We konden jouw antwoord al invullen voor het topic geopend was, ook knapquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord al gegeven voor je de vraag stelde, best knap
Je kan in ieder geval niet zeggen dat ik hypocriet ben.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:58 schreef Sked het volgende:
[..]
We konden jouw antwoord al invullen voor het topic geopend was, ook knap
Dat was vast een heel lekker drankje.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
SPECTAKEL!! Mooie race altijd dit, zo rond de jachthaven van Miami. Geeft toch steeds weer dat nostalgische gevoel van Miami Vice.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
SPECTAKEL!! Mooie race altijd dit, zo rond de jachthaven van Miami. Geeft toch steeds weer dat nostalgische gevoel van Miami Vice.
Welk achterlijk gedoe?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ze willen dat achterlijke gedoe wat ze in Austin deden een paar jaar terug voor de race weer doen
De introductie van de coureurs. Volgens mij is het woord cringe op die dag uitgevonden.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je dat nog ergens kijken Miami Vice? Lijkt me wel weer eens leuk.
Eenzelfde soort optocht, maar met die overdreven Amerikaanse onzin eromheen. Zo lastig is dat nietquote:
quote:Red Bull have unveiled the first of three fan-designed liveries for the 2023 season as the team prepare to dazzle the crowds at the Miami International Autodrome this weekend.
quote:After thousands of entries, graphic design student Martina Andriano was chosen as the winner, with her creation adding flashes of pink, blue and purple to Red Bull’s traditional colour scheme.
wordt weer genieten iddquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hé, ik dacht dat ze echt water hadden dit jaarquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wordt weer genieten idd
https://nl.motorsport.com(...)-terugkeer/10376130/
heeft Rtl 9 niet eens een keer zon blokje oudere series uitgezonden vorig jaar? A-team, Airwolf, Magnum PI (de Tom Selleck versie) en volgens mij ook een paar Miami Vice afleveringen uit seizoen 1quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je dat nog ergens kijken Miami Vice? Lijkt me wel weer eens leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:38 schreef THEFXR het volgende:
Miami gaat niet door wegens hevige regenval en wolkbreuken , hier een foto van mijn Miami contact
[ afbeelding ]Inters erop en gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
well done, my friendquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het beeld is van een maand geleden, toen er een hevige regenval was.
https://www.express.co.uk(...)vily-flooded-F1-news
Of scheepskistquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max is op een jetski waarschijnlijk ook verreweg de snelste.
Baku heeft nooit goede races opgeleverd, er waren nu alleen ook geen crashes om het boeiend te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Was bij Baku ook een unaniem groot succes…
Boomer gespot.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
20.00 maar dan ben ik snachts een beetje wakker
Hopelijk kappen ze eens met die neppe stratencircuits en gaan ze weer op echte circuits racen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:12 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk veranderen ze de locatie maar de boulevard want Miami GENOT.
Miami Vice, Dexter, Driver en Bad Boys hebben die locatie helemaal op de kaart gezet![]()
Rondrijden op een parkeerplaats van een stadion![]()
Oh dat is waar. Laten ze maar lekker terug gaan naar Duitsland, Portugal, Zuid-Afrika, Maleisië en Frankrijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk kappen ze eens met die neppe stratencircuits en gaan ze weer op echte circuits racen.
Dat krijg je met Amerikanen aan het roer, die zijn van oudsher alleen maar stratenraces gewend.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk kappen ze eens met die neppe stratencircuits en gaan ze weer op echte circuits racen.
Dit stratencircuit heeft tenminste niet van die saaie haakse straathoeken zoals Monaco, Baku, Singapore, Las Vegas (met alle respect voor monaco, race van het jaar, maar het circuit is gewoon kut)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zielloze rechte stukken maken een stratencircuit plots boeiend.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:14 schreef XL het volgende:
[..]
Dit stratencircuit heeft tenminste niet van die saaie haakse straathoeken zoals Monaco, Baku, Singapore, Las Vegas (met alle respect voor monaco, race van het jaar, maar het circuit is gewoon kut)
Monaco is geen race, het is een Q met daaropvolgend een parade.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:14 schreef XL het volgende:
[..]
Dit stratencircuit heeft tenminste niet van die saaie haakse straathoeken zoals Monaco, Baku, Singapore, Las Vegas (met alle respect voor monaco, race van het jaar, maar het circuit is gewoon kut)
Die gaat zwemmen in de neppe waterplas.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:15 schreef DjVero het volgende:
Nou, de Vries weer ergens achteraan kwalificeren?
In die Tauri?!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:15 schreef DjVero het volgende:
Achteraan kwalificeren zonder brokken zou al vooruitgang zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:15 schreef DjVero het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:57 schreef DKUp het volgende:
Viaplay ging die jongen zo ophypen, dat hij druk gewoon niet aankon!
NOSquote:Waar De Vries in 2022 verrassend WK-punten scoorde bij zijn F1-debuut als Williams-invaller, staat hij dit jaar nog droog. Nul punten, terwijl teamgenoot Yuki Tsunoda al twee keer als tiende over de streep kwam. "Ik heb tot nu toe veel pech gehad en ook zelf fouten gemaakt. Maar dat zijn dingen die gebeuren. Belangrijk is dat ik ervan leer en dat doe ik."
Vooral Bakoe deed pijn. "Het was niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor mijn mecaniciens. Ik heb hen veel overwerk bezorgd. Ze werken keihard, repareren mijn auto en proberen hem te verbeteren. Ze verdienen een beter resultaat." Daarom is De Vries blij dat hij een week na Bakoe alweer aan de bak kan. "Na zo'n rotweekend is het altijd goed om zo snel mogelijk weer in de cockpit te klimmen. Dat helpt."
De Vries probeert te focussen op lichtpuntjes. "Onze auto is duidelijk veel beter dan begin dit seizoen. De updates lijken te werken. We worden competitiever. Hopelijk kan ik dat hier in Miami laten zien. Daar heb ik wel vertrouwen in."
Ach, ook als we op Amerikaanse circuits gaan racen waar wel historie is én waar toffe bochten zijn, zoals Laguna Seca, gaan mensen zeiken dat het 'zielloos' is, want het is niet wat ze gewend zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zielloze rechte stukken maken een stratencircuit plots boeiend.
Mijn interesse heb je dan hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ook als we op Amerikaanse circuits gaan racen waar wel historie is én waar toffe bochten zijn, zoals Laguna Seca, gaan mensen zeiken dat het 'zielloos' is, want het is niet wat ze gewend zijn
Maar dan wordt er ook niet ingehaald, want te krap!quote:
Enkel nepfans denken dat het aantal inhaalacties iets zegt over de kwaliteit van een race.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan wordt er ook niet ingehaald, want te krap!
quote:En alle uitloopstroken worden geasfalteerd natuurlijk!
Nepfans is misschien wat negatief, ik zou het eerder onwetende fans noemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel nepfans denken dat het aantal inhaalacties iets zegt over de kwaliteit van een race.
[..]
Zullen we Monaco niet gewoon schrappen? Het gaat daar nog wel het minst om de race van alle races.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:23 schreef DKUp het volgende:
Ik heb nu al zin in Monaco dat Perez heb tactisch in de muur zet na zijn 1e plek in Q3. Zullen we niet gewoon een lekker sprint weekend in Monaco houden?
In Monaco gebeurt ten minste iets wat Baku niet had: auto's die dicht achter elkaar rijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zullen we Monaco niet gewoon schrappen? Het gaat daar nog wel het minst om de race van alle races.
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh een optocht.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Monaco gebeurt ten minste iets wat Baku niet had: auto's die dicht achter elkaar rijden.
Jaja, ik ben bekend met jouw pure haat jegens Monaco. Durf toch te wedden dat die race beter gaat zijn dan Baku.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh een optocht.
De kans dat iemand zijn auto in de muur zet (of in de sidepot van zijn voorganger) is gelukkig altijd aanwezig. Toch motiveert mij dat niet om de hele race live te kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Monaco gebeurt ten minste iets wat Baku niet had: auto's die dicht achter elkaar rijden.
Nee, dat is wat F1 geworden is. Dankzij betrouwbaarheidsregels en bandenslijtage eisen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nepfans is misschien wat negatief, ik zou het eerder onwetende fans noemen.
F1 is helemaal nooit uitgevonden om zoveel mogelijk inhaalacties te zien, of elke rond zo hard mogelijk te rijden. Net zoals ze in de Tour de France ook niet elke dag allemaal zo hard mogelijk fietsen. Juist doseren, materiaal sparen als het kan, momenten kiezen, tactiek en strategie spelen een veel grotere rol.
Hoe je het went of keert Monaco is gewoon een optocht straatrace net als alle anderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, ik ben bekend met jouw pure haat jegens Monaco. Durf toch te wedden dat die race beter gaat zijn dan Baku.
Behalve wat historie heeft het weinig te bieden en is het wat mij betreft ook niet anders dan een Miami. Veel show, veel zogenaamde belangrijke figuren en een bagger circuit.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe je het went of keert Monaco is gewoon een optocht straatrace net als alle anderen.
Alleen omdat er veel zichzelf belangrijk vindende figuren bij zijn (die niks met F1 of autosport hebben) moet het zogenaamd wat voorstellen.
Gta vice cityquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:12 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk veranderen ze de locatie maar de boulevard want Miami GENOT.
Miami Vice, Dexter, Driver en Bad Boys hebben die locatie helemaal op de kaart gezet![]()
Rondrijden op een parkeerplaats van een stadion![]()
The Glen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ook als we op Amerikaanse circuits gaan racen waar wel historie is én waar toffe bochten zijn, zoals Laguna Seca, gaan mensen zeiken dat het 'zielloos' is, want het is niet wat ze gewend zijn
ik meen me te herinneren dat de meeste coureurs het mwahhh vondenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Prachtige locatie'
'Gaaf evenement'
De ViaPlay-bingo is alweer vol na 1 minuut.
We kunnen het alleen maar hopen.quote:
de locatie is in de VS kan dus prachtig zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Prachtige locatie'
'Gaaf evenement'
De ViaPlay-bingo is alweer vol na 1 minuut.
Nick "Ruffalo" Hulkenbergquote:
FTFYquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
die zet hem zaterdag of en zondag toch in de muur
Zijn banden zijn lekker warm nu.quote:
nu .702quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:17 schreef wdn het volgende:
heeft alleen Max er zijn in?
op hard 1.1 sneller dan de rest niet op hard hoort niet
Lage/weinig brandstof?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:17 schreef wdn het volgende:
heeft alleen Max er zijn in?
op hard 1.1 sneller dan de rest niet op hard hoort niet
Of gewoon de Max Factorquote:
grinquote:
hoezo moet die illegaal zijn dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
grin
ik weet het nog steeds niet hoor...
(maar hoop ook dat die Bull niet illegaal is )
Max haalt altijd het maximale uit de wagen, dus verbaast me niet zoveel.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
grin
ik weet het nog steeds niet hoor...
(maar hoop ook dat die Bull niet illegaal is )
Edit: Beetje het 'hard to believe' effect....
weetnie...quote:
dus moet RBR dat ook zo doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
weetnie...
vleugels, bodem, brandstofleidingen, achtervleugel te ver buigen, diffuser, sidepods, enz. Vergeet nog Motor....
kan veel mis aan een F1 karretje
* Sally herinnert Fellalli nog... FIArrarie, zeg maar. Of een Merc....?!
Nee, maar die meer snelheid tov de rest van het veld is toch opvallend...quote:
Komt het niet een beetje omdat Alfa Romeo dit jaar er niet echt bij zit?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
Vind Bottas ook een beetje een vergeten rijder worden
afgezien van zijn kapsel is er niet veel over te melden
Beter opgelet toen de nieuwe eisen bekend werdenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, maar die meer snelheid tov de rest van het veld is toch opvallend...
Moet érgens vandaan komen?!![]()
Uiteraard goeie mensen in dienst daar bij RB, gezien ontwerp enzo.
kanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt het niet een beetje omdat Alfa Romeo dit jaar er niet echt bij zit?
Die zitten toch altijd al in de lagere regionen?quote:
Vond het ook zo opvallend hoe slecht AT dit seizoen bleek te zijnquote:
ze hebben vorig jaar wel iets meer naar boven gestaanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zitten toch altijd al in de lagere regionen?
Inderdaad. Mooie momenten toen Bottas Hamilton voorbij reedtquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben vorig jaar wel iets meer naar boven gestaan
en Bottas zat er af en toe wel dichterbij (bovenin)
Ik ook, daarom juichen we maar nu het kan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik frees dat het er morgen en zondag anders uit ziet voor Haas.
Was vorig jaar mijn go-to team in de F1-manager voor de goedkopere onderdelen...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zitten toch altijd al in de lagere regionen?
En daarvoor Mazespinquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Was vorig jaar mijn go-to team in de F1-manager voor de goedkopere onderdelen...![]()
Want Williams was nog slechter, lol (not to mention Haas - vorig seizoen... - met brokkenpilootje Mick.... )
Ja, dat zei IK he? Beetje hier met de eer gaan strijkenquote:
En gaat HARD.quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
RODE VLAG
want code rood mag niet van sommige users
Eerste gedachte: "van wie dan?"quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
RODE VLAG
want code rood mag niet van sommige users
quote:
Droog.quote:
paar cm off linequote:
djeez... flauwe bocht en daar gaattie...quote:
Welke juju?quote:
Als dit een nieuwe was hebben ze de oude toch nog?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Sally het volgende:
Shit (eh sjips)
Sam Collins zegt dat Haas een nieuwe vloer had, en dat die wrs bij de auto die nu de muur ingevlogen is zat...
damn damn - idd: daar gaat het budget van Haas?!
i knowquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Welke juju?
In bijna elke race die Perez gewonnen heeft was er wel wat.
True, maar nu geen (extra) data voor de nieuwe update dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als dit een nieuwe was hebben ze de oude toch nog?
Nee. Echt? Stop de persen!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:40 schreef wdn het volgende:
Volgens de analyse op F1.tv van Sam Collins zit de bodemplaat onder een F1 wagen.
Wisten jullie dat?
veel erger dan het viaplay commentaar kan het niet zijnquote:
Hij deed zelfs met een gele streep markerenquote:
was volgens mij in het interview met Ham voiraf: er is/was een event met of voor kids dit raceweekend.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom draagt die knakker een t-shirt met kind hamilton erop?
Wel 2x geel, apart.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beter dat ie in de pits staat dan in de muur
Zou kunnen. Perez wel een seconde achterquote:
lekker achter latenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou kunnen. Perez wel een seconde achter
In die sectoren niet heel veel langzamer dan zijn snelste tijdquote:
neequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Is Nyck de Vries de slechtste F1 coureur ooit?
Nee, dat blijft Mazespin.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Bij lange na nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Ja, wat een sukkel.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Vond ik niet eens zo heel slecht.quote:
Latifi'd.quote:
Maldonado dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neuh, Een Yuji Ide ofzo maakt meer kans
Mazepin was niet fantastisch, maar echt wel drie niveau's beter dan een Ide inderdaad. En dan heb je het nog steeds alleen maar over de laatste twee decennia eigenlijk, de slechtste coureurs van 2000-nu zijn natuurlijk véél beter dan de slechtste coureurs van pak 'm beet de jaren 50 en 60quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neuh, Een Yuji Ide ofzo maakt meer kans
Hij staat in de pits.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
Checo heeft zeker weer 'problemen met z'n remmen'
Héééél verre van lijkt mequote:
Was wel goed in om zijn concurrenten uit te schakelenquote:
En zichzelf, maar als je in de 'moderne' F1 veertien keer in de top-10 eindigt ben je echt heel ver verwijderd van de slechtsten ooitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was wel goed in om zijn concurrenten uit te schakelen
Half?!quote:
@Nattekatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:54 schreef Mano_ het volgende:
Hoe heet die knakker alweer die na volgens mij een paar rondjes kapte omdat het hem veel te snel ging?
Hamilton?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:54 schreef Mano_ het volgende:
Hoe heet die knakker alweer die na volgens mij een paar rondjes kapte omdat het hem veel te snel ging?
De vader van Roy Nissanyquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:54 schreef Mano_ het volgende:
quote:
Chanochgod.quote:
Zal wel met de temperatuur te maken hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
Is de Mercedes nu ook al een bandenvreter?
Die heeft toch alleen maar een paar keer getest voor Minardi ofzo?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Channoch 'I have too much grip' Nissany
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft toch alleen maar een paar keer getest voor Minardi ofzo?
dat het maar goed heet mag worden dit weekendquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal wel met de temperatuur te maken hebben
Een vrije training in Hongarije. Daarna werd hij voor die rol vervangen door Enrico Toccacelo. Zegt me echt he-le-maal niks meer, en toch keek ik toen echtquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft toch alleen maar een paar keer getest voor Minardi ofzo?
Ik kijk de Red Bull Rookies Cup.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |