Ik heb ook helemaal geen zin in die alalysesquote:Op donderdag 27 april 2023 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal zijn maar dat wil niet zeggen dat ze min of min hier de boel ontwricht, moet alles wat zij doet door invloed van haar opvoeding of wat dan ook de boel bepalen? Dacht het niet!!
Dan moet de programmaleiding de regie maar weer in handen nemen in plaats van te denken dat het lekkere tv is.
het is en blijft een schuinsmarcheerder die Marcianoquote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
Tiano probeert serieus Wendy in zijn bed te krijgen![]()
Zag Eunice net even maar lag alleenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:39 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice ligt bij JW in bed zegt Wendy net
Zoe heeft het haske goed thuis en liefhebbende ouders ,..quote:Op donderdag 27 april 2023 22:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in die alalyses![]()
Als ik zie op de streams wat ik kutgedrag vind, dan vind ik dat kutgedrag, de rest boeit me niet boeit me niet boeit me niet![]()
Dat gezemel is trouwens ook helemaal niet op de streams
En kreeg ie toen een vuistslag?quote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
Of weer terug in haar eigen bed, zie haar nu ook !quote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zag Eunice net even maar lag alleen
misschien is ie erbij gekropen
al had ze het slecht en kwam daar haar gedrag uit voort, so what ? I see what i see and its not nicequote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft het haske goed thuis en liefhebbende ouders ,..
Zoe is ook stront verwend .. kut gedrag idd
jw ligt ook alleen in zijn bedquote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zag Eunice net even maar lag alleen
misschien is ie erbij gekropen
Tuurlijk....quote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
van Ice jaquote:Op donderdag 27 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil ze nog een verhaaltje voorgelezen hebben dan?
Je kunt trots op jezelf zijnquote:Op donderdag 27 april 2023 22:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in die alalyses![]()
Als ik zie op de streams wat ik kutgedrag vind, dan vind ik dat kutgedrag, de rest boeit me niet boeit me niet boeit me niet![]()
Dat gezemel is trouwens ook helemaal niet op de streams
Het wordt vaak op hechting gegooid , maar Zoe heeft ook werk waar ze zich aan regels moet houden en verantwoordelijkheden heeft . En dat kan ze primaquote:Op donderdag 27 april 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
al had ze het slecht en kwam daar haar gedrag uit voort, so what ? I see what i see and its not nice
De meestenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is ook behoorlijk aangeschoten
Ze kan niet mét drank maar ook niet zónder drankquote:Op donderdag 27 april 2023 22:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is ook behoorlijk aangeschoten
ja qua info en persoonlijke dingenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
Eerder ook al toen Babs bezopen was zei ze tegen JW dat hij buiten alles met haar mocht doen
Zou het dan nog maar eens terugkijkenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja qua info en persoonlijke dingen![]()
Niet seks
de dronken lor uit hangen , tuurlijk dat is tv maken , nou niet voor mijquote:Op donderdag 27 april 2023 22:48 schreef Judiwi het volgende:
Analyses over Zoë haar achtergrond opvoeding etc. Hoor nooit zulke Analyses over Bern of een Sasha.
Laat Zoë maakt tenminste tv. Kun je over saaie types als een Bern Sasha of Jasper niet zeggen.
Ik heb vaker gesprekken gezienquote:Op donderdag 27 april 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het dan nog maar eens terugkijken
Mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
de dronken lor uit hangen , tuurlijk dat is tv maken , nou niet voor mij
De manier waarop er hier over Zoe wordt gepraat komt door haar eigen gedrag. Je zegt het zelf, over andere saaie types hebben we het niet, Zij vraagt die aandacht zelf!quote:Op donderdag 27 april 2023 22:48 schreef Judiwi het volgende:
Analyses over Zoë haar achtergrond opvoeding etc. Hoor nooit zulke Analyses over Bern of een Sasha.
Laat Zoë maakt tenminste tv. Kun je over saaie types als een Bern Sasha of Jasper niet zeggen.
Dat komt omdat ze weinig over zichzelf vertellen , ze houden het liefst zo lang mogelijk hun masker opquote:Op donderdag 27 april 2023 22:48 schreef Judiwi het volgende:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 27 april 2023 22:55 schreef chufi het volgende:
Denk nog steeds dat er meer aan de hand is met Zoe....
Is ze achter?quote:Op donderdag 27 april 2023 22:55 schreef chufi het volgende:
Denk nog steeds dat er meer aan de hand is met Zoe....
Tja, ze is niet saai nee die dronken tor die nog te dom is om te poepen..quote:Op donderdag 27 april 2023 22:48 schreef Judiwi het volgende:
voor ons dus ideaalquote:Op donderdag 27 april 2023 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
Iedere keer met drank op vraag je je af of het uit de hand gaat lopen
Ilol misschien heeft het te maken met je interpretatie van gesprekkenquote:Op donderdag 27 april 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het dan nog maar eens terugkijken
We krijgen het vaak toch niet te zienquote:Op donderdag 27 april 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders valt er niet veel te zien
voor ons
Ja scheelt wel dat er een stuk meer/vaker drank beschikbaar is de laatste tijd voor het amusement zeker nu de groep kleiner wordt.quote:
vooral als er dan ook nog 1 met een fles whisky looptquote:Op donderdag 27 april 2023 22:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja scheelt wel dat er een stuk meer/vaker drank beschikbaar is de laatste tijd voor het amusement zeker nu de groep kleiner wordt.
Je weet niet eens op welke conversatie ik doelquote:Op donderdag 27 april 2023 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ilol misschien heeft het te maken met je interpretatie van gesprekken
FEBO heeft nog steeds spijt van die cocktailmiddagquote:Op donderdag 27 april 2023 22:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja scheelt wel dat er een stuk meer/vaker drank beschikbaar is de laatste tijd voor het amusement zeker nu de groep kleiner wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hebt me net toch gelezenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet niet eens op welke conversatie ik doel
Jaquote:Op donderdag 27 april 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
ik heb het idee dat ze ook bijna allemaal al in bed liggen
ok Sasquote:Op donderdag 27 april 2023 23:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
23:00 lights out and away they go
Zit er nog iemand in het klimrek?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
23:00 lights out and away they go
quote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef greysbones het volgende:
Erik staat te checken hoe Mirthe dr tanden poetst
ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn tanden zitten ergens anders
Zou het!?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zijn Jeff en Zoe buiten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dat mogen we niet zienquote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zijn Jeff en Zoe buiten???
ja die laten los van dat gejankquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Zoe komt er aan, ze gaat effe haar wimpers plakken en dan komt ze
Vlak voor het slapen gaanquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Kan ze geen wimpers regelen die minimaal 6 maanden blijven zittenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Als die qua eliminatie ooit op dat grote scherm komt dan kun je hem gelijk wegdragenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
tuurlijk
als iedereen in bed ligt ga je de loods verbouwen
Slaap welquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, morgen een dagje in Zuid-Duitsland en geen filmpjes denk ik, welterusten ....
Slaap lekker en bedanktquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, morgen een dagje in Zuid-Duitsland en geen filmpjes denk ik, welterusten ....
viel Spassquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoorde je wat Jeff net zei? over iemand die terug was gefloten?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:20 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop niet dat ze nog lang doorgaan over k5 en mailtjes over dat de muziek om 21:10 per direct terug moest anders krijgen we zo JW met z'n oogmasker
Ja ging over Bern's mededeling dat deelname aan spellen verplicht zou zijn als ze 3 films op die zondag wilde kijken. Bleek onjuist, daar was ie toen kennelijk voor op het matje geroepen.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoorde je wat Jeff net zei? over iemand die terug was gefloten?
FEBO heeft ook genoeg van het slappe gezever van Jeff...quote:Op donderdag 27 april 2023 23:32 schreef chufi het volgende:
Oh Jeffs gezeik over Bern mag ook niet meer op de stream ... slapstream #2
denk vooral dat het de waarheid benaderd en dat ze daar minder blij mee zijnquote:Op donderdag 27 april 2023 23:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
FEBO heeft ook genoeg van het slappe gezever van Jeff...![]()
quote:Op donderdag 27 april 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
denk vooral dat het de waarheid benaderd en dat ze daar minder blij mee zijn
Heel simpel: 1) wangedrag? gooi diegene eruit! 2) zo niet? reality dus uitzenden!quote:Op donderdag 27 april 2023 23:32 schreef chufi het volgende:
Oh Jeffs gezeik over Bern mag ook niet meer op de stream ... slapstream #2
Ik drink geen prik maar weet wel dat als ik wat dronk ik flinke boeren kon latenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij heeft 1.5 liter Cola op dus aardig wat koolzuurgas wat er weer uit moet 😀
Laf figuur die Bern. Durft inderdaad alleen maar de waarheid te zeggen in zijn cabaret show. Jeffrey heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:29 schreef Puzzie het volgende:
Lapswans met zijn theater show
Bern idd
Echt hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Nog niet eens middernacht en je hebt al twee slaapstreams
3# regie weet het niet ... morgen vragen aan de baasquote:Op donderdag 27 april 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel simpel: 1) wangedrag? gooi diegene eruit! 2) zo niet? reality dus uitzenden!
Nee johquote:Op donderdag 27 april 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
3# regie weet het niet ... morgen vragen aan de baas
Hij had het goed in elkaar gezet met gevatte grappen maar als je alleen maar op die manier mensen durft aan te pakken of een punt wil maken maar in het echte leven ren je voor alles weg , dan ben je gewoon eenn laffe hontquote:Op donderdag 27 april 2023 23:39 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Laf figuur die Bern. Durft inderdaad alleen maar de waarheid te zeggen in zijn cabaret show. Jeffrey heeft groot gelijk.
Bern weet niet eens de keuken te vinden haha.
Die zijn erquote:Op donderdag 27 april 2023 23:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijg je onverwachts visite, heel gezellig hoor, maar alle heisa van vanavond gemist. Hoop dat er filmpjes van komen, maar dat zal vast wel.
On: echt nu al slaapstreams, zag net nog paar mensen op de blauwe stoelen zitten, dus er zijn nog mensen wakker. FF afwachten dan maar
Als er al een vervolg zou komen, wat ik betwijfel, dan vaag ik mij af of er überhaupt nog wel (serieuze) aanmeldingen komen. Ook al is de tijdsperiode logisch gezien het aantal deelnemers tegelijk heb ik het al vaker zwaar in twijfel getrokken. Je ziet het ook terug in het aantal vrijwillige vertrekkers en één winnaar (2,5%) klinkt ook niet heel verleidelijk. Qua casting zat het ditmaal vol met allerlei fantastische characters maar dus ook mensen die normaliter hun neus zouden ophalen voor dit kinderlijke format. Die extreme prijzenpot blijft het meest aanlokkelijk mits die zo blijft want zo niet ben je al je geloofwaardigheid kwijt bij een volgende editie. Het programma met bijhorend tijdslot moet (!) van 12+ naar 16+ met dito transparante (!) actiemodus.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het programma duurt te lang voor de meesten. Elke dag wel een ander die een dip heeft. Geen contact met thuis e/o de buitenwereld, opgesloten in die ruimte met dezelfde mensen. Ja ik weet het ze kunnen allemaal gewoon naar huis, maar ik geef het je te doen
Ik heb er een hard hoofd in. Het is een vreselijke tegenvaller en ik verwacht zeker dat er op het einde nog veel geld uit de pot zal gaanquote:Op donderdag 27 april 2023 23:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er wel een vervolg komt, maar met flink wat aanpassingen zodat er ook echt wat voor de deelnemers wat te ondernemen is buiten de spelen om. Misschien moet je die spelen zelfs schrappen want het programma wordt er niet beter op hierdoor. Een aanmeldingen komen er altijd binnen, zeker nu na een eerste seizoen hebben heel veel het kunnen zien dus dat trekt altijd weer nieuwe deelnemers.
Het is dat ik eenmaal begonnen ben met kijken en je toch wilt zien wie het uiteindelijk wint en wie er weggestemd worden. Maar denk niet dat ik er een volgende keer weer aan begin. Je teert eigenlijk op avonden als deze, dat er wat gebeurt, voor de rest is het kijken naar mensen die spelletjes doen, hun nagels lakken en verder? Beetje eliminatie talk. dat kan mij niet weer een jaar boeien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Het scoort heel goed dus ik denk gewoon dat er een verlenging komt, oud deelnemers er uit en nieuwe erin.
Ze moeten een groter terrein ... waar ze zelf dan mee aan de slag mogen ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:08 schreef Puzzie het volgende:
Ja maar helaas kijken we voornamelijk naar kaart en sportstreams
mssn idd meer het Utopia principe, maar dan niet met mensen die er mogen komen, alle verkoop via een webshop. Want mensen van buiten is ook info van buiten en dat vind ik niet kunnen en niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten een groter terrein ... waar ze zelf dan mee aan de slag mogen ...
klinkt bekend
Ze hebben achter de poort nog een heel stuk terrein, waar ze de eerste opdracht moesten doen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten een groter terrein ... waar ze zelf dan mee aan de slag mogen ...
klinkt bekend
De grootste investeringen zijn al gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Het scoort heel goed dus ik denk gewoon dat er een verlenging komt, oud deelnemers er uit en nieuwe erin.
Dat zou toch wel een top scenario zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Ja, zou de ultieme doorstart zijn. Levert gelijk weer kijkers op. Je kunt de nieuwe inwoners nu al integreren door ze eind augustus al bij de oude inwoners te voegen die dan nog over zijn en die dus ook de finale van dit seizoen gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:50 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een top scenario zijn
Dat het eind Augustus gewoon direct een overgang zal zijn op de streams enz met 40 nieuwe deelnemers er in.
Dat heb ik hem meermaals heel netjes horen zeggen,maar het komt niet binnen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zit de filmpjes van vanavond terug te kijken, man o man, wat kan die Zoe doordrammen. En elke keer nee nee nee nee en weer ratelen en dat kind wil manager worden? En Isaac moet eens een keer duidelijker zijn, niet meelullen, maar een keer zeggen: En nu is het klaar, hou op met je eeuwige gedram!
O jee, dat zal Babette niet zo leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
bep was zelf dronken en tiano ookquote:Op vrijdag 28 april 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat zal Babette niet zo leuk vinden denk ik.
Ja ik las het al, dronken torren die weten ook van geen maat houden daar.quote:
door paar wel ja en nog 1 die zich laat opnaaien door k5 om te gaan rellenquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het al, dronken torren die weten ook van geen maat houden daar.
ZOdra er drank is zijn ze dronken
Ze zetten zich goed neer, drank en peuken daar draait alles om in de grootste gameshow ever
Wie heeft zich op laten naaien?quote:Op vrijdag 28 april 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
door paar wel ja en nog 1 die zich laat opnaaien door k5 om te gaan rellen
Dan heb je dus eigenlijk niks gezegd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik hem meermaals heel netjes horen zeggen,maar het komt niet binnen.
O die hoeft zich niet op te laten naaien die spoort vanzelf al niet.quote:
had bier op maar deed gewoon gezelligquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
Is JW niet zwaar aangeschoten geweest..
Babette dook op iedereen, JW, Marciano, Moraimaquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou hoe heeft iedereen zich gehouden met koningsdag... ik lees dat Zoe strontvervelend is geweest en behoorlijk aangeschoten net als Marciano en Babette..
OMG was het weer zover..quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette dook op iedereen, JW, Marciano, Moraima
[ afbeelding ]
Vind het zo al een naar mens, maar als ze bezopen is is ze ook nog eens ordinairquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette dook op iedereen, JW, Marciano, Moraima
[ afbeelding ]
dacht van wel , waren meerdere dagen tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Krijgen ze nou vandaag het diner van HelloFresh?
Ja 3 geloof ik..quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht van wel , waren meerdere dagen toch
hier ook en word erger met de dag , maar word misselijk van ander persoon ..................... jefquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik was van de week Zoe zo zat, ik kon haar niet meer horen of zien.. wat een dramkeutel is dat.. ik kreeg er koppijn van.
Wel zelf koken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Krijgen ze nou vandaag het diner van HelloFresh?
Ja oké zelf bereiden... ja dat pakken ze dan effe mooi mee...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel zelf koken.
Ze brachten dat merk ook even goed in beeld op tv , dus zal HF wel meer hebben moeten betalen dan een paar z.g geschonken voedseldozen.
Zo ook Ali Express.
Het is een verdienmodel voor de productie.
Ze wil zo graag een opvallende rol spelen, maar is uiterst ongelukkig met haar keuzes.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Zoe weer drama had met Isaac... waarom maakt niemand dat kind eens duidelijk dat ze daar serieus mee moet ophouden.. snap Babette en Wendy in deze ook niet.
Ja dat heb ik weer met andere personen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
hier ook en word erger met de dag , maar word misselijk van ander persoon ..................... jef
Het is 1 grote ergernis... ik heb het niet gezien gisteren, heel even snel gelezen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wil zo graag een opvallende rol spelen, maar is uiterst ongelukkig met haar keuzes.
wilde ........ maar ze gaat het niet doen, zijn er nog die hulp mogen gaan zoekenquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:30 schreef humpty het volgende:
Sacha wilde haar 24 uur aanvragen ...hoop dat ze het doet
kan ze hulp gaan zoeken
Juist dat...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:28 schreef humpty het volgende:
Wat ze ook tegen Zoe zeggen het komt niet binnen ...ze verdraait alles
in dit geval maken zachte heelmeesters stinkende wonden
Tijd dat iemand haar eens flink gaat aanpakken en niet dat softe gedoe van Isaac
Er zitten er nog 9 in die loods waar ik regelmatig misselijk van wordtquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weer met andere personen...
Ik vind Jeff af en toe ook een dwarrel... maar af en toe ook weer zo lief/leuk... er zijn er voor mij ook meer die op de stip mogen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er zitten er nog 9 in die loods waar ik regelmatig misselijk van wordt
Dat laatste dan weer niet maar ben haar ook wel zat, ze blijft zo doordrammen over het zelfde. Ze heeft veel opgestoken van Babette die doet dat ook zo. Maar door blijven gaan over het zelfdequote:Op vrijdag 28 april 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik was van de week Zoe zo zat, ik kon haar niet meer horen of zien.. wat een dramkeutel is dat.. ik kreeg er koppijn van.
Iedereen heeft zo zijn of haar minpunten, maar hij zit bij mij niet in het rijtje 'ik word van hem/haar regelmatig misselijk'.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Jeff af en toe ook een dwarrel... maar af en toe ook weer zo lief/leuk... er zijn er voor mij ook meer die op de stip mogen...
Ik heb gewoon m'n streams uitgeknald, ik kon haar niet meer zien.. ik blijf Babette een schatje vinden alleen als ze gezopen heeft, is het een drama maar dat is met de meeste die gezopen hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste dan weer niet maar ben haar ook wel zat, ze blijft zo doordrammen over het zelfde. Ze heeft veel opgestoken van Babette die doet dat ook zo. Maar door blijven gaan over het zelfde
Dat wordt nog wat als Zoë manager is.
Ik vind hem alleen leuk met Moraima Dat doet hij wel leuk moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Jeff af en toe ook een dwarrel... maar af en toe ook weer zo lief/leuk... er zijn er voor mij ook meer die op de stip mogen...
Die is echt wel achter geweest gisteravond .. van huilend bij ice naar ( een 3 kwartier later) kwetterend in de keuken .quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:37 schreef humpty het volgende:
Zal vandaag wel een herhaling van zetten zijn wat Zoe betreft
hele verhaal van gisteren zal nog wel tig aantal keer voorbij komen
Dus eerst geen streams aan voor mij ..geen zin aan
quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:05 schreef Charmian het volgende:
gottjiezis doen ze ineens dat licht aan zie je harige witte erik in vol ornaat...ik ben nu blind
Ik denk dat ze gisteren aardig op het randje zatquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft slecht geslapen zei ze dus kan nog wel wat worden
Indd ja was duidelijk zichtbaar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gisteren aardig op het randje zat
Met uit haar plaat gaan
Ik hoop dat ze dan teruggefloten wordt..quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft slecht geslapen zei ze dus kan nog wel wat worden
Waarom moet Sasha hulp gaan zoeken?quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:30 schreef humpty het volgende:
Sacha wilde haar 24 uur aanvragen ...hoop dat ze het doet
kan ze hulp gaan zoeken
och ja vind dit ook wat te ver gaan dat ze hulp moet gaan zoekenquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom moet Sasha hulp gaan zoeken?
De manier waarop ze met Bern omgaat, is tussen hun twee, dat zullen ze samen uit moeten zoeken hoe ze daar mee omgaan als ze weer buiten zijn.
Ow is dat morgen alquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:27 schreef ledn81 het volgende:
Eunice gaat rekken en strekken in de kas ter voorbereiding op de 24u loop van morgen.
Ze zegt tegen Janet dat ze altijd naar de kas mag komen als Eunice daar is. (wat aardig van Eunice!)
Iedereen is welkom..
Janet zegt snel ja en denkt er vast het hare van
Het wordt echt vervelend die Zoë ineenkeer is ze de hele dag te horen en te zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n streams uitgeknald, ik kon haar niet meer zien.. ik blijf Babette een schatje vinden alleen als ze gezopen heeft, is het een drama maar dat is met de meeste die gezopen hebben.
Echt smerig....quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
Het duizenddingenwonderdoekje van Janet...
Geen idee wie er dan gaan koken ik denk indd de vaste kokers zeg maarquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet Janet ook een can die dagen koken?
Echt die Eunice wordt ook steeds gekker dadelijk gaat ze dat ook over het zwembad zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:27 schreef ledn81 het volgende:
Eunice gaat rekken en strekken in de kas ter voorbereiding op de 24u loop van morgen.
Ze zegt tegen Janet dat ze altijd naar de kas mag komen als Eunice daar is. (wat aardig van Eunice!)
Iedereen is welkom..
Janet zegt snel ja en denkt er vast het hare van
Niet te hopen... ik hoop dat Wendy dat gaat doen..quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet Janet ook een can die dagen koken?
Ja weet alleen niet meer wie waneer zondag Rupi in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geen idee wie er dan gaan koken ik denk indd de vaste kokers zeg maar
Ze gaat al zwemles geven zei ze.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt die Eunice wordt ook steeds gekker dadelijk gaat ze dat ook over het zwembad zeggen.
Ik zie Janet het nog verneuken en het haar ding erva te maken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet te hopen... ik hoop dat Wendy dat gaat doen..
Ranzig.... ze is echt een viespeuk...quote:
Misschien wel de winnaar van de challenge en de andere die een box mochten kiezen. Ik weet eigenijk niet meer wie...quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geen idee wie er dan gaan koken ik denk indd de vaste kokers zeg maar
Oh Eunice en Mirthe.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ranzig.... ze is echt een viespeuk...
[..]
Misschien wel de winnaar van de challenge en de andere die een box mochten kiezen. Ik weet eigenijk niet meer wie...
Juist daarom... meestal zitten daar wel mooie produkten bij, zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie Janet het nog verneuken en het haar ding erva te maken.
Eunice Mirthe hebben gewonnen en beide 1 dag het gerecht uit mogen zoeken van Wendy.quote:
Ze is gewoon stront eigenwijs " zo moet dat niet" gie zou nog een sterrenchef afsnauwen in de keuken met de woorden dat doe ik beter, weet je welquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist daarom... meestal zitten daar wel mooie produkten bij, zou jammer zijn.
ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:44 schreef danaqui het volgende:
Loopt ze weer met die kut mic te klote, doe dat ding gewoon om
Thnxquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice Mirthe hebben gewonnen en beide 1 dag het gerecht uit mogen zoeken van Wendy.
De heren Erik, Jeff en Jappie die ook een poging gedaan hebben de 3e dag het gerecht uitgezocht.
Wie het gaat koken is niet perse afgesproken. Gewoon de vaste kokers denk ik.
Echt erg he ppfffquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar![]()
Echt die griet mag ook vanacht er wel eens flink op dr flikker krijgen.
Ze is vroeg uit bed en wat stilletjes. Hoop stiekem dat ze dat gisteravond gekregen heeft.
En nog slingert die zender los in haar hand
Het is een dikmaker? Die erik neemtquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
WT zit er eigenlijk in die shakes? Is dat wel goed om te drinken als je helemaal niet sport ( zoals Erik) en dan nu weer ontbijten?
erik heeftvanochtend 'gesport'quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
WT zit er eigenlijk in die shakes? Is dat wel goed om te drinken als je helemaal niet sport ( zoals Erik) en dan nu weer ontbijten?
Ja en Isaac staat er dom bij te lachen..quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt hoor nu wilde ze weer samen douchen met Ice
Die heeft indd schijt aan iedereen en alles, moet een heel hard op haar bek gaan en ik boop de aankomde weken als ze mannerger is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Asociaal kutkind die schijt aan alles en iedereen heeft![]()
Goedemorgen Cos
Ze probeert hem gek te maken, maar faalt met dat enorm.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt hoor nu wilde ze weer samen douchen met Ice
quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze probeert hem gek te maken, maar faalt met dat enorm.
Goedemorgen Fritsiequote:Op vrijdag 28 april 2023 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Asociaal kutkind die schijt aan alles en iedereen heeft![]()
Goedemorgen Cos
Die gaat binnen 1 dag zo verschrikkelijk op haar bek dat ze de toneelhaak krijgtquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie
Ik heb zo geen zin in woensdag...de dag dat zij manager wordt, wordt alles nog veel erger.
i hope soquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat binnen 1 dag zo verschrikkelijk op haar bek dat ze de toneelhaak krijgt
🙏quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat binnen 1 dag zo verschrikkelijk op haar bek dat ze de toneelhaak krijgt
ik hoop echt dat ze gewoon in 1 xquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik wordt nooit dik met de hoeveelheden suiker die hij thuis at/dronk was hij formaat Moraima geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een dikmaker? Die erik neemt
Dacht ik
Zou inderdaad heel goed kunnenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik wordt nooit dik met de hoeveelheden suiker die hij thuis at/dronk was hij formaat Moraima geweest.
Waarom hij niet dik wordt weet ik ook niet genetisch bepaald denk ik
of 'n hele goede stofwisselingquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik wordt nooit dik met de hoeveelheden suiker die hij thuis at/dronk was hij formaat Moraima geweest.
Waarom hij niet dik wordt weet ik ook niet genetisch bepaald denk ik
die miept altijd over eten en over zijn haarquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
Tiano is weer eens bang dat er niet genoeg te eten is
Zijn haar houd hij de hele dag vast, bang dat het weg waaitquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
die miept altijd over eten en over zijn haar
Hij heeft dan wel weerquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of 'n hele goede stofwisseling![]()
Ik hoef maar de snackbar te ruiken en kom al 'n kilo aan
Hij HAD een leververvetting. en heeft zijn dieet aangepast.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel weer
Leverdvetting en gezond ziet ie er ook niet echt uit. Maar wel handig, niets aankomen.
altijd lachen met Erikquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:17 schreef ledn81 het volgende:
Erik heeft de bewoners/manager weer eens tuk.
Er staat voor morgen een 24u activiteit gepland.. maar er staat geen begintijd bij, dus dat zou betekenen dat het om 12u vannacht zou beginnen, want er staat op zondag niets over vermeld...
JW denkt er het zijne van..![]()
[ afbeelding ]
begint mi in de voormiddag , ice had er toen met sas over, want zondag zou er bbq voor afscheid van wendy als manager , konden de lopers nog wat slapenquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:17 schreef ledn81 het volgende:
Erik heeft de bewoners/manager weer eens tuk.
Er staat voor morgen een 24u activiteit gepland.. maar er staat geen begintijd bij, dus dat zou betekenen dat het om 12u vannacht zou beginnen, want er staat op zondag niets over vermeld...
JW denkt er het zijne van..![]()
[ afbeelding ]
echt, als ik ze zou hebben zou ik de ballen uit m'n broek lachen met die manquote:
Ik vind Erik er juist heel ongezond uitzien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij HAD een leververvetting. en heeft zijn dieet aangepast.
En ik vind Erik er niet ongezonder of slechter uitzien dan de rest van de bewonersZe lijken allemaal inmiddels jaren ouder, een aantal is inmiddels graatmager (jef en jappie) , of haast allemaal. Je ziet ook iedereen opknappen als ze uit die loods weg zijn.
Nou ik ook ....quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt, als ik ze zou hebben zou ik de ballen uit m'n broek lachen met die man
Die ingevallen holle ogen vind ik al eng en ongezond er uit zienquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:22 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ik vind Erik er juist heel ongezond uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |