Is toch treurigquote:Op zondag 30 april 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Isaac laat Moraima schrikken. "DIt is toch niet leuk Isaac. Mijn hart gaat stilstaan hoor, dit is toch niet leuk", zegt ze
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De humorgevoel van Isaac is net zo oud als zijn dochter vandaag is gewordenquote:Op zondag 30 april 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Isaac laat Moraima schrikken. "DIt is toch niet leuk Isaac. Mijn hart gaat stilstaan hoor, dit is toch niet leuk", zegt ze
Ik las masacrequote:Op zondag 30 april 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe doet mascara op zonder spiegel te gebruiken
Is toch niet leukquote:
Das niksquote:Op zondag 30 april 2023 16:10 schreef pingu66 het volgende:
Ook knap dat Zoë eerder klaar is met aankleden douchen en opmaken dan Mirthe ( het is f*cking 16.00 uur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarquote:Op zondag 30 april 2023 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou nog een paardenbiefstukje, lamsbiefstukje of reebiefstukje kunnen zijn
Dat zou dan oplichterij zijn van HelloFlesquote:Op zondag 30 april 2023 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou nog een paardenbiefstukje, lamsbiefstukje of reebiefstukje kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |