Dat doet hij goedquote:
Omdat hij 9 spijkers erin mept.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop dat dit weer ff wat doet bij Sas Mirthe etc waardoor ze angst houden om hem erop te zetten
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef Lovely het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze eigenlijk en hoeveel spijkers moeten ze erin slaan?
Dit was zeker goed. Is het niet zijn vak?quote:
Ga even lezenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
hheft toch niks te maken dat ze hem op de stip willenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop dat dit weer ff wat doet bij Sas Mirthe etc waardoor ze angst houden om hem erop te zetten
hij zat op kantoor bij hoveniers bedrijfquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit was zeker goed. Is het niet zijn vak?
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed isquote:
Okay, dan is het netjesquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zat op kantoor bij hoveniers bedrijf
en sport opleiding
dus niet echt
gaat meer over zijn uitbarstingen bepaalde personenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed is
In een minuut zo veel mogelijk spijkers in stam tikken. Wat je overhoudt mag je doorgeven. Bij alles erin 500¤, gaat rap naar beneden naarmate ze er minder reddenquote:
Hoeveel had zij er nu 2?quote:
Jeff is geweldig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed is
ik zie vooral eiken staanquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. en het Miertje-Excuus... Harde Boomstam
Lees streamverslagen van DOT. Ze doet er extra moeite voorquote:
Facts, only factsquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Waaibomenhout?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie vooral eiken staan
Zoe heeft wat anders
Whut? Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik weet dat Mirthe en Sas etc om dergelijke redenen weg willen hebben. Ik hoop alleen, als ze blijven zien dat hij de opdrachten goed doet, dat ze ‘te bang zijn’ om hem te nominerenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat meer over zijn uitbarstingen bepaalde personen
Ga het even vermelden, terwijl Dot er een link in gooit, wat de opdracht isquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In een minuut zo veel mogelijk spijkers in stam tikken. Wat je overhoudt mag je doorgeven. Bij alles erin 500¤, gaat rap naar beneden naarmate ze er minder redden
Dat maak jij ervan. Als jij vindt dat goed zijn in veel soorten opdrachten gelijk staat aan geweldig zijn… lijkt mij wat kort door de bocht, maar primaquote:
Soms vraag ik mij af waarom ik ze schrijfquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lees streamverslagen van DOT. Ze doet er extra moeite voor
Hahaha moet je me nu hebben door m’n posts over Jeff?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga het even vermelden, terwijl Dot er een link in gooit, wat de opdracht is
Precies. Word van mijn kan in ieder geval gewaardeerdquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af waarom ik ze schrijf
Ook weinig 4. Mirthe mepte er al 4 inquote:
Daar gaat het om, psychologisch spelletje van Jeff in full effect....quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat hij er maar 4 heeft ? En dat zijn aartsvijand er 9 heeft?
Is een aanname hoor.
duurt sowieso een jaarquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en? lekker laten drogen en dan lekker opstoken
hij verliest niet graag ook goedquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weer ondergedaan voor Jeff, dat stoort hem denk ik het meest
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weer ondergedaan voor Jeff, dat stoort hem denk ik het meest
Dat denk jij maar....quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuk verzonnen. Misschien baalt hij gewoon dat die laatste spijker niet lukte.
Mag ook wel een keer na al die faalopdrachtenquote:
Gebruikt weer een slap excuus. JW is ook veel blabla, maar als het erop aankomt is hij ook een faalhaasquote:
Toen ik hem zag slaan dacht ik al niet goed voor zijn schouder ditquote:
-knip-quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat net boven je een posting stond wat de opdracht is/was en dan vragen wat is de opdracht. Niet logisch toch
Als zo'n boom zachter is, mep je er meer inquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er zit wel duidelijk verschil in de boomstammen
Hebben die lui die dit bedenken toch geen verstand vanquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Die hamers zijn ruk. Hebben ze denk ik bewust gedaan. Met een goede klauwhamer, mep je er meer in
1 bonus punt, onvoorziene omstandigheden wegens aankoopbeleid van de Febo.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:57 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hebben die lui die dit bedenken toch geen verstand van
En uit welke hoek de wind waait onder de tochtstrip bij de deur....quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Erik.. gaat eerst uitmeten waar de slijker het meest efficient het blok in kan
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
ook de oempa loempa moet lachen om Mori
dit is de hoofd oempa loempaquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:03 schreef Sociologica het volgende:
Haha ik vind deze FEBO kerel wel ok. Volgens mij is hij er meestal wel bij. Doet leuk met de bewoners heeft ook wel ruimte voor wat humor
Enzzquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai !
Net pauze en val gelijk in een opdracht ! Leuk !
Is er een filmpje van Jeff 💪 ?
Als ze het op tijd droog krijgen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
Mogen ze die boomstammen houden om in het vuur te pleuren? Hebben ze ineens gratis hout.Wel ff spijkers eruit halen.
Maar die er bijna nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is de hoofd oempa loempa
maar er is een leukere
Dat is dan vast diegene die Zoe zo leuk vindt :pquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er is een leukere
Dat oempa loempa, ik kom niet meer bij...quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er is een leukere
Dan mis ik t denk ik steedsquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu durven ze Erik ook niet meer op de stip te zetten natuurlijk
Sjakie en de chocolade fabriekquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat oempa loempa, ik kom niet meer bij...![]()
Volgens mij keken mijn kinderen vroeger iets met oempa loempa erin...
Mwah, soms smokkelde ze wat.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef Was-beer het volgende:
Wel goed in beeld gebracht dit keer voor de streamers
morgen krijgen ze hello freshquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef Lovely het volgende:
Daar moeten ze tot maandag mee doen, want dan krijgen ze de hello fresh pakketten
Lag vast aan de boomstam of de hamerquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de excuses van Zoe
Morgen alquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef Lovely het volgende:
Daar moeten ze tot maandag mee doen, want dan krijgen ze de hello fresh pakketten
Oh dan al..nou dan kunnen ze die 200 euro beter bewarenquote:
Tot wanneer?quote:
Jeff voor zijn kanis slaan als hij haar weer uit trainen mee neemt...quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:09 schreef Sociologica het volgende:
Morrie vraagt oempa of ze een hamer mag houden. Oempa: uh maar wat moet je daarmee
Hello Fresh is alleen voor het avondeten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan al..nou dan kunnen ze die 200 euro beter bewaren
Ik zou snel opmaken, straks besteld Zoe er wimpers vanquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan al..nou dan kunnen ze die 200 euro beter bewaren
Die heeft volgens mij nog een voorraadjequote:Op vrijdag 28 april 2023 13:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zou snel opmaken, straks besteld Zoe er wimpers van
Morgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie nu op de deur die aankondiging van die 24 uursloop van Isaac, wanneer is deze ook al weer?
morgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie nu op de deur die aankondiging van die 24 uursloop van Isaac, wanneer is deze ook al weer?
Ojaa, dom van mijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hello Fresh is alleen voor het avondeten.
Het ging per zoveelquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:15 schreef Varen het volgende:
[..]
2,63157895 per spijker, wat een raar bedrag?
👍🏻quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het ging per zoveel
85 (alles) was 500
80 of meer 300
70 of meer 200 dacht ik en hadden iets in de 70
Hoelaat begint die onzin?quote:
Zoe is een zeikerd. Gisteren gaf ik haar nog het voordeel van de twijfel, maar wat een vervelend kindquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
O jee Zoë weer aan het zeuren over gisteren avond
Zonde van die ducktape, want ze zal meer nodig hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
Owww mijn GoD !
Kan iemand zoe gewoon een enorm stuk ducttape over dr mond plakken
Die ziet dingen
Die er niet zijn
KLATSquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
Owww mijn GoD !
Kan iemand zoe gewoon een enorm stuk ducttape over dr mond plakken
Die ziet dingen
Die er niet zijn
Altijd leukquote:
Niets veranderlijker dan het weerquote:
Zover was ik ook al, iets met gehakt inderdaad en ik zie nu uien die gesneden worden en ik zie sla.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Ik heb nog geen idee wat het gaat worden. Iets met gehakt.
Heb de filmpjes net bekeken en jeetje mina wat kan dat kind zich als een peuter gedragen zeg. En dan de anderen verwijten dat ze haar als een klein kind behandelen. Wanneer wordt er nu eens iemand flink boos en vertelt haar de waarheid over dat kinderlijke gezeik van haar. Niemand die haar eens ff aanpakt maar alleen als een pak watten behandelt. Ook haar irritante gedrag naar Ice toe is Godsgeklaagd, ze weet dat die gast een vriendin met kids heeft dus afstand stomme trut!quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Zoe denkt dat Ice haar expres niet heeft getroost, want dat was lief bedoeld, want als je iemand die huilt gaat troosten gaat diegene alleen maar harder huilen..
Al de 3e keer dat ik haar dit hoor opratelen.
2x tegen Babbel nu al en vanmorgen tegen Wendy..
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Charmian het volgende:
Ik lach ook altijd net zoals eunice als ik iets eigenlijk helemaal niet leuk vind...wat een nepgieren
Doet ze dat?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Judiwi het volgende:
Eunice kan zich toch niet lichamelijk gaan vergelijken met Moraima. Die een stuk ouder dan haar is. Met haar opmerking ik ben flexibel.
Niemand zo bijzonder dan Eunice met haar mooie zachte huid en haar lenige lichaam.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Judiwi het volgende:
Eunice kan zich toch niet lichamelijk gaan vergelijken met Moraima. Die een stuk ouder dan haar is. Met haar opmerking ik ben flexibel.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doet ze dat?
Ik zet weer even mijn nep lach in HA HA HAAAA
Stom mormel die Eunice.
Geloof ik geen fuck van, achter zijn rug maakt ze hem weer af. Dat kind heeft het achter haar ellebogen, maar echt...quote:
U heeft een jaarabo op videoland gewonnenquote:
Ik vind die Sas altijd erg vreemd. Het ene moment lacht ze en dan opeens draait haar stemming om en lacht ze als een boer met kiespijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geloof ik geen fuck van, achter zijn rug maakt ze hem weer af. Dat kind heeft het achter haar ellebogen, maar echt...
Wraps en tortilla´s zijn 2 totaal verschillende gerechten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
U heeft een jaarabo op videoland gewonnen![]()
Ik zag inderdaad ergens 2 tortilla's liggen.
Goffer, switchen ze naar die bejaarden in de kas.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wraps en tortilla´s zijn 2 totaal verschillende gerechten.
ik hoorde isaac enchelada's zeggenquote:
gelukkig is het biljart echt een top aankoop geweestquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
Er komt nog wel spul binnen voor de ouwe lullen club zeggen ze net.
Ik dacht dat hij knoflooksaus ging makenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Jeff heeft iets van een papje of saus in een bak. Weten we al wat het gaat worden?
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, JW zat die zweetpakken af te zeiken toen de wissel net was gebeurt, ik blok die man gelijk als ik hem hoor praten. Maar het schoot weer in mijn hoofd.
Oh god weer over toiletpapier, een rol waar JW een maand mee doet en Erik 3 maanden.
Oh dat kan want zag hem met mayo klooien. En in combinatie met het gerecht klopt dat wel dan. In mijn hoofd dan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij knoflooksaus ging maken
Ja echt geweldig, iedereen heeft er ook wat aan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig is het biljart echt een top aankoop geweest
Bij Isaac waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat woord maar valt bij mij dus onder iets plats met inhoud.![]()
Je kan wisselen naar stream 2, daar is Bern aan het vragen over 4 mei en de 2 minuten stilte.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
dat we het even weten
JW en Erik zijn echt geweldig
zoveel fatsoen zullen er zeker 15 wel hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan wisselen naar stream 2, daar is Bern aan het vragen over 4 mei en de 2 minuten stilte.
Zouden ze dat kunnen, 2 minuten stil zijn? Ik betwijfel het.
Gevulde pannenkoek speciaalquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat woord maar valt bij mij dus onder iets plats met inhoud.![]()
Wilde het eigenlijk niet vragen, maar doe het toch, hoe zullen die onderbroeken er uit zien?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, JW zat die zweetpakken af te zeiken toen de wissel net was gebeurt, ik blok die man gelijk als ik hem hoor praten. Maar het schoot weer in mijn hoofd.
Oh god weer over toiletpapier, een rol waar JW een maand mee doet en Erik 3 maanden.
Ik denk dat je gelijk hebt, sorry. Hier ook meteen op m´n flikker gekregen. Verwar die dingen steeds.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ronde platte dingen met vulling toch?
Krijg hier ook altijd op mijn klote als ik het verkeerd zeg.![]()
Gelukkig weet ik wel wat een taco is.
Ik mag het hopen. We zullen het wel zien van de week.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveel fatsoen zullen er zeker 15 wel hebben
Bern mag 10 minuten zijn adem inhoudenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:51 schreef engine het volgende:
Bern informeert of ze twee minuten stil gaan zijn met de dodenherdenking.
Die harde schelpen heten toch taco's?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wraps en tortilla´s zijn 2 totaal verschillende gerechten.
Oeps, meteen een discussie hier bij mij thuis. Ik dacht dat wraps zachte pannenkoeken zijn en tortilla?s van die harde schelpen?![]()
Flinke remsporen erin vrees ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk niet vragen, maar doe het toch, hoe zullen die onderbroeken er uit zien?
Zoe een weekquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern mag 10 minuten zijn adem inhouden
Vroeger waren ronde platte dingen inderdaad pannenkoeken voor mij, sinds 20 jaar zijn die andere dingen erbij gekomen voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij kloppen al die namen voor die ronde platte dingen. Zal wel om de vulling gaan dan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, sorry. Hier ook meteen op m´n flikker gekregen. Verwar die dingen steeds.
Als je op zoek bent naar 2 etalagepoppen wel ja.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, iedereen heeft er ook wat aan.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die harde schelpen heten toch taco's?
Als je met z´n allen het Wilhelmus kunt zingen dan toch ook ff 2 minuten stilte.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveel fatsoen zullen er zeker 15 wel hebben
Nee, ik heb beeld.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk niet vragen, maar doe het toch, hoe zullen die onderbroeken er uit zien?
Dat is weer een ander woord/gerecht. Ik zou bijna gaan googlen om plaatjes te zoeken maar ben te lui.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:56 schreef HopScotch het volgende:
Isaac zei eerder tegen Moraima dat het quesadilla's gingen worden. Dat klopt ook iets beter met wat ze nu aan het doen zijn.
Taco´s.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Wraps, tortilla's, enchelada's nu goed in beeld iedere keer.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die harde schelpen heten toch taco's?
Echt? Potverdikkeme, zat al wel te verzinnen dat de taco's die wij hier eten waarschijnlijk toch anders zijn als waar ze dat origineel eten, zoals de meeste dingen hier wordt alles verhollands.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:57 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Je hebt echter ook zachte taco's, maar dat is dit niet.
Kan ons het schelen hoe ze eten, in ieder geval heeerlijk!quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen al die namen voor die ronde platte dingen. Zal wel om de vulling gaan dan.![]()
Maar ik heb er verder niet veel verstand van, ken ze inmiddels wel vullen en vouwen en dan noem ik het tortilla's, eerst aten we ze als wrap tot mijn zoon zei, er zijn filmpjes hoe je kan vouwen.
Die zijn hard, het enige wat ik ervan weet.quote:
Burrito is toch ook een platte met vulling?quote:
Bericht voor de manager tettert ze gelukkig ook niet meer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik bedenk me ineens, eerder was Zoe de gilbaak dat ze moesten eten. dan gilde ze door de loods EEEEEEETEEN
Hoor haar dat (gelukkig) nooit meer doen
Ja, nou snap ik er helemáál niets meer van.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:56 schreef HopScotch het volgende:
Isaac zei eerder tegen Moraima dat het quesadilla's gingen worden. Dat klopt ook iets beter met wat ze nu aan het doen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |