Wijn koffie is handig omdat dat grote bedragen zijn en als je het vergeet weg te halen komt het toch wel op, zullen ze misschien gedacht hebben.quote:Op zondag 30 april 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De slimmerds kunnen er dan beter dingen inzetten die ze kunnen etendaar hebben ze meer aan dan aan koffie
Maar ze hebben nu geen geld voor etenquote:Op zondag 30 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijn koffie is handig omdat dat grote bedragen zijn en als je het vergeet weg te halen komt het toch wel op, zullen ze misschien gedacht hebben.
Maar nog wel eten, en morgen zal het alarm wel weer afgaan.quote:Op zondag 30 april 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu geen geld voor eten
Ja hello Fresh hadden ze nog.quote:Op zondag 30 april 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar nog wel eten, en morgen zal het alarm wel weer afgaan.
Maar wel koffiequote:Op zondag 30 april 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu geen geld voor eten
quote:
En daar komen die lange lijnen weer !quote:Op zondag 30 april 2023 11:59 schreef engine het volgende:
Ah nu gumt ze het weer uit....dat verklaard
Die heeft geen kleuren op nummer nodigquote:
Die gaat klagen tot ze een ons weegtquote:Op zondag 30 april 2023 12:03 schreef engine het volgende:
We hebben nul euro. Succes Zoë!...maar wel koffie!
De taart voor zijn dochter?quote:Op zondag 30 april 2023 12:05 schreef engine het volgende:
Benieuwd waar Isaac een hele klont boter voor gaat gebruiken.
Achter zullen ze een barbecue ook wel leuk vindenquote:Op zondag 30 april 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat klagen tot ze een ons weegt![]()
Maar ik vermoed dat ze wel een opdracht krijgen
Leuk shirt heeft hij aan.quote:
Dat zou kunnen. Hopelijk maakt hij dat wel af dan.quote:
quote:Op zondag 30 april 2023 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Hopelijk maakt hij dat wel af dan.
O ja die wil Wendy ook nog geven als haar afscheid als managerquote:Op zondag 30 april 2023 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Achter zullen ze een barbecue ook wel leuk vinden
Precies datquote:Op zondag 30 april 2023 12:01 schreef Flow3r het volgende:
Wat heeft Babette dan voor vreselijks gezegd over andere bewoners ? Iemand filmpje ? @:Hoempah @:DGK_tegengas?
Dat ze heeft gezegd dat ze met Wen eigenlijk geen gesprekken kan voeren vind ik niet zo erg, dat is ook wel zo, ze kan met Wen wel veel lol maken, ook niet onbelangrijk
De ene vriendin heb je voor serieuze gesprekken, de ander om mee te stappen, weer een ander om bij uit te huilen etc etc
Ic wilde eigenlijk al om 24.00 uur stoppen. Hij had het al uren moeilijk. Maar Babs wilde doorgaan en zo hebben ze er nog 5.00 uurtjes bijgelopen.quote:Op zondag 30 april 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring:
ISaac en Babette hebben 18 uur gelopen, ze hebben op 6 uur na het doel van Isaac om 24 uur te lopen niet gehaald.
Al met al wel een hele prestatie
Hij zal het idee hebben dat hij er dan toch een beetje bij isquote:Op zondag 30 april 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wat heeft ze daaraan?
Kijken hoe pappie het opvreet?
Echt hè die markiezen als wimpers is geen smoelwerk, maakt haar ogen kleiner dan ze zijn.quote:
Is idd voor zijn dochter maar ze eten hem wel zelf opquote:
quote:Op zondag 30 april 2023 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Hopelijk maakt hij dat wel af dan.
ja ik ookquote:Op zondag 30 april 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies datik heb dat zelf ook.. heel verschillende vriendinnen en vrienden. Ik zie het probleem niet.
Gelukkig hebben de lopers niet veel last van gisteren en zijn weer fris en fruitig
Ja ik las het, het is ook heel wat zo lange rondjes in de tuin lopen.quote:Op zondag 30 april 2023 12:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ic wilde eigenlijk al om 24.00 uur stoppen. Hij had het al uren moeilijk. Maar Babs wilde doorgaan en zo hebben ze er nog 5.00 uurtjes bijgelopen.
Dat is het shirt wat Babette voor hem heeft geschilderd. Volgens sommige zat Babette op kantoor een kinder kleurplaten te schilderen maar dat deed ze voor de dochter van Isaacquote:
Geen idee, maar misschien kan @Aardbeienmoes er meer over vertellenquote:Op zondag 30 april 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ik ook
Daarom ben ik zo benieuwd wat voor lelijks ze dan gezegd zou hebben, dat vind ik nergens terug
De zoveelste verjaardag.quote:Op zondag 30 april 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal het idee hebben dat hij er dan toch een beetje bij is![]()
Not Isaac, je dochter viert haar verjaardag zonder jou.
Precies en van Jeff zei ze dat ze het niet snapte dat hij weer zo negatief bezig was en dat hij het nu gooide dat het negatieve voor het spel was.en dat ze dat niet geloofde Het zat in zijn karakter was haar mening. En daar heeft ze zeker gelijk in.quote:Op zondag 30 april 2023 12:01 schreef Flow3r het volgende:
Wat heeft Babette dan voor vreselijks gezegd over andere bewoners ? Iemand filmpje ? @:Hoempah @:DGK_tegengas?
Dat ze heeft gezegd dat ze met Wen eigenlijk geen gesprekken kan voeren vind ik niet zo erg, dat is ook wel zo, ze kan met Wen wel veel lol maken, ook niet onbelangrijk
De ene vriendin heb je voor serieuze gesprekken, de ander om mee te stappen, weer een ander om bij uit te huilen etc etc
Volgens mij niet veel bijzonders maar wat je al zei. Ik noem dat niet iemand voor de bus gooien..quote:Op zondag 30 april 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ik ook
Daarom ben ik zo benieuwd wat voor lelijks ze dan gezegd zou hebben, dat vind ik nergens terug
Als dat het lelijkste is wat ze in 8 maanden gezegd heeft......quote:Op zondag 30 april 2023 12:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies en van Jeff zei ze dat ze het niet snapte dat hij weer zo negatief bezig was en dat hij het nu gooide dat het negatieve voor het spel was.en dat ze dat niet geloofde Het zat in zijn karakter was haar mening. En daar heeft ze zeker gelijk in.
En daar is niks aan gelogen. Jeff heeft ook weleens commentaar op Babette als hij het niet eens is met iets wat ze doet of zegt. Dan praat je daar over met een andere vriend.. is dat dan zo erg..quote:Op zondag 30 april 2023 12:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies en van Jeff zei ze dat ze het niet snapte dat hij weer zo negatief bezig was en dat hij het nu gooide dat het negatieve voor het spel was.en dat ze dat niet geloofde Het zat in zijn karakter was haar mening. En daar heeft ze zeker gelijk in.
Ik vind iemands mening prima, mag negatief als de pest zijn, maar zég dan ook even wát er verteld word , dat vind ik nergens terug ? Dit is toch COS , verklaar dan ook even WAT je gezien hebt ?quote:Op zondag 30 april 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Mensen maak je toch niet zo druk wat een ander vindt of zegt over een bewoner. Ieder zijn mening.
Als iemand vindt dat Babette gemeen is geweest dan vindt die iemand dat.
Als iemand het niet vindt dan vindt iemand het niet.
Maar om je nu steeds druk te maken als iemand er anders over denkt is ook zo wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 30 april 2023 02:06 schreef Ambrine het volgende:
Babette was net samen met Marciano tijdens het lopen weer lekker aan het roddelen over Jeffrey en Wendy.WAT zei ze dan ???quote:Op zondag 30 april 2023 02:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zat me al een tijd te verbazen over Babette.... nu er bijna niemand meer is daar valt het nog extra op dat haar gedrag echt niet normaal is.
Tegen Wendy en Jeffrey doet ze heel normaal, vriendschappelijk en zodra ze met Jasper en/of Marciano is maakt ze ze helemaal zwart... is dat iemand naar zijn mond praten of denkt ze werkelijk zo over hen??![]()
Ik maak me niet druk hoor.. absoluut niet. Ik reageer gewoon en geeft mijn mening. Daarvoor zitten we toch in de coss en überhaupt op een forum? Als dat niet kan dan kan ik net zo goed tegen mezelf lullen over de streamsquote:Op zondag 30 april 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Mensen maak je toch niet zo druk wat een ander vindt of zegt over een bewoner. Ieder zijn mening.
Als iemand vindt dat Babette gemeen is geweest dan vindt die iemand dat.
Als iemand het niet vindt dan vindt iemand het niet.
Maar om je nu steeds druk te maken als iemand er anders over denkt is ook zo wat.
Eens, dat je verschillende soorten vrienden kan hebben, maar je gaat niet de ene tegen de andere afzeiken, dat noem ik geen vriendschapquote:Op zondag 30 april 2023 12:01 schreef Flow3r het volgende:
mss dat de kringloop in zijn dorp in 1980 dicht is gegaan..quote:Op zondag 30 april 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
Eric zegt geen kleding te hebben als iemand anders.. joh echt waar
Maar hoe zeek ze de ene tegen de andere dan af ? Wat zei ze precies dan ?quote:Op zondag 30 april 2023 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, dat je verschillende soorten vrienden kan hebben, maar je gaat niet de ene tegen de andere afzeiken, dat noem ik geen vriendschap
Ik heb hier niks van gezien en gehoord, hoe laat was dit dan??quote:Op zondag 30 april 2023 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, dat je verschillende soorten vrienden kan hebben, maar je gaat niet de ene tegen de andere afzeiken, dat noem ik geen vriendschap
Die smoest heel vaak best irriquote:Op zondag 30 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Babs lag te smoezen en moet haar mic controleren
[ afbeelding ]
En gewoon door blijven gaan hequote:Op zondag 30 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Babs lag te smoezen en moet haar mic controleren
[ afbeelding ]
Is een logische constatering terwijl z'n negatieve gedrag speltechnisch dus eerder averechts werkt. Bij Jeff zit een heleboel opgekropte frustratie en op die manier kan ie z'n energie enigszins kwijt. En daarnaast denkt ie ook gewoon dat hij heel veel beter weet waardoor je ook automatisch neerkijkt op het plebs. Als je hem eenmaal door hebt dan is het allemaal heel erg voorspelbaar en kun je erom grinniken mits aan dezelfde zijde. Wat hij daar mist is een beste maat waarnaar ie luistert en oprecht de waarheid durft te vertellen. Je merkt namelijk dat ie hiermee worstelt want bij iedere gesprekspartner hanteert ie een figuurlijke handrem. Niet dat ie heel gemakkelijk met al die camera's over z'n gevoel zal praten maar je hebt als mens eigenlijk wel zo'n 100%-connectie nodig. Niet voor niets ontstaan daarbinnen tig relaties. Naast tijdverdrijf creëer je daarmee een 'veilig, beschermend' gevoel. Voor mij was dit echter al vanaf het begin duidelijk aangezien hij in m'n topdrie stond van meest interessante deelnemers. Daar waar anderen mij totaal niet boeien ga je zo iemand juist nauwlettend volgen. Niet alleen bij ons maar ook voor hemzelf valt het programma gewoonweg heel erg tegen aangezien ie het tegenovergestelde had verwacht. Vervolgens belandde ie zelfs in een vanuit twee kanten toxic-achtige relatie waarin ie zichzelf verloor. Zo verliefd als ie is geworden zo extreem mist ie nu zijn schaduw. Wil extra 'banjeren' juist zodat ie dus niet constant aan Kim kan denken.quote:Op zondag 30 april 2023 12:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Keer op keer haalde ze iedereen in, lijkt wel of ze het dubbele km heeft gelopen.quote:Op zondag 30 april 2023 12:50 schreef Flow3r het volgende:
Babet loopt nu wel moeilijk, nu gaat ze de spieren pas voelen
Het blijft knap, er zijn er die geen meter hebben gelopen, maar wel een beetje hebben bijgesprongen in de keuken.quote:Op zondag 30 april 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Ze voelt die pootjes wel nu![]()
[ afbeelding ]
Jaahaaaaaa (ik ga al zoeken)quote:Op zondag 30 april 2023 12:54 schreef danaqui het volgende:
Zo na een uur omroepen doet Babs haar zender om
Maar echt dat je na 8 maanden nog je microfoon niet omdoet of gewoon kwijt bent...is een gele kaart waardigquote:
Ze vullen daar meestal het bedrag aan tot 50 euro, de bezorgkosten zijn dan vrij..denk dat Wendy heeft doorgedrukt en vergeten is de koffie ervan af tehalen..quote:
Mss wil ze gewoon ff niet praten, maar gewoon wakker worden , net als alle andere daar die niks zeggen met de mic om..quote:Op zondag 30 april 2023 13:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar echt dat je na 8 maanden nog je microfoon niet omdoet of gewoon kwijt bent...is een gele kaart waardig
Oh nou gaat bro Tiano weer lopen mekkeren.quote:Op zondag 30 april 2023 13:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze vullen daar meestal het bedrag aan tot 50 euro, de bezorgkosten zijn dan vrij..denk dat Wendy heeft doorgedrukt en vergeten is de koffie ervan af tehalen..
Ligt eraan hoe hard of snel je loopt denk ik. Met normaal wandelen val je niet af, tenminste ik niet.quote:
Je valt altijd af als je gezond beweegtquote:Op zondag 30 april 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard of snel je loopt denk ik. Met normaal wandelen val je niet af, tenminste ik niet.
perfecte analyse,volledig mee eensquote:Op zondag 30 april 2023 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is een logische constatering terwijl z'n negatieve gedrag speltechnisch dus eerder averechts werkt. Bij Jeff zit een heleboel opgekropte frustratie en op die manier kan ie z'n energie enigszins kwijt. En daarnaast denkt ie ook gewoon dat hij heel veel beter weet waardoor je ook automatisch neerkijkt op het plebs. Als je hem eenmaal door hebt dan is het allemaal heel erg voorspelbaar en kun je erom grinniken mits aan dezelfde zijde. Wat hij daar mist is een beste maat waarnaar ie luistert en oprecht de waarheid durft te vertellen. Je merkt namelijk dat ie hiermee worstelt want bij iedere gesprekspartner hanteert ie een figuurlijke handrem. Niet dat ie heel gemakkelijk met al die camera's over z'n gevoel zal praten maar je hebt als mens eigenlijk wel zo'n 100%-connectie nodig. Niet voor niets ontstaan daarbinnen tig relaties. Naast tijdverdrijf creëer je daarmee een 'veilig, beschermend' gevoel. Voor mij was dit echter al vanaf het begin duidelijk aangezien hij in m'n topdrie stond van meest interessante deelnemers. Daar waar anderen mij totaal niet boeien ga je zo iemand juist nauwlettend volgen. Niet alleen bij ons maar ook voor hemzelf valt het programma gewoonweg heel erg tegen aangezien ie het tegenovergestelde had verwacht. Vervolgens belandde ie zelfs in een vanuit twee kanten toxic-achtige relatie waarin ie zichzelf verloor. Zo verliefd als ie is geworden zo extreem mist ie nu zijn schaduw. Wil extra 'banjeren' juist zodat ie dus niet constant aan Kim kan denken.
Jeff imo een topgozer en deel meestal z'n visie maar ook hij is een mens met allerlei plus- en minpunten. Zijn voordeel is dat ie twee unieke kwaliteiten bezit: 1) Een bepaalde vorm van charisma waarbij humor als leidraad waardoor ie zelfs z'n grootste vijand aan het lachen krijgt terwijl diegene hem de dag ervoor nog wel kon neerschieten. De tussengroep danst ook vrolijk met hem mee want die kunnen ook hun lol niet op. Als je enorm om iemand moet gieren dan vormt datgene een cruciaal deel van hoe je naar iemand kijkt. 2) Wat je ook maar van hem mag vinden het is een absolute alleskunner want zelfs al kan ie iets niet dan zorgt ie er alsnog voor dat het die ene keer slaagt. Bij zowat de helft van alle eliminaties zou ie (ook) hebben gefaald hoor. Heb vaker al kritiek geuit op het format want bij een normaal eliminatieverloop waren de meeste kopstukken allang onthoofd.
Welnee, het is een kleine dobbertje die pas onder water gaat als je er teveel lood aan hangt.quote:Op zondag 30 april 2023 14:02 schreef pingu66 het volgende:
Jappie gast nog wel een ongeluk krijgen in dat zwembad met zijn gespring. Of het zwembad slopen
Volgens is het daar redelijk windstil , dus dan is het best wel warmquote:Op zondag 30 april 2023 14:09 schreef woxxel het volgende:
Die hebben de zomer in de bol.
Zo vreselijk warm is t nog niet
Hoe heet de website van Eunice van een hond?quote:Op zondag 30 april 2023 14:14 schreef Puzzie het volgende:
Elkaar een beetje aftroeven met volgersaantallen
Ze zei het maar ik vind dat niet zo interessantquote:Op zondag 30 april 2023 14:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe heet de website van Eunice van een hond?
Marciano denkt sowieso heel erg beperktquote:Op zondag 30 april 2023 14:37 schreef pingu66 het volgende:
Marciano vindt het belangrijkste dat zijn kinderen zijn achternaam voortzetten daarom was hij zo blij met twee zonen
Alvast een voorproefje wat we gaan krijgen voor streams als het straks warmer wordtquote:
En dan die kistjes er onder prachtigquote:Op zondag 30 april 2023 15:02 schreef Sestra666 het volgende:
Wat ziet zoe er wulps uit met die tetten er bijna uit
bahquote:Op zondag 30 april 2023 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe d'r wimper laat los (rechts,voor ons links)[ afbeelding ]
Goed gezien en geschotenquote:Op zondag 30 april 2023 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe d'r wimper laat los (rechts,voor ons links)[ afbeelding ]
Jaa, en t duurt maar twee dagenquote:
Woensdag.quote:
Thnx, en de ze kunnen kiezen tussen Zoe en?quote:
Iedereen behalve diegene die manager zijn geweest.quote:Op zondag 30 april 2023 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx, en de ze kunne kiezen tussen Zoe en?
Ah okquote:Op zondag 30 april 2023 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen behalve diegene die manager zijn geweest.
Waarom moeten ze wat krijgen dan of bedoel voor t lopen wat ze gedaan hebben gisterenquote:Op zondag 30 april 2023 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze al wat gekregen van Achter? Dergelijke verzonnen bullshit acties voor TV moet toch beloond worden.. een beetje Hello Shit eten dekt de lading niet
Zag ze wel met een groot kaartspel lopen die daar zomaar was.quote:Op zondag 30 april 2023 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze al wat gekregen van Achter? Dergelijke verzonnen bullshit acties voor TV moet toch beloond worden.. een beetje Hello Shit eten dekt de lading niet
Meer mensen waren verbaasdquote:Op zondag 30 april 2023 15:23 schreef Judiwi het volgende:
Zag vanmorgen ook voor het eerst Bern een eitje bakken in de keuken. Hij moest wel. Niemand anders deed het voor hem.
In principe tussen Zoë en de rest die nog geen manager is geweestquote:Op zondag 30 april 2023 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx, en de ze kunnen kiezen tussen Zoe en?
Meestal werkt dat zo ja... voor "bewezen diensten"quote:Op zondag 30 april 2023 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom moeten ze wat krijgen dan of bedoel voor t lopen wat ze gedaan hebben gisteren
Ah komt misschien nogquote:Op zondag 30 april 2023 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meestal werkt dat zo ja... voor "bewezen diensten"
Sasha, Bern en Mirthe moeten het eens recht in zijn gezicht zeggen, i.p.v. dat eeuwige geroddel achter zijn rug, maar dat lef hebben ze niet, dus blijven ze in herhaling vallenquote:Op zondag 30 april 2023 15:37 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe vindt Jeff heus wel grappig maar hij bepaalt alles in negatief gedrag
Febo heeft nog steeds de middelen om ze hun "Bonus" te geven dmv een VeelGeldSpelletje .. die score van de laatste 2 spellen waren bedroevendquote:
Mirthe zei ditquote:Op zondag 30 april 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha, Bern en Mirthe moeten het eens recht in zijn gezicht zeggen, i.p.v. dat eeuwige geroddel achter zijn rug, maar dat lef hebben ze niet, dus blijven ze in herhaling vallen
Sowieso zijn de spelletjes maar stom etc..quote:Op zondag 30 april 2023 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo heeft nog steeds de middelen om ze hun "Bonus" te geven dmv een VeelGeldSpelletje .. die score van de laatste 2 spellen waren bedroevend
Heeft ze weer klotsende oksels, of gewoon ordinair jeukquote:Op zondag 30 april 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Zoe heeft weer een aanleiding om Ice lastig te vallen
Bezitsdrangquote:Op zondag 30 april 2023 15:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze weer klotsende oksels, of gewoon ordinair jeuk
En dat zal zo blijven, kunnen ze meer spelletjes de loods ingooien.quote:Op zondag 30 april 2023 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo heeft nog steeds de middelen om ze hun "Bonus" te geven dmv een VeelGeldSpelletje .. die score van de laatste 2 spellen waren bedroevend
Ik merk daar nog niet veel van, ook nog steeds niet het uithonger-scenario om Potroof af te dwingenquote:Op zondag 30 april 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat zal zo blijven, kunnen ze meer spelletjes de loods ingooien.
Bern stelt zich veel te afhankelijk op ,.als hij iets wil dan moet hij dat gaan regelenquote:Op zondag 30 april 2023 15:49 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat regelen dat Jeff eruit wordt gestemd of hij nou zelf op de stip gaat staan of mensen probeert over te halen om op Jeff te stemmen of iets met achter regelt weet ik niet.
quote:Op zondag 30 april 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern stelt zich veel te afhankelijk op ,.als hij iets wil dan moet hij dat gaan regelen
En precies dat kan hij niet
Bern is wel de Game-Master.. luie flikker komt elke maand precies op tijd met een "Zelfverzonnen" game om het (K}Loodjesvolk belangeloos te vermakenquote:Op zondag 30 april 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern stelt zich veel te afhankelijk op ,.als hij iets wil dan moet hij dat gaan regelen
En precies dat kan hij niet
Bern is de grootste game ont-loper van het spelquote:Op zondag 30 april 2023 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern is wel de Game-Master.. luie flikker komt elke maand precies op tijd met een "Zelfverzonnen" game om het (K}Loodjesvolk belangeloos te vermakenAldus elke nominatie te ontlopen als "onmisbare Deelnemer"
Dat doe 'ie primaquote:Op zondag 30 april 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern is de grootste game ont-loper van het spel
En dan heb ik niet over een quiz of D&D maar over het echte spel waar ze voor zijn
Ze heeft de Satisfier aan zo te zien...quote:Op zondag 30 april 2023 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Miertje nou ook voor de Vamp-look? of gewoon Ouwewijven look![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft nog niets om aan te klevenquote:Op zondag 30 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft de Satisfier aan zo te zien...
Dan mag ze van mij alles blijven proberen te passen voor de spiegelquote:Op zondag 30 april 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe heeft de meeste kleren van iedereen meegenomen masr tis allemaal niets want niets past bij elkaar zegt ze.
Dat ontlopen lukte idd de eerste maanden prima, maar uiteindelijk ontkomt ook Bern daar niet aanquote:
Mirthe wil altijd meer, nu weer de afdankertjes van Wandaquote:Op zondag 30 april 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe heeft de meeste kleren van iedereen meegenomen masr tis allemaal niets want niets past bij elkaar zegt ze.
Heb je niets aan, schakelen ze steeds naar de chagrijnige porem van Bernquote:Op zondag 30 april 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag ze van mij alles blijven proberen te passen voor de spiegel
Mijn hemelquote:Op zondag 30 april 2023 16:06 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe: biefstuk is toch vaak van een koe? Anders kan Eunice haar eigen eten niet opeten.
....
Is toch treurigquote:Op zondag 30 april 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Isaac laat Moraima schrikken. "DIt is toch niet leuk Isaac. Mijn hart gaat stilstaan hoor, dit is toch niet leuk", zegt ze
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De humorgevoel van Isaac is net zo oud als zijn dochter vandaag is gewordenquote:Op zondag 30 april 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Isaac laat Moraima schrikken. "DIt is toch niet leuk Isaac. Mijn hart gaat stilstaan hoor, dit is toch niet leuk", zegt ze
Ik las masacrequote:Op zondag 30 april 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe doet mascara op zonder spiegel te gebruiken
Is toch niet leukquote:
Das niksquote:Op zondag 30 april 2023 16:10 schreef pingu66 het volgende:
Ook knap dat Zoë eerder klaar is met aankleden douchen en opmaken dan Mirthe ( het is f*cking 16.00 uur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarquote:Op zondag 30 april 2023 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou nog een paardenbiefstukje, lamsbiefstukje of reebiefstukje kunnen zijn
Dat zou dan oplichterij zijn van HelloFlesquote:Op zondag 30 april 2023 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon met die mooie roze legging van derquote:
Staat er meestal bij vermeld iddquote:Op zondag 30 april 2023 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou dan oplichterij zijn van HelloFles
Maar geen varkensvleesquote:Op zondag 30 april 2023 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewone kleding in chloor water lijkt me niet handig. Denk dat Morrie niet durft. Ze douche ook altijd zoveel mogijk alleen.quote:
Ze durft ook nietquote:Op zondag 30 april 2023 16:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gewone kleding in chloor water lijkt me niet handig. Denk dat Morrie niet durft. Ze douche ook altijd zoveel mogijk alleen.
O nee dat is ook weer zo, niet zo gauw aangedachtquote:Op zondag 30 april 2023 16:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gewone kleding in chloor water lijkt me niet handig. Denk dat Morrie niet durft. Ze douche ook altijd zoveel mogijk alleen.
Wanda?quote:Op zondag 30 april 2023 16:30 schreef Puzzie het volgende:
Bep wil weten wie Jappie hierna nog gaat/wil zien
zoveel chloor zit er toch niet in dat zwembad?quote:Op zondag 30 april 2023 16:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nooit gezien .quote:Op zondag 30 april 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat is ook weer zo, niet zo gauw aangedacht
Ze is toch ook al eens in de hottub geweest ?
Ik weet het ook niet masr lijkt me op den duur niet goed voor je gewone kledingquote:Op zondag 30 april 2023 16:32 schreef Verida het volgende:
z
[..]
zoveel chloor zit er toch niet in dat zwembad?
de zwembroek van Jappie is toch ook nog gewoon heel en normale kleuren?
Nee dat kloptquote:Op zondag 30 april 2023 16:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet masr lijkt me op den duur niet goed voor je gewone kleding
Poltiek is hij rechts...quote:Op zondag 30 april 2023 16:35 schreef Puzzie het volgende:
JW is links, schrijft links maar alle krachtdingen doet hij met rechts
Weten we dat ook weer
Je kan zeggen wat je wil, maar zij schaamt zich totaal niet hoe ze eruit ziet, ik kan dat wel waarderen..quote:Op zondag 30 april 2023 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon met die mooie roze legging van der
Nou ik mis haar wel. Haar opzichtige jaloerse gedrag, terwijl ze zelf vond van niet, was gewoon top TV.quote:Op zondag 30 april 2023 16:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind het wel lief hoe JW en Eunice met elkaar omgaan, leuker om te zien dan toen met uhhhhhh, ben haar naam vergeten...O ja, Esther..
Dat is zeker waar ja!quote:Op zondag 30 april 2023 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ik mis haar wel. Haar opzichtige jaloerse gedrag, terwijl ze zelf vond van niet, was gewoon top TV.
Nou niets verloren als dat roze ding kapot zou gaanquote:Op zondag 30 april 2023 16:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet masr lijkt me op den duur niet goed voor je gewone kleding
Haha dat was wel grappig ja en tegelijker tijd sneu, ze ging er aan kapot.quote:
Voor jou misschien niet ,voor haar misschien wel?quote:Op zondag 30 april 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niets verloren als dat roze ding kapot zou gaan
Ik vind ze ook wel leuk samen, allebei zeggen we willen niet maar de vonken springen er van af ondertussenquote:Op zondag 30 april 2023 16:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind het wel lief hoe JW en Eunice met elkaar omgaan, leuker om te zien dan toen met uhhhhhh, ben haar naam vergeten...O ja, Esther..
Wat bedoel je van de februari?quote:Op zondag 30 april 2023 16:47 schreef OmaJacky het volgende:
Het zou een mooie stunt zijn van de februari als nu t alarm zou gaan , dan schrikken ze zich allemaal de pleuris.
Proestquote:Op zondag 30 april 2023 16:49 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft van kinds af aan een verborgen talent: ze kan in de ziel van mensen kijken.
Ja, daar keek ik ook van op, kan niet zo goed begrijpen dat mensen zo zijn.quote:Op zondag 30 april 2023 16:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha dat was wel grappig ja en tegelijker tijd sneu, ze ging er aan kapot.
Maar was bij binnen komst al labiel vond ik te beginnen met dat gegil over die bril en haar gewrijf bij Nadir over zijn knie en ( binnen) benen
Beetje tegenstrijdig van haar, want verder komt ze over als iemand met veel zelfvertrouwen..quote:Op zondag 30 april 2023 16:50 schreef Puzzie het volgende:
Het is veel vissen naar complimentjes ...die geeft JW al zat maar het moet meer![]()
[ afbeelding ]
Precies vind ik dus ook dubbel en tegenstrijdig in alles van haarquote:Op zondag 30 april 2023 16:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig van haar, want verder komt ze over met iemand met veel zelfvertrouwen..
Haar ex was 11 jaar ouder , ze valt dus wel oudere mannen zei ze vanmiddagquote:Op zondag 30 april 2023 16:53 schreef Judiwi het volgende:
Klopt het dat Eunice zei JW alleen voor in de loods leuk te vinden. Want in rl wil ze een man die werkt en jonger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |