SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema tweede rehearsalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blog 30 april
https://eurovision.tv/live-blog-sunday-30-april
Blog 1 mei
https://eurovision.tv/live-blog-monday-1-may
Blog 2 mei
https://eurovision.tv/live-blog-tuesday-2-may
Blog 3 mei
https://eurovision.tv/live-blog-wednesday-3-may
Filmpjes met beelden eerste repetities op TikTok
https://www.tiktok.com/@eurovision
Kijk in de landen topics voor de eerste rehearsal filmpjes en foto's.
Tweede rehearsal Nederland:
[ Bericht 25% gewijzigd door Momo op 03-05-2023 22:20:04 ]
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:17 schreef Cee het volgende:
Op de website staat bij de foto's dat ie uit Portugal komt.
Dat was mijn schatting eerder, omdat het anders wel te laat wordt, maar we zullen zien....quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ik hoor het eea over 9 uur, maar weet het niet zeker
De Matthoofdjes zeggen het ookquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was mijn schatting eerder, omdat het anders wel te laat wordt, maar we zullen zien....
Of heb je dat ergens anders gelezen?
SPOILER: Foto's op de siteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Extra Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb wat extra foto's gescoord van Mia en Dion.SPOILER: Foto's op de siteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhoaaSPOILER: Extra Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb wat extra foto's gescoord van Mia en Dion.SPOILER: Foto's op de siteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat beeld met die "sterren" (heel veel lampjes) echt vetSPOILER: Extra Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat is die zure Boris, die is volgens mij een chronische klager.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
ESCUnited denkt dat Frankrijk gaat floppen
Ja, dit en wat @Arizona in het vorige topic zei. Zeker na het verhaal van Joan is dat denk ik het allermeeste waard dit jaar, dat ze zelf blij en trots kunnen zijn, ongeacht hun resultaat.quote:
Ja, die licht ook helemaal op als hij mag klagen, irritant mannetjequote:Op woensdag 3 mei 2023 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is die zure Boris, die is volgens mij een chronische klager.
Ja, ik zit overwegen om hem uit te zetten door hem, erger mij kapotquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:40 schreef Cee het volgende:
Boris lekker ageist aan het doen ook, klaar met die gast.
Ongeveer 21 uur dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Nu denk ik eigenlijk dat hij online komt na de Tiktok live met Käärijä? Misschien?
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja, die licht ook helemaal op als hij mag klagen, irritant mannetje
Ja is fakequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:02 schreef Momo het volgende:
Is dit nou weer een nep poll aangemaakt door een fan met photoshop?
[ twitter ]
Dat is zo'n twitter troll, en niemand ziet de rehearsals, dus lijkt me onzin.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:02 schreef Momo het volgende:
Is dit nou weer een nep poll aangemaakt door een fan met photoshop?
[ twitter ]
De troll heeft wel moeite gestopt in zijn getroll dit keer, maar dacht al hoe kan er press poll zijn zonder pers centrum.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is zo'n twitter troll, en niemand ziet de rehearsals, dus lijkt me onzin.
Heb niet gekeken, maar Käärijä heeft de afgelopen weken wel tig gigs gespeeld. Hoop dat hij er wat aan over houdt.quote:
Nopequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo hallo, is er al een recap van vandaag? Weet iemand dat.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo hallo, is er al een recap van vandaag? Weet iemand dat.
quote:
quote:
Stagiairs zitten al aan de after pizza borrel waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
Super handig zo laat, kunnen tv-programma’s in alle landen het nog even meenemen enzo.
Neenee, dat zou maar ten koste gaan van de viewcount van Eurovisie zelf, als demense alles al op televisie hebben gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
Super handig zo laat, kunnen tv-programma’s in alle landen het nog even meenemen enzo.
Het zou me niet eens meer verbazen Fredquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neenee, dat zou maar ten koste gaan van de viewcount van Eurovisie zelf, als demense alles al op televisie hebben gezien.
Ik dacht eventueel dat ze het in 2 delen zouden doen de semi, maar zo te zien is het alles.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het op volgorde van running order is.
Ze zeiden van welquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
Hopelijk hebben delegaties zelf stukje gekozen.
Ja, klinkt allemaal gedempt?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:47 schreef Funhouse het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt alles een beetje vreemd?
Denk door lege zaal?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:47 schreef Funhouse het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt alles een beetje vreemd?
Nee iddquote:
Niet op Tiktokquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:50 schreef Meridiaan het volgende:
Ben benieuwd, veel plezier![]()
Hopelijk verschijnt het ook gauw in een linkje voor als je geen Tiktok hebt
Dit is op youtubequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:50 schreef Meridiaan het volgende:
Ben benieuwd, veel plezier![]()
Hopelijk verschijnt het ook gauw in een linkje voor als je geen Tiktok hebt
Vond het ook niet echt mooi, tbh, die stage van dr.quote:
Ja hoe ze klinkt weten we niet na deze previewquote:
Nja, ik ben het hier wel mee eens, zag er niet zo heel goed uit voor best wel wat acts, idkquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:53 schreef Funhouse het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik het allemaal een beetje tegenvallen
Maar Loreen kan het wel hoor vocaal gezien, daar twijfel ik eigenlijk niet aan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:53 schreef Greys het volgende:
Wat klonk Loreen nietaltebest?
Nederland klonk boven verwachting eigenlijk.
De tijden van Thunder and Lightning it’s getting Exciting stagings zijn wel voorbij blijkbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:53 schreef Funhouse het volgende:
Ja er was op een gegeven moment nog wel een camera in beeld, dus hoop dat ze dat soort dingen nog even voor Finland fixenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:52 schreef Momo het volgende:
Nederland zag er wel goed uit, vocals ok, geen wow
Komt ook door de lege zaal denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:53 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb wel een mening over dat stukje uitkiezen voor zo'n recap, jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoe ze klinkt weten we niet na deze preview
Ik vind Mia’s stem zo zwakjes klinken. Geen kracht. Ik mis een climax van dat het vocaal losgaat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:53 schreef Greys het volgende:
Wat klonk Loreen nietaltebest?
Nederland klonk boven verwachting eigenlijk.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Komt ook door de lege zaal denk ik.
Verder vind ik het camerawerk er strak uitzien.
Dat onderste vind ik ook het probleem. Dit maakt toch wel minder impact. In plaats van dat ze gevangen zit als bij MF kan je nu zo zien dat ze er uit zou kunnen stappen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Loreen kan het wel hoor vocaal gezien, daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Ik vond de kleinere doos er wel wat minder uit zien eigenlijk.
Waar ik Finland zei bedoelde ik dinsdagquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja er was op een gegeven moment nog wel een camera in beeld, dus hoop dat ze dat soort dingen nog even voor Finland fixen
Ja vond ik ook bijzonder, alsof ze nog niet teveel weg willen geven?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening over dat stukje uitkiezen voor zo'n recap, ja
En wat trok ze een rare hoofden
Ja dat dacht ik ook, je denkt meteen hey waar komt dit shot dan ineens vandaan? En neem aan dat dat vaker gebeurt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Voorproefje van wat van Nederland kregen, vond ik best interessant. Unieke shots waarschijnlijk t.o.v. de rest. Da's een pluspunt.
Ja! Cool effectquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:52 schreef Momo het volgende:
Die tong van Kaarija werd een soort Salamander tong op de achtergrond
Ja ik vond Dion recht in de camera heel tof!!quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Voorproefje van wat van Nederland kregen, vond ik best interessant. Unieke shots waarschijnlijk t.o.v. de rest. Da's een pluspunt.
Dat laatste ja. Ziet er een beetje amateuristisch uit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoo jaa daar was ik ook een beetje teleurgesteldquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:57 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Malta vond ik enorm tegenvallen?ESCUnited is heel positief, maar vind het echt te gimmicky
Ik vond alles voor de break in meer of mindere mate tegenvallenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:57 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Malta vond ik enorm tegenvallen?ESCUnited is heel positief, maar vind het echt te gimmicky
Zelfde met Servie trouwens, het is a lot, en mensen zijn nog niet lang genoeg aan het kijken om al een paar drankjes op te hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Zoo jaa daar was ik ook een beetje teleurgesteld
Elke winnaar heeft ook z'n niet liefhebbers nodig. Bevestigd alleen maar dit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben de enige volgens mij, maar ik vind Finland nog steeds verschrikkelijk. En die staging en kleding maakt het voor mij nog erger![]()
En gek genoeg tegelijkertijd ook best wel statisch, door dat shot in de auto.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:57 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De tweeling vloog volgens mij ook uit de bocht.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:57 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Prima hoor, meer Finland voor de rest van onsquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben de enige volgens mij, maar ik vind Finland nog steeds verschrikkelijk. En die staging en kleding maakt het voor mij nog erger![]()
Ja ik ben wel echt blij, dat dynamische werkt goedquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:00 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Voor wie snel wil kijken ipv via YouTube
Shock winner a la 2011 is ook wel weer eens tof. (maar dan één wel leuk liedje danquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:00 schreef Nexum het volgende:
Ik ga mezelf maar mentaal voorbereiden voor een Finse winst
Ik vraag me af of Loreen zich niet een beetje inhield qua repetitie ofzo? Maar dat zou ook weer dom zijn omdat deze beelden openbaar zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:00 schreef Nexum het volgende:
Ik ga mezelf maar mentaal voorbereiden voor een Finse winst
Ja die kunnen we volgens mij echt met watervaste stift opschrijven als NQquote:
Ik weet niet of ik het verschrikkelijk zou noemen, maar ik ben er ook geen fan vanquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ja vond ik ook, zeker wb Israel, was echt totaal rommeltje in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef Cee het volgende:
Israël zag er in de clip net als het nummer wel uit als een wanhopige hot mess, we zullen zien.
Het luciferdoosje waar Loreen op staat heeft een stuk minder effect zo midden op dat podium.
Hahaha jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Maar goed, het blijft toch wonderlijk weer hoe we elk jaar op basis van 20 seconden hele analyses maken.![]()
(and I love it)
Wij ontlenen ons bestaan aan dergelijke zakenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Maar goed, het blijft toch wonderlijk weer hoe we elk jaar op basis van 20 seconden hele analyses maken.![]()
(and I love it)
Ik had Israël bij de stukjes zang dat ze aan het playbacken wasquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef Cee het volgende:
Israël zag er in de clip net als het nummer wel uit als een wanhopige hot mess, we zullen zien.
Het luciferdoosje waar Loreen op staat heeft een stuk minder effect zo midden op dat podium.
What's another year for them, though.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nu pas aan het kijken, maar Ierland komt slecht over zeg.
Terwijl het liedje best lekker is om er bij te hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die kunnen we volgens mij echt met watervaste stift opschrijven als NQ
Nee dat laatste weet ik ook niet, maar hopelijk wél een prima optreden zonder jarenlange schuldgevoelensquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind er te weinig kracht achter zitten bij de stemmen van Mia en Dion. In de Tiktok van maandag vond ik Mia ook al niet goed zingen.![]()
Maar gelukkig zijn jullie positief, hopelijk zij zelf ook.
Ik verwacht eigenlijk nog steeds geen kwalificatie.
Ik denk dat de hele staging er op dit moment te chaotisch uitziet, ik vind niet persee dat zij zelf zich inhoud.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Loreen zich niet een beetje inhield qua repetitie ofzo? Maar dat zou ook weer dom zijn omdat deze beelden openbaar zijn
Ik heb het gevoel dat onze kansen redelijk 50/50 zijn. Misschien dat het net de goede kant op valt...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind er te weinig kracht achter zitten bij de stemmen van Mia en Dion. In de Tiktok van maandag vond ik Mia ook al niet goed zingen.![]()
Alle 'zang' van dat stukje was op bandquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had Israël bij de stukjes zang dat ze aan het playbacken was
Volgens mij is het alleen maar positief voor Finland, een love or hate nummerquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Elke winnaar heeft ook z'n niet liefhebbers nodig. Bevestigd alleen maar dit.
Denk echt door de lege zaal. Vorig jaar was dat ineens ook een stuk beter tijdens de semi zelf en klonk alles voller.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef koffieleuk het volgende:
Geluid moet ik ook wel aan wennen, vooral bij Finland eigenlijk.
En zijn we eenmaal in de finale, dan ben je ws wel weer stukkie beter dan een hoop van het spul uit de andere halve, dus dan kun je ook nog een behoorlijk eindklassering halen ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat onze kansen redelijk 50/50 zijn. Misschien dat het net de goede kant op valt...
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alle 'zang' van dat stukje was op band
The power of a ponykamp, dan eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had Israël bij de stukjes zang dat ze aan het playbacken was
Kroatië hoop ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op basis hiervan; Malta, Ierland, Azerbaijan zijn echt out volgens mij.
Portugal is voor NQ. Zang is goed, maar verder is de rest niksquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
En Portugal begin ik serieus over te twijfelen, springt er echt niet uit tot nu toe
Het is geen briljant liedje, het zijn geen briljante zangers, maar de zang is zo een stuk beter dan op de pre-parties en de staging ziet er netjes uit, voor Nederlandse begrippen goed, durf ik wel te zeggenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
Oh, ik denk dat ze op basis van Charisma eigenlijk al voldoende overtuigingskracht heeft. Maar hopelijk is inderdaad het optreden in z'n gehaal wat krachtiger dan deze clip!quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
En Portugal begin ik serieus over te twijfelen, springt er echt niet uit tot nu toe
Vond ik ook, maar misschien pakt het á la Blanche wel goed uit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de rehearsals. Alexandra kijkt als een hert in de koplampen
Dit ja. Op een gegeven moment heeft het nummer dat nodig vind ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
Dat ik ga stemmenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens, wat moeten we over Letland zeggen.
Noorwegen: redelijk, lift het nummer niet op. Gemiste kans.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:57 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik heb me daar allang bij neergelegd dat ik er dinsdag gewoon volop voor de laatste keer van moet genieten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
Als ze dit stukje ook in de recap gaan stoppen: NQ.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
In dit stukje van Loreen zaten er vocaal echt duidelijk mindere stukkies in in elk geval.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Mee eens. Ze klinkt ook alsof ze haar adem iets beter onder controle heeft dan tijdens de preparties en MGP, al blijf ik het wat wankel en dicht langs de Richel van het Valse aanzitten. Haar choreo tijdens ladaidai vind ik ook niet zo. En haar pakje.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Noorwegen moet echt nog wat minder gaat kijken als een deer in the headlights, want nu zag ze er bang uit en niet als een queen of kings.
In de Ding a Dong podcast hoorde ik dat de Nederlandse delegatie geen interviews doet deze week. Zo na die eerste rehearsals en met een paar dagen vrij had dat misschien toch wel gekund lijkt mij, met de eerste druk een beetje van de ketel?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koning Charles III moet gekroond worden
Dat pakje moet denken aan die turnpakjes die Ariane Grande wel eens aan heeft. Ik vind ze spuuglelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mee eens. Ze klinkt ook alsof ze haar adem iets beter onder controle heeft dan tijdens de preparties en MGP, al blijf ik het wat wankel en dicht langs de Richel van het Valse aanzitten. Haar choreo tijdens ladaidai vind ik ook niet zo. En haar pakje.
Maar toch: lekker lied blijft het
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef Cee het volgende:
Ik kan mij haast niet indenken dat de Zweedse delegatie met deze beelden akkoord gaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
Vraag me bij Loreen wel af of de act ook tegenvalt als je Melfest niet gezien hebt? Zou je dan wel gewoon onder de indruk zijn als kijker?
Ik zeg het nu hier: Ik denk dat Azerbeidzjan gewoon doorgaat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
Overigens vond ik Azerbeidzjan ook best leuk overkomen.
Ik vind het ook steeds leuker te vinden. Het is echt aandoenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
Denken jullie dat er een kans bestaat dat alle NQs in de eerste helft zullen zitten?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zeg het nu hier: Ik denk dat Azerbeidzjan gewoon doorgaat.
Wat ze slim gedaan hebben is door die lichten te laten zakken, het podium gevoelsmatige kleiner te maken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Het schijnt dat Finland in-ear issues had, ik hoop dat het daar aan ligt.quote:
Andersom vraag ik me ook wel af wat we van NL hadden gevonden als we de preparties niet hadden gehadquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
Vraag me bij Loreen wel af of de act ook tegenvalt als je Melfest niet gezien hebt? Zou je dan wel gewoon onder de indruk zijn als kijker?
Denk het nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Denken jullie dat er een kans bestaat dat alle NQs in de eerste helft zullen zitten?
Nouja er moeten maar 5 NQ zijn. Zou niet ondenkbaar zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Denken jullie dat er een kans bestaat dat alle NQs in de eerste helft zullen zitten?
Ik denk dat de enige @NailQueen hier zit, hihaho.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
MOMO ik dacht het ook maar ik durfde het niet te zeggen, bang voor een ban.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik sluit Tsjechie niet uit als shocking NQquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Niet van mij tenminste (niet dat mods dat kunnen maar he)quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
MOMO ik dacht het ook maar ik durfde het niet te zeggen, bang voor een ban.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik sluit Tsjechie niet uit als shocking NQ
Dat vond ik eigenlijk ook wel jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
Het is ook weinig, er is niet zoveel aan op basis van deze eerste beelden. Ik weet niet wie hier de telefoon voor gaat pakken, eerlijk gezegd. Maar goed, het lijkt in elk geval geen totale afgang te gaan worden, en dat is al meer dan je een paar weken geleden zou hebben verwacht.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:32 schreef Guanabana het volgende:
En misschien lukt het me onbewust niet om uit de negatieve vibe te komen bij Nederland, maar ik vind het nog steeds weinig eerlijk gezegd. Oke, zang kan dan beter zijn dan wat we hebben we gehoord, maar het houdt gewoon niet over qua act, staging en nummer. Maar kwalificeren zou best kunnen als je alles zo bij elkaar ziet.
Ja, dat blijft kut. Dit lied blijft echt een jurypleaser, dus we moeten eerst de horde van demensethuis door.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook weinig, er is niet zoveel aan op basis van deze eerste beelden. Ik weet niet wie hier de telefoon voor gaat pakken, eerlijk gezegd. Maar goed, het lijkt in elk geval geen totale afgang te gaan worden, en dat is al meer dan je een paar weken geleden zou hebben verwacht.
Servië is kindvriendelijke Hatariquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu nog een keer te kijken maar Malta ziet er toch ineens erg buurthuis-achtig uit, Servie doet me ineens aan Hatari denken en bij Letland gebeurt echt helemaal niks. Portugal heeft echt een droomloting
Het haalt sowieso wel een punt of 40 binnen op diaspora, dus die zien we gewoon in de finale.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Servië is qua nummer echt een van mijn favorieten, maar heb ook geen idee wat dit gaat doen. Weet niet of het overkomt op het podium.
Als we nog een jury hadden gehad, had ik nu niet eens getwijfeld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat blijft kut. Dit lied blijft echt een jurypleaser, dus we moeten eerst de horde van demensethuis door.
Ik vond met name het eerste blok heel niksig. Daar staken wij nog behoorlijk aardig bij af.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:32 schreef Guanabana het volgende:
En misschien lukt het me onbewust niet om uit de negatieve vibe te komen bij Nederland, maar ik vind het nog steeds weinig eerlijk gezegd. Oke, zang kan dan beter zijn dan wat we hebben we gehoord, maar het houdt gewoon niet over qua act, staging en nummer. Maar kwalificeren zou best kunnen als je alles zo bij elkaar ziet.
Ik kon echt niets met Servië en Malta was inderdaad bonte-avondniveau en Letland weet ik al niet eens meerquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu nog een keer te kijken maar Malta ziet er toch ineens erg buurthuis-achtig uit, Servie doet me ineens aan Hatari denken en bij Letland gebeurt echt helemaal niks. Portugal heeft echt een droomloting
Nja het is inderdaad meer dat een aantal van de andere landen slechter zijn dan misschien verwacht, dan dat wij zo goed zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond met name het eerste blok heel niksig. Daar staken wij nog behoorlijk aardig bij af.
Dat zou fantastisch zijn, maar ik zet mijn geld steeds meer op Helsinki 2024. Loreen ziet er toch kwetsbaar uit. Denk dat we een 2017-scenario gaan zien, al zal Loreen niet zo hard wegzakken als Francesco Gabbani.quote:
Finland zou ik ook geweldig vinden, maar vrees toch voor de jury.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn, maar ik zet mijn geld steeds meer op Helsinki 2024. Loreen ziet er toch kwetsbaar uit. Denk dat we een 2017-scenario gaan zien, al zal Loreen niet zo hard wegzakken als Francesco Gabbani.
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:49 schreef Thrts het volgende:
Zou Noorwegen wel een zekere finalist zijn...?
Ik heb de hoop dat hij toch een flink wat juryleden achter zich gaat krijgen nu hij er nog een tandje bij heeft gedaan sinds de NF.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Finland zou ik ook geweldig vinden, maar vrees toch voor de jury.
Scheelt iig als Loreen volgende week zaterdag net zo klinkt als vandaag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Finland zou ik ook geweldig vinden, maar vrees toch voor de jury.
Omdat die vooral voor goede vocals gaan. En paar jaar terug was de gemiddelde leeftijd 55 jaar dacht ikquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dan altijd van, zit er per se zo'n grote gap tussen jury/publiek? De jury zijn ook maar mensen, en kunnen Finland ook waarderen om wat het is
Ja, alleen al op basis van het nummer. En ze voert het goed uit ook. Maar er is zo lijkt het niet veel extra's gedaan qua visuals. Komt in dat opzicht saai over op mij, zeker in vergelijking met anderen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:49 schreef Thrts het volgende:
Zou Noorwegen wel een zekere finalist zijn...?
Ze gingen uiteindelijk ook behoorlijk voor Toy en Fuego, en die blonken nu ook niet uit in sterke vocalen. Fuego werd voor mijn gevoel helemaal gedragen door de backingsquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dan van, zit er per se zo'n grote gap tussen jury/publiek? De jury zijn ook maar mensen, en kunnen Finland ook waarderen om wat het is
Tsja, zie de Eurojury. Als je zo redeneert dat er weinig verschil is, zou je eigenlijk moeten stellen dat Finland buiten de Top 3 gaat eindigen...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dan van, zit er per se zo'n grote gap tussen jury/publiek? De jury zijn ook maar mensen, en kunnen Finland ook waarderen om wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |