volgende:
Deed Lange Frans dit niet na Expeditie Robinson, zo'n rapje?
Prachtig inderdaad hoe ze dit doen. 0 punten in de prono dit keer.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:21 schreef Moira het volgende:
Ik hou er wel van hoe de Vlaamse versie me altijd zo kan verbazenzo vaak al tot aan de laatste aflevering finaal fout gezeten
Erg leuke mensen inderdaad en ook erg goed in beeld gebracht. Weet niet of ik WIDM nog wel kan kijken nuquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Oke, niet verwacht... Commy toch de mol. Vind het jammer van de Delorean-opdracht.
Verder denk ik dat ze wel toffe dingen heeft gedaan. Benieuwd naar volgende week!
En de sfeer van de Belgische Mol is gewoon heel erg fijn, veel humor en wat een leuke mensen altijd!
Zou het komen omdat wij het nog steeds met BN'ers moeten doen?
Plus de manier van filmen en het type opdrachten, groot fan hier!
Ik heb geloof ik punten voor Toos als verliezerquote:Op zondag 7 mei 2023 21:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Prachting inderdaad hoe ze dit doen. 0 punten in de prono dit keer.
En wat een leuk mens is Commy.
ik blijf widm volgenquote:Op zondag 7 mei 2023 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Erg leuke mensen inderdaad en ook erg goed in beeld gebracht. Weet niet of ik WIDM nog wel kan kijken nu
Ik was er ook een beetje bang voor, zeker omdat ze alle kinderfoto's die ze moest gokken fout had. Dat was wel typisch.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen ze er terug in kwam, is ze bij mij juist zwaar gestegen als verdachte. Juist omdat ik het een twist vind die 100% in het verlengde ligt van wat deze makers zouden doen. Je had het jaar dat er nog geen mol was en die nog moest aangeduid worden, je had het jaar met de reserven waarbij er iemand werd vervangen in de eerste aflevering (en dat kon ook de mol zijn) en je hebt nu het jaar met de mol met het rode scherm. Ik vind die twist allemaal gelijkwaardig.
Nope. Vorige week gaven ze al aan dat het de laatste was.quote:
Eens! Alles is superieurquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Oke, niet verwacht... Commy toch de mol. Vind het jammer van de Delorean-opdracht.
Verder denk ik dat ze wel toffe dingen heeft gedaan. Benieuwd naar volgende week!
En de sfeer van de Belgische Mol is gewoon heel erg fijn, veel humor en wat een leuke mensen altijd!
Zou het komen omdat wij het nog steeds met BN'ers moeten doen?
Plus de manier van filmen en het type opdrachten, groot fan hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |