Dat kan hij niet winnen van Jeff want dan wordt hij finaal afgemaakt met woorden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek je dan uit tegen hem want trek je waffel gewoon eens open
Zoe als manager slaat natuurlijk helemaal nergens op dus als FEBO verstand heeft gooien ze de kraan dicht waarna enjoyquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Geld voor 1 dag eten want Wendy gaat een barbecue bestellen....
in een mand gooien is inderdaad een stuk veiliger dan over moeten geven aan iemand, dan kan de bal alsnog vallen doordat die verkeerd aangenomen wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is ook zo, dat Jeffrey de meest veilige positie koos. Alle anderen konden voor hem de fout gaan maken.....
Wat mij betreft wel. Maar Babs mag het wel worden. Ik snap dat de Febo haar naar voren wil schuiven want het is natuurlijk wel TV in alle opzichten als zij 'voor de groep' gaat staan, maar dan heb liever een voortzetting van het beleid van Wendy met Babs dan die kut blaag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe als manager slaat natuurlijk helemaal nergens op dus als FEBO verstand heeft gooien ze de kraan dicht waarna enjoy
Als laatste moet je de bal wel aannemen van je voorganger, een draai maken en dan je benen een heel stuk omhoog doen om de hoogte van de mand te bereiken en de bal erin te kunnen gooien.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
in een mand gooien is inderdaad een stuk veiliger dan over moeten geven aan iemand, dan kan de bal alsnog vallen doordat die verkeerd aangenomen wordt
Mij zou het juist triggeren waarna je misschien nog naar elkaar toegroeit ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Niemand durft zich uit te spreken naar Jeff toe.
dat heb je zelf in de hand, grote kans dat hij een dergelijk iets al veel vaker heeft gespeeld met een bal.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als laatste moet je de bal wel aannemen van je voorganger, een draai maken en dan je benen een heel stuk omhoog doen om de hoogte van de mand te bereiken en de bal erin te kunnen gooien.
Dat zou je van Bern en anderen ook kunnen denken/zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heb je zelf in de hand, grote kans dat hij een dergelijk iets al veel vaker heeft gespeeld met een bal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor mij is zo´n gillende malloot ook een hele uitdaging hoor. Het trekt mij juist aan zo iemand van repliek te dienen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij zou het juist triggeren waarna je misschien nog naar elkaar toegroeit ook
Maar dan heb ik het over de eerste maanden want de kaarten zijn al geschud
Ik heb het over de gekozen positie. Jeffrey koos slim (dat moet gezegd worden) de laatste.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De meest veilige?? Zag je iemand als Sasha die hele draai maken, voeten omhoog tillen om de ballen in de manden te gooien?????
tuurlijk joh, je hebt weer helemaal gelijk...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zou je van Bern en anderen ook kunnen denken/zeggen
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, stream 1 volgt zometeen, voor wie het gemist heeft ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht stream 2 - 2 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu is het idd te laat maar ik ben het wel eens met jequote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij zou het juist triggeren waarna je misschien nog naar elkaar toegroeit ook
Maar dan heb ik het over de eerste maanden want de kaarten zijn al geschud
Wat is er toch aan de hand met hem dat hij het zich allemaal maar laat welgevallen!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern speelt echt het zielige jochie dat gepest wordt door Jeff, laat zich door Sas afblaffen.
Manup Bern, grow up en hou op met klagen en ga de confrontatie een keer aan
Ik kan er niets anders van maken dan: geen ruggengraatquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand met hem dat hij het zich allemaal maar laat welgevallen!
Was Bern in het begin ook al zo??? (ik kan me dat niet meer herinneren, hij viel nooit op)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand met hem dat hij het zich allemaal maar laat welgevallen!
Hij heeft gezegd dat ie thuis alle dagen kookt, gewone hap, aardappels , vlees en groentequote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag mij af wat Bern thuis eet, hij woont op zichzelf, maar kan niet koken en wil niet koken, is boos als anderen, waaronder Jeff zeggen: het is hier geen hotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |