Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, klinkt allemaal heel leuk en voor AZ ook geweldig maar zegt gewoon 0.
Laten we dit gaan doen.quote:
Toch wel aardig wat pareltjes uiteindelijk.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze toppers werden ook europees kampioen
[ afbeelding ]
Goede teams zeggen niks over persoonlijke ontwikkeling. Daar zouden jullie toch over mee kunnen praten.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:16 schreef Elan het volgende:
Als dat het lot is van die spelers die die Youth League gewonnen hebben kunnen ze vast een kleine 50 miljoen aan kapitaal bij schrijven.
Die hebben met 5-0 verloren debielquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hajduk split staat zeker ook bekend om het mentale en fysieke aspect?
Hoezoquote:Op woensdag 26 april 2023 12:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goede teams zeggen niks over persoonlijke ontwikkeling. Daar zouden jullie toch over mee kunnen praten.
Dat is nog maar afwachten. Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft niet alleen een beter team maar op de meeste posities ook betere individuele spelers dan dit Ajax.
neequote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft niet alleen een beter team maar op de meeste posities ook betere individuele spelers dan dit Ajax.
Belangrijkste verschil is de trainer en dan zou je er met Geertruida, Kockcu en Hancko erbij wel beter voor staan, de rest is te verwaarlozen.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Waarschijnlijk wel ja.
Eigenlijk alleen links- en rechtsbuiten niet en wellicht rechtscentraalachterin qua plafond.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Keeper kun je over twisten. Verdediging sowieso beter. Middenveld hoeven we niet eens te bespreken. Gimenez is een topper in wording en Brobby te dik en Tadic te oud. Alleen jullie flanken zijn (enigszins) beter. Al laten die het ook redelijk afweten.quote:
Nee, spelers beter laten functioneren zoals ook Ten Hag dat kon doet Slot heel goed, er zitten uiteraard wat fouten in het Ajax aankoopbeleid van dit seizoen maar het is allemaal niet zo bijzonder wat er bij Feyenoord speelt hoor.quote:
Okequote:Op woensdag 26 april 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, spelers beter laten functioneren zoals ook Ten Hag dat kon doet Slot heel goed, er zitten uiteraard wat fouten in het Ajax aankoopbeleid van dit seizoen maar het is allemaal niet zo bijzonder wat er bij Feyenoord speelt hoor.
Als je nu nog volhoudt dat types als Sanchez, Wijndal, Bassey en Taylor op hetzelfde niveau zitten heb je wel echt een complete bunker voor je kop.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, spelers beter laten functioneren zoals ook Ten Hag dat kon doet Slot heel goed, er zitten uiteraard wat fouten in het Ajax aankoopbeleid van dit seizoen maar het is allemaal niet zo bijzonder wat er bij Feyenoord speelt hoor.
Maar al die spelers zijn wel 2 jaar lang enorm gehyped, hadden gigantische transfersommen om hun nek en nu vallen ze stuk voor stuk keihard door de mand. Zie zo'n Taylor.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen links- en rechtsbuiten niet en wellicht rechtscentraalachterin qua plafond.
Ik heb de spelers toch genoemd die ik wel bij Ajax had willen zien, dat is het dan ook zo'n beetje. De rest is niet bijzonder.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nu nog volhoudt dat types als Sanchez, Wijndal, Bassey en Taylor op hetzelfde niveau zitten heb je wel echt een complete bunker voor je kop.
quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Ja, nee. Zelfs absolute vedette Gimenez is een typische Jorgensen/Guidetti. Even leuk draaien bij Feyenoord en daarna in de vergetelheid geraken.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Keeper kun je over twisten. Verdediging sowieso beter. Middenveld hoeven we niet eens te bespreken. Gimenez is een topper in wording en Brobby te dik en Tadic te oud. Alleen jullie flanken zijn (enigszins) beter. Al laten die het ook redelijk afweten.
Ben nog steeds wel fan van Bijlow hoor maar die is echt zo vaak geblesseerd dat hij amper speelt. Wellenreuther en Rulli zijn imo redelijk gelijkwaardig.quote:
Gimnez is helemaal geen absolute vedette, hij komt net kijken. Bovendien is hij pas 22. Die gaat echt nog wel een stap maken richting de Europese (sub)top.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee. Zelfs absolute vedette Gimenez is een typische Jorgensen/Guidetti. Even leuk draaien bij Feyenoord en daarna in de vergetelheid geraken.
Over een paar jaar geef je me hierin gelijk
Schijnt het wel een stuk beter te doen al was hij tegen PSV niet best.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:38 schreef Sabata het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom ze rulli nou per se moesten. Pasveer had tot op dat moment weinig fout gedaan. of was het puur zijn leeftijd?
Dat is alsnog een stuk beter dan een niet fitte jeugdspeler terugkopen voor 20 miljoen en die op de bank gooien.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee. Zelfs absolute vedette Gimenez is een typische Jorgensen/Guidetti. Even leuk draaien bij Feyenoord en daarna in de vergetelheid geraken.
Over een paar jaar geef je me hierin gelijk
Het is beter in balans maar of het betere spelers zijn is maar afwachten.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Keeper kun je over twisten. Verdediging sowieso beter. Middenveld hoeven we niet eens te bespreken. Gimenez is een topper in wording en Brobby te dik en Tadic te oud. Alleen jullie flanken zijn (enigszins) beter. Al laten die het ook redelijk afweten.
Die gast moet al blij zijn met clubs van het kaliber Lille, Nicequote:Op woensdag 26 april 2023 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gimnez is helemaal geen absolute vedette, hij komt net kijken. Bovendien is hij pas 22. Die gaat echt nog wel een stap maken richting de Europese (sub)top.
Ik vind het een redelijke keeper. Was niet zo goed in de wedstrijd tegen psvquote:Op woensdag 26 april 2023 12:38 schreef Sabata het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom ze rulli nou per se moesten. Pasveer had tot op dat moment weinig fout gedaan. of was het puur zijn leeftijd?
Je bent zelf van het kaliber Lille, Nice.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die gast moet al blij zijn met clubs van het kaliber Lille, Nice
Het ging dan ook over 'topper in wording' Gimenez. Ik weet dat het je hobby is maar irrelevante randzaken erbij halen is echt helemaal nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alsnog een stuk beter dan een niet fitte jeugdspeler terugkopen voor 20 miljoen en die op de bank gooien.
In ieder geval beter dan wat er eerst stond maar daar is ook alles mee gezegd. Vind het nog altijd een rare aankoop.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het een redelijke keeper. Was niet zo goed in de wedstrijd tegen psv
Echt zo’n modale lijnkeeper die je overal wel kan oppikkenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het een redelijke keeper. Was niet zo goed in de wedstrijd tegen psv
Hij was niet zo heel veel toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan wat er eerst stond maar daar is ook alles mee gezegd. Vind het nog altijd een rare aankoop.
Precies was tegen de enige tegenstander dit seizoen totaal niet aanwezig.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:52 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat Ajacieden altijd het verwijt kregen dat ze spelers teveel hypen maar Gimenez naar de Europese top schrijven dat is wel echt next level bord voor je kop![]()
Die gozer is een beperkte spits.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf van het kaliber Lille, Nice.
Die Smalling is ook niet eens een bijzondere verdedigerquote:Op woensdag 26 april 2023 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies was tegen de enige tegenstander dit seizoen totaal niet aanwezig.
Schat Geertruida sterker in dan Malacia, die ging naar Manchester United. Zou niet weten waarom daar geen topclub voor zou komen. De ontwikkeling zo'n Wieffer is ook redelijk bizar te noemen.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ging dan ook over 'topper in wording' Gimenez. Ik weet dat het je hobby is maar irrelevante randzaken erbij halen is echt helemaal nergens voor nodig.
Er loopt geen enkele topper bij Feyenoord rond, en dat is precies even veel als bij Ajax dus. Of je moet het begrip wel héél erg willen devalueren, dan zullen er vast een paar in de buurt (kunnen) komen.
Er gaan sowieso nauwelijks spelers van de eredivisie naar de Europese top. Denk dat je Gimenez prima bij de Sevillas van deze wereld kan verwachten over 2 jaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:52 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat Ajacieden altijd het verwijt kregen dat ze spelers teveel hypen maar Gimenez naar de Europese top schrijven dat is wel echt next level bord voor je kop![]()
Huh maar tegen Ajax scoorde hij..quote:Op woensdag 26 april 2023 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies was tegen de enige tegenstander dit seizoen totaal niet aanwezig.
Wieffer kwam ook tegen Roma op bijna elk aspect te kort.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Schat Geertruida sterker in dan Malacia, die ging naar Manchester United. Zou niet weten waarom daar geen topclub voor zou komen. De ontwikkeling zo'n Wieffer is ook redelijk bizar te noemen.
Het probleem van veel Ajax-spelers is een beetje dat ze de omgekeerde weg lijken te bewandelen. Van hype naar flop. Je kan nu ook niet meer de trainer de schuld geven.
Smalling kan er weinig van inderdaad. Is niet voor niks naar Italië gegaan en is een beperkte verdediger die Mourinho prima weet te gebruiken. Dat doet mij ook aan meerdere spelers uit een club in Rotterdam denken.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Smalling is ook niet eens een bijzondere verdediger
Europese top, god man ik scheur bijna mijn buikspieren af
Dolberg had nog meer talent
Klopt maar dat is ook helemaal niet erg. Die jongen speelde vorig jaar nog tegen de Almere cities van deze wereld.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wieffer kwam ook tegen Roma op bijna elk aspect te kort.
Alleen qua uithoudingsvermogen eigenlijk, maar dat is ook niet zo vreemd als je ziet waar hij vandaan komt en kan nog aan gewerkt worden. Ajax-spelers laten het afweten in de eredivisie dat is veel erger.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wieffer kwam ook tegen Roma op bijna elk aspect te kort.
Sevilla is al te hoog gegrepen. Hij speelt over een paar jaar gedesillusioneerd doch vermogend weer in Mexico.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er gaan sowieso nauwelijks spelers van de eredivisie naar de Europese top. Denk dat je Gimenez prima bij de Sevillas van deze wereld kan verwachten over 2 jaar.
Kan je Elan even aanspreken dat hij compleet gek aan het worden is? Eerst denkt meneer Elan dat hij de finale van de EL winnen en nu denkt hij dat meerdere spelers naar de top van Europa gaan. Die man heeft een drankprobleem.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook helemaal niet erg. Die jongen speelde vorig jaar nog tegen de Almere cities van deze wereld.
Verder offtopic
Maar als je kijkt naar welke spelers Ajax beter zouden maken kom ik er maar op 3 uit, niet geheel ontoevallig de 3 die zich tegen Roma staande hielden.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook helemaal niet erg. Die jongen speelde vorig jaar nog tegen de Almere cities van deze wereld.
Verder offtopic
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen qua uithoudingsvermogen eigenlijk, maar dat is ook niet zo vreemd als je ziet waar hij vandaan komt en kan nog aan gewerkt worden. Ajax-spelers laten het afweten in de eredivisie dat is veel erger.
Vandaar dat Benfica hem al wilde hebben, kwartfinalist in de CL.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sevilla is al te hoog gegrepen. Hij speelt over een paar jaar gedesillusioneerd doch vermogend weer in Mexico.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat Benfica hem al wilde hebben, kwartfinalist in de CL.
Hij was gewoon moe.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]handelingssnelheid, passing, loopvermogen. dat hij zo geen rood had gehad is een wonder.
De fles @Tarado laat hem staan.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar welke spelers Ajax beter zouden maken kom ik er maar op 3 uit, niet geheel ontoevallig de 3 die zich tegen Roma staande hielden.
Plus de trainer uiteraard.
mijn luier zit scheefquote:
Dat kan ik beter van jou en je Feyenoord vrienden zeggen, het succes is wat naar jullie hoofd gestegen, geniet er maar van want het duurt nooit lang.quote:
Ze hebben meer CL-wedstrijden gespeeld dan Ajax. Dus dan zijn jullie dat ook nietquote:Op woensdag 26 april 2023 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]Benfica is niet echt een stabiele Europese subtopper te noemen.
Klopt en nu?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben meer CL-wedstrijden gespeeld dan Ajax. Dus dan zijn jullie dat ook niet
Huh, maar......quote:
quote:Van der Sar: "Wij willen structureel aanhaken bij de Europese top: halve finale of finale in de Europa League of overwinteren in de Champions League. De kwartfinale nu is misschien voor op schema, maar je hebt als Nederlandse club niet meer de tijd om te bouwen. Dat succes moet je nu grijpen."11 mrt 2019
Nou ja, we gaan het niet eens worden. Ik vind, zoals @Elan terecht opmerkt, alleen jullie buitenspelers beter dan die van Feyenoord. Op iedere andere positie heb ik liever een Feyenoorder. Ik denk dat de Opta cijfers dat wel uit zullen wijzen.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan ik beter van jou en je Feyenoord vrienden zeggen, het succes is wat naar jullie hoofd gestegen, geniet er maar van want het duurt nooit lang.
BETEKENIS & DEFINITIEquote:
Jaquote:
Zo heerlijk deze tranen en totaal misplaatste illusies over de kwaliteit van de selectie van ajaxquote:Op woensdag 26 april 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan ik beter van jou en je Feyenoord vrienden zeggen, het succes is wat naar jullie hoofd gestegen, geniet er maar van want het duurt nooit lang.
Dat komt omdat het elftal klopt, dus geniet maar van slotgod want als die weg is dan houdt dat weer op.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, we gaan het niet eens worden. Ik vind, zoals @:Elan terecht opmerkt, alleen jullie buitenspelers beter dan die van Feyenoord. Op iedere andere positie heb ik liever een Feyenoorder. Ik denk dat de Opta cijfers dat wel uit zullen wijzen.
Even los van dat succes jullie hebben het wel echt verkankerd hoor. Dat is wel echt een prestatie op zich.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar zie jij misplaatste illusies over de kwaliteit van de selectie? de club staat in brand man. is het niet vervelend dat jullie eindelijk een goed seizoen draaien en dat het overal eigenlijk alleen nog over Ajax gaat?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:13 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zo heerlijk deze tranen en totaal misplaatste illusies over de kwaliteit van de selectie van ajax
Hopen dat de club er ook zo over denkt, worden we komend jaar helemaal fluitend kampioen
Veel plezier in de Conference League
Ik ga het alvast voorspellen als je verdediger zo kinderlijk eenvoudig opzij wordt gezet door een semi topspits van AS Roma dan ga je geneukt worden in de CL.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, we gaan het niet eens worden. Ik vind, zoals @:Elan terecht opmerkt, alleen jullie buitenspelers beter dan die van Feyenoord. Op iedere andere positie heb ik liever een Feyenoorder. Ik denk dat de Opta cijfers dat wel uit zullen wijzen.
Hahaha zei toch hier dat Ajax Slot had moeten proberen te halen aan het begin van dit seizoen. Maar toen was het allemaal een gelukkige samenloop van omstandigheden dat hij het zo goed deed volgens jou en menigeen in dit topic.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt omdat het elftal klopt, dus geniet maar van slotgod want als die weg is dan houdt dat weer op.
dat is niemand ook aan het ontkennen hoor.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Even los van dat succes jullie hebben het wel echt verkankerd hoor. Dat is wel echt een prestatie op zich.
2 jaar geleden had het er echt alle schijn van dat jullie het Bayern van Nederland zouden gaan worden, qua begroting, qua prestaties alles. Dat nu de Conference Liek lonkt is eigenlijk krankzinnig.
Jullie.. wie werkt hier bij Ajax dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Even los van dat succes jullie hebben het wel echt verkankerd hoor. Dat is wel echt een prestatie op zich.
2 jaar geleden had het er echt alle schijn van dat jullie het Bayern van Nederland zouden gaan worden, qua begroting, qua prestaties alles. Dat nu de Conference Liek lonkt is eigenlijk krankzinnig.
Denk dat dit tekort door de bocht is. Maargoed het is offtopic. Laten we het hier over de godenzonen hebben. (Die de beste linkerkant van Europa schijnen te hebben)quote:Op woensdag 26 april 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt omdat het elftal klopt, dus geniet maar van slotgod want als die weg is dan houdt dat weer op.
Als je hiermee doelt op Dybala doe je diens kwaliteiten wel wel lichtelijk tekort. Maar Trauner moet idd wieberen, leuk voor de Eredivisie maar komt internationaal tekort.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga het alvast voorspellen als je verdediger zo kinderlijk eenvoudig opzij wordt gezet door een semi topspits van AS Roma dan ga je geneukt worden in de CL.
Ik denk dat Kokcu nu wel aantoont een topper te zijn, zelfs in een tweeluik tegen Roma de beste man op het veld. En wat zijn toppers, wereldtop is voor eredivisiespelers sowieso een vrij onmogelijke stap zo blijkt.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ging dan ook over 'topper in wording' Gimenez. Ik weet dat het je hobby is maar irrelevante randzaken erbij halen is echt helemaal nergens voor nodig.
Er loopt geen enkele topper bij Feyenoord rond, en dat is precies even veel als bij Ajax dus. Of je moet het begrip wel héél erg willen devalueren, dan zullen er vast een paar in de buurt (kunnen) komen.
Met hangen en wurgen in blessuretijd wil ik er nog aan toevoegen. Maar goed het telt.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Maar goed, dat Feyenoord dit seizoen dus kampioen van de armoede is daar zijn we het grosso modo allemaal wel mee eens.
Die post wil ik wel terugzien want ik vond hem vorig seizoen ook al goed, alleen onhaalbaar voor Ajax, niet zozeer financieel maar voor z'n levensverwachting.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha zei toch hier dat Ajax Slot had moeten proberen te halen aan het begin van dit seizoen. Maar toen was het allemaal een gelukkige samenloop van omstandigheden dat hij het zo goed deed volgens jou en menigeen in dit topic.
Kampioenschap van de armoede is het ook niet. Meer kampioen van Jan Modaal.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Maar goed, dat Feyenoord dit seizoen dus kampioen van de armoede is daar zijn we het grosso modo allemaal wel mee eens.
85 punten is vanuit historisch oogpunt meer dan prima.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hier was @GGMM ook al blij mee.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef StevenHyde het volgende:
Iig top dat Rasmussen heeft verlengt.
Aldus niemand.
Is gewoon goed, alleen Ajax en PSV hebben het wel af laten weten.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
85 punten is vanuit historisch oogpunt meer dan prima.
Dat de rest armoedig is doet daar niks aan af.
De kampioen van Nederland moet na mijn inziens minimaal de kwartfinale van de Europa League halen. Dus gewoon een normaal seizoen.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
85 punten is vanuit historisch oogpunt meer dan prima.
Dat de rest armoedig is doet daar niks aan af.
Dat is gelukt dus we zijn het eens.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De kampioen van Nederland moet na mijn inziens minimaal de kwartfinale van de Europa League halen. Dus gewoon een normaal seizoen.
Nou, nou zelfs tegen Roma. Begrijp me niet verkeerd het is een leuke speler daar niet van maar die gaat het ook niet redden in het buitenland. Speelt binnen nu en vijf jaar in Turkije bij Besiktas ofsu.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Kokcu nu wel aantoont een topper te zijn, zelfs in een tweeluik tegen Roma de beste man op het veld. En wat zijn toppers, wereldtop is voor eredivisiespelers sowieso een vrij onmogelijke stap zo blijkt.
Laat me raden, meisje Taylor is beter?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou, nou zelfs tegen Roma. Begrijp me niet verkeerd het is een leuke speler daar niet van maar die gaat het ook niet redden in het buitenland. Speelt binnen nu en vijf jaar in Turkije bij Besiktas ofsu.
Ik vond hem wel vrij goed en hij is pas 22 dus kan echt wel wat worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou, nou zelfs tegen Roma. Begrijp me niet verkeerd het is een leuke speler daar niet van maar die gaat het ook niet redden in het buitenland. Speelt binnen nu en vijf jaar in Turkije bij Besiktas ofsu.
Nee die kan ook niks. Fc Utrecht niveautje.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat me raden, meisje Taylor is beter?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die post wil ik wel terugzien want ik vond hem vorig seizoen ook al goed, alleen onhaalbaar voor Ajax, niet zozeer financieel maar voor z'n levensverwachting.
Ik ben voor het eerst verliefd geworden op een speler van Feyenoord.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vrij goed en hij is pas 22 dus kan echt wel wat worden.
Ken hem niet want ik volg Turks voetbal niet. Hopelijk is het net zon succes als Ahmet Kaplan.quote:
Ik heb wat moeite om het toe te geven want ik heb een hekel aan vrome mensen en in het bijzonder van het type booslim maar hij is echt wel goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst verliefd geworden op een speler van Feyenoord.
Als ie een stabiele middenmoter kiest dan heb ik er vertrouwen in. Gaat ie de van de Beek route (die ik hoger inschat eerlijk gezegd) dan speelt ie bij Besiktas binnen vijf jaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vrij goed en hij is pas 22 dus kan echt wel wat worden.
Wel een wereld van verschil onder Advocaat en Slot.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om het toe te geven want ik heb een hekel aan vrome mensen en in het bijzonder van het type booslim maar hij is echt wel goed.
Denk alleen niet dat hij het haalt in de topquote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om het toe te geven want ik heb een hekel aan vrome mensen en in het bijzonder van het type booslim maar hij is echt wel goed.
Nee vd Beek is typisch zo'n speler die in het systeem van Ten Hag heel goed tot z'n recht kwam, een beetje zoals nu de meeste Feyenoordspelers dat met Slot hebben, Kokcu heeft genoeg talent om het ook bij een andere trainer en ander systeem te redden op een hoger niveau.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ie een stabiele middenmoter kiest dan heb ik er vertrouwen in. Gaat ie de van de Beek route (die ik hoger inschat eerlijk gezegd) dan speelt ie bij Besiktas binnen vijf jaar.
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee vd Beek is typisch zo'n speler die in het systeem van Ten Hag heel goed tot z'n recht kwam, een beetje zoals nu de meeste Feyenoordspelers dat met Slot hebben, Kokcu heeft genoeg talent om het ook bij een andere trainer en ander systeem te redden op een hoger niveau.
Ik neem aan dat er wel wat beters dan dat voor hem komt maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.
Uitzondering als Gakpo, Antony, de Jong, de Ligt daargelaten.
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer isquote:Op woensdag 26 april 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Antony mag je wel schrappen uit dat lijstje. Wat een mislukking in wording is dat. Die heeft nog geen 2% van zijn transfersom opgeleverd.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.
Voor hun is dat wel succes, een titel sneller dan eens in de 18 jaar winnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer is. Die gaat nergens presteren man.
Maar ik snap sowieso niet de Ajax en Feyenoord vergelijking in dit topic.
A. Het zijn appels en peren.
B. Lekker laten gaan want we komen er toch niet uit.
Klopt hoor, maar laten we het lekker over Ajax hebben hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor hun is dat wel succes, een titel sneller dan eens in de 18 jaar winnen.
Helemaal eens maar modereren schijn je niet te kunnen leren @onlogischquote:Op woensdag 26 april 2023 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar laten we het lekker over Ajax hebben hier.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer is. Die gaat nergens presteren man.
Maar ik snap sowieso niet de Ajax en Feyenoord vergelijking in dit topic.
A. Het zijn appels en peren.
B. Lekker laten gaan want we komen er toch niet uit.
Nou ja je borduurde zelf ook wel door op Feyenoord. Maar laten we het vanaf nu maar weer over Ajax hebbenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens maar modereren schijn je niet te kunnen leren @:onlogisch
Natuurlijk maar ik ben dan ook geen mod.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja je borduurde zelf ook wel door op Feyenoord. Maar laten we het vanaf nu maar weer over Ajax hebben
Ontopic posten ook niet. Tjacka Wotte en jij beginnen steeds over Feyenoord.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
sommigen hebben vrij spel hier, en dan krijg je als antwoord om het te negeren ipv dan er wordt ingegrepenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Antony mag je wel schrappen uit dat lijstje. Wat een mislukking in wording is dat. Die heeft nog geen 2% van zijn transfersom opgeleverd.
Zag laatst een statistiek dat Becker & Edison dit seizoen meer assists hebben gegeven dan Antony
Hier zal @GGMM een pittige mening over hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontopic posten ook niet. Tjacka Wotte en jij beginnen steeds over Feyenoord.
Verwacht je serieus dat alleen een trainingswissel de sleutel is naar beter voetbal?
Geef ons maar weer de schuld.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Als je Gimenez naar de Europese top schrijft heb je sowieso geen recht van spreken meer. Daarvoor zou je minimaal drie maanden gebanned moeten worden.quote:
Koekoek.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf van het kaliber Lille, Nice.
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.
toch mooi dat bedrag ontvangen. Alleen jammer dat we er vrij weinig goed mee hebben gedaanquote:Op woensdag 26 april 2023 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.
Bassey is wel echt heel goed he.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.
Jij plaatste hem in het lijstje van de sportief te nemen route, dat zou ik dan toch betwijfelen. Zelfs bij De Ligt kan je daar over twijfelen als je het over Juve had.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
toch mooi dat bedrag ontvangen. Alleen jammer dat we er vrij weinig goed mee hebben gedaan
bij Ajax kwam er veel dreiging uit, gewoon ook Braziliaans elftal gehaald. Kan je wel wat denk ik. Wel teveel voor betaald maar dat is goed onderhandeld.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij plaatste hem in het lijstje van de sportief te nemen route, dat zou ik dan toch betwijfelen. Zelfs bij De Ligt kan je daar over twijfelen als je het over Juve had.
Antony is echt wel een goeie speler hoor, hij kan er ook niks aan doen dat er zo'n 40 teveel voor hem is betaald, het is gewoon niet zo makkelijk in de PL voor aanvallers.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
bij Ajax kwam er veel dreiging uit, gewoon ook Braziliaans elftal gehaald. Kan je wel wat denk ik. Wel teveel voor betaald maar dat is goed onderhandeld.
De ligt is wereldtop, speelde bij Juve ook ontzettend veel.
De Ligt is echt geen discussie over mogelijk. Dat is een beest het liefdeskind van Bogarde en Jaap Stam met een vleugje Frank de Boer.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij plaatste hem in het lijstje van de sportief te nemen route, dat zou ik dan toch betwijfelen. Zelfs bij De Ligt kan je daar over twijfelen als je het over Juve had.
Oh daar ben ik het verder wel mee eens, vond dat eigenlijk ook niet zo handig van Ten Hag. Je weet wat voor sentimenten het losmaakt als je iemand voor zo’n bedrag ophaalt, daar valt eigenlijk al niet meer normaal tegenop te boksen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Antony is echt wel een goeie speler hoor, hij kan er ook niks aan doen dat er zo'n 40 teveel voor hem is betaald, het is gewoon niet zo makkelijk in de PL voor aanvallers.
Maar Juventus vond ik ook geen goeie keuze, sportief gezien dan, want hij is meer dan alleen een mandekker.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De Ligt is echt geen discussie over mogelijk. Dat is een beest het liefdeskind van Bogarde en Jaap Stam met een vleugje Frank de Boer.
die route heeft voor van Dijk en aké prima gewerkt. een kleine club om het spelletje te leren en dan steeds een stap hoger. Gakpo slaat een station over maar of dat zo slim is... Anthony is overrated met zn 100 miljoen maar ik snap dat Ajax niet klaagt. wat wel opvalt, bijna elke nlse speler die naar het buitenland vertrekt heeft aanpassing nodig mbt fitness. wordt daar dan zoveel meer loopvermogen gevraagd?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het tempo in de Premier League is bizar hoog. Dan is de intensiteit in de eredivisie peanuts.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
die route heeft voor van Dijk en aké prima gewerkt. een kleine club om het spelletje te leren en dan steeds een stap hoger. Gakpo slaat een station over maar of dat zo slim is... Anthony is overrated met zn 100 miljoen maar ik snap dat Ajax niet klaagt. wat wel opvalt, bijna elke nlse speler die naar het buitenland vertrekt heeft aanpassing nodig mbt fitness. wordt daar dan zoveel meer loopvermogen gevraagd?
het tempo ligt hier soms zo ontzettend laag.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
die route heeft voor van Dijk en aké prima gewerkt. een kleine club om het spelletje te leren en dan steeds een stap hoger. Gakpo slaat een station over maar of dat zo slim is... Anthony is overrated met zn 100 miljoen maar ik snap dat Ajax niet klaagt. wat wel opvalt, bijna elke nlse speler die naar het buitenland vertrekt heeft aanpassing nodig mbt fitness. wordt daar dan zoveel meer loopvermogen gevraagd?
Je kunt helemaal niet van Nederland naar de buitenlandse top, daarom is het 'advies' dat veel 'experts' geven, namelijk om hier in de eredivisie te blijven tot je 'uitgeleerd' bent en 'de beste van de eredivisie' ook zo dom. Je moet jong weg en een tussenstap nemen. Het verschil tussen Nederland en de grote competities is enorm.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen nu Ajax volgend jaar geen CL gaat spelen.quote:
Lijkt me ook niet iddquote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen nu Ajax volgend jaar geen CL gaat spelen.
Ook al zouden ze dat wel gaan doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen nu Ajax volgend jaar geen CL gaat spelen.
Dat ook, blijft gewoon in Madrid of in ieder geval in Zuid-Europa.quote:
Ga toch weg gekkkiequote:Op woensdag 26 april 2023 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Door qua technische innovatie voorop te lopen natuurlijk. Net als het bedrijfsleven in Nederland dat al eeuwen doet.
[..]
Op dat achterhaalde idee hebben we in Nederland jarenlang proberen te parasiteren, uiteindelijk zijn we (want dit speelt niet alleen bij Ajax) tot de conclusie te komen dat clubs uit Zwitserland en Denemarken hun zaken qua fysiek en spelopvatting beter op orde hadden en we Europees niks meer voor stelden. Toen is men veel meer gaan focussen op het mentale en fysieke aspect. En inmiddels zou je kunnen stellen dat die metamorfose zijn vluchten begint af te werpen in de vorm van 2 CL plekken vanaf volgend jaar.
Bij Ajax is toen niet voor niks dat "Ajax-lab" of hoe het tegenwoordig ook heet gerealiseerd iets waarmee je je als club uiteindelijk op professionele manier kan onderscheiden qua talentontwikkeling t.o.v. van andere clubs die wellicht diepere zakken hebben. Ook omdat in die tijd vrij veel talenten gratis de deur uit liepen naar Engelse en Duitse clubs die die die innovatieslag al wel hadden geïmplementeerd.
Het is natuurlijk geen toeval dat juist AZ die Youth League wint, daar waar ze al jarenlang de focus hebben op data en het mentale aspect als het gaat om de ontwikkeling van jeugdspelers.
Nee want het interesseert me werkelijk geen reet dat anderen het hebben over mijn club, dat is nou juist het eeuwige verdrietige bij die club van jullie, die eeuwige zucht naar erkenning voor wat feitelijk gezien zo'n matig voetbalclubje isquote:Op woensdag 26 april 2023 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar zie jij misplaatste illusies over de kwaliteit van de selectie? de club staat in brand man. is het niet vervelend dat jullie eindelijk een goed seizoen draaien en dat het overal eigenlijk alleen nog over Ajax gaat?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kom echt niet meer bij om het wereldvreemde getroll hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is heel armoedig om een club te verslaan die bijna een begroting heeft van 200 miljoen en ieder seizoen voor 100 miljoen aan spelers koopt.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]met 85 punten en één verlieswedstrijd kampioen zometeen.
Dan is ajax inderdaad wel ONTZETTEND armoedig
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef Malavita het volgende:
De ligt is wereldtop, speelde bij Juve ook ontzettend veel.
weer eens onzin wat je uitkraamtquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken voetballer. Speelde in het kampioenschapsjaar van Juventus echt dramatisch en werd uit de basis gespeeld door fucking Merih Demiral (wie?), tot die uit zn kut scheurde. Kampioenschap van Juventus was ondanks de ligt in plaats van dankzij.
Dit jaar net aan 22 basisplaatsen en waarschijnlijk wederom geen kampioen. Roemloos uitgeschakeld door City.
WAT EEN WERELDTOPPER
Wiens act is dit account eigenlijk?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken voetballer. Speelde in het kampioenschapsjaar van Juventus echt dramatisch en werd uit de basis gespeeld door fucking Merih Demiral (wie?), tot die uit zn kut scheurde. Kampioenschap van Juventus was ondanks de ligt in plaats van dankzij.
Dit jaar net aan 22 basisplaatsen en waarschijnlijk wederom geen kampioen. Roemloos uitgeschakeld door City.
WAT EEN WERELDTOPPER
Neusje alweer volgepropt maatje?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
WAT EEN WERELDTOPPER
Heerlijk maatquote:Op woensdag 26 april 2023 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neusje alweer volgepropt maatje?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag laatst een statistiek dat Becker & Edison dit seizoen meer assists hebben gegeven dan Antony
@Tjacka we hebben een pacman !!!!quote:Op woensdag 26 april 2023 17:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genietenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Tjacka we hebben een pacman !!!!
Ja klopt ajax is armoedig.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
Tot op het gênante af.quote:
Ja klopt en nu? Ik blijf even goed gewoon gaan hoor. Al denk ik niet dat we de beste linkerkant van Europa hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot op het gênante af.
100+ miljoen aan aankopen (letterlijk 1,5x de begroting van de concurrentie), de beste jeugdopleiding ter wereld, de beste linkerkant van Europa, het moeilijkste voetbal spelen, en dan zo intens matig voor de dag komen.
Ik ben misschien niet helemaal goed bij mijn paasei. Maar mensen die Kokcu naar de europese top schrijven zijn al helemaal niet de helderste lichten in de kerstboom. Internationaal gezien is het een huis-tuin en keuken voetballer.quote:
toch sneu maat dat bij Ajax het iq gewoon echt wat hoger ligt onder de supporters. ze doen zo hun best om te trollen maar het begint zielig te wordenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet helemaal goed bij mijn paasei. Maar mensen die Kokcu naar de europese top schrijven zijn al helemaal niet de helderste lichten in de kerstboom. Internationaal gezien is het een huis-tuin en keuken voetballer.
Ik vind het sowieso erg knap wat ze in Alkmaar voor elkaar weten te boksen.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:33 schreef Tjacka het volgende:
en denk ik dat ze in Portugal en ook bij AZ en Sparta hard aan de weg aan het timmeren zijn om de beste te zijn.
Dan heb je je nog niet op Ajax Showtime begeven.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch sneu maat dat bij Ajax het iq gewoon echt wat hoger ligt onder de supporters.
Geeft alleen maar aan dat er ontzettend veel talent in dit land is. Al snap ik niet zo goed waarom iemand beter kan voetballen in Nederland dan uit Mozambique oid. hoe az het doet is de manier om als kleine club in Nederland succes te hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso erg knap wat ze in Alkmaar voor elkaar weten te boksen.
Ja want tussen de wereldtop en ED zit niet nog een groot gapend gat. Als Koopmeiners en De Roon het redden in de subtop. Dan moet Kokcu dat zeker lukken.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet helemaal goed bij mijn paasei. Maar mensen die Kokcu naar de europese top schrijven zijn al helemaal niet de helderste lichten in de kerstboom. Internationaal gezien is het een huis-tuin en keuken voetballer.
Dat is dan denk ik direct antwoord op de vraag of Ajaxsupporters nou echt slimmer zijn dan supporters van andere clubs. Wel mooi dat het je minder dan drie posts gekost heeft om je eigen stupiditeit te laten zien.quote:Op donderdag 27 april 2023 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al snap ik niet zo goed waarom iemand beter kan voetballen in Nederland dan uit Mozambique oid.
Zoveel hoop in deze post, mooi.quote:Op donderdag 27 april 2023 06:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want tussen de wereldtop en ED zit niet nog een groot gapend gat. Als Koopmeiners en De Roon het redden in de subtop. Dan moet Kokcu dat zeker lukken.
quote:Op donderdag 27 april 2023 08:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik direct antwoord op de vraag of Ajaxsupporters nou echt slimmer zijn dan supporters van andere clubs. Wel mooi dat het je minder dan drie posts gekost heeft om je eigen stupiditeit te laten zien.
wat is jou probleemquote:Op donderdag 27 april 2023 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoorders die in het kampioensjaar meer in het Ajax topic posten dan in het Feyenoord topic![]()
Dat zijn de echte echte hoor
Lekker relevant ook. Als die voor veel geld weggaat, dan mag die wat mij betreft een Ziyech, Donny, Sanchez en Antony carrière hebben.quote:
Is goed langspeelplaat.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem
we willen jullie alleen maar troosten
jullie zitten in een psychologische diep dal
ajax is op dit moment kapoet
ik denk dat de 3e plek zelfs nog een probleem gaat worden
Ik hoef niet zo nodig op een forum met de mensen te praten die ik al in de Kuip en privé zie hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoorders die in het kampioensjaar meer in het Ajax topic posten dan in het Feyenoord topic![]()
Al speelt hij daarna nooit meer een wedstrijd inderdaad. Ook lekker interessant of Kokcu wereldtop gaat worden of niet. Zolang er 40-45 miljoen afgetikt wordt BOEIEquote:Op donderdag 27 april 2023 11:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lekker relevant ook. Als die voor veel geld weggaat, dan mag die wat mij betreft een Ziyech, Donny, Sanchez en Antony carrière hebben.
Ik verbijt me steeds. Het is echter een genot.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk dit. Nog mooier dan de documentaire over autist Kees.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem
we willen jullie alleen maar troosten
jullie zitten in een psychologische diep dal
ajax is op dit moment kapoet
ik denk dat de 3e plek zelfs nog een probleem gaat worden
In Rotterdam moeten ze nog wennen aan de CD en DVD. De PVV is er net ingeburgerd.quote:
Wat bedoel je met 'hoef' ? Mooi woord.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig op een forum met de mensen te praten die ik al in de Kuip en privé zie hoor [ afbeelding ]
Veel leuker om jullie een beetje uit je idiote bubbel te halen
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
niemand denkt serieus dat Hazard komt hoor.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.
En wel denken dat je Hazard bij je club kunt krijgen en Klopp als trainer
Wie zijn Hazard en Kloppquote:Op donderdag 27 april 2023 16:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.
En wel denken dat je Hazard bij je club kunt krijgen en Klopp als trainer
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevondenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zijn Hazard en KloppIs er internationaal een club die kan wedijveren met Cruijff, van Basten en Bergkamp? Ga lekker liggen rotten in je eigen kuip. Genietend van één stinkende scheet in 10 jaar.
De producten zijn een bijna CL finale met de Jong en de Ligt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevonden
die fluwelen revolutie werd 12-13 jaar geleden ingezet, het product is Taylor
frenkie kwam in 2015 naar ajaxquote:Op donderdag 27 april 2023 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De producten zijn een bijna CL finale met de Jong en de Ligt.
Verder nog iets te melden
Ze zijn altijd druk met Ajax, alleen nu wat meer lef omdat ze weer eens wat te vieren hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat doen al die Feyenoorders opeens in dit topic? Laatste dagen alleen maar Feyenoorders hier, die het blijkbaar erg druk hebben met Ajax (wat ik wel snap, zou me ook niet hele dagen met Feyenoord bezig willen houden).
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn altijd druk met Ajax, alleen nu wat meer lef omdat ze weer eens wat te vieren hebben.
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje feyenoord komt bijna elke dag in je posts voor
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zijn Hazard en KloppIs er internationaal een club die kan wedijveren met Cruijff, van Basten en Bergkamp? Ga lekker liggen rotten in je eigen kuip. Genietend van één stinkende scheet in 10 jaar.
Zo dit hè. Geweldig. Maar ze blijven geloven in de natte ruft die Cruijff heet. Het is gewoon meelijwekkendquote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevonden
die fluwelen revolutie werd 12-13 jaar geleden ingezet, het product is Taylor
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje feyenoord komt bijna elke dag in je posts voor
Voor die halve maand dat je lid bent ben je me wel een partij druk met Ajax zeg.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo dit hè. Geweldig. Maar ze blijven geloven in de natte ruft die Cruijff heet. Het is gewoon meelijwekkend
Ze heten kakkerlakken voor een reden he.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend al die post van Feyenoorders. Nu zie je pas hoe diep het bij ze zit. Desondanks zijn ze afgedroogd in kwartfinale van de Europa League. Ze mogen de veters niet een strikken van het veldspel wat Ajax destijds liet zien in de Champions League. Nu hebben we een minder jaar en komen ze uit alle gaten gekropen. Geen woorden maar daden is ver te zoeken daar haha.
denk vooral dat het je nu past stoortquote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend al die post van Feyenoorders. Nu zie je pas hoe diep het bij ze zit. Desondanks zijn ze afgedroogd in kwartfinale van de Europa League. Ze mogen de veters niet een strikken van het veldspel wat Ajax destijds liet zien in de Champions League. Nu hebben we een minder jaar en komen ze uit alle gaten gekropen. Geen woorden maar daden is ver te zoeken daar haha.
Wow, dit zit diep.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik hou van klaasgodquote:Op donderdag 27 april 2023 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jullie zijn voor Ajax dus ik vind jullie allemaal stom!
Grapje. Let maar niet op Klaas.
We zijn allemaal een beetje @klaasweetalles !quote:
Dat was echt een van zijn meesterwerken.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een Mrstyloproduction
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Nogal evident als je heel je club af ziet brokkelen, wordt met de dag erger, de sprookjesverhalen van Grimm die je jezelf vertelde over Cruyff allemaal onzin bleken en je aartsvijand de boel meer dan prima op orde heeft en gaat shinen de komende jarenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk vooral dat het je nu past stoort
Ja want jullie halen de halve finale van de Champions League en zorgen voor Nederlandse voetbalhistorie.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nogal evident als je heel je club af ziet brokkelen, wordt met de dag erger, de sprookjesverhalen van Grimm die je jezelf vertelde over Cruyff allemaal onzin bleken en je aartsvijand de boel meer dan prima op orde heeft en gaat shinen de komende jaren
Die halve finale was inderdaad historischquote:Op donderdag 27 april 2023 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja want jullie halen de halve finale van de Champions League en zorgen voor Nederlandse voetbalhistorie.
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste.
Net als de halve finale die jullie bijna hebben gehaald.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die halve finale was inderdaad historisch
BUITEN DE TIJD
Gewoon normaal doen makker, dat geldt voor alle clubtopics.quote:
Raar. Dat ajax een club is met grote neuzen mag wel, maar Rotterdam een kaulo'stad noemen mag niet? Ik herken een voorkeurquote:Op donderdag 27 april 2023 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen makker, dat geldt voor alle clubtopics.
Gewoon niet op dezelfde voet verder gaan, iedereen heeft zijn zegje naar elkaar wel gedaan inmiddels.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Raar. Dat ajax een club is met grote neuzen mag wel, maar Rotterdam een kaulo'stad noemen mag niet? Ik herken een voorkeur
3-4 users met een f'noord voorkeur, men weet precies wie het zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon niet op dezelfde voet verder gaan, iedereen heeft zijn zegje naar elkaar wel gedaan inmiddels.
Rot toch op vriend. Jullie worden een keer kampioen en het hele topic mag worden onder gescheten, maar als je een grote bek terug heb ga je het verwijderen.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon niet op dezelfde voet verder gaan, iedereen heeft zijn zegje naar elkaar wel gedaan inmiddels.
Er zijn meerdere posts weg, ook van de users met een Feyenoord achtergrond, als er verder nog iets is wat je stoort mag je gerust een TR zetten.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot toch op vriend. Jullie worden een keer kampioen en het hele topic mag worden onder gescheten, maar als je een grote bek terug heb ga je het verwijderen.
@onlogisch doet net zo vaak mee. dus ik neem jullie niet echt serieus.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere posts weg, ook van de users met een Feyenoord achtergrond, als er verder nog iets is wat je stoort mag je gerust een TR zetten.
Ik sta achter deze post.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:06 schreef Malavita het volgende:
Ik hoop gewoon op een normale discussie, beetje treiteren is prima hoor hoort erbij maar dat is wat anders dan day getrol van die 3-5 dezelfde users week in week uit. Ajax gaat kut, feyenoord beleefd hun gloriedagen allemaal prima, maar een beetje op inhoud zou fijn zijn. Zonder goede moderatie kan je tegenreacties verwachten, simpel zat.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Dit is ons topic toch? Dan mag je toch wel een beetje verdedigen of niet dan? Prima dat ze komen trollen en ze hebben gelijk maar dat wij de beste nog steeds zijn mag toch ook aangegeven worden of niet.
Omdat ik liever babbel over de bekerfinale en hoe hard ik "Edwin rot op" ga zingen tijdens die wedstrijd maar jij kom hier telkens over die stad van je beginnenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
Hardop lachen hoe iedereen hier helemaal van zijn stuk is
Terwijl we allemaal hetzelfde zeggen: het gaat extreem matig met jullie club. Een werkelijk waardeloze selectie, een debiele trainer, een stuurloze club in verval met een dramatische jeugd en geen enkele reden om te denken dat het op korte termijn beter wordt
Als we er allemaal zo over denken, waarom zijn jullie dan zo boos? En waarom wordt Feyenoord er toch steeds weer bij gehaald. Ik moet daar erg om lachen
Euh, wij hebben in tegenstelling tot ajax gewoon nog vorig jaar een Europese finale gespeeld.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als de halve finale die jullie bijna hebben gehaald.![]()
Prima, maar laat de onbelangrijke randzaken maar achterwege, daar zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
Terwijl we allemaal hetzelfde zeggen: het gaat extreem matig met jullie club. Een werkelijk waardeloze selectie, een debiele trainer, een stuurloze club in verval met een dramatische jeugd en geen enkele reden om te denken dat het op korte termijn beter wordt
Als we er allemaal zo over denken, waarom zijn jullie dan zo boos? En waarom wordt Feyenoord er toch steeds weer bij gehaald. Ik moet daar erg om lachen
Niets houdt je tegen toch?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat ik liever babbel over de bekerfinale en hoe hard ik "Edwin rot op" ga zingen tijdens die wedstrijd maar jij kom hier telkens over die stad van je beginnen
Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je precies met randzaken? Volgens mij gaat het hier enkel over voetbal en heb ik het nergens gehad over hockey?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, maar laat de onbelangrijke randzaken maar achterwege, daar zit niemand op te wachten.
Europese finale.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:13 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Euh, wij hebben in tegenstelling tot ajax gewoon nog vorig jaar een Europese finale gespeeld.
Ook heel koddig, die aanval op slot. Ik ben het er namelijk compleet mee eens: Feyenoord staat niet bovenaan vanwege enkel één of andere wondertrainer, het staat vooral bovenaan omdat het team op vrijwel elke positie buiten de vleugels veel betere spelers heeft dan ajax. Vooral jullie verdediging is echt van het niveau Heerenveen.
Dat denkt de gemiddelde Ajacied ook dus dat scheelt.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niets houdt je tegen toch?
Ik denk dat jullie in de beker helemaal weggetikt worden. Had ook honderd ballen staan op Girona, Atletico, City en PSV, dus die mag wel uitbetalen zondag.
Goh. Knap hoor. Wat ben jij een ziener! Ik dacht dat jij een van de weinige posters was dat het resultaat heel weinig uitmaakt. Maar blijkbaar ben je ook gewoon een gloryhunter. Niet veel mensen hebben het clubgevoel zoals bijvoorbeeld @Caland en @Bezsen en @Malavitaquote:Op donderdag 27 april 2023 23:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niets houdt je tegen toch?
Ik denk dat jullie in de beker helemaal weggetikt worden. Had ook honderd ballen staan op Girona, Atletico, City en PSV, dus die mag wel uitbetalen zondag.
Dit is het Ajax topic, geen Amsterdam/Rotterdam topic.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je precies met randzaken? Volgens mij gaat het hier enkel over voetbal en heb ik het nergens gehad over hockey?
Gelukkig voetballen jullie er komend jaar in. Dan is het ineens een wereldprijs, net als dat lachwekkende seizoen onder Bosz tegen de schalkes van deze wereld het ineens een wereldprestatie van formaat wasquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Europese finale.![]()
Zelfs az gaat daar met een beetje geluk komen dit seizoen.ik neem de Conference League niet echt serieus.
ander niveautje kerel.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig voetballen jullie er komend jaar in. Dan is het ineens een wereldprijs, net als dat lachwekkende seizoen onder Bosz tegen de schalkes van deze wereld het ineens een wereldprestatie van formaat was
Ik snap totaal niet wat mijn gekoesterde verlies van ajax om mijn zakken te vullen precies te maken heeft met gloryhunten. Misschien kun je het even uitleggenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goh. Knap hoor. Wat ben jij een ziener! Ik dacht dat jij een van de weinige posters was dat het resultaat heel weinig uitmaakt. Maar blijkbaar ben je ook gewoon een gloryhunter. Niet veel mensen hebben het clubgevoel zoals bijvoorbeeld @:caland en @:bezsen en @:malavita
Ik kan me nog een mooie periode herinneren in de jaren '00.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat denkt de gemiddelde Ajacied ook dus dat scheelt.
Met pieken en dalen, gelukkig zijn onze dalen nooit extreem lang
Dus je mag niet een parallel maken tussen de twee? Misschien is het handig om dit de Ajacieden uit te leggen, die bij het kleinste beetje kritiek "JA MAAR FEYENOORD" denken te moeten roepen alsof ze daarmee een soort zinnig punt maken.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is het Ajax topic, geen Amsterdam/Rotterdam topic.
quote:Op donderdag 27 april 2023 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig voetballen jullie er komend jaar in. Dan is het ineens een wereldprijs, net als dat lachwekkende seizoen onder Bosz tegen de schalkes van deze wereld het ineens een wereldprestatie van formaat was
ajax heeft een groepje supporters opgeleid met Wij Zijn Ajax Wijn Zijn De Bestequote:Op donderdag 27 april 2023 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
De Europa League is inderdaad een grote competitie de Conference League en de beker stelt voor een grote club niks voor. Voor kleine clubs is een keer kampioen en de kwartfinale van datzelfde toernooi een fantastisch seizoen. Voor ons is dat de standaard en dan ook extra sneu en hard in welke positie wij nu zittenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb respect voor jou en voor die andere. Maar ik ben op dit forum om een beetje uit te lokken en te trollen. Anders was ik wel op Ajax showtime gaan zittenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo slecht was het idee van Danny niet om users zelf op foe lijstjes te zetten.
User Lienekien moest dit alleen weer verpesten.
Oh oke ja doen we niets mee bedanktquote:Op donderdag 27 april 2023 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Europa League is inderdaad een grote competitie de Conference League en de beker stelt voor een grote club niks voor. Voor kleine clubs is een keer kampioen en de kwartfinale van datzelfde toernooi een fantastisch seizoen. Voor ons is dat de standaard en dan ook extra sneu en hard in welke positie wij nu zitten
nee hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
ajax heeft een groepje supporters opgeleid met Wij Zijn Ajax Wijn Zijn De Beste
letterlijk bedacht door een marketing team (die ook voor Feyenoord werkte, weet niet of dat nog zo is)
maar dat hele imagootje is marketing en commercieel denktankwerk, tot gouden rugnummers dit jaar aan toe
als het dan even niet meer loopt kan dat zorgen voor wat ruis op de lijn
Heerlijk toch. Anders worden het van die echokamers. Al hebben jullie daar ook hier wel behoorlijk last van als mensen niet in de compleet krankzinnie Cruijfffilosofie WZAWZDB zelfpijperij meehobbelen. Het is een soort sektequote:Op donderdag 27 april 2023 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb respect voor jou en voor die andere. Maar ik ben op dit forum om een beetje uit te lokken en te trollen. Anders was ik wel op Ajax showtime gaan zitten
Feyenoord heeft succes en jij bent ineens weer op dit forum.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oh oke ja doen we niets mee bedankt
Kun je dat gloryhunten dingetje nog even uitleggen? Ik moest er bij voorbaat al erg om lachen maar begreep niet zo goed waar je nu precies op doelde
Was overigens erg gezellig met Caland zondag in het Maasgebouw
Oh zo! Ja nee goed punt.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feyenoord heeft succes en jij bent ineens weer op dit forum.
valt wel mee hoor. alleen hou jij behoorlijk van cherry pickingquote:Op donderdag 27 april 2023 23:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Anders worden het van die echokamers. Al hebben jullie daar ook hier wel behoorlijk last van als mensen niet in de compleet krankzinnie Cruijfffilosofie WZAWZDB zelfpijperij meehobbelen. Het is een soort sekte
Bedankt.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oh zo! Ja nee goed punt.
Vooral ook omdat ik hier vooral op dit forum gezeten heb toen Feyenoord feitelijk financieel failliet was en we tiende werden. En de jaren ervoor. De gifbeker jaren dus. Maar oke.
chatgpt wist het alquote:Het motto "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" kan tegen je werken als het minder gaat en je imago niet aansluit bij wat je uitdraagt als voetbalclub, omdat het een arrogante en zelfingenomen houding kan overbrengen. Dit kan irritatie en afkeer opwekken bij andere teams, fans en zelfs bij je eigen supporters, vooral als de resultaten niet overeenkomen met deze zelfbenoemde superioriteit.
Wanneer Ajax bijvoorbeeld een mindere prestatie levert of niet voldoet aan de verwachtingen van de fans en de media, kan dit motto als een boemerang terugkomen. Het kan de perceptie versterken dat Ajax te arrogant en overmoedig is, wat kan leiden tot een verlies van populariteit en reputatieschade.
Bovendien kan het hebben van een dergelijk motto een belemmering vormen voor het creëren van een goede teamgeest en samenwerking binnen de ploeg. Het kan leiden tot individualisme en het overschatten van eigen kunnen, waardoor de spelers minder bereid zijn om samen te werken en elkaar te ondersteunen in moeilijke tijden.
Kortom, een dergelijk motto kan tegen je werken als het niet in lijn is met de werkelijkheid en de waarden van de voetbalclub, en kan leiden tot onnodige druk, arrogantie en verdeeldheid binnen de ploeg.
dat jij uberhaupt iets herinnerd verbaasd me.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik kan me nog een mooie periode herinneren in de jaren '00.
Je hebt echt chatgpt nodig om iets in te brengen hequote:
vond VVV-thuis na die 10-0 in eindhoven leuker dan eigenlijk alle europese overwinningen die ik live heb gezienquote:Op donderdag 27 april 2023 23:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt iets herinnerd verbaasd me.
Maar klopt 7 magere jaren zonder titel toen. Wil je dat als feyenoord zijnde er serieus bij halen?
Ah kijk, de JA MAAR FEYENOORD reactie. Het kon niet lang durenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt iets herinnerd verbaasd me.
Maar klopt 7 magere jaren zonder titel toen. Wil je dat als feyenoord zijnde er serieus bij halen?
volgend jaar bronzen rugnummersquote:Op donderdag 27 april 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je hebt echt chatgpt nodig om iets in te brengen he
en zelf dit slaat nergens op
ja dat kan je toch verwachten als je het zelf uitlokt? Of ben je echt nog dommer dan ik dacht?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah kijk, de JA MAAR FEYENOORD reactie. Het kon niet lang duren
Dat is een beetje overdreven, maar aan een ajacied uitleggen dat dit kampioenschap me eigenlijk iets te snel komt na de vorige en dat ik er minder van geniet nu het de club allemaal wel erg goed afgaat is hetzelfde als een islamiet uitleggen dat geloven niet voor iedereen isquote:Op donderdag 27 april 2023 23:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vond VVV-thuis na die 10-0 in eindhoven leuker dan eigenlijk alle europese overwinningen die ik live heb gezien
bepaal jij nietquote:Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven, maar aan een ajacied uitleggen dat dit kampioenschap me eigenlijk iets te snel komt na de vorige en dat ik er minder van geniet nu het de club allemaal wel erg goed afgaat is hetzelfde als een islamiet uitleggen dat geloven niet voor iedereen is
Jij zei zelf toch dat zulke periodes nooit lang duren? Dan krijg je een tegenreactie die het tegendeel beweert en dan heb je gelijk het schuim uit je oogbollen komenquote:Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja dat kan je toch verwachten als je het zelf uitlokt? Of ben je echt nog dommer dan ik dacht?
wat een onzinquote:Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven, maar aan een ajacied uitleggen dat dit kampioenschap me eigenlijk iets te snel komt na de vorige en dat ik er minder van geniet nu het de club allemaal wel erg goed afgaat is hetzelfde als een islamiet uitleggen dat geloven niet voor iedereen is
Dan heb je gewoon ontzettend weinig Europese overwinningen live gezien, dat kan natuurlijk ook. Marseille thuis was bijvoorbeeld echt French kissquote:
haha schuim nog wel. zelf 7 jaar lang noemen terwijl die periode voor jullie nog veel langer duurdequote:Op donderdag 27 april 2023 23:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jij zei zelf toch dat zulke periodes nooit lang duren? Dan krijg je een tegenreactie die het tegendeel beweert en dan heb je gelijk het schuim uit je oogbollen komen
Wie is hier nu dom, liefje
Ik begrijp nog steeds niet wat Feyenoord hiermee te maken heeft en waarom je toch elke keer weer de behoefte lijkt het hebben het over de mooiste club van Nederland te hebben, maar wat mij betreft hoeft dat niet hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
haha schuim nog wel. zelf 7 jaar lang noemen terwijl die periode voor jullie nog veel langer duurdedan heb je het niet begrepen. Puur getrol weer.
Jij bent echt als kind te vaak gevallen met je hoofdje op de stoep.
komt goedquote:Op donderdag 27 april 2023 23:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maar het was weer een gezellig dansje zo. Later allemaal. Zondag tegen PSV wel even onderuit gaan he, zonder verlenging. Niet dat ik daar twijfel over heb
Precies. Al denken de Feyenoorders dat dit voor altijd is.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
Met Ajax kom het wel weer goed. Over een tijdje zijn ze weer de grote baas in Nederland.
Ach, zo gaat het toch altijd. Soms even 1, 2 of 3 jaartjes minder/waardeloos. En dan weer een tijdje vlammen.
Ja, dat is altijd zo. Laat ze maar even genietenquote:Op vrijdag 28 april 2023 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Al denken de Feyenoorders dat dit voor altijd is.
Eens in de zoveel jaar is het een jaartje zo'n feest en dan moet het dit jaar maar zijn. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd zo. Laat ze maar even genieten. Dat is leuk voor Feyenoord, en ze verdienen het nu ook.
Het kan anders nog. Wellicht gaat Excelsior Feyenoord om hun moeder laten roepen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 01:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens in de zoveel jaar is het een jaartje zo'n feest en dan moet het dit jaar maar zijn. Hebben we dat ook weer gehad.
Beter laten ze die rustig herstellen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 07:18 schreef manny het volgende:
Akelig stil rond Kudus.... en tevens het aloude dilemma: zou toch wel erg fijn zijn als ie mee doet, maar als ie alles dan meteen weer afscheurt dan ben je nog verder van huis...
Kans dat Kudus blijft lijkt mij érg klein.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:11 schreef Malavita het volgende:
Laat Kudus maar lekker rustig revalideren. Des te groter de kans dat hij blijft.
Als Slot blijft nog wel een jaartje.quote:Op vrijdag 28 april 2023 01:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens in de zoveel jaar is het een jaartje zo'n feest en dan moet het dit jaar maar zijn. Hebben we dat ook weer gehad.
Nou... Echt vlammen was terug van de tijden Koeman, 2004 ofzo?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
Met Ajax kom het wel weer goed. Over een tijdje zijn ze weer de grote baas in Nederland.
Ach, zo gaat het toch altijd. Soms even 1, 2 of 3 jaartjes minder/waardeloos. En dan weer een tijdje vlammen.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Slot blijft nog wel een jaartje.
kan me hier wel in vinden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:34 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat wat worden zondag als Alvarez achterin staat op Luuk. Die heeft afgelopen zondag al 6 tv's uit frustratie opgegeten. Denk dat Luuk hem helemaal op gaat naaien en we binnen een half uur met 10 man staan..
Hoe zouden de mensen het hier willen zien?
Zou zelf voor deze 11 gaan:
Rulli
Geen Sanchez - Timber - Alvarez - Hato
Klaassen - Tadic (op 10) - Berghuis
Conceicao - Brubbie - Bergwijn
Ja daar zit ik ook wel mee. Maar heb echt geen idee wie we daar nu neer kunnen zetten die vanuit zijn taak defensief kan denken. Alleen Alvarez kan dat, maar durf Bassey niet meer op te stellen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
kan me hier wel in vinden.
Rechtsback zie ik geen alternatief nu trouwens. En middenveld is defensief wel erg kwetsbaar zo.
De streak van Frank de Boer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou... Echt vlammen was terug van de tijden Koeman, 2004 ofzo?
Haggod ook wel tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De streak van Frank de Boer.
Het voetbal was destijds niet om aan te zien, I know, maar qua prijzen was het wel de laatste keer vlammen voor jullie.
misschien dat je voor overmorgen wel zin hebtquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weinig zin in morgen en dat komt voornamelijk omdat er gevoelsmatig niets te winnen valt. Mocht je morgen van PSV winnen dan blijkt dus dat je voldoende kwaliteit hebt om ze te verslaan, dan had je dus gewoon in de competitie moeten winnen gezien dat vele malen belangrijker is op dit moment. Mocht je verliezen dan is dat jammer maar een zoveelste indicatie van wat wij allang weten over dit elftal.
Als je 1 van de 4 wedstrijden tegen ze wint blijkt daaruit toch niet opeens dat je minimaal gelijkwaardig bent, zo werkt sport niet echtquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weinig zin in morgen en dat komt voornamelijk omdat er gevoelsmatig niets te winnen valt. Mocht je morgen van PSV winnen dan blijkt dus dat je voldoende kwaliteit hebt om ze te verslaan, dan had je dus gewoon in de competitie moeten winnen gezien dat vele malen belangrijker is op dit moment.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
misschien dat je voor overmorgen wel zin hebt
Eens.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je 1 van de 4 wedstrijden tegen ze wint blijkt daaruit toch niet opeens dat je minimaal gelijkwaardig bent, zo werkt sport niet echt
Er is tegenwoordig zelfs Heineken silver ipv die 2,5% bocht van voorheen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
[..]
Eens.
We gaan het zien zondag, maak er zelf maar het beste van (volzuipen maar daar in de kuip)
En geen muntje tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig zelfs Heineken silver ipv die 2,5% bocht van voorheen.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mocht je morgen van PSV winnen dan blijkt dus dat je voldoende kwaliteit hebt om ze te verslaan, dan had je dus gewoon in de competitie moeten winnen
Hardop lachen inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je 1 van de 4 wedstrijden tegen ze wint blijkt daaruit toch niet opeens dat je minimaal gelijkwaardig bent, zo werkt sport niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |