Hoe je het went of keert Monaco is gewoon een optocht straatrace net als alle anderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, ik ben bekend met jouw pure haat jegens Monaco. Durf toch te wedden dat die race beter gaat zijn dan Baku.
Behalve wat historie heeft het weinig te bieden en is het wat mij betreft ook niet anders dan een Miami. Veel show, veel zogenaamde belangrijke figuren en een bagger circuit.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe je het went of keert Monaco is gewoon een optocht straatrace net als alle anderen.
Alleen omdat er veel zichzelf belangrijk vindende figuren bij zijn (die niks met F1 of autosport hebben) moet het zogenaamd wat voorstellen.
Gta vice cityquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:12 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk veranderen ze de locatie maar de boulevard want Miami GENOT.
Miami Vice, Dexter, Driver en Bad Boys hebben die locatie helemaal op de kaart gezet![]()
Rondrijden op een parkeerplaats van een stadion![]()
The Glen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ook als we op Amerikaanse circuits gaan racen waar wel historie is én waar toffe bochten zijn, zoals Laguna Seca, gaan mensen zeiken dat het 'zielloos' is, want het is niet wat ze gewend zijn
ik meen me te herinneren dat de meeste coureurs het mwahhh vondenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Prachtige locatie'
'Gaaf evenement'
De ViaPlay-bingo is alweer vol na 1 minuut.
We kunnen het alleen maar hopen.quote:
de locatie is in de VS kan dus prachtig zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Prachtige locatie'
'Gaaf evenement'
De ViaPlay-bingo is alweer vol na 1 minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |