Hij weet dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac staat weer als een debiel te wiebelen , zal dus wel over geldverdienen gaan
Onvoorstelbaar, de grote gameshow, met stomme kinderspelletjes. Goedkoper en dommer kan je ze niet bedenkenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alleen maar. Infantiele opdrachten telkens.
Budget kwestiequote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
Ze investeren ook geen cent in die opdrachten.
Padvinderskamp met die spelletjes.
En dan ook nog drie eliminaties vanmiddag... druk programmaquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook nog drie eliminaties vanmiddag... druk programma
Dan hadden ze dat meteen moeten zeggen, het is niet de grote spellenshow, maar budgetshow. Dan hadden er velen daar gaan handtekening gezetquote:
Misschien doen ze er toch maar 2 danquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook nog drie eliminaties vanmiddag... druk programma
10 minuten...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de duur van de game gemist , hoe lang is die Chinees ..
Dat gaan ze niet van te voren zeggen, die kaarten houdt de Febo voor de borst. Ze maken in TV land altijd van een mug een olifant, dat is gewoon hoe marketing werkt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat meteen moeten zeggen, het is niet de grote spellenshow, maar budgetshow. Dan hadden er velen daar gaan handtekening gezet
Maar het is altijd lachen met Moraimaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:23 schreef Clasientje het volgende:
Mijn hemel zeg Moraima kan dat weer niet🙄
Was te verwachten tochquote:
zet haar eens op de stip brengt amper iets binnenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:23 schreef Clasientje het volgende:
Mijn hemel zeg Moraima kan dat weer niet🙄
Je speelt wekelijks een kermisspelletje voor een conservatieve huishoudpot terwijl eliminatieopdracht enkel incidenteel voor een individu. Strak zit je zomaar in de finale zonder überhaupt (structureel) gestreden te moeten hebben. Dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, de grote gameshow, met stomme kinderspelletjes. Goedkoper en dommer kan je ze niet bedenken
Bij De Alleskunner hebben ze nog 1000 spelletjes overquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:24 schreef Silves het volgende:
Verzin maar eens 2x per week een spel en dat 1 jaar lang..vind het wel knap van de productie, het gaat gewoon om eten te verdienen..en geen eliminatie.
Hoop dat Wendy haar BBQ krijgt als afscheid, en zooi met 0 beginnen moet net als de andere managers.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan is ¤30 niet veel voor de huishoudpot
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Euj de voetballen 'van GJ' doen ook weer mee
Vrouwquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Zie een nieuw Febo oempa loempa wijfje....
Is ook niet nodig, gewoon simpel spelquote:
En er ging er al weer een mis, maar twee heeft ze gepaktquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Alle aandacht is weer gevestigd op Moraima. Als je het over een zwakke schakel hebt
Mirthe leunde op haar ellenbogen, dat mag nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er ging er al weer een mis, maar twee heeft ze gepakt
Ze aait de bal ze klemt hem niet eensquote:
Als het telt, dan telt het.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze aait de bal ze klemt hem niet eens
Ze heeft hem amper vast hij wordt haar gegeven en gelijk overgepakt door Ericquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu krijgt Moraima een waarschuwing, dat ze de bal echt moet klemmen
echt he, ze willen dat de pot aangebroken wordt denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel lullige bedragen de laatste tijd... dat tikt toch niet aan..
Benieuwd hoe ze dat beoordelenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft hem amper vast hij wordt haar gegeven en gelijk overgepakt door Eric
Nog verder leeg trekken ik stem voorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
echt he, ze willen dat de pot aangebroken wordt denk ik
Vind ik stiekem ook wel leuk..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
6 en totaal nu dusquote:
Wij ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Sas gaat ook niet zo lekker. Maar dit wordt wel snel zwaar om te doen.quote:
HIj doet het goed, trouwens ze doen het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff moet de grootste draai maken in de bal in de mand te krijgen
Dat wel jaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sas gaat ook niet zo lekker. Maar dit wordt wel snel zwaar om te doen.
Kan Wen een prima barbecue van organiserenquote:
Ah okquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook 1 door Mirthe, steunen op de ellenbogen
Idd ja, op die manier is het het best te volgen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk een beetje goede shots van de plafond cam. Overzicht!
Voor de helft van de groepquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Wen een prima barbecue van organiseren
Ze gebruiken hem te weinig, sowieso blijken overzichts shots verboden of zo op de streams. Teveel closeupjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, op die manier is het het best te volgen..
Sasha: 'Heb long covid...'quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Sas met haar gespeelde covid problemen, heeft het moeilijk. Begrijpelijk
Dat is het probleem, hoe lang ook, ze gebruiken maar een paar minuten voor de tv uitzending.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou dat was het weer, langer op de kamer gezeten dan dat de opdracht heeft geduurd. Verder met kaarten, biljarten en in de kas hangen
over wie het grootsmoel het nu weerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:41 schreef Harry het volgende:
Jeffrey boos: hij.... volledig door de mand aan het vallen, als je wat druk moet zetten SW
Moet wel in haar rol blijven natuurlijk....type casting.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha: 'Heb long covid...'
Talpa: 'Dat zien we graag...'
(een gigantische spelshow)
Ik bedoelde het(mijn posting) cynischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha: 'Heb long covid...'
Talpa: 'Dat zien we graag...'
(een gigantische spelshow)
Waarom geeft ze zich dan op voor een spellenshow, dat begrijp ik dan niet? Mssn ook maar naar huis dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Sas janken want die heeft zich ingespannen. Je kan mij niet vertellen dat wanneer je herstelt van welke ziekte dan ook dan je je dan zo min mogelijk in mag spannen. In het ziekenhuis zegt elke dokter na iedere operatie dat je zo snel mogelijk weer moet gaan bewegen/ lopen/ conditie opbouwen.
Die heeft het achter haar ellebogen, niet normaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef schizolientje het volgende:
Sasha heeft stemmings stoornissen, let maar op tegen de één lief glimlachen en de ander gromgrom of is dat actrice gedrag?
Vandaag nog.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom geeft ze zich dan op voor een spellenshow, dat begrijp ik dan niet? Mssn ook maar naar huis dan?
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Sas janken want die heeft zich ingespannen. Je kan mij niet vertellen dat wanneer je herstelt van welke ziekte dan ook dan je je dan zo min mogelijk in mag spannen. In het ziekenhuis zegt elke dokter na iedere operatie dat je zo snel mogelijk weer moet gaan bewegen/ lopen/ conditie opbouwen.
Kun je wel zeggen ja, infantiel kind..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft het achter haar ellebogen, niet normaal.
Om juist een uitdaging te zoekenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom geeft ze zich dan op voor een spellenshow, dat begrijp ik dan niet? Mssn ook maar naar huis dan?
Die is ook 'anders'....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Maar gelukkig is haar vriendje Bern er om haar te redden, kijk ze zitten dan..
Sas dacht dat ze ontzien zou wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima is lachen, Sas is een aanstellerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:47 schreef woxxel het volgende:
Sas heeft meer gedaan dan morri.
Bij morri zaten er steeds 6 voeten aan de bal
dat willen ze hier niet horen of zien , morrie kan niks misdoen hierquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:47 schreef woxxel het volgende:
Sas heeft meer gedaan dan morri.
Bij morri zaten er steeds 6 voeten aan de bal
Ach, beter dan die lach van haarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
Sasha weer de hele dag the sad girl spelen.
Zitten we in een eliminatiespel of niet? Dan gooi je zo iemand in die waterbak! Of zeg ik iets raars?quote:
Goede gesprekken altijd tussen die 2quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Ook spraakzaam. Mijn oren doen er zeer vanquote:
Bern sowieso nietquote:
Die behandeld ze echt als een stuk stront...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Van mij mag hij maar dat is zeker geen verplichting. Doen waar je je prettig bij voelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Deed hij het maar een keer en dan ook goed
Echt hoor, ik kan er werkelijk niet bij hoe iemand zich zo laat kleineren...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die behandeld ze echt als een stuk stront...
Tis net een revalidatiecentrum met dito ,spelletjes/oefeni genquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zitten we in een eliminatiespel of niet? Dan gooi je zo iemand in die waterbak! Of zeg ik iets raars?
Bij alles wat Bern doet denkt ie aan die prijzenpot want die is klaarblijkelijk van hemquote:
Dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis net een revalidatiecentrum met dito ,spelletjes/oefeni gen
Jasper en Babs deden het Zoe ging het steeds mis.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe en Jeffrey hebben het volgens mij het beste gedaan, daar zag ik niet 1 bal mis gaan
Dit soort dingen doet ze continuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu Wendy afzeiken, volgens Zoe was ze demotiverend
Oh ik dacht dat ze juist zeiden dat niemand luistert behalve Jeff Marciano en Sasquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor, ze hebben het voor elkaar, de naam van Jeffrey is weer gevallen....... niet goed luisteren..... hoezo????? Jeffrey was de laatste en deed niets verkeerd, dumpte alle ballen in de manden.....man man man.....obsessie hoor!
Zoe steeds maar zeggen dat ze de ballen van Sas steeds verkeerd aan kreeg. Zag vaak de ballen goed maar ze liet ze zelf vallen. Eun zei niet voor niets vaak tegen Zoe dat ze dichter bij Sas moest gaan zitten.quote:
Ik ook niet, vind het ook moeilijk om te zien...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt hoor, ik kan er werkelijk niet bij hoe iemand zich zo laat kleineren...
Zoe heeft een hekel aan Wendy. Waarom ze dan af en toe vriendinnetje speelt met haar is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat ze al die bestellingen dan maar lekker zelf intiktquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
geen hekel, ze is gewoon jaloers op Wendyquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe heeft een hekel aan Wendy. Waarom ze dan af en toe vriendinnetje speelt met haar is mij een raadsel.
Ze heeft groot gelijk, laat Zoë het maar zelf uitzoeken, moest zij ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Geld voor 1 dag eten want Wendy gaat een barbecue bestellen....
Zoë is zo verdomde gehaaid, ze praat iedereen naar de mond als ze denkt dat ze ze kan gebruiken, zo ook net met Bern en Sashaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe heeft een hekel aan Wendy. Waarom ze dan af en toe vriendinnetje speelt met haar is mij een raadsel.
Laat Zoe toch lekker in de stront zakken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft groot gelijk, laat Zoë het maar zelf uitzoeken, moest zij ook
Ik zie niet wat ze in d'r zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat willen ze hier niet horen of zien , morrie kan niks misdoen hier
Maar dat doet ze al acht maanden en of ze zich ervan bewust is geen ideequote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is zo verdomde gehaaid, ze praat iedereen naar de mond als ze denkt dat ze ze kan gebruiken, zo ook net met Bern en Sasha
Misselijkmakend vind ik. Net filmpje bekeken waar ze in gesprek was met haar liefje Ice, op alles maar ja en amen zeggen om in een goed blaadje te komen bij hem. Het lijkt vaak wel een langspeelplaat die is blijven hangen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is zo verdomde gehaaid, ze praat iedereen naar de mond als ze denkt dat ze ze kan gebruiken, zo ook net met Bern en Sasha
Spreek je dan uit tegen hem want trek je waffel gewoon eens openquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vond Jeffrey ZO irritant in de slaapkamer... vreselijk!!!
Het is ook zo, dat Jeffrey de meest veilige positie koos. Alle anderen konden voor hem de fout gaan maken.....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor, ze hebben het voor elkaar, de naam van Jeffrey is weer gevallen....... niet goed luisteren..... hoezo????? Jeffrey was de laatste en deed niets verkeerd, dumpte alle ballen in de manden.....man man man.....obsessie hoor!
Toen ze allemaal de coupletten van het Wilhelmus aan het opzeggen waren deed Bern heel gewoon mee, hij zoekt gewoon een stok om de hond mee te slaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek je dan eens uit tegen hem want trek je waffel gewoon open
Dat is nou juist het probleem. Niemand durft zich uit te spreken naar Jeff toe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek je dan uit tegen hem want trek je waffel gewoon eens open
De meest veilige?? Zag je iemand als Sasha die hele draai maken, voeten omhoog tillen om de ballen in de manden te gooien?????quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is ook zo, dat Jeffrey de meest veilige positie koos. Alle anderen konden voor hem de fout gaan maken.....
Dat kan hij niet winnen van Jeff want dan wordt hij finaal afgemaakt met woorden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek je dan uit tegen hem want trek je waffel gewoon eens open
Zoe als manager slaat natuurlijk helemaal nergens op dus als FEBO verstand heeft gooien ze de kraan dicht waarna enjoyquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Geld voor 1 dag eten want Wendy gaat een barbecue bestellen....
in een mand gooien is inderdaad een stuk veiliger dan over moeten geven aan iemand, dan kan de bal alsnog vallen doordat die verkeerd aangenomen wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is ook zo, dat Jeffrey de meest veilige positie koos. Alle anderen konden voor hem de fout gaan maken.....
Wat mij betreft wel. Maar Babs mag het wel worden. Ik snap dat de Febo haar naar voren wil schuiven want het is natuurlijk wel TV in alle opzichten als zij 'voor de groep' gaat staan, maar dan heb liever een voortzetting van het beleid van Wendy met Babs dan die kut blaag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe als manager slaat natuurlijk helemaal nergens op dus als FEBO verstand heeft gooien ze de kraan dicht waarna enjoy
Als laatste moet je de bal wel aannemen van je voorganger, een draai maken en dan je benen een heel stuk omhoog doen om de hoogte van de mand te bereiken en de bal erin te kunnen gooien.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
in een mand gooien is inderdaad een stuk veiliger dan over moeten geven aan iemand, dan kan de bal alsnog vallen doordat die verkeerd aangenomen wordt
Mij zou het juist triggeren waarna je misschien nog naar elkaar toegroeit ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Niemand durft zich uit te spreken naar Jeff toe.
dat heb je zelf in de hand, grote kans dat hij een dergelijk iets al veel vaker heeft gespeeld met een bal.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als laatste moet je de bal wel aannemen van je voorganger, een draai maken en dan je benen een heel stuk omhoog doen om de hoogte van de mand te bereiken en de bal erin te kunnen gooien.
Dat zou je van Bern en anderen ook kunnen denken/zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heb je zelf in de hand, grote kans dat hij een dergelijk iets al veel vaker heeft gespeeld met een bal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor mij is zo´n gillende malloot ook een hele uitdaging hoor. Het trekt mij juist aan zo iemand van repliek te dienen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij zou het juist triggeren waarna je misschien nog naar elkaar toegroeit ook
Maar dan heb ik het over de eerste maanden want de kaarten zijn al geschud
Ik heb het over de gekozen positie. Jeffrey koos slim (dat moet gezegd worden) de laatste.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De meest veilige?? Zag je iemand als Sasha die hele draai maken, voeten omhoog tillen om de ballen in de manden te gooien?????
tuurlijk joh, je hebt weer helemaal gelijk...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zou je van Bern en anderen ook kunnen denken/zeggen
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, stream 1 volgt zometeen, voor wie het gemist heeft ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht stream 2 - 2 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu is het idd te laat maar ik ben het wel eens met jequote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij zou het juist triggeren waarna je misschien nog naar elkaar toegroeit ook
Maar dan heb ik het over de eerste maanden want de kaarten zijn al geschud
Wat is er toch aan de hand met hem dat hij het zich allemaal maar laat welgevallen!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern speelt echt het zielige jochie dat gepest wordt door Jeff, laat zich door Sas afblaffen.
Manup Bern, grow up en hou op met klagen en ga de confrontatie een keer aan
Ik kan er niets anders van maken dan: geen ruggengraatquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand met hem dat hij het zich allemaal maar laat welgevallen!
Was Bern in het begin ook al zo??? (ik kan me dat niet meer herinneren, hij viel nooit op)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand met hem dat hij het zich allemaal maar laat welgevallen!
Hij heeft gezegd dat ie thuis alle dagen kookt, gewone hap, aardappels , vlees en groentequote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag mij af wat Bern thuis eet, hij woont op zichzelf, maar kan niet koken en wil niet koken, is boos als anderen, waaronder Jeff zeggen: het is hier geen hotel
De eerste maanden was hij onzichtbaar , net als Sas , ze zaten alleen maar in hun eigen bubbelquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was Bern in het begin ook al zo??? (ik kan me dat niet meer herinneren, hij viel nooit op)
Voor wie maken ze dat alfabet??quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik denk dat jij de helft de helft van de eliminaties gehaald had, als het niet meer is."
Babette in de verte: "Whahahahaha"
Bern: "Ik snap niet dat Babette zo veel omgaat met Jeffrey"
Streamwissel naar Babette en Jeffrey
Ik heb geen idee! Misschien als afsluiting voor Wendy?quote:
Heb zelf geen streams dus ook niet steeds kunnen volgen. Moet het hebben van de uitzendingen en daar komt hij weinig in voor.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was Bern in het begin ook al zo??? (ik kan me dat niet meer herinneren, hij viel nooit op)
jaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Misschien als afsluiting voor Wendy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jawel juist, het lijkt wel of ze het ruikt als er ergens iets is waar ze haar grote steekneus in kan stekenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe rot op, die weet echt niet wanneer ze te veel is
Dit is de sluisquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
Is de poort altijd open??
Bij Utopia ging hij alleen van het slot als ze het aangevraagd hadden of dat het aangekondigd hadden
is anders prima geluktquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:59 schreef chufi het volgende:
Wat staat Moira te stuntelen in de keuken om een eitje te bakken ..
Klimrek van 1600 euro word ook weer eens gebruiktquote:
Febo maakt zich er niet eens meer druk om en dat dreigen met gele kaarten en boetes zijn ook wassen neus gebleken.quote:
goedkope ijsjes als toetjequote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze net genoeg geld verdiend om een beetje eten te kopen gaan er ijsjes besteld worden.
Preciesquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat Wendy al het geld opmaakt en dat Zoe met 0 moet beginnen
ALs je niets heb dan probeer je juist dat soort dingen niet te doen.quote:
Ja die stond al klaar om besteld te worden.quote:
Ja klopt maar nog niet doorgedrukt omdat ze 43 euro tekort kwamquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat heeft ze vanmorgen met Erik gedaan
Wendy zegt net dat er nog heel wat broden in de vriezer liggen. Beleg smeren ze alsof ze aan het metselen zijn. Hoe meer beleg, hoe dikker het erop gaat of zoals Mirthe regelmatig een lepel eten uit de pindakaaspotquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niets heb dan probeer je juist dat soort dingen niet te doen.
Bewaar voor een brood of wat beleg,
iddquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Wat een manager ook doet
Er is toch gezeik over het eten.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
idd
maar ja Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Die bestelling stond al klaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:26 schreef pingu66 het volgende:
Geen Erik kookdag denk ik want dat was woensdag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |