Qua plaatsnamen ia het echt een drama maar stel je voor dat er een oorlog in China gevoerd wordt. Hoe moeten we het dan ooit volgenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat kan hier zijn
of
[ afbeelding ]
Als de Russen zichzelf gaan bombarderen kan ik dat alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik deed eerst natuurlijk een klein dansje van vreugde hier op kantoor, maar ik begin er toch stevig van overtuigd te raken dat deze drones uit het kamp van Putler zelf komen.
Van mij mag het ook hoor. Alleen ik denk niet dat het verstandig is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
Die drones maken me wel een beetje onrustig, waarschijnlijk omdat ik het niet kan plaatsen en ik sowieso al toenemende spanning voel door het komende Oekraïense offensief.
Van mij mag dat hele Kremlin in as gelegd worden, volstrekt legitiem. Weten de Russen ook hoe dat voelt.
Gaat hij niet doen. Hij is niet suïcidaal.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:06 schreef myShizzle het volgende:
Iemand nog jodiumpillen over?
[ twitter ]
Nee maar vlgs mijn info wel dodelijk ziek en wil graag een hoofdstuk in toekomstige geschiedenisboekjes hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaat hij niet doen. Hij is niet suïcidaal.
Whaaat? Nooowaaaay, for fucking sake.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:06 schreef myShizzle het volgende:
Iemand nog jodiumpillen over?
[ twitter ]
Misschien over een tijdje wel. Als je toch al wellicht kanker hebt kun je er voor gaan. Je weet het niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaat hij niet doen. Hij is niet suïcidaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |