Ben ik het niet mee eens, maar goed, ieder zijn visie.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je die kans voor legt, moet ook de mol een kans krijgen, anders kun je spelers uitsluiten puur op een opdracht.
En @Moira die haar schoen op eet.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ha, dit wordt genieten van de reacties hier.
Je weet dat de mol dat kan gaan doen, dat is dan gewoon een risico dat je moet incalculeren. En uiteindelijk is de zwakste kandidaat alsnog gewoon vertrokken.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, maar goed, ieder zijn visie.
Wat betreft de auto-opdracht klopt dat sowieso niet. Want je geeft de kandidaten geen kans, alleen de Mol. Dat is het hele punt.
6/20 is geen hele slechte score.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, maar goed, ieder zijn visie.
Wat betreft de auto-opdracht klopt dat sowieso niet. Want je geeft de kandidaten geen kans, alleen de Mol. Dat is het hele punt.
Om ff een fout woord te gebruiken, ik vind die mogelijkheid hartstikke achterlijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je weet dat de mol dat kan gaan doen, dat is dan gewoon een risico dat je moet incalculeren. En uiteindelijk is de zwakste kandidaat alsnog gewoon vertrokken.
Ik ook, die hele opdracht was gewoon fake.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Om ff een fout woord te gebruiken, ik vind die mogelijkheid hartstikke achterlijk.
Enfin. Ontopic.
Of Lancelot de pasvragen.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
dan is het wel echt een absurde actie van Toos om de vrijstelling niet te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |