Zou het!?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zijn Jeff en Zoe buiten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dat mogen we niet zienquote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zijn Jeff en Zoe buiten???
ja die laten los van dat gejankquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Zoe komt er aan, ze gaat effe haar wimpers plakken en dan komt ze
Vlak voor het slapen gaanquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Kan ze geen wimpers regelen die minimaal 6 maanden blijven zittenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Als die qua eliminatie ooit op dat grote scherm komt dan kun je hem gelijk wegdragenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
tuurlijk
als iedereen in bed ligt ga je de loods verbouwen
Slaap welquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, morgen een dagje in Zuid-Duitsland en geen filmpjes denk ik, welterusten ....
Slaap lekker en bedanktquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, morgen een dagje in Zuid-Duitsland en geen filmpjes denk ik, welterusten ....
viel Spassquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |