We konden jouw antwoord al invullen voor het topic geopend was, ook knapquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord al gegeven voor je de vraag stelde, best knap
Je kan in ieder geval niet zeggen dat ik hypocriet ben.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:58 schreef Sked het volgende:
[..]
We konden jouw antwoord al invullen voor het topic geopend was, ook knap
Dat was vast een heel lekker drankje.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
SPECTAKEL!! Mooie race altijd dit, zo rond de jachthaven van Miami. Geeft toch steeds weer dat nostalgische gevoel van Miami Vice.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
SPECTAKEL!! Mooie race altijd dit, zo rond de jachthaven van Miami. Geeft toch steeds weer dat nostalgische gevoel van Miami Vice.
Welk achterlijk gedoe?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ze willen dat achterlijke gedoe wat ze in Austin deden een paar jaar terug voor de race weer doen
De introductie van de coureurs. Volgens mij is het woord cringe op die dag uitgevonden.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je dat nog ergens kijken Miami Vice? Lijkt me wel weer eens leuk.
Eenzelfde soort optocht, maar met die overdreven Amerikaanse onzin eromheen. Zo lastig is dat nietquote:
quote:Red Bull have unveiled the first of three fan-designed liveries for the 2023 season as the team prepare to dazzle the crowds at the Miami International Autodrome this weekend.
quote:After thousands of entries, graphic design student Martina Andriano was chosen as the winner, with her creation adding flashes of pink, blue and purple to Red Bull’s traditional colour scheme.
wordt weer genieten iddquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hé, ik dacht dat ze echt water hadden dit jaarquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wordt weer genieten idd
https://nl.motorsport.com(...)-terugkeer/10376130/
heeft Rtl 9 niet eens een keer zon blokje oudere series uitgezonden vorig jaar? A-team, Airwolf, Magnum PI (de Tom Selleck versie) en volgens mij ook een paar Miami Vice afleveringen uit seizoen 1quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je dat nog ergens kijken Miami Vice? Lijkt me wel weer eens leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:38 schreef THEFXR het volgende:
Miami gaat niet door wegens hevige regenval en wolkbreuken , hier een foto van mijn Miami contact
[ afbeelding ]Inters erop en gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
well done, my friendquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het beeld is van een maand geleden, toen er een hevige regenval was.
https://www.express.co.uk(...)vily-flooded-F1-news
Of scheepskistquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max is op een jetski waarschijnlijk ook verreweg de snelste.
Baku heeft nooit goede races opgeleverd, er waren nu alleen ook geen crashes om het boeiend te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Was bij Baku ook een unaniem groot succes…
Boomer gespot.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
20.00 maar dan ben ik snachts een beetje wakker
Hopelijk kappen ze eens met die neppe stratencircuits en gaan ze weer op echte circuits racen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:12 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk veranderen ze de locatie maar de boulevard want Miami GENOT.
Miami Vice, Dexter, Driver en Bad Boys hebben die locatie helemaal op de kaart gezet![]()
Rondrijden op een parkeerplaats van een stadion![]()
Oh dat is waar. Laten ze maar lekker terug gaan naar Duitsland, Portugal, Zuid-Afrika, Maleisië en Frankrijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk kappen ze eens met die neppe stratencircuits en gaan ze weer op echte circuits racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |