De eerste maanden was hij onzichtbaar , net als Sas , ze zaten alleen maar in hun eigen bubbelquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was Bern in het begin ook al zo??? (ik kan me dat niet meer herinneren, hij viel nooit op)
Voor wie maken ze dat alfabet??quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik denk dat jij de helft de helft van de eliminaties gehaald had, als het niet meer is."
Babette in de verte: "Whahahahaha"
Bern: "Ik snap niet dat Babette zo veel omgaat met Jeffrey"
Streamwissel naar Babette en Jeffrey
Ik heb geen idee! Misschien als afsluiting voor Wendy?quote:
Heb zelf geen streams dus ook niet steeds kunnen volgen. Moet het hebben van de uitzendingen en daar komt hij weinig in voor.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was Bern in het begin ook al zo??? (ik kan me dat niet meer herinneren, hij viel nooit op)
jaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Misschien als afsluiting voor Wendy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jawel juist, het lijkt wel of ze het ruikt als er ergens iets is waar ze haar grote steekneus in kan stekenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe rot op, die weet echt niet wanneer ze te veel is
Dit is de sluisquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
Is de poort altijd open??
Bij Utopia ging hij alleen van het slot als ze het aangevraagd hadden of dat het aangekondigd hadden
is anders prima geluktquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:59 schreef chufi het volgende:
Wat staat Moira te stuntelen in de keuken om een eitje te bakken ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |