Ancilla Tilia bohhhquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, jij stemde op de Piratenpartij
Welkom in de feestteeeeeentquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:13 schreef Paul het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE
SPEEDFIGHT IS OVER 2 UUR JARIG
Ja we hadden dikke woordlefittie.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Paul het volgende:
@:speedfight waarom doet vrijgevochten zo raar als ik over jou begin
is hij kloon van @Calandquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja we hadden dikke woordlefittie.
Morgen nieuwe kansen.
Weet ik nietquote:
Hallo. Volgens mij zijn wij nog niet voorgesteld aan elkander.quote:
Thanksquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 684 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 480 3/6
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Speedfight gefeliciteerd
@:vrijgevochten
Jarig of wat anders?quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Thanks![]()
Woordle 684 5/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 480 5/6
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Jarig jaaquote:
Wow Rolandquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ken ik niet en ook daarom niet gefeliciteerd
zij is hier elke dag, ben je vergeetachtigquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze mij voor het laatst gequote danquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:10 schreef Paul het volgende:
[..]
zij is hier elke dag, ben je vergeetachtig
geen ideequote:Op donderdag 4 mei 2023 09:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze mij voor het laatst gequote dan
Gefeliciteerd!quote:
gun je @Speedfight flinke corona?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als jij wat interessantere dingen plaatst dan "ik eet 2 croissantjes" komt die dag misschien nog welquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze mij voor het laatst gequote dan
Oefquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Als jij wat interessantere dingen plaatst dan "ik eet 2 croissantjes" komt die dag misschien nog wel
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wachten ze daarmee altijd op mooi weer ofzo?
Guardiola nog niet?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
In het Ajax topic gaan namen als Bielsa en Klopp rond
@Pisces29quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Chinees.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor lasagne maak je?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghettiquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit in de trein en ik kom 20:03 aanquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:00 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Stukje overwerk, maar wel
@:Caland
Moet hij weten.quote:
https://mealwhizz.com/nl-NL/5020/ah-basic-lasagne-bolognese/quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is er hier ooit een review van gepost?
Twee sterren voor iets "wat niet te eten is" vind ik nog vrij genereus.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://mealwhizz.com/nl-NL/5020/ah-basic-lasagne-bolognese/
Twee stuks zelfs
De elf seconden van Blatter lijkt me voldoende.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:10 schreef De_Kraam het volgende:
Even 2 minuten stilte voor de zoveelste ban van HMF allen.
60 seconden is ook wel erg veelquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De elf seconden van Blatter lijkt me voldoende.
https://nos.nl/video/583591-blatter-minuut-stil-voor-mandela
Wat gezelligquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer op bezoek bij Tong.
Obscure plaatjes draaien?quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer op bezoek bij Tong.
Laat staan 120quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
]
[..]
60 seconden is ook wel erg veel
Pas na deze post heb ik die foto wat beter bekeken.quote:
Dombo heeft een zieke geest.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pas na deze post heb ik die foto wat beter bekeken.
Die zullen wel niet meer heel camerabewust op midden in een drukke straat gaan staan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat staan 120
Benieuwd of ik nog een thuisbezorgdmannetje kan spotten
Sorryquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pas na deze post heb ik die foto wat beter bekeken.
Oh, jij vindt het wel normaal wat er op die foto gebeurt?quote:
Jij hebt nooit je slurf vastgepakt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het wel normaal wat er op die foto gebeurt?
Stukje natuurquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het wel normaal wat er op die foto gebeurt?
@Pisces29 welquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak daar geen foto's van Moderator Coco
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak daar geen foto's van Moderator Coco
Voor aparte plaatjes heb ik VBLquote:
Dankzij dit soort taferelen met Marc Overmars staat Ajax nu aan de rand van de afgrond!quote:
Mijn probleem nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij dit soort taferelen met Marc Overmars staat Ajax nu aan de rand van de afgrond!
Eet smakelijk. Hoeveel bakjes?quote:
quote:
Mijn alter ego jacques ten kate kreeg even het beste van me. Gelukkig was Dirk snel terug om in te grijpen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:36 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door RamboDirk op 04-05-2023 19:35 (-niet doen-) ]
Zelfgemaakte natuurlijk, met gehakt, champignons, groente, tomato frito, mix voor macaroni & spaghetti, en uiteraard plakjes kaasquote:
Ik haalde vroeger weleens van die kilobakken lasagne bolognese bij de C1000, toen ik nog geen genetisch inferieur glutenmietje was, en kwam gewoon geen gram aanquote:
Iedereen die daar gepost heeft wordt morgen gefusilleerd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
superniger in TV / [NPO1 19:45] Nationale Herdenking 2023
VBL ON TOUR
Ik zal volgend jaar een krans voor jullie leggenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iedereen die daar gepost heeft wordt morgen gefusilleerd.
proper english food matequote:Op donderdag 4 mei 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
@:Bezsen heb je deze al besteld?
[ twitter ]
Kokoskrans graag.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar een krans voor jullie leggen
het feit dat je daarmee te koop moet lopen alsof het een hele prestatie is is precies wat er mis is met de maatschappijquote:
Dit is wel erg diep.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
het feit dat je daarmee te koop moet lopen alsof het een hele prestatie is is precies wat er mis is met de maatschappij
Ik dacht ik meld iets positiefsquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Normaal lukt dat nooit? Dat je het zo trots meldt.
Moet je vaker doen.quote:
Ja, dat kan nooit wat worden met die oorlog daar.quote:
Gelukkig is Putin ook niet langquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat kan nooit wat worden met die oorlog daar.
Meestal met m’n pa, maar ook regelmatig met de grote hmf jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Hallo vrienden
Callie ga jij echt met hmf naar Feyenoord
Ga podcast luisterenquote:
Hier had ik helemaal niet aan gedacht!quote:
oh ik vind jou nog vrij normaal. raar dat je dan het leuk kan hebben met zo'n iemandquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal met m’n pa, maar ook regelmatig met de grote hmf ja
Eigenlijk is het erg respectloos dat dit meesterwerk op een dag als deze niet uitgezonden wordt.quote:
Het bombardement met Jan Smit kan ik ook nergens terugvindenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk is het erg respectloos dat dit meesterwerk op een dag als deze niet uitgezonden wordt.
De laatste keer dat ik Feyenoord was zag ik op centraal station iemand die moker veel op matsoe matsoe leek.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal met m’n pa, maar ook regelmatig met de grote hmf ja
Alleen op donderdag en soms op wedstrijddagenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Feyenoord was zag ik op centraal station iemand die moker veel op matsoe matsoe leek.
Ga jij met de trein naar Rotterdam?
Hihiquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:40 schreef Tjacka het volgende:
wij hebben konijnen die lopen gedeeltelijk vrij rond op het terras
de laatste twee dagen vergeet ik het eten binnen te zetten
nu heb ik een rat gezien
ik ben echt dom soms
Zo heb ik kippen gekregenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet leuk maat
ik wilde die beesten sowieso niet
Misschien biedt dierenvriend @GGMM je een uitweg!quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet leuk maat
daar komen ook ratten op af tochquote:
Die verhongert zijn kat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien biedt dierenvriend @:GGMM je een uitweg!
Geven en nemen makkerquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet leuk maat
dan kan ik ook een andere vriendin zoeken als ik ze weg doe. ik laat Rentokil wel komen binnenkortquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien biedt dierenvriend @:GGMM je een uitweg!
Toch wel echte Barnevelders? Of heb je van die megagrote die superveel eten en bijna geen eieren leggen?quote:
Wij hebben van die voederbakken die alleen open gaan als de kippen er zelf op gaan staan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar komen ook ratten op af toch
wij kunnen nog ze af en toe beetje eten geven en wij wonen naast een sloot dus dan komen ze vaak snel naar het eten toe
Ik vind dat wel meevallenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef Tjacka het volgende:
ratten zijn net hmf en Caland in het ajaxtopic
als er maar heel even iets te halen is dan zijn ze er
Rattengif blokken uit Belgie halen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan kan ik ook een andere vriendin zoeken als ik ze weg doe. ik laat Rentokil wel komen binnenkort
ah ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef Bezsen het volgende:
Voor je het weet heb je een buurtgeit
[..]
Wij hebben van die voederbakken die alleen open gaan als de kippen er zelf op gaan staan.
Dat helpt wel tegen de ratten
Ook alleen al de opmerking: "Ik ben twee minuten stil geweest.quote:
ik ben al sinds zondag gestopt!quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen
Wel veel stevige drinkers daar
Die eieren zal @vrijgevochten vast wel etenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel echte Barnevelders? Of heb je van die megagrote die superveel eten en bijna geen eieren leggen?
Deze meme blijft leuk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik ben twee minuten stil geweest.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je niet twee minuten stil bent geweest en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
ik heb al gif, maar hij gaat niet in dat ding.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rattengif blokken uit Belgie halen.
Werken als een tierelier
Orpingtonsquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel echte Barnevelders? Of heb je van die megagrote die superveel eten en bijna geen eieren leggen?
Stop hem in je holletjequote:Op donderdag 4 mei 2023 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al gif, maar hij gaat niet in dat ding.als ik ze nog vaker ga zien dan breng ik die konijnen wel een weekje naar @:ggmm of mijn ouders en gooi ik wel gif in het voederbakje
ik ga alleen nog maar drinken op ajaxdagen. want ik vind ajax veel minder leuk zonderquote:
ja ik weet dat jij geen last heb van deze problemen makkerquote:
Ajax is geen 90 minuten vol te houden zonderquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga alleen nog maar drinken op ajaxdagen. want ik vind ajax veel minder leuk zonder
Deze heb ik tegen muizen in mijn tuin, die werken ook supergoed (of muizen vinden het gewoon erg lekker).quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rattengif blokken uit Belgie halen.
Werken als een tierelier
Geen ei voor mijquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eieren zal @:vrijgevochten vast wel eten
kom niet alleen voor de wedstrijd natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax is geen 90 minuten vol te houden zonder
gif is toch eigenlijk illegaalquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze heb ik tegen muizen in mijn tuin, die werken ook supergoed (of muizen vinden het gewoon erg lekker).
[ afbeelding ]
Of een Magnum ijs.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom niet alleen voor de wedstrijd natuurlijk
kan het mij niet voorstellen wat ik voor de arena moet gaan doen met een colaatje.
Een beetje pindakaas werkt heel aanlokkelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al gif, maar hij gaat niet in dat ding.als ik ze nog vaker ga zien dan breng ik die konijnen wel een weekje naar @:ggmm of mijn ouders en gooi ik wel gif in het voederbakje
Een tijd terug was het me nog gelukt om @Nova te laten denken dat @DombohetOlifantje1 onbetrouwbaar was, blijkbaar is het geheugen van @Nova niet al te goed.quote:
Stadionbezoek is eigenlijk maar een matige ervaring.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom niet alleen voor de wedstrijd natuurlijk
kan het mij niet voorstellen wat ik voor de arena moet gaan doen met een colaatje.
ja dat heb ik maar konijnenbrokken blijkbaar nog interessanterquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje pindakaas werkt heel aanlokkelijk.
No joke.
Wooowquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een tijd terug was het me nog gelukt om @:Nova te laten denken dat @:DombohetOlifantje1 onbetrouwbaar was, blijkbaar is het geheugen van @:Nova niet al te goed.
mwa anders spreek ik mijn broertje helemaal niet meerquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Stadionbezoek is eigenlijk maar een matige ervaring.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
No joke.
Bamigo?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn onderbroek. Vanavond wat nieuwe besteld.
Dit heeft iedereen op het moment.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga alleen nog maar drinken op ajaxdagen. want ik vind ajax veel minder leuk zonder
ik verwacht een gestaakte wedstrijd zaterdagquote:
Geen idee.quote:
Heb je alleen een broertje?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa anders spreek ik mijn broertje helemaal niet meer
dus ik zou het niet zomaar opgeven en ik vind Europees uit wel leuk en in Nederland ben ik al jaar of twee mee gestopt
ging alleen Heerenveen maar @:rensajacied is sinds kort echt een Ajacied geworden.
Heb ik ook weleens geprobeerd, die muizen bij mij waren net weer anti-pindakaas.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
No joke.
Oh dan zijn mijn ratten ook datquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens geprobeerd, die muizen bij mij waren net weer anti-pindakaas.
Het zijn gewoon vieze smerige stinkbeesten.quote:
mijn vriendin wilt dan niet meer buiten zittenquote:
Van die hele dikkequote:
Vervelend, je zit dus nooit met je vriendin buiten?quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn vriendin wilt dan niet meer buiten zitten![]()
![]()
daar heb jij geen last van
leukquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelend, je zit dus nooit met je vriendin buiten?
Zit je toch lekker alleen buiten, mooi weer komt er aan ookquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn vriendin wilt dan niet meer buiten zitten![]()
![]()
daar heb jij geen last van
valt toch wel meequote:Op donderdag 4 mei 2023 21:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zit je toch lekker alleen buiten, mooi weer komt er aan ook
ze is wel lief hoorquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sterkte maat
Wat een gedoe zo'n partner
Noem je je vriendin nou een ratquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:15 schreef Tjacka het volgende:
als ik binnenkort weer ga werken dan zie ik de rat toch niet meer
quote:
quote:dan kun jij altijd contact zoeken met moderators die erop getraind en verplicht zich neutraal jegens forumleden dienen op te stellen
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Iemand moest hem maken, mooi dat jij het bent.
Eensquote:
Dat was wel een leuke act ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Al ken ik die xzazgast verder niet
Hopelijk besluit zipportal weer boos helemaal weg te blijven. (maar feyenoord speelt goed dus dat zal wel niet)
dan kun jij altijd contact zoeken met moderators die erop getraind en verplicht zich neutraal jegens forumleden dienen op te stellenquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Al ken ik die xzazgast verder niet
Hopelijk besluit zipportal weer boos helemaal weg te blijven. (maar feyenoord speelt goed dus dat zal wel niet)
Ik ben geen modquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
dan kun jij altijd contact zoeken met moderators die erop getraind en verplicht zich neutraal jegens forumleden dienen op te stellen
Bedanktquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
En dit is neutraal.
Als jij je jarenlang als debiel zou gedragen zou ik je ook liever kwijt dan rijk zijn. (Gelukkig ben jij geen act)
wij zijn wel vrienden en je denkt wel dat ik een act benquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
En dit is neutraal.
Als jij je jarenlang als debiel zou gedragen zou ik je ook liever kwijt dan rijk zijn. (Gelukkig ben jij geen act)
Nee hoor, ik weet dat jij puur bent.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij zijn wel vrienden en je denkt wel dat ik een act ben
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik ben in het echt niet zo debiel hoor
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Overdreven. Hopelijk slechts kort zodat we wel samen Miami GP kunnen kijken
Trek jij het oordeel van onze FA's in twijfel?quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Overdreven. Hopelijk slechts kort zodat we wel samen Miami GP kunnen kijken
Ik heb het idee dat moderator Coco je niet serieus neemt.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik ben in het echt niet zo debiel hoor
ik neem hem ook niet serieus. alle goede mods zijn al fa gewordenquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat moderator Coco je niet serieus neemt.
Ik verwacht eigenlijk nog wel een excuus van moderator Coco via een gedicht.
Wat ben je toch allemaal aan het doenquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderators worden geselecteerd op basis van hun vaardigheden in moderatiezaken, dus ze zullen waarschijnlijk deskundige hulp kunnen bieden bij het behandelen van uw zaak.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trek jij het oordeel van onze FA's in twijfel?
Het is @Nova die veel in mij los maakt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat ben je toch allemaal aan het doen
Maar of ze dan ook een goede fa zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neem hem ook niet serieus. alle goede mods zijn al fa geworden
Nee, dit klopt nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderators worden geselecteerd op basis van hun vaardigheden in moderatiezaken, dus ze zullen waarschijnlijk deskundige hulp kunnen bieden bij het behandelen van uw zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |