Dikke vetklepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met het middageten patat gehad, dus nu gewoon een broodje.
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.quote:
verbrandquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.
Ligt eraan wat je erbij hadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was bezig met een verhuizing, was om 7:00 al in de weer, kan prima als je het direct weer verbrand.
quote:
Heerlijk man, alleen niet te vaak.quote:
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.quote:
Wat is jouw favoriete snack Niels?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik uit het hele assortiment van een snackbar kan kiezen, dan bungelt de frikandel toch wel ergens onderaan.
Toch gewoon de kroket denk ik.quote:
Ook lekker ja, volgende keer maar weer eens nemen met wat mosterd.quote:
Precies, dat is hemels voer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook lekker ja, volgende keer maar weer eens nemen met wat mosterd.
4 or 5?quote:
Ik zou eerst eens op de Engelse versie van die link klikken.quote:
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?quote:
Ik dacht water tochquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?
Dat was een goed idee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens op de Engelse versie van die link klikken.
Wilson uit Cast Away weet het waarschijnlijk.quote:
Ik ga NU Cast Away kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilson uit Cast Away weet het waarschijnlijk.
En?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was een goed idee.
Ik zit mobiel en krijg dan niet de andere talen.
Ik klik ff op desktop versie.
Braaf.quote:
Gelukt.quote:
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mickey, we weten hier niet of er lucht of zand in een bal zit. Wat was je verwachtingspatroon eigenlijk toen je op 'invoeren' klikte?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpen
Goed gedaan maatjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelukt.
Categorie 4.
5 bestaat helemaal niet ik bedoelde 3 of 4 maar was weer te lui
[..]
Dat er wellicht 1 helder genoeg licht hier rondhangt die me wel kon helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |