Mensen ontruimd hoorde ik ook op de radio vanwege noodweer..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:06 schreef Djeez het volgende:
Bevrijdingsfestival Assen en Groningen inmiddels afgelast. En ik wilde net naar Jannes
Blij gemaakt met een dooie mus. Ik had zin in kneiterhard onweer met een lekkere lading regen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:07 schreef StephanL het volgende:
Alles gast hier tot nu toe langs. Zit hier 5 km van de kust af, ter hoogte van Noordwijk. Gekkigheid
Ja idd. . Wel donker maar geen druppie regenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij gemaakt met een dooie mus. Ik had zin in kneiterhard onweer met een lekkere lading regen.
Niks, HELEMAAL NIKS!
jannesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:06 schreef Djeez het volgende:
Bevrijdingsfestival Assen en Groningen inmiddels afgelast. En ik wilde net naar Jannes
Luckyquote:
Het onweer zat op zo'n 50 km hier vandaan en de band met regen schampte ons net.quote:
Die schijnt hier al sinds 15.00.quote:
Nee, ik dekte me nog inquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:44 schreef Zwoerd het volgende:
Hier viel het allemaal wel mee, wat regen en in de verte wat gedonder. Het apocalyptische weer h weer waar @:Nattekat mij gisteren mee lekker maakte is niet gekomen.
Ik neem je niks kwalijk hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik dekte me nog in
Zei zelfs dat de tuinstoel overeind zou blijven staan.
En uiteindelijk is het redelijk noodweer geweest, alleen niet overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |