We konden jouw antwoord al invullen voor het topic geopend was, ook knapquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord al gegeven voor je de vraag stelde, best knap
Je kan in ieder geval niet zeggen dat ik hypocriet ben.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:58 schreef Sked het volgende:
[..]
We konden jouw antwoord al invullen voor het topic geopend was, ook knap
Dat was vast een heel lekker drankje.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
SPECTAKEL!! Mooie race altijd dit, zo rond de jachthaven van Miami. Geeft toch steeds weer dat nostalgische gevoel van Miami Vice.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
SPECTAKEL!! Mooie race altijd dit, zo rond de jachthaven van Miami. Geeft toch steeds weer dat nostalgische gevoel van Miami Vice.
Welk achterlijk gedoe?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ze willen dat achterlijke gedoe wat ze in Austin deden een paar jaar terug voor de race weer doen
De introductie van de coureurs. Volgens mij is het woord cringe op die dag uitgevonden.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je dat nog ergens kijken Miami Vice? Lijkt me wel weer eens leuk.
Eenzelfde soort optocht, maar met die overdreven Amerikaanse onzin eromheen. Zo lastig is dat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |