Als ik het niet mag, mogen jullie het ook nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In jouw deel van het land bedoel je, neem ik aan.
Hier is het wel en ik wil het niet, bij jou is het niet en jij wil het wel. Het leven is oneerlijk!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het niet mag, mogen jullie het ook niet
Drie keer raden waar ik zit...het wordt wel lichter nu, maar het regent nog steeds.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Het Zuidoosten gaat inderdaad wel fors wat neerslag krijgen zo te zien.
Heb je daar bewijs voor?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, vannacht om 3 uur was het lichter buiten.
Heb je daar bewijs voor?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Wie heeft het licht uit gedaan? Lijkt wel december.
* kerstboom pakt *quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Wie heeft het licht uit gedaan? Lijkt wel december.
Alleen de temperatuur is aangenamerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelukkig, grijs en regen. Begon het al te missen.
Na zes maanden herfst bij voorkeur rustig afkicken inderdaad, stel je voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelukkig, grijs en regen. Begon het al te missen.
Windstoten van 10-20km/u?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:40 schreef PzKpfw het volgende:
Het moet ook direct weer gepaard met die smerige kutwind.
Die van mij blazen er doorgaans wel met een hogere snelheid uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |