Dat doet hij goedquote:
Omdat hij 9 spijkers erin mept.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop dat dit weer ff wat doet bij Sas Mirthe etc waardoor ze angst houden om hem erop te zetten
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef Lovely het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze eigenlijk en hoeveel spijkers moeten ze erin slaan?
Dit was zeker goed. Is het niet zijn vak?quote:
Ga even lezenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
hheft toch niks te maken dat ze hem op de stip willenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoop dat dit weer ff wat doet bij Sas Mirthe etc waardoor ze angst houden om hem erop te zetten
hij zat op kantoor bij hoveniers bedrijfquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit was zeker goed. Is het niet zijn vak?
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed isquote:
Okay, dan is het netjesquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zat op kantoor bij hoveniers bedrijf
en sport opleiding
dus niet echt
gaat meer over zijn uitbarstingen bepaalde personenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed is
In een minuut zo veel mogelijk spijkers in stam tikken. Wat je overhoudt mag je doorgeven. Bij alles erin 500¤, gaat rap naar beneden naarmate ze er minder reddenquote:
Hoeveel had zij er nu 2?quote:
Jeff is geweldig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Omdat hij wederom laat zien uit te blinken in een opdracht, zoals hij dat bij eerdere opdrachten die verschillende capaciteiten vereisen ook liet zien. Oftewel omdat het een beeld creëert dat Jeff in veel dingen goed is
ik zie vooral eiken staanquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. en het Miertje-Excuus... Harde Boomstam
Lees streamverslagen van DOT. Ze doet er extra moeite voorquote:
Facts, only factsquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Waaibomenhout?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie vooral eiken staan
Zoe heeft wat anders
Whut? Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik weet dat Mirthe en Sas etc om dergelijke redenen weg willen hebben. Ik hoop alleen, als ze blijven zien dat hij de opdrachten goed doet, dat ze ‘te bang zijn’ om hem te nominerenquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat meer over zijn uitbarstingen bepaalde personen
Ga het even vermelden, terwijl Dot er een link in gooit, wat de opdracht isquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In een minuut zo veel mogelijk spijkers in stam tikken. Wat je overhoudt mag je doorgeven. Bij alles erin 500¤, gaat rap naar beneden naarmate ze er minder redden
Dat maak jij ervan. Als jij vindt dat goed zijn in veel soorten opdrachten gelijk staat aan geweldig zijn… lijkt mij wat kort door de bocht, maar primaquote:
Soms vraag ik mij af waarom ik ze schrijfquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lees streamverslagen van DOT. Ze doet er extra moeite voor
Hahaha moet je me nu hebben door m’n posts over Jeff?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga het even vermelden, terwijl Dot er een link in gooit, wat de opdracht is
Precies. Word van mijn kan in ieder geval gewaardeerdquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af waarom ik ze schrijf
Ook weinig 4. Mirthe mepte er al 4 inquote:
Daar gaat het om, psychologisch spelletje van Jeff in full effect....quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat hij er maar 4 heeft ? En dat zijn aartsvijand er 9 heeft?
Is een aanname hoor.
duurt sowieso een jaarquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en? lekker laten drogen en dan lekker opstoken
hij verliest niet graag ook goedquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weer ondergedaan voor Jeff, dat stoort hem denk ik het meest
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weer ondergedaan voor Jeff, dat stoort hem denk ik het meest
Dat denk jij maar....quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuk verzonnen. Misschien baalt hij gewoon dat die laatste spijker niet lukte.
Mag ook wel een keer na al die faalopdrachtenquote:
Gebruikt weer een slap excuus. JW is ook veel blabla, maar als het erop aankomt is hij ook een faalhaasquote:
Toen ik hem zag slaan dacht ik al niet goed voor zijn schouder ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |