SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk twitteraccount is 'mijn info' in dit geval?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:12 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Nee maar vlgs mijn info wel dodelijk ziek en wil graag een hoofdstuk in toekomstige geschiedenisboekjes hebben.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:23 schreef Momo het volgende:
'Oekraïense president Zelensky onderweg naar Nederland'
De Oekraïense president Zelensky is onderweg naar Nederland. Dat meldt het ANP. Het persbureau baseert zich op ingewijden.
Verplaatsingen van het Nederlandse regeringsvliegtuig suggereren inderdaad hoog bezoek uit Oekraïne. Het toestel is van een Pools vliegveld naar Helsinki in Finland gevlogen, waar Zelensky vandaag onverwachts opdook. Momenteel is het regeringsvliegtuig onderweg richting Nederland, zo blijkt uit openbare bronnen.
Het zou het eerste bezoek zijn van Zelensky aan Nederland als Oekraïens staatshoofd. Ook is het een van zijn weinige reizen buiten Oekraïne sinds het uitbreken van de oorlog in Oekraïne in februari vorig jaar.
Het programma van zijn bezoek is nog onduidelijk. Afgaande op bezoeken van Zelensky aan andere landen zal hij vermoedelijk onder meer een toespraak geven en premier Rutte ontmoeten.
Dodenherdenkingquote:
Krans op de Dam morgenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:23 schreef Momo het volgende:
'Oekraïense president Zelensky onderweg naar Nederland'
De Oekraïense president Zelensky is onderweg naar Nederland. Dat meldt het ANP. Het persbureau baseert zich op ingewijden.
Verplaatsingen van het Nederlandse regeringsvliegtuig suggereren inderdaad hoog bezoek uit Oekraïne. Het toestel is van een Pools vliegveld naar Helsinki in Finland gevlogen, waar Zelensky vandaag onverwachts opdook. Momenteel is het regeringsvliegtuig onderweg richting Nederland, zo blijkt uit openbare bronnen.
Het zou het eerste bezoek zijn van Zelensky aan Nederland als Oekraïens staatshoofd. Ook is het een van zijn weinige reizen buiten Oekraïne sinds het uitbreken van de oorlog in Oekraïne in februari vorig jaar.
Het programma van zijn bezoek is nog onduidelijk. Afgaande op bezoeken van Zelensky aan andere landen zal hij vermoedelijk onder meer een toespraak geven en premier Rutte ontmoeten.
Morgen is dodenherdenking. Hij zal toch niet gaan spreken? Dat zou toch wel ultiem zijn.quote:
Als Rusland de grens oversteekt met massavernietingswapens hoop ik echt dat ze voor Kiev een paar F-35's tegenkomen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:06 schreef myShizzle het volgende: Iemand nog jodiumpillen over? [ twitter ]
Dat is wel een bazenactie zeg. Als hij gaat spreken. Maar toch niet zomaar openbaar op de Dam? Lijkt me doodeng, qua beveiliging.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgen is dodenherdenking. Hij zal toch niet gaan spreken? Dat zou toch wel ultiem zijn.
Dat zou heel tof zijn!quote:
Nou..een en een is twee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:26 schreef Momo het volgende:
Noodverordening op de Dam tijdens de Nationale Dodenherdenking
Rondom de Nationale Dodenherdenking morgen is een groot gedeelte van de Dam in Amsterdam verboden terrein voor het publiek. Dat heeft burgemeester Halsema besloten. De noodverordening geldt van 15.00 uur tot 21.30 uur.
Het is niet nieuw dat de gemeente een noodverordening instelt tijdens Dodenherdenking, schrijft NH Nieuws. Dit jaar voegt de burgemeester de overweging toe "dat gebeurtenissen zoals de moorden op diverse personen onder wie een advocaat en een journalist laten zien dat er sprake is van concreet (levens)gevaar voor een aantal aanwezigen. Een relatief kleine verstoring kan al verstrekkende gevolgen hebben door de (paniek)reactie van de menigte", schrijft de burgemeester.
Mensen die vanuit hun huis zicht hebben op de Dam mogen hun ramen niet openen tussen 19.30 en 21.00 uur. Het is ook niet toegestaan om op dakterrassen of balkons te staan die direct uitzicht hebben op de Dam.
NOS.nl
Het gedichtje na de twee minuten stilte?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgen is dodenherdenking. Hij zal toch niet gaan spreken? Dat zou toch wel ultiem zijn.
Inderdaad, Wilhemina liep ook altijd in haar doordeweekse jurk rond om wekelijks met de koets naar het front af te reizen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:25 schreef myShizzle het volgende:
Die reden is wel duidelijk: we gaan de komende uren een nog ongekende aanval op oa Kiev zien
Hij is de Wilhelmina van 2023
Ja, je moet maar net een gekke Rus hebben of iemand die diep in de FvD fuik zitquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou..een en een is twee.
Ik vind het maar eng..
Nukes op Amsterdamquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou..een en een is twee.
Ik vind het maar eng..
We hebben toch elk jaar een spreker?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gedichtje na de twee minuten stilte?
Is er al een speciale spreker aangekondigd? Vorig jaar was dat Andre van Duin toch?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
'Een groot gedeelte van de Dam', maar is het dan grotendeels leeg morgen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:26 schreef Momo het volgende:
Noodverordening op de Dam tijdens de Nationale Dodenherdenking
Rondom de Nationale Dodenherdenking morgen is een groot gedeelte van de Dam in Amsterdam verboden terrein voor het publiek. Dat heeft burgemeester Halsema besloten. De noodverordening geldt van 15.00 uur tot 21.30 uur.
Het is niet nieuw dat de gemeente een noodverordening instelt tijdens Dodenherdenking, schrijft NH Nieuws. Dit jaar voegt de burgemeester de overweging toe "dat gebeurtenissen zoals de moorden op diverse personen onder wie een advocaat en een journalist laten zien dat er sprake is van concreet (levens)gevaar voor een aantal aanwezigen. Een relatief kleine verstoring kan al verstrekkende gevolgen hebben door de (paniek)reactie van de menigte", schrijft de burgemeester.
Mensen die vanuit hun huis zicht hebben op de Dam mogen hun ramen niet openen tussen 19.30 en 21.00 uur. Het is ook niet toegestaan om op dakterrassen of balkons te staan die direct uitzicht hebben op de Dam.
NOS.nl
Alleen al het feit dat dit lekt is een signaal dat de Russen hem knijpen voor het komende tegenoffensief..quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als Rusland de grens oversteekt met massavernietingswapens hoop ik echt dat ze voor Kiev een paar F-35's tegenkomen.
Ja belangrijk: we zitten momenteel in een piek van de desinformatiequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat dit lekt is een signaal dat de Russen hem knijpen voor het komende tegenoffensief..
En wanneer de Russen uit het land geschopt zijn komt ie voor bevrijdingsdagquote:
Ik voel een demonstratie voor de vrijheid met veel trommels aankomen…quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Een groot gedeelte van de Dam', maar is het dan grotendeels leeg morgen?
Dieuwertje Blok.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er al een speciale spreker aangekondigd? Vorig jaar was dat Andre van Duin toch?
Stuur die maar naar Rusland dan voor hun ultieme vrijheid.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik voel een demonstratie voor de vrijheid met veel trommels aankomen…
Vanwaar de aanhalingstekens?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze staat op de rol voor een “toespraak”.
Het Sinterklaas journaal.quote:
https://amsterdam.raadsin(...)g+4+mei+2023+Dam_DEFquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een bericht stond dat het een vliegtuig was van Nederlandse overheid.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Kunnen we het vliegtuig van Zelensky ergens volgen, via Flightradar24 ofzo?
Ah thanks! Nu boven Denemarken: https://www.radarbox.com/data/registration/PH-GOVquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Momo het volgende:
[..]
In een bericht stond dat het een vliegtuig was van Nederlandse overheid.
De PH-GOV (Regeringsvliegtuig) is niet te volgen via Flightradar24 volgens mij.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Zal de PH-GOV wel wezen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Momo het volgende:
[..]
In een bericht stond dat het een vliegtuig was van Nederlandse overheid.
Hé! Het is ONS vliegtuig, ja!?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Wel via https://globe.adsbexchange.com/?icao=485920quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
De PH-GOV (Regeringsvliegtuig) is niet te volgen via Flightradar24 volgens mij.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Leuk hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel via https://globe.adsbexchange.com/?icao=485920
Twee weken terug wilde hij nog een nuke op Den Haag gooienquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:42 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Met dit soort berichten hoop je dat het wel allemaal goed gaat dan...
In Bachmut is het gevaarlijker dan op De Dam lijkt mij.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef Breekfast het volgende:
Wel een risico zeg op zo'n openbare plek morgen
Nee, een noodverordening geeft alleen wat extra bevoegdheden om de openbare orde te handhaven.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te spreken, aanwezig zijn is afdoende signaalquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee, een noodverordening geeft alleen wat extra bevoegdheden om de openbare orde te handhaven.
Geloof er niks van dat Zelensky daar gaat zijn trouwens. Het is een nationale herdenking, hij heeft daar weinig te zoeken. Verheug me wel weer op een 12-jarige die met gedragen stem een matig gedicht voorleest.
Ja, 1+1 is 2, RIP Den Haag morgen. NOEKS.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Twee weken terug wilde hij nog een nuke op Den Haag gooien
K, doeiquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, 1+1 is 2, RIP Den Haag morgen. NOEKS.
Niemand maakt die aanname. Men speculeert er slechts over.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef byah het volgende:
Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat hij op de Dam gaat spreken, waar komt die aanname vandaan?
Volgens de burgemeester is er een concreet levensgevaar een aantal aanwezigen. Dat zou best op Zelensky kunnen slaan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee, een noodverordening geeft alleen wat extra bevoegdheden om de openbare orde te handhaven.
Geloof er niks van dat Zelensky daar gaat zijn trouwens. Het is een nationale herdenking, hij heeft daar weinig te zoeken. Verheug me wel weer op een 12-jarige die met gedragen stem een matig gedicht voorleest.
Het is niet onwaarschijnlijk, hij gaat een speech gevenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef byah het volgende:
Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat hij op de Dam gaat spreken, waar komt die aanname vandaan?
Neejoh, die blijft toch max een dagje lijkt me..quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:50 schreef Starhopper het volgende:
Of op 5 mei naar Haarlem?
Het 5voor5 moment
Traditiegetrouw wordt er om 16:55 uur op alle Bevrijdingspodia vijf minuten lang stilgestaan bij het feit dat vrijheid niet vanzelfsprekend is. Bevrijdingspop Haarlem staat op 5 mei samen met de Oekraïense artiest Haarlem4Ukraine stil bij de aanhoudende oorlog in Oekraïne.
https://www.haarlemupdate(...)iet-vanzelfsprekend/
Ah joh, Russen pakken Zelensky niet op ons grondgebied. Dan heeft het Kremlin een mega-probleem.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Twee weken terug wilde hij nog een nuke op Den Haag gooien
Rijsttafel met Ruttequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:47 schreef luxerobots het volgende:
Zelensky komt gewoon tulpen kijken en salade met geitenkaas eten.
Krasnapolsky?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
Waar zal hij slapen? Zal vast super beveiligd zijn, zo'n hotel.
Dat denk ik ook. Volgens mij was hij zelfs in de VS maar 1 dag. Denk dat hij morgen avond al weer onderweg is naar de volgende plaats of Polen om terug te gaan naar Oekraïne.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh, die blijft toch max een dagje lijkt me..
Als ze wat gaan afschieten, dan zijn het raketten zonder kernkop, net als de vorige keer. Denk ik.quote:
Waarom is De Dam gevaarlijker dan Bachmut of Kherson 2 dagen na de bevrijding?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat Zelensky morgen op de dam is,dat lijkt me veel te veel risico.
Omdat sommigen hier denken dat wij ook 'bevrijd' moeten worden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is De Dam gevaarlijker dan Bachmut of Kherson 2 dagen na de bevrijding?
Ja echt hequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat sommigen hier denken dat wij ook 'bevrijd' moeten worden.
Misschien kunnen we die mensen bevrijden en naar hun droomland Rusland sturen? Kunnen ze daar ergens een Forumland beginnen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat sommigen hier denken dat wij ook 'bevrijd' moeten worden.
Of slapen zelfs? Er zit een appartement in.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:53 schreef Waterdrinker het volgende:
Rond zevenen was men wel bezig om van die betonnen blokken te plaatsen op een van de toeritten naar het Catshuis. Zal hij daar misschien morgen met Rutte praten?
In Den Haag iddquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is niet onwaarschijnlijk, hij gaat een speech geven
Lijkt mij beter te beveiligen dan een hotel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of slapen zelfs? Er zit een appartement in.
Een tulpenbol voor iedere Rus die de Oekraïense aarde bemest.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:56 schreef Tengano het volgende:
We zijn nu al zo lang bezig in dit topic en met Oekraine dat het me ook wel respectvol lijkt om samen met Zelensky een gepaste Fok! meet te organiseren.
Ik heb nog geen idee hoe of wat, maar een beetje ontspanning in de Efteling bijvoorbeeld kan hij vast wel gebruiken. Maar misschien hebben jullie nog betere ideeen, laat maar weten dan.
En misschien kunnen we hem ook wat stroopwafels meegeven; dat is typisch hollands en ook lekker voor onderweg weer richting Oekraine.
Ja daarom. Vooral minder opvallend en disruptief ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij beter te beveiligen dan een hotel.
Net zo'n online paniekzaaierij als dat gebeuren over die nucleaire troepen op paraat zetten ergens vorig jaar (?). Putinfans zitten wat teveel met hun piemeltje in de hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |