Ah thanks! Nu boven Denemarken: https://www.radarbox.com/data/registration/PH-GOVquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Momo het volgende:
[..]
In een bericht stond dat het een vliegtuig was van Nederlandse overheid.
De PH-GOV (Regeringsvliegtuig) is niet te volgen via Flightradar24 volgens mij.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Kunnen we het vliegtuig van Zelensky ergens volgen, via Flightradar24 ofzo?
Zal de PH-GOV wel wezen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Momo het volgende:
[..]
In een bericht stond dat het een vliegtuig was van Nederlandse overheid.
Hé! Het is ONS vliegtuig, ja!?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Wel via https://globe.adsbexchange.com/?icao=485920quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
De PH-GOV (Regeringsvliegtuig) is niet te volgen via Flightradar24 volgens mij.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Leuk hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel via https://globe.adsbexchange.com/?icao=485920
Twee weken terug wilde hij nog een nuke op Den Haag gooienquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:42 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Met dit soort berichten hoop je dat het wel allemaal goed gaat dan...
In Bachmut is het gevaarlijker dan op De Dam lijkt mij.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef Breekfast het volgende:
Wel een risico zeg op zo'n openbare plek morgen
Nee, een noodverordening geeft alleen wat extra bevoegdheden om de openbare orde te handhaven.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Een groot gedeelte van de Dam', maar is het dan grotendeels leeg morgen?
Hij hoeft niet te spreken, aanwezig zijn is afdoende signaalquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee, een noodverordening geeft alleen wat extra bevoegdheden om de openbare orde te handhaven.
Geloof er niks van dat Zelensky daar gaat zijn trouwens. Het is een nationale herdenking, hij heeft daar weinig te zoeken. Verheug me wel weer op een 12-jarige die met gedragen stem een matig gedicht voorleest.
Ja, 1+1 is 2, RIP Den Haag morgen. NOEKS.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Twee weken terug wilde hij nog een nuke op Den Haag gooien
K, doeiquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, 1+1 is 2, RIP Den Haag morgen. NOEKS.
Niemand maakt die aanname. Men speculeert er slechts over.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef byah het volgende:
Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat hij op de Dam gaat spreken, waar komt die aanname vandaan?
Volgens de burgemeester is er een concreet levensgevaar een aantal aanwezigen. Dat zou best op Zelensky kunnen slaan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee, een noodverordening geeft alleen wat extra bevoegdheden om de openbare orde te handhaven.
Geloof er niks van dat Zelensky daar gaat zijn trouwens. Het is een nationale herdenking, hij heeft daar weinig te zoeken. Verheug me wel weer op een 12-jarige die met gedragen stem een matig gedicht voorleest.
Het is niet onwaarschijnlijk, hij gaat een speech gevenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef byah het volgende:
Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat hij op de Dam gaat spreken, waar komt die aanname vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |