Als Feyenoorder hoop ik dat frustihoofd een verbod krijgt op het uitoefenen van z'n beroep. Wat een debiel is dat joh. Dat is ergens nog tien keer erger dan zo'n Tadic.quote:
Waar moet je met profs op oefenen dan bij schieten vanaf 11 meter?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niet oefenen op penalties is schaamteloze arrogantie en is gisteren kei-hard afgestraft.
Heitinga heeft duidelijk naar Roma gekeken afgelopen week, in plaats van naar Napoli en City.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon rode kaart waardig voor een trainer. En de club moet gewoon laten weten dat ze dit niet waarderen.
Past echt niet binnen de grote club die Ajax zo hard wil zijn.
Heb je die lachwekkende penalty reeks gezien of praat je liever gewoon überhaupt mee met de meute?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar moet je met profs op oefenen dan bij schieten vanaf 11 meter?
Profs laten trainen op aanlopen en plaatsen vanaf de 11.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb je die lachwekkende penalty reeks gezien of praat je liever gewoon überhaupt mee met de meute?
Tien minuten voor zijn penalty appte ik maten als dat Brobbey de zijne de parkeerplaats op zou trappen. Alvarez was ook echt lachwekkend.
Dat is gewoon trainbaar. De druk niet, de techniek wel (aanlopen, plaatsen). En dat kon er geen van een.
Ik vind het wel droevig als je iemand die er 3 miljoen voor krijgt moet leren hoe ze een bal op een vlak van pakweg 18m2 moeten schoppen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb je die lachwekkende penalty reeks gezien of praat je liever gewoon überhaupt mee met de meute?
Tien minuten voor zijn penalty appte ik maten als dat Brobbey de zijne de parkeerplaats op zou trappen. Alvarez was ook echt lachwekkend.
Dat is gewoon trainbaar. De druk niet, de techniek wel (aanlopen, plaatsen). En dat kon er geen van een.
Kort nadat flappie in de pers dropt dat Peter helemaal niet geschikt is voor de job, dus dat er helemaal geen sprake van is. Zou wel goede TV zijn, als ze hem dan alsnog benaderen en hij nee zegt.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef cherrycoke het volgende:
Zo jammer dat het Bosz verhaal niet waar was.
De brub had er waarschijnlijk wel baat bij gehad…quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Profs laten trainen op aanlopen en plaatsen vanaf de 11.![]()
Ben je al benaderd als trainert?
Kan het onmogelijk slechter doen dan domme Sjonnie.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Profs laten trainen op aanlopen en plaatsen vanaf de 11.![]()
Ben je al benaderd als trainert?
Pierre van Hooijdonk won een UEFA Cup met trainen op vrije trappen en penalties. Alle grote voetbaltrainers bereiden hun teams erop voor. Maar laten we hier lekker de nuchtere Nederlanders uit gaan hangen die roepen dat het nergens voor nodig isquote:Op maandag 1 mei 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het wel droevig als je iemand die er 3 miljoen voor krijgt moet leren hoe ze een bal op een vlak van pakweg 18m2 moeten schoppen.
Zomaar een persoonlijke toevoeging, die verder niet wegneemt dat het me alsnog wel een aanradertje lijkt…
5 centimeter naar links en je wint die beker en niemand heeft het meer ergens overquote:Op maandag 1 mei 2023 21:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Brobbey schoot voor een leeg doel op de paal.
Die was zo niet te missen dat Bergwijn hem al kwam feliciteren.
Maar nee ze hadden op penalties moeten oefenen!!1!!!
Het bleek gisteren wel dat daar geen reden voor is inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2023 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar moet je met profs op oefenen dan bij schieten vanaf 11 meter?
nagel in de doodskist.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Halverwege het laatste jaar Ten Hag was wel de nagel in de doodskist
Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
5 centimeter naar links en je wint die beker en niemand heeft het meer ergens over.
Wat dat betreft is het wel echt die gifbeker die leeg moet hoor. Bij vlagen was Ajax de betere ploeg, al heb je daar geen klote aan. Brobbey oogt ook echt extreem gefrustreerd in het veld, terwijl dat normaliter een hele relaxte gast is volgens mij?
Mooi man, geen van je vriendjes reageertquote:Op maandag 1 mei 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nagel in de doodskist.
@:ggmm @:caland @:onlogisch @:bezsen @:jancees @:coco
check deze gek
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 00:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Brobbey is te wisselvallig en toch wel qua missers Lex Immers gehalte bereikt. Niet alleen dit seizoen.
Maar laten we spelers van 20 jaar geleden erbij halen om het punt te maken dat trainen op vrije trappen en penalties weldegelijk nut heeft!
Dit heeft dan weer weinig met trainen te makenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:39 schreef Scorpie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)cent-door-het-midden
Maar vooral niet op trainen hoor Heitinga.
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?
Lex Immers ontbeerde gewoon techniek. Brobbey kan echt wel voetballen en onder normale omstandigheden een strafschop benutten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar dit is letterlijk wat ik betoog.
nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nemen van strafschoppen is veel meer een mentale kwestie. Geloof je nou echt dat spelers die het tot profvoetballer geschopt hebben qua techniek niet fatsoenlijk een penalty kunnen nemen?
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het anderquote:
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander
ElanED
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
nogmaals: heb je die penaltyreeks gezien en gezien hoe belachelijk slecht de techniek en aanloop was van sommigen?
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveauquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de experience van communiceren met Elan blijft na jaren nog altijd hetzelfde: onnavolgbaar
Ik ga hier niet op reageren want er staat alleen maar luchtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ongezond gespannen bent ziet alles er debiel uit. Hoewel we ons er kostelijk mee vermaken weiger ik te geloven dat clown Bassey puur technisch bekeken dusdanig slecht is dat hij met enige regelmaat over zijn eigen voeten struikelt. Zelfde met al die overacting op elke miniscule overtreding en het gejank bij de scheidsrechter. Dit elftal is gewoon totaal labiel.
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je zegt net dat profvoetballers de techniek hebben om een strafschop te benutten. Wat is het nou, het één of het ander
ElanED
Hahahahaha en nu snel een stukje totaal nietszeggende troep erbij schrijven. lachwekkend
Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:42 schreef Elan het volgende:
[..]
De basistechniek om een hoek te kiezen en daar te schieten is er gewoon, bij elke voetballer.
Alsof ze bij Ajax niet op strafschoppen trainenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Onnavolgbaar dit, nog los van het feit dat mensen die beweren dat trainen op strafschoppen onzinnig is totaal, maar dan ook totaal niets begrijpen van voetbal op het hoogste niveau
Lex heeft na afloop zelf over die betreffende strafschop gezegd dat hij hem veel beter beheerst af kunnen inschieten, maar dat hij zich liet leiden door de emotie op dat moment (vol stadion met Joden) en hem keihard in de kruising wilde rossen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat wil blijven vertellen moet je dat blijven doen. Ik ga niet niet verder op in.
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:51 schreef Elan het volgende:
Naar mijn idee was Brobbey behoorlijk gefrustreerd en zat hij al niet lekker in de wedstrijd toen hij die strafschop nam, ik geloof niet dat het een kwestie was van (meer) trainen.
Neem toch aan dat ze op strafschoppen gewoon regelmatig trainen bij Ajax? Geloof echt niet dat het komt door een keer extra trainen bij PSV. Die er overigens ondanks de noeste arbeid ook 2 misten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.
Je sluit gewoon missen wat meer uit.
Zowel Brobbey als Timber rosten gewoon op doel, in plaats van de bal te plaatsen richting een hoek. Dan heb je dus geen idee waar je mee bezig bent en doe je maar wat óf je bent zo vol van jezelf dat je denkt dat je dat risico kunt nemen om 'm zo te nemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er best wel wat mee doen met trainen, zo'n moment is niet na te bootsen op de training maar als je het voor 90% op de automatische piloot kan dan is die 10% makkelijker te halen dan als je zonder plan naar die stip loopt.
Je sluit gewoon missen wat meer uit.
Lijkt me ook hoor, maar dat moet je als speler toch ook zelf gewoon doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem toch aan dat ze op strafschoppen gewoon regelmatig trainen bij Ajax? Geloof echt niet dat het komt door een keer extra trainen bij PSV. Die er overigens ondanks de noeste arbeid ook 2 misten.
Kleuter.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zomaar over Ajax praten.... In het Ajax topic.
[ afbeelding ]
Je kan 100x trainen dan nog simuleer je die druk niet, is gewoon choken PSV had er ook last van.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook hoor, maar dat moet je als speler toch ook zelf gewoon doen.
Die van Alvarez was toch nog het meest bizar eigenlijk, het is echt onvoorstelbaar dat je als profvoetballer gewoon recht achter de bal je aanloop doet. Zelfs nog debieler dan spelers die het met zo'n gekke tweestapsaanloop doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zowel Brobbey als Timber rosten gewoon op doel, in plaats van de bal te plaatsen richting een hoek. Dan heb je dus geen idee waar je mee bezig bent en doe je maar wat óf je bent zo vol van jezelf dat je denkt dat je dat risico kunt nemen om 'm zo te nemen.
Dat zeg ik toch ook, het scheelt alleen wel als je weet wat je moet doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan 100x trainen dan nog simuleer je die druk niet, is gewoon choken PSV had er ook last van.
Weten ze heus wel alleen dat moment niet meer. Dat is juist het hele punt met choken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het scheelt alleen wel als je weet wat je moet doen.
Ik zou me ook eerder druk maken om het voetbal dan die penalties.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weten ze heus wel alleen dat moment niet meer. Dat is juist het hele punt met choken.
Qua zelfvertrouwen is het nog net zo slap als onder Schreuder want je maakt mij niet wijs dat dit Ajax technisch niet veel beter kan spelen. Laat staan fatsoenlijk een penalty kan nemen.
Ik zie ook helemaal geen verbetering aankomen en denk dat je er tegen AZ gewoon op gaat dit weekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou me ook eerder druk maken om het voetbal dan die penalties.
4 punten maximaal in de komende 4 wedstrijden, eindigen gewoon 4equote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen verbetering aankomen en denk dat je er tegen AZ gewoon op gaat dit weekend.
Ik zie Ajax bij Groningen ook nog wel onderuit gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen verbetering aankomen en denk dat je er tegen AZ gewoon op gaat dit weekend.
Dit is niet meer Groningen van weleer hequote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie Ajax bij Groningen ook nog wel onderuit gaan
Ze (en dan vooral Tadic en Klaassen) zullen wel weer debiel gaan doen; alleen na alle media-aandacht zat de scheids er vast dichter opzitten en gaat er minstens één rood pakken...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is echt het keyword als ik naar dit falend Ajax kijk.. Spelers die totaal niet weten waar ze aan toe zijn, geen vaste basis... Ook Heitinga heeft dat niet echt beter gedaan dan Schreuder.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weten ze heus wel alleen dat moment niet meer. Dat is juist het hele punt met choken.
Qua zelfvertrouwen is het nog net zo slap als onder Schreuder want je maakt mij niet wijs dat dit Ajax technisch niet veel beter kan spelen. Laat staan fatsoenlijk een penalty kan nemen.
Dat zijn dan onze ervaren spelers.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze (en dan vooral Tadic en Klaassen) zullen wel weer debiel gaan doen; alleen na alle media-aandacht zat de scheids er vast dichter opzitten en gaat er minstens één rood pakken...
Zelfs als AZ een offday heeft zie ik dit Ajax niet winnen van AZ.
[..]
Zelfvertrouwen is echt het keyword als ik naar dit falend Ajax kijk.. Spelers die totaal niet weten waar ze aan toe zijn, geen vaste basis... Ook Heitinga heeft dat niet echt beter gedaan dan Schreuder.
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is niet meer Groningen van weleer he
Ik dacht even dat ik een post van klaas las.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er ook vanaf hangt of ze dan al gedegradeerd zijn of niet. Maar zelfs dan zie ik het zwalkende Ajax geen misstap maken tegen Groningen. Want die zijn echt mokerslecht. Maar met AZ, Twente en Utrecht nog voor de boeg is het alles behalve makkelijk voor ze. Zeker in de staat waarin ze nu verkeren.
Graag gedaanquote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een post van klaas las.
Ondanks dat hij geen extreem debiele dingen (alhoewel, sommige wisselsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze (en dan vooral Tadic en Klaassen) zullen wel weer debiel gaan doen; alleen na alle media-aandacht zat de scheids er vast dichter opzitten en gaat er minstens één rood pakken...
Zelfs als AZ een offday heeft zie ik dit Ajax niet winnen van AZ.
[..]
Zelfvertrouwen is echt het keyword als ik naar dit falend Ajax kijk.. Spelers die totaal niet weten waar ze aan toe zijn, geen vaste basis... Ook Heitinga heeft dat niet echt beter gedaan dan Schreuder.
Er is maar één geschikte opvolgerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ondanks dat hij geen extreem debiele dingen (alhoewel, sommige wissels) maakt Heitinga ook niet bepaald een zekere indruk. Dat wil zeggen hij acteert op camera de zelfverzekerde toptrainer, maar non verbaal druipt de onzekerheid van hem af. Dat zal ook zijn weerslag hebben op het team. Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen want is wel duidelijk dat hij het niet in zich heeft.
Boszgodquote:
Onze Messias heeft gesproken. Ik denk niet dat er nog meer open deuren gevonden gaan worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had hij niet gezegd te vertrekken als hij geen trainer werd van Ajax 1?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Heitinga gewoon weer terug kan naar jong Ajax volgend seizoen mocht hij geen trainer van Ajax 1 worden.
Geen idee wat hij gezegd heeft maar de afspraak dat hij terug kan schijnt vooraf gemaakt te zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had hij niet gezegd te vertrekken als hij geen trainer werd van Ajax 1?
Die heeft zo hard zitten verkondigen dat hij hoofdtrainer wil blijven dat dat niet meer gaat gebeuren gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat hij gezegd heeft maar de afspraak dat hij terug kan schijnt vooraf gemaakt te zijn.
Ze moeten gewoon alles op alles zetten om alles te winnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou ook onverstandig zijn maar de huidige jong Ajax trainer is ook een tussenpaus tot eind seizoen dus het kan best kloppen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft zo hard zitten verkondigen dat hij hoofdtrainer wil blijven dat dat niet meer gaat gebeuren gok ik zomaar.
Dat betwijfel ik als ik eerlijk ben. Ik vrees dat hij volgend seizoen weer trainer isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ook onverstandig zijn maar de huidige jong Ajax trainer is ook een tussenpaus tot eind seizoen dus het kan best kloppen.
Handiger zou zijn als hij elders ervaring op gaat doen, onbegrijpelijke beslissing om hem hoofdtrainer te maken, hopelijk zien ze dat inmiddels zelf ook.
Dat kan ook uiteraard maar dat maakt het nog niet verstandig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als ik eerlijk ben. Ik vrees dat hij volgend seizoen weer trainer is
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grintaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:46 schreef LethalNinja het volgende:
Kan niet wachten tot die bezem door de ploeg kan. Ze moeten weer echt voetballen conform Ajax DNA. Ben dit schop en treitervoetbal echt zat. Eerder al tegen Feyenoord nu laatst weer tegen psv. Wat geef je dan voor affiche af als beursgenoteerd bedrijf. En wat geef je mee aan de jeugd? Al die jonge kiddo's die opkijken naar de Ajax voetballers en denken dat ze dit ook maar kunnen doen.
Zoals iemand anders al zei, als je aanvoerder al speelt als een vreselijk geval af en en toe dan straalt dat ook af op de andere spelers. Kudo's (pun intended) naar voetballers zoals Bassey, Timber, Francisco en Rensch dat zij gewoon voetballen en niet meedoen met het gekloot!
Wil je nu zeggen dat voetbalsupporters over het algemeen ontzettend hypocriet zijn? Al zijn er genoeg mensen die het gewoon altijd kansloos gedrag vinden, gelukkig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin, toen Martinez en Tagliafico er regelmatig een onderuit kegelde of tijd aan het rekken waren was het allemaal mooi en grinta
Nu doen in 2 wedstrijden andere spelers het en is het Ajax onwaardig.
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat voetbalsupporters over het algemeen ontzettend hypocriet zijn? Al zijn er genoeg mensen die het gewoon altijd kansloos gedrag vinden, gelukkig.
Ligt er een beetje aan, hard spel vindt vrijwel iedereen tot op bepaalde hoogte wel prima denk ik. Op het moment dat je na een tikje doet alsof je been eraf ligt, je terugrolt in het veld of je act zelfs zover doorvoert dat je de perskamer komt binnengelopen op krukken terwijl er niks aan de hand is kan je toch wel spreken over vrij ridicuul gedrag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn iedereen heeft toch liever een speler die er voor gaat en soms over het randje heen gaat ipv die makke lammetjes die naar de slachtbank gaan. Maar wat hebben ze zich sportief gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |