Hoorde je wat Jeff net zei? over iemand die terug was gefloten?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:20 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop niet dat ze nog lang doorgaan over k5 en mailtjes over dat de muziek om 21:10 per direct terug moest anders krijgen we zo JW met z'n oogmasker
Ja ging over Bern's mededeling dat deelname aan spellen verplicht zou zijn als ze 3 films op die zondag wilde kijken. Bleek onjuist, daar was ie toen kennelijk voor op het matje geroepen.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoorde je wat Jeff net zei? over iemand die terug was gefloten?
FEBO heeft ook genoeg van het slappe gezever van Jeff...quote:Op donderdag 27 april 2023 23:32 schreef chufi het volgende:
Oh Jeffs gezeik over Bern mag ook niet meer op de stream ... slapstream #2
denk vooral dat het de waarheid benaderd en dat ze daar minder blij mee zijnquote:Op donderdag 27 april 2023 23:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
FEBO heeft ook genoeg van het slappe gezever van Jeff...![]()
quote:Op donderdag 27 april 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
denk vooral dat het de waarheid benaderd en dat ze daar minder blij mee zijn
Heel simpel: 1) wangedrag? gooi diegene eruit! 2) zo niet? reality dus uitzenden!quote:Op donderdag 27 april 2023 23:32 schreef chufi het volgende:
Oh Jeffs gezeik over Bern mag ook niet meer op de stream ... slapstream #2
Ik drink geen prik maar weet wel dat als ik wat dronk ik flinke boeren kon latenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij heeft 1.5 liter Cola op dus aardig wat koolzuurgas wat er weer uit moet 😀
Laf figuur die Bern. Durft inderdaad alleen maar de waarheid te zeggen in zijn cabaret show. Jeffrey heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:29 schreef Puzzie het volgende:
Lapswans met zijn theater show
Bern idd
Echt hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Nog niet eens middernacht en je hebt al twee slaapstreams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |