-knip-quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat net boven je een posting stond wat de opdracht is/was en dan vragen wat is de opdracht. Niet logisch toch
Als zo'n boom zachter is, mep je er meer inquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er zit wel duidelijk verschil in de boomstammen
Hebben die lui die dit bedenken toch geen verstand vanquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Die hamers zijn ruk. Hebben ze denk ik bewust gedaan. Met een goede klauwhamer, mep je er meer in
1 bonus punt, onvoorziene omstandigheden wegens aankoopbeleid van de Febo.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:57 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hebben die lui die dit bedenken toch geen verstand van
En uit welke hoek de wind waait onder de tochtstrip bij de deur....quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Erik.. gaat eerst uitmeten waar de slijker het meest efficient het blok in kan
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
ook de oempa loempa moet lachen om Mori
dit is de hoofd oempa loempaquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:03 schreef Sociologica het volgende:
Haha ik vind deze FEBO kerel wel ok. Volgens mij is hij er meestal wel bij. Doet leuk met de bewoners heeft ook wel ruimte voor wat humor
Enzzquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai !
Net pauze en val gelijk in een opdracht ! Leuk !
Is er een filmpje van Jeff 💪 ?
Als ze het op tijd droog krijgen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
Mogen ze die boomstammen houden om in het vuur te pleuren? Hebben ze ineens gratis hout.Wel ff spijkers eruit halen.
Maar die er bijna nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is de hoofd oempa loempa
maar er is een leukere
Dat is dan vast diegene die Zoe zo leuk vindt :pquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er is een leukere
Dat oempa loempa, ik kom niet meer bij...quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er is een leukere
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu durven ze Erik ook niet meer op de stip te zetten natuurlijk
Sjakie en de chocolade fabriekquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat oempa loempa, ik kom niet meer bij...![]()
Volgens mij keken mijn kinderen vroeger iets met oempa loempa erin...
Mwah, soms smokkelde ze wat.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef Was-beer het volgende:
Wel goed in beeld gebracht dit keer voor de streamers
morgen krijgen ze hello freshquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef Lovely het volgende:
Daar moeten ze tot maandag mee doen, want dan krijgen ze de hello fresh pakketten
Lag vast aan de boomstam of de hamerquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de excuses van Zoe
Morgen alquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:08 schreef Lovely het volgende:
Daar moeten ze tot maandag mee doen, want dan krijgen ze de hello fresh pakketten
Oh dan al..nou dan kunnen ze die 200 euro beter bewarenquote:
Jeff voor zijn kanis slaan als hij haar weer uit trainen mee neemt...quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:09 schreef Sociologica het volgende:
Morrie vraagt oempa of ze een hamer mag houden. Oempa: uh maar wat moet je daarmee
Hello Fresh is alleen voor het avondeten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan al..nou dan kunnen ze die 200 euro beter bewaren
Ik zou snel opmaken, straks besteld Zoe er wimpers vanquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan al..nou dan kunnen ze die 200 euro beter bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |