Het is ook gewoon niet zo natuurlijk. Kuyt zal na zijn ADO-periode toch enige zelfreflectie moeten tonen als hij nog wil slagen als trainer, dan is meekijken met een echte vakman die een modernere speelstijl hanteert niet onverstandig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Of het wel of niet zo is; verstandig van hem om ook wat ervaring op te doen bij (in dit geval) Slot.
niet zo cynischequote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is gewoon de realiteit
wat moet toornstra de jeugd gaan leren
de man was niets andere dan een middelmatige kut voetballer
geen techniek, matige inzicht
in het kampioens jaar vielen alle ballen voor zijn voeten
daarna nooit meer iets bijzoners van hem gezien
hoe hij zo populair is geworden bij de feyenoord achterban is mij een raadsel....
maar dat de reden zou moeten zijn om hem een trainersfunctie te gaan geven bij Feyenoord![]()
ik ben niet cynisch over gioquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet zo cynische
tegenwoordig moeten trainers allemaal media sensaties zijn om tv programmaas en kranten en bladen te vullen
dan gaan die kranten en de rest van de media roepen dat persoon x zo goed is vooral omdat die trainers vooral hun blaadjes en programmas verkopen en geld opleveren
dat zijn niet mijn voorwaarden om te bepalen of iemand goed is of niet
mourinha, van gaal en nog meer van dat soort types....daar lopen er teveel van en overal worden ze uiteindelijk ontslagen
Lolquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kuyt terug bij Feyenoord. Wat zullen jullie blij zijn dat de verloren zoon terug is!
Voorheen ging z'n wijf nog wel eens verhaal voor hem halen, dat is nu ook wat lastigerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd of hij al bij John de Wolf aan het stoken is.
daar heeft hij rob jansen toch voor?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Voorheen ging z'n wijf nog wel eens verhaal voor hem halen, dat is nu ook wat lastiger
Geen idee, maar kon het me nog uit die (hilarische) docu herinneren. Dat ze tegen Jan en alleman zat te zeiken "MaAr WaArOm SpEeLt DiRk NiEt?!/1!"quote:
die zat al te azen op 50% van elke wedstrijdpremiequote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Geen idee, maar kon het me nog uit die (hilarische) docu herinneren. Dat ze tegen Jan en alleman zat te zeiken "MaAr WaArOm SpEeLt DiRk NiEt?!/1!"
Slot zou wel echt mokertjedom zijn als hij naar Spurs gaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt mij nou echt iets voor Dirk.
Maar goed. Als zoveel nee zeggen vanwege factoren zou Arne dan echt blind ja gaan zeggen?
Je zou denken dat Slot niet in zo’n puinzooi zou willen instappen maar goed hij heeft er ook ooit voor gekozen om naar Feyenoord te gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Maar goed. Als zoveel nee zeggen vanwege factoren zou Arne dan echt blind ja gaan zeggen?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Hopen dat Slot tzt wel notulen achterlaatquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee maar doen alsof de situatie bij Ajax toen Overmars er nog zat vergelijkbaar was slaat helemaal nergens op. Die hadden alle posities gewoon gevuld. Alleen het wegvallen van de TD werd daar iets minder goed opgevangen (lol)
De Azijnbode schrijft opeens dat Xabi Alonso topkandidaat is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Voor Tottenham als Chelsea zoeken ze een trainert met ervaring in de top. Vooral Chelsea moet er volgend seizoen weer gewoon staan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot zou wel echt mokertjedom zijn als hij naar Spurs gaat.
Echt een walgelijke kutclub en compleet wespennest waar falen in het DNA zit. Was niks, is niks en gaat ook niks worden. En zul je zien dat Kane ook nog weg gaat deze zomer. Nou, veel succes in de Conference League.
Slot echt niet naar Spurs, beste optie zou Bayern zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Die zijn al voorzien nu.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Slot echt niet naar Spurs, beste optie zou Bayern zijn.
Heb je het God gevraagd?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Slot echt niet naar Spurs, beste optie zou Bayern zijn.
1. Slot naar Spursquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Sorry maar meneer Poelmann zit toch dronken in die uitzending?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij het scheiden van de markt.. is daar dan de grote... Eddy Poelmann.
Het is de Pierre van Hooijdonk CUP.
Daarna wel financieel onafhankelijk en heeft ondanks dat krasje genoeg clubs om uit te kiezen. Zou altijd terugkunnen naar Feyenoord of een andere Nederlandse topclub. In zie alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot zou wel echt mokertjedom zijn als hij naar Spurs gaat.
Echt een walgelijke kutclub en compleet wespennest waar falen in het DNA zit. Was niks, is niks en gaat ook niks worden. En zul je zien dat Kane ook nog weg gaat deze zomer. Nou, veel succes in de Conference League.
Ja, dat er mensen zijn die denken dat hij de Spurs gaat afwijzen (als die al langskomen trouwens) is wel een beetje dom.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daarna wel financieel onafhankelijk en heeft ondanks dat krasje genoeg clubs om uit te kiezen. Zou altijd terugkunnen naar Feyenoord of een andere Nederlandse topclub. In zie alleen maar voordelen.
Dat lijkt me ook sterk ja en als ze die willen tikken ze gewoon die 10-15 miljoen af.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat er mensen zijn die denken dat hij de Spurs gaat afwijzen (als die al langskomen trouwens) is wel een beetje dom.
Ik denk niet dat ze bij hem uitkomen nee, dat soort clubs gaan toch meestal voor een grote naam en niet Arend Martijn uit Bergentheim die als speler nooit verder is gekomen dan PEC.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook sterk ja en als ze die willen tikken ze gewoon die 10-15 miljoen af.
Heb alleen mijn twijfels of ze hem echt willen.
Ergens is dat ook gek te noemen toch? Al die topclubs varen tegenwoordig blind op data. Maar dit wordt terzijde geschoven als er een nieuwe trainer moet komen want dat moet een grote naam zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bij hem uitkomen nee, dat soort clubs gaan toch meestal voor een grote naam en niet Arend Martijn uit Bergentheim die als speler nooit verder is gekomen dan PEC.
Xabi Alonso it is.
Nouja genoeg clubs die wel bij Arend uit zullen komen, de echte top wil hem dan vaak toch liever eerst bij een subtopper zien. Vaak is het ook gewoon een prestigeprojectje van een eigenaar, zoals die Daniel Levy. Die moet aan zijn steenrijke vriendjes dan gaan uitleggen wie Arend Martijn is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ergens is dat ook gek te noemen toch? Al die topclubs varen tegenwoordig blind op data. Maar dit wordt terzijde geschoven als er een nieuwe trainer moet komen want dat moet een grote naam zijn.
Dat is ook voor de achterban. Die willen toch een aansprekende naam.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ergens is dat ook gek te noemen toch? Al die topclubs varen tegenwoordig blind op data. Maar dit wordt terzijde geschoven als er een nieuwe trainer moet komen want dat moet een grote naam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |