Als ik het niet mag, mogen jullie het ook nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In jouw deel van het land bedoel je, neem ik aan.
Hier is het wel en ik wil het niet, bij jou is het niet en jij wil het wel. Het leven is oneerlijk!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het niet mag, mogen jullie het ook niet
Drie keer raden waar ik zit...het wordt wel lichter nu, maar het regent nog steeds.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Het Zuidoosten gaat inderdaad wel fors wat neerslag krijgen zo te zien.
Heb je daar bewijs voor?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, vannacht om 3 uur was het lichter buiten.
Heb je daar bewijs voor?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Wie heeft het licht uit gedaan? Lijkt wel december.
* kerstboom pakt *quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Wie heeft het licht uit gedaan? Lijkt wel december.
Alleen de temperatuur is aangenamerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelukkig, grijs en regen. Begon het al te missen.
Na zes maanden herfst bij voorkeur rustig afkicken inderdaad, stel je voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelukkig, grijs en regen. Begon het al te missen.
Windstoten van 10-20km/u?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:40 schreef PzKpfw het volgende:
Het moet ook direct weer gepaard met die smerige kutwind.
Die van mij blazen er doorgaans wel met een hogere snelheid uit.quote:
Mensen ontruimd hoorde ik ook op de radio vanwege noodweer..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:06 schreef Djeez het volgende:
Bevrijdingsfestival Assen en Groningen inmiddels afgelast. En ik wilde net naar Jannes
Blij gemaakt met een dooie mus. Ik had zin in kneiterhard onweer met een lekkere lading regen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:07 schreef StephanL het volgende:
Alles gast hier tot nu toe langs. Zit hier 5 km van de kust af, ter hoogte van Noordwijk. Gekkigheid
Ja idd. . Wel donker maar geen druppie regenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij gemaakt met een dooie mus. Ik had zin in kneiterhard onweer met een lekkere lading regen.
Niks, HELEMAAL NIKS!
jannesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:06 schreef Djeez het volgende:
Bevrijdingsfestival Assen en Groningen inmiddels afgelast. En ik wilde net naar Jannes
Luckyquote:
Het onweer zat op zo'n 50 km hier vandaan en de band met regen schampte ons net.quote:
Die schijnt hier al sinds 15.00.quote:
Nee, ik dekte me nog inquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:44 schreef Zwoerd het volgende:
Hier viel het allemaal wel mee, wat regen en in de verte wat gedonder. Het apocalyptische weer h weer waar @:Nattekat mij gisteren mee lekker maakte is niet gekomen.
Ik neem je niks kwalijk hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik dekte me nog in
Zei zelfs dat de tuinstoel overeind zou blijven staan.
En uiteindelijk is het redelijk noodweer geweest, alleen niet overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |